• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto

laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
ja ho crec Xavi, si fèssim una enquesta per triar el millor tram de Catalunya jo diria que seria l'escollit.
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
bona màquina l'única cosa d'aquesta i de pràcticament totes és l'alçada del seient que d'uns anys ençà ha crescut sense massa motiu.
Crec que es degut a que ara totes tenen una orientació i imatge massa racing. Les aixequen del cul per a tenir els estreps més alts i carregar pes al davant, i que semblin sortides d'una carrera de MotoGP.
La imatge ven molt...
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Crec que es degut a que ara totes tenen una orientació i imatge massa racing. Les aixequen del cul per a tenir els estreps més alts i carregar pes al davant, i que semblin sortides d'una carrera de MotoGP.
La imatge ven molt...
saps que em sembla que tens raó
però fins i tot els scooters també
quines coses
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola a tothom!!!

Com ja saveu la majoria, he tingut la Piaggio Beverly 350 durant 3 1/2, anys i tot va venir perquè vaig comprar al meu fill un Scooter 125, que necesitava per anar a treballar i em va agafar el cuquet que jo també volia una moto, ja que a principis del 2019 havia d’anar cada dia al centre de Terrassa, (anar i tornar dues vegades al dia), on per accedir necesitava 1/2 hora a peu o haver d’estar pendent del bus la qual cosa encara tardava més, també per aparcar, ja que amb cotxe imposible i pagant però amb moto cap problema, aixó em va fer decidir a comprar la Beverly, després de 40 anys de no tocar una moto.

Una vegada que has probat la droga, (droga=moto) ja no pots parar i els dies que podia començava a fer sortides tot sol per aquestes carreteres que tenim tan a prop del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i Serra de l’Obac, cada dia una mica més de kms.

Fins que gràcies aquest Fòrum vaig fer dos amics en Jordi i en Joan, @GEORGECAT i @FormigaAtòmica respectivament en aquest fòrum, amb els quals vam començar a organitzar sortideres i gaudint de la majoria de rutes que feiem majorment entre setmana i havent fet una gran amistat tots tres.

Clar que la Beverly complia bé amb els recorreguts que feiem, però ja tenia idea de tenir una màquina amb més potència i que de pas fos més cómode de suspensions i més prestacions.

No volia tampoc una màquina nova per anar a molta velocitat i tampoc que hagués d’utilitzar els peus per fer canvis de marxa o pel fre, ja que degut unes sesions de quimioterapia que em van fer l’any 2010, tinc unes sequeles d’insensibilitat als peus i per aquest motiu el model de l’Honda X-ADV 750 que vaig estrenar a finals d’octubre, va ser la elecció final i també perquè és tipo Scooter i molt polivalent al meu gust per diferent tipos de conducció i carreteres, tot i que personalment no tinc intencions de fer Offroad si que per arrivar a algun lloc si he de fer una mica de pista, crec que es lo ideal.

Aquests son principalment els motius de la meva desició de comprar la X-ADV.

Salut a tothom!!! ?✌️?

0D751F1A E4BC 4CC6 BDB0 F1056410ADCE
 
Última edició:
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bones,
Jo he tingut unes quantes motos en els últims anys, totes amb una cosa que les feia especials O úniques per a mi.
La deuville era un sofà per al conductor i per al passatger, una moto completament per viatjar però, no per a fer segons quines carreteras.
Vaig enamorar-me de la Guzzi V85TT i durant 3 anys ha sigut una montura espectacular, Rider, 2 Motovoltes, 2 sensecovid Road, i una Quebrantabook.
A sigut una gran moto amb CV suficients per fer el que volia, però..... Baixa per anar-hi dos persones, vaig tocar vàries vegades amb el baixos i l'últim un susto que en va fer agafar una mica de por.
Buscava algún acosa més alta i sense voler-ho vaig trobar el que és la actual moto que tinc.
La meva KTM 1290 superadventure S.
No tinc paraules per donar les meves sensacions, portó dos mesos amb ella i encara estic intentant assimilar que es lo que porto entre les cames i les meves mans.
Una moto de 160cv però molt dòcil, segura, alta i còmoda.
Era la moto que volia? No, la vaig trobar d'oferta com a moto demo i sincerament no em sap greu haguer fet aquesta inversió.
Gass
IMG 20221127 111458
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Hola a tothom!!!

Com ja saveu la majoria, he tingut la Piaggio Beverly 350 durant 3 1/2, anys i tot va venir perquè vaig comprar al meu fill un Scooter 125, que necesitava per anar a treballar i em va agafar el cuquet que jo també volia una moto, ja que a principis del 2019 havia d’anar cada dia al centre de Terrassa, (anar i tornar dues vegades al dia), on per accedir necesitava 1/2 hora a peu o haver d’estar pendent del bus la qual cosa encara tardava més, també per aparcar, ja que amb cotxe imposible i pagant però amb moto cap problema, aixó em va fer decidir a comprar la Beverly, després de 40 anys de no tocar una moto.

Una vegada que has probat la droga, (droga=moto) ja no pots parar i els dies que podia començava a fer sortides tot sol per aquestes carreteres que tenim tan a prop del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i Serra de l’Obac, cada dia una mica més de kms.

Fins que gràcies aquest Fòrum vaig fer dos amics en Jordi i en Joan, @GEORGECAT i @FormigaAtòmica respectivament en aquest fòrum, amb els quals vam començar a organitzar sortideres i gaudint de la majoria de rutes que feiem majorment entre setmana i havent fet una gran amistat tots tres.

Clar que la Beverly complia bé amb els recorreguts que feiem, però ja tenia idea de tenir una màquina amb més potència i que de pas fos més cómode de suspensions i més prestacions.

No volia tampoc una màquina nova per anar a molta velocitat i tampoc que hagués d’utilitzar els peus per fer canvis de marxa o pel fre, ja que degut unes sesions de quimioterapia que em van fer l’any 2010, tinc unes sequeles d’insensibilitat als peus i per aquest motiu el model de l’Honda X-ADV 750 que vaig estrenar a finals d’octubre, va ser la elecció final i també perquè és tipo Scooter i molt polivalent al meu gust per diferent tipos de conducció i carreteres, tot i que personalment no tinc intencions de fer Offroad si que per arrivar a algun lloc si he de fer una mica de pista, crec que es lo ideal.

Aquests son principalment els motius de la meva desició de comprar la X-ADV.

Salut a tothom!!! ?✌️?

Veure l'arxiu adjunt 5917
xaxi, i els teus companys amb que van?
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola, bona nit a tothom, jo soc el Jordi (GEORGECAT) i tot el que ha dit el Jaumenoves és com ho ha dit, de fet hem "fet ;)" molt bona amistat?‍?‍? en molt poc temps i tenim pensat fer rutes de dies com la transpirinenca⛰️ entre d'altres, és un plaer sortir amb Jaume(Jaumenoves) i el Joan(FormigaAtòmica) (les tres J's) fem quilòmetres i mengem de vertigen(en saben un grapat aquest parell).
Jo fa anys vaig tenir una OSSA 250cc.(la de les bandes verdes) amb doble carburador impossible de mantenir i la vaig canviar per una Ducati Scrambler al poc temps, no vaig fer gaire amb ella i al final es va espatllar i la vaig arraconar, la vaig vendre per peces, en passar uns quants anys em va agafar el ? de ?️ i em vaig comprar una KYMCO 300abs? que la vaig tenir tres anys tres anys i mig i em vaig comprar de segona mà una BMW f700gs (magnifica):love:, també la vaig tenir uns tres anys, i ara veient que aquest últim model em va de perles, me la vaig canviar per la nova BMW f750gs(meravellosa)?, es un bombó de moto i no és gaire gran per a la ciutat i no és petita per viatjar.❤️

I aquí està la meva història motera........:cry::cry: :cry:
1674507687277bona

Perdoneu em deixava les motos.;)
 
Última edició:
N

Natx GT

Nouvingut
13 Feb 2021
1
6
Premis
1
A mi sobre tot per un tema estètic. Tot i portar moto desde el 16 anys, principalment m'he mogut amb motos d baixa cilindrada i scooters. Hem venia molt d' agust tornar a portar una moto de marxes, amb estil, facil de portar i no massa cara. Sens dubte l'he encertat!!
A més a més de la seva fiabilitat, m'ha fet gaudir un munt de sortides i conèixer gent fantàstica!!
c437f2cf62d49ba5c8e0f8ea682c1693.jpg
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Hola, bona nit a tothom, jo soc el Jordi (GEORGECAT) i tot el que ha dit el Jaumenoves és com ho ha dit, de fet hem "fet ;)" molt bona amistat?‍?‍? en molt poc temps i tenim pensat fer rutes de dies com la transpirinenca⛰️ entre d'altres, és un plaer sortir amb Jaume(Jaumenoves) i el Joan(FormigaAtòmica) (les tres J's) fem quilòmetres i mengem de vertigen(en saben un grapat aquest parell).
Jo fa anys vaig tenir una OSSA 250cc.(la de les bandes verdes) amb doble carburador impossible de mantenir i la vaig canviar per una Ducati Scrambler al poc temps, no vaig fer gaire amb ella i al final es va espatllar i la vaig arraconar, la vaig vendre per peces, en passar uns quants anys em va agafar el ? de ?️ i em vaig comprar una KYMCO 300abs? que la vaig tenir tres anys tres anys i mig i em vaig comprar de segona mà una BMW f700gs (magnifica):love:, també la vaig tenir uns tres anys, i ara veient que aquest últim model em va de perles, me la vaig canviar per la nova BMW f750gs(meravellosa)?, es un bombó de moto i no és gaire gran per a la ciutat i no és petita per viatjar.❤️

I aquí està la meva història motera........:cry::cry: ?
quan tingui moto m'encantaria sortir a rodar amb vosaltres Jordi, i esdevindriem els fab four, , mmh amb perdó per vosaltres i per els beatles, , un plaer
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
quan tingui moto m'encantaria sortir a rodar amb vosaltres Jordi, i esdevindriem els fab four, , mmh amb perdó per vosaltres i per els beatles, , un plaer
Res millor que tenir bones companyies, com el @GEORGECAT i en @FormigaAtòmica al teu costat per passar-ho d’alló més bé. Quan tinguis màquina @laguiavial.com doncs, ja quedem d’acord, i a passar-ho bé‼️
Salut ??✌️
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
119
255
Premis
6
Bones! És que entro a twitter per veure fils que m'interessin sobre motos i en català i mai hi surt re de bo, així que proposo anar obrint fils de debat interessants, encara que siguin similars a altres que s'obren a grans fòrums castellans o anglesos, a fi de poder distreure'ns parlant de motos en català. Començo amb aquest fil: Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual?

En el meu cas, que fa poc em vaig comprar una Honda X-ADV, va ser el fet de que volia una moto polivalent, que principalment fos divertida en revolts revirats i rutes intensives de 2 a 5h més o menys, que equipés força tecnologia relacionada amb la mecànica però també amb la comoditat, i a banda també m'interessava que fos una moto pràctica pel dia a dia (anar i tornar de la feina, portar la compra en ser vehicle únic, còmode per a dues persones però sense necessitar els CV per viatjar a duo), i també volia que fos d'una firma consolidada. Ah, i moto nova, ja que vaig arrossegar força temps una moto que ja era de segona mà i ara volia partir de 0.

Els contres que vaig valorar de la moto és que té cos de scooter, cosa que no m'acabava de convèncer malgrat que l'estètica si que la trobo atractiva, i els pocs cv que té (59, malgrat que té un bon par motor de 69Nm). Amb tot, els pros de la moto ja no només per damunt dels contres sinó també per damunt del que oferia la competència del segment, em van fer decidir per aquest model. De moment molt molt content, i sense cap objecció respecte al que n'esperava.

Veure l'arxiu adjunt 5897
doncs en el meu cas anava al darrere d'aquest model des de que va sortir però per circumstàncies econòmiques no ha pogut ser fins fa uns mesos, que fent mans i mànigues vaig poder aprofitar una bona oportunitat de 2ª mà.
es tracta de la yamaha MT09, concretament del model estandard del 2016, pelada d'electrònica (de fet crec que es l'ultima moto de més de 100cv's sense electrònica).
trobo que es la moto perfecte, amb el motor perfecte... la volia per divertida, polivalent i amb una posició de conducció que et deixa l'esquena recta i un ja té una edat, també pel tricilindric que és una maravella de tacte, elasticitat i contundència.
si li hagués de posar algun defecte diria que les suspensions de sèrie son massa toves inclús apretant tots els reglatges a tope, però res que no es pugui solucionar invertint una mica, val la pena (em consta que les de la versió 2021 van genial).
amb els 8000 km's que porto amb ella només puc dir que n'estic enamorat i espero gaudir-la molt de temps.
IMG 20220509 WA0002

per cert, els baguls (top case) no m'agradent gents, si algú el vol aquest està en venda baratu, baratu...;)
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
doncs en el meu cas anava al darrere d'aquest model des de que va sortir però per circumstàncies econòmiques no ha pogut ser fins fa uns mesos, que fent mans i mànigues vaig poder aprofitar una bona oportunitat de 2ª mà.
es tracta de la yamaha MT09, concretament del model estandard del 2016, pelada d'electrònica (de fet crec que es l'ultima moto de més de 100cv's sense electrònica).
trobo que es la moto perfecte, amb el motor perfecte... la volia per divertida, polivalent i amb una posició de conducció que et deixa l'esquena recta i un ja té una edat, també pel tricilindric que és una maravella de tacte, elasticitat i contundència.
si li hagués de posar algun defecte diria que les suspensions de sèrie son massa toves inclús apretant tots els reglatges a tope, però res que no es pugui solucionar invertint una mica, val la pena (em consta que les de la versió 2021 van genial).
amb els 8000 km's que porto amb ella només puc dir que n'estic enamorat i espero gaudir-la molt de temps.
Veure l'arxiu adjunt 5926
per cert, els baguls (top case) no m'agradent gents, si algú el vol aquest està en venda baratu, baratu...;)
que maca David, no se'n veuen gaires de vermelles, és una moto brutal
lleugera potent i tracciona de meravella
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
Gabivolador Ruta en moto Què heu fet avui? Un Cafè Ràpid 576
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
Pastoret Consells Avui toca fer "dissabte".... Mecànica de motos i recopilatoris 3
Pastoret APPS Aplicació móbil i ordinador per fer rutes.... Anàlisi de productes 2
Edutarraco Mecànica Ho hem tornat a fer! Mecànica de motos i recopilatoris 4
Frogo Avantatges Frogo, Rentem la teva moto perquè tu no hagis de fer-ho Avantatges especials 3
Loxicdelamola miniMONEGROS per fer bondat Sortides anteriors 3
Xavier sc Ruta en moto Necessito fer un tomb Rutes en moto 3
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO l'art de fer TURRONS, APRETA al PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Roger Informació Legalitat de fer servir intercomunicadors en moto Consultes legals 4
X Dubte Fer servir l'adhesiu del Ronda GI a la moto Informació i suport 1
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Roger X-ADV Anàlisis-Comparativa Equipament i trucs per a fer servir la moto a l'hivern Espai de debat 1
I Ajuda per decidir quina moto comprarme Espai de debat 10

Fils similars