Roger X-ADV
Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
- 18 Oct 2015
- 1.240
- 2.183
- Premis
- 10
- Moto
- Honda X-ADV
Estic segur que tots els que tenim la sort de tenir la moto a casa, o al garatge comunitari, tenim l'oportunitat d'anar-li fent coses que normalment deixem una mica per falta de temps.
Podem anar posant en aquest fil les petites coses que les hi anem fent.
Jo fa una estona li he passat un drap amb aigua, almenys per tenir-la una mica presentable, i també he aprofitat per moure-la per alliberar una mica de pressió dels pneumàtics. Demà poso algunes fotos que no pensava fer-ne un fil
A més, demà m'agradaria alçar una mica la bombeta del far davanter, que m'ho van esmentar a la ITV. A banda, una suspensió em perd oli, però em sembla que això ho hauré de reservar pel taller...
Vosaltres les hi aneu fent petites coses?
Podem anar posant en aquest fil les petites coses que les hi anem fent.
Jo fa una estona li he passat un drap amb aigua, almenys per tenir-la una mica presentable, i també he aprofitat per moure-la per alliberar una mica de pressió dels pneumàtics. Demà poso algunes fotos que no pensava fer-ne un fil
A més, demà m'agradaria alçar una mica la bombeta del far davanter, que m'ho van esmentar a la ITV. A banda, una suspensió em perd oli, però em sembla que això ho hauré de reservar pel taller...
Vosaltres les hi aneu fent petites coses?