• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mecànica Què li heu fet avui a la moto?

JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Feina acabada!
Carregador de mòbil. A veure si el puc provar aviat en ruta.
 

Adjunts

  • IMG_20210506_191736.jpg
    IMG_20210506_191736.jpg
    4,6 MB · Visites: 54
  • IMG_20210506_191721.jpg
    IMG_20210506_191721.jpg
    4,3 MB · Visites: 51
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
L'altre dia vaig muntar un carregador de doble usb a la Yamaha XT600E. Ho vaig fer en plan ràpid i xapussa perquè volia fer una sortida aviat, però em va semblar que havia quedat molt bé. De fet, l'únic que no vaig fer va ser treure el diposit de benzina per passar el fil.

El cas és que ho vaig anar a probar i anava perfecte, el mòbil es va super carergar. Avui però, he fet una sortida molt llarga i el final he hagut de tirar del power pack o m'hagués quedat tirat. El carregador no em carregava tota l'estona, semblava que alguna cosa fes mal contacte, però quan he endollat el power-pack no ha fallat, o sigui que l'endoll del mobil no és. Ho hauré de mirar...
 

Adjunts

  • 20210504_191634[1].jpg
    20210504_191634[1].jpg
    1,3 MB · Visites: 57
  • 20210504_191643[1].jpg
    20210504_191643[1].jpg
    2,8 MB · Visites: 51
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
L'altre dia vaig muntar un carregador de doble usb a la Yamaha XT600E. Ho vaig fer en plan ràpid i xapussa perquè volia fer una sortida aviat, però em va semblar que havia quedat molt bé. De fet, l'únic que no vaig fer va ser treure el diposit de benzina per passar el fil.

El cas és que ho vaig anar a probar i anava perfecte, el mòbil es va super carergar. Avui però, he fet una sortida molt llarga i el final he hagut de tirar del power pack o m'hagués quedat tirat. El carregador no em carregava tota l'estona, semblava que alguna cosa fes mal contacte, però quan he endollat el power-pack no ha fallat, o sigui que l'endoll del mobil no és. Ho hauré de mirar...
No sé si és el teu cas, però hi ha carregadors de baixa intensitat i per això no aguanten el consum. De quants ampers és el teu?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
No sé si és el teu cas, però hi ha carregadors de baixa intensitat i per això no aguanten el consum. De quants ampers és el teu?
Ho haig de mirar... Quan el vaig comprar ho vaig mirar però no ho recordo ara. Crec que no és el cas perquè en l'indicador del mòbil a vegades indicava que NO carregava, altre vegades, es parava el carregador i altres vegades, tocant el endoll de la part del mòbil reprenia la càrrega. El curiós de tot però, és que amb el power-pack tot això no m'ho feia...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i JoanBP
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Ho haig de mirar... Quan el vaig comprar ho vaig mirar però no ho recordo ara. Crec que no és el cas perquè en l'indicador del mòbil a vegades indicava que NO carregava, altre vegades, es parava el carregador i altres vegades, tocant el endoll de la part del mòbil reprenia la càrrega. El curiós de tot però, és que amb el power-pack tot això no m'ho feia...
Sembla com si el contacte del carregador estés fluix i amb el trapiteix en marxa no fes prou contacte. Hauràs d'investigar. Sort!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon
Dia @Jaumenovas i @motoxtrem.com
Al forum guzzistes han posat informació sobre què no és una modificació de la moto que necessiti homologació i les cúpules deflectores petites de fabricació no artesanal no necessiten homologació

 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Ho haig de mirar... Quan el vaig comprar ho vaig mirar però no ho recordo ara. Crec que no és el cas perquè en l'indicador del mòbil a vegades indicava que NO carregava, altre vegades, es parava el carregador i altres vegades, tocant el endoll de la part del mòbil reprenia la càrrega. El curiós de tot però, és que amb el power-pack tot això no m'ho feia...
Hola,

Avui he provat un altre cop el carrergador de mòbil que vaig instal·lar a la XT. Si ho recordeu, vaig fer una sortida i no em carregava.

Bé doncs, el que he fet avui ha estat estrenar un cable nou, més curt i amb angle de 90º a la part del telèfon. Tot i que la prova ha estat molt curta amb tant sols un 30% off i d'uns 18 km ja que la pluja sembla que s'esperava a que jo sortís, doncs el telèfon s'ha carregat tota l'estona i bé. Així doncs, en principi era problema del cable que anava massa lleuger per la part del telèfon. Quan pugui, ja faré una sortida més llarga per comprovar que tot va al 100%.

Per cert, un cop a casa a deixat de ploure i ha fotut un bon sol durant una bona estona, mentre jo eixugava tota l'equipació i acaronava la XT amb un drapet mentre li treia les gotes... I és que la tinc més mimada... :love::love::love:
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Hola compis!
Jo també vaig fent-li cosetes a la meva "guapi". He instal.lat la pressa USB per carregar mòbil, càmera o el que vagi venint, i de moment sembla que funciona.Ara he de posar-hi un desconectador de bateria amagadet per tal que no es converteixi en punt de recàrrega de la via publica....
D'altre banda, m'he entretingut a pulir i "restaurar" la pantalla de la vella suzi i a muntar-la per veure com quedava. La veritat es que no em desagrada, i a més agraeixo molt no rebre tot l'aire al pit a la que passo de 90-100.... Potser faig un pensament, i acabo muntant una de nova, però aquesta es un record de 20 anys d'aventuretes amb la 250.
Us deixo un parell de fotetes.
S'accepten opinions!
IMG 20210511 163205 IMG 20210511 163224
 
motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
Hola,

Avui he provat un altre cop el carrergador de mòbil que vaig instal·lar a la XT. Si ho recordeu, vaig fer una sortida i no em carregava.

Bé doncs, el que he fet avui ha estat estrenar un cable nou, més curt i amb angle de 90º a la part del telèfon. Tot i que la prova ha estat molt curta amb tant sols un 30% off i d'uns 18 km ja que la pluja sembla que s'esperava a que jo sortís, doncs el telèfon s'ha carregat tota l'estona i bé. Així doncs, en principi era problema del cable que anava massa lleuger per la part del telèfon. Quan pugui, ja faré una sortida més llarga per comprovar que tot va al 100%.

Per cert, un cop a casa a deixat de ploure i ha fotut un bon sol durant una bona estona, mentre jo eixugava tota l'equipació i acaronava la XT amb un drapet mentre li treia les gotes... I és que la tinc més mimada... :love::love::love:
molt de compte i mes en una xt, si el mòbil té estabilitzador d'imatge en la cambra es foten amb les vibracions
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador i Roger
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Doncs jo ahir la vaig portar al meu mecànic de tota la vida a fer-li la revisió.

Feia un any just de l'última revisió + canvi de pneumàtics .... tot i que en un any per el puto COVID19 tant sols hem fet uns 4500 kms li tocava com a mínim canviar oli i filtre.

Els pneumàtics (Bridgestone Battlax A41) encara estàn en bones condicions...

En principi el dissabte està llesta i ready-to-race per el cap de setmana, ja que el dimuenge 16/5 tinc formació 3.0 i els monitors es miren la moto i el seu estat de posta a punt : He de triomfar aquí !!!

Salutacions,
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola,

Avui he provat un altre cop el carrergador de mòbil que vaig instal·lar a la XT. Si ho recordeu, vaig fer una sortida i no em carregava.

Bé doncs, el que he fet avui ha estat estrenar un cable nou, més curt i amb angle de 90º a la part del telèfon. Tot i que la prova ha estat molt curta amb tant sols un 30% off i d'uns 18 km ja que la pluja sembla que s'esperava a que jo sortís, doncs el telèfon s'ha carregat tota l'estona i bé. Així doncs, en principi era problema del cable que anava massa lleuger per la part del telèfon. Quan pugui, ja faré una sortida més llarga per comprovar que tot va al 100%.

Per cert, un cop a casa a deixat de ploure i ha fotut un bon sol durant una bona estona, mentre jo eixugava tota l'equipació i acaronava la XT amb un drapet mentre li treia les gotes... I és que la tinc més mimada... :love::love::love:
Bones @Gabivolador Jo faig una cosa que és fer passar el cable del mòbil pel mig del manillar, és a dir, pel mig de les dues torretes que aguanten el manillar, així no queda tan solt i no es mou de lloc.
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Doncs avui li he fet el que tocaba, ///RENTAR-LA?///, perque portava pols del Sàhara ( i quisca?) fins els budells la pobra?.
Unes fotos un cop neteta✨.
IMG 1375
 

Adjunts

  • IMG_1377.JPG
    IMG_1377.JPG
    7,4 MB · Visites: 54
  • IMG_1379.JPG
    IMG_1379.JPG
    7,4 MB · Visites: 54
  • IMG_1376.JPG
    IMG_1376.JPG
    3 MB · Visites: 46
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Hola compis!
Jo també vaig fent-li cosetes a la meva "guapi". He instal.lat la pressa USB per carregar mòbil, càmera o el que vagi venint, i de moment sembla que funciona.Ara he de posar-hi un desconectador de bateria amagadet per tal que no es converteixi en punt de recàrrega de la via publica....
D'altre banda, m'he entretingut a pulir i "restaurar" la pantalla de la vella suzi i a muntar-la per veure com quedava. La veritat es que no em desagrada, i a més agraeixo molt no rebre tot l'aire al pit a la que passo de 90-100.... Potser faig un pensament, i acabo muntant una de nova, però aquesta es un record de 20 anys d'aventuretes amb la 250.
Us deixo un parell de fotetes.
S'accepten opinions!
Veure l'arxiu adjunt 3836 Veure l'arxiu adjunt 3837
Genial, queda molt bé.!

Ondia, hem muntat el mateix carregador en motos diferents. Mira que hi ha models x triar eh? ???
 
arnausalce

arnausalce

Rodant
23 Jun 2020
38
91
Premis
3
Entre ahir i avui, he instal·lat les barres per poder posar maletes a la moto! La intenció és dur les Alaska de Givi, i el suport que he hagut de posar ha estat el PLO1171MK (també de Givi). Per fer-ho s'han de desconnectar els intermitents, tallar i empalmar cables, i un cop tot funciona correctament, posar les barres fixadores. No és massa avançat, però estic molt content d'haver-ho pogut fer jo en comptes de dur-la al mecànic! Ara a veure quan m'arriben les maletes, que tinc ganes d'estrenar-les!
 
  • Like
Reaccions: JoanBP i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Entre ahir i avui, he instal·lat les barres per poder posar maletes a la moto! La intenció és dur les Alaska de Givi, i el suport que he hagut de posar ha estat el PLO1171MK (també de Givi). Per fer-ho s'han de desconnectar els intermitents, tallar i empalmar cables, i un cop tot funciona correctament, posar les barres fixadores. No és massa avançat, però estic molt content d'haver-ho pogut fer jo en comptes de dur-la al mecànic! Ara a veure quan m'arriben les maletes, que tinc ganes d'estrenar-les!
Sempre és agradable anar cuidant i aoanyant la moto un mateix! Ja ens diràs i ensenyaràs les maletes i com queden, a veure que tal ?
 
  • Like
Reaccions: arnausalce
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Doncs jo far uns dies que només surto per la ciutat pet fer alguna cosa o anar a vacunar-me per exemple… I com marxem una mica de vacances amb la dona cap a Galícia, amb cotxe clar… Doncs avui, després de pasar-hi un drapet per netejar-la una mica, he decidit tapar la Beverly al garatge perquè no agafi pols, mentres estigui de Vacances… clar que gairebé jo tinc vacances tot l’any.
Bones Vacances a tothom‼️?✌️?
C63182ED FF2D 492D 9DFE D44852F79F13
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Doncs jo he portat la Yammi cap al taller a fer-li un repàs després de fer la Sense Covid de Valls i la Motovolta, i també tinc pensat de canviar la distribució (tensor i cadena).

A veure quan la tenen i fem uns kms junts una altra vegada !!!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Gabivolador Ruta en moto Què heu fet avui? Un Cafè Ràpid 576
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars