• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones! És que entro a twitter per veure fils que m'interessin sobre motos i en català i mai hi surt re de bo, així que proposo anar obrint fils de debat interessants, encara que siguin similars a altres que s'obren a grans fòrums castellans o anglesos, a fi de poder distreure'ns parlant de motos en català. Començo amb aquest fil: Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual?

En el meu cas, que fa poc em vaig comprar una Honda X-ADV, va ser el fet de que volia una moto polivalent, que principalment fos divertida en revolts revirats i rutes intensives de 2 a 5h més o menys, que equipés força tecnologia relacionada amb la mecànica però també amb la comoditat, i a banda també m'interessava que fos una moto pràctica pel dia a dia (anar i tornar de la feina, portar la compra en ser vehicle únic, còmode per a dues persones però sense necessitar els CV per viatjar a duo), i també volia que fos d'una firma consolidada. Ah, i moto nova, ja que vaig arrossegar força temps una moto que ja era de segona mà i ara volia partir de 0.

Els contres que vaig valorar de la moto és que té cos de scooter, cosa que no m'acabava de convèncer malgrat que l'estètica si que la trobo atractiva, i els pocs cv que té (59, malgrat que té un bon par motor de 69Nm). Amb tot, els pros de la moto ja no només per damunt dels contres sinó també per damunt del que oferia la competència del segment, em van fer decidir per aquest model. De moment molt molt content, i sense cap objecció respecte al que n'esperava.

20230101 122136
 
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
68
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Doncs jo tinc una Yamaha FZ6 S2.
Estaba buscant alguna cosa económica, fiable, cómode i al voltant dels 120cv.
Amb 2 criatures petites i en mig d'una reforma total d'una vivenda el pressupost era MOLT ajustat així que tenia que ser alguna cosa al voltant dels 2K.
Una de les meves prioritats era l'etiqueta ambiental verda, per garantir que no em quedaria sense accés a BCN en un futur proper.
M'agradava la hornet (L'original, amb l'escapament alt), m'agradava la SV650... Pero cap dels dos models estaben amb etiqueta verda.
L'altre opció era la fz6/fazer, però mai m'havia agradat el cuadre rodó tot 100% digital que portava i, a més tampoc tenia etiqueta verda. La que sí tenia etiqueta verda i un cuadre més normalet amb comptarevolucions analògic era la FZ6 fazer S2.
Em va costar molt trobar una dins el meu pressupost però al final en vaig trobar una amb 60.000km en força bon estat per 2k.
Li he hagut de fer algunes cosetes (kit de transmisió, retens de forquilla...) Però ara en te 81.000 i va com la seda.
Estic super content, per 2.000€ clavats i algunes despeses adicionals de manteniment, tinc una moto ràpida, fiable, còmode.... No puc demanar més.
Ningú es gira a mirar el meu "pepino" però la veritat, ni falta que em fa hahahaha
8034d899eca86c96ba8cc57daab544b9.jpg


Sent from my S97Pro using Tapatalk
 
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
La meva em va enamorar ja durant la presentació. Moto gran (potser massa) per fer sortides llargues comodament a duo, cardan, fiabilitat mecànica, protecció i un disseny que a mi m'agrada molt. L'únic que em va fer dubtar era el pes (molt) i l'altura del seient. Fins que no vaig poder pujar a una i vaig veure que arribava prou bè al terra no em vaig decidir per una versió antiga de segona mà ben cuidada amb pocs km. El bitxo es una xt1200z supertenere de 2011.
IMG 20230119 131938
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Aquesta era la kawa, del 2 d'agost de 1985 al 3 de juliol de 2021, dia en que es va fer l'eutanàsia, ja en tenia prou d'un pilot maldestre com jo, en Francesc Pineda.
Ja m'he presentat, queda dir que ara estic buscant moto, bé, ja he acabat de triar, queda comprar-la.
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
La meva em va enamorar ja durant la presentació. Moto gran (potser massa) per fer sortides llargues comodament a duo, cardan, fiabilitat mecànica, protecció i un disseny que a mi m'agrada molt. L'únic que em va fer dubtar era el pes (molt) i l'altura del seient. Fins que no vaig poder pujar a una i vaig veure que arribava prou bè al terra no em vaig decidir per una versió antiga de segona mà ben cuidada amb pocs km. El bitxo es una xt1200z supertenere de 2011. Veure l'arxiu adjunt 5898
a on sou Xavi?
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Doncs jo tinc una Yamaha FZ6 S2.
Estaba buscant alguna cosa económica, fiable, cómode i al voltant dels 120cv.
Amb 2 criatures petites i en mig d'una reforma total d'una vivenda el pressupost era MOLT ajustat així que tenia que ser alguna cosa al voltant dels 2K.
Una de les meves prioritats era l'etiqueta ambiental verda, per garantir que no em quedaria sense accés a BCN en un futur proper.
M'agradava la hornet (L'original, amb l'escapament alt), m'agradava la SV650... Pero cap dels dos models estaben amb etiqueta verda.
L'altre opció era la fz6/fazer, però mai m'havia agradat el cuadre rodó tot 100% digital que portava i, a més tampoc tenia etiqueta verda. La que sí tenia etiqueta verda i un cuadre més normalet amb comptarevolucions analògic era la FZ6 fazer S2.
Em va costar molt trobar una dins el meu pressupost però al final en vaig trobar una amb 60.000km en força bon estat per 2k.
Li he hagut de fer algunes cosetes (kit de transmisió, retens de forquilla...) Però ara en te 81.000 i va com la seda.
Estic super content, per 2.000€ clavats i algunes despeses adicionals de manteniment, tinc una moto ràpida, fiable, còmode.... No puc demanar més.
Ningú es gira a mirar el meu "pepino" però la veritat, ni falta que em fa hahahaha
8034d899eca86c96ba8cc57daab544b9.jpg


Sent from my S97Pro using Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Bones! És que entro a twitter per veure fils que m'interessin sobre motos i en català i mai hi surt re de bo, així que proposo anar obrint fils de debat interessants, encara que siguin similars a altres que s'obren a grans fòrums castellans o anglesos, a fi de poder distreure'ns parlant de motos en català. Començo amb aquest fil: Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual?

En el meu cas, que fa poc em vaig comprar una Honda X-ADV, va ser el fet de que volia una moto polivalent, que principalment fos divertida en revolts revirats i rutes intensives de 2 a 5h més o menys, que equipés força tecnologia relacionada amb la mecànica però també amb la comoditat, i a banda també m'interessava que fos una moto pràctica pel dia a dia (anar i tornar de la feina, portar la compra en ser vehicle únic, còmode per a dues persones però sense necessitar els CV per viatjar a duo), i també volia que fos d'una firma consolidada. Ah, i moto nova, ja que vaig arrossegar força temps una moto que ja era de segona mà i ara volia partir de 0.

Els contres que vaig valorar de la moto és que té cos de scooter, cosa que no m'acabava de convèncer malgrat que l'estètica si que la trobo atractiva, i els pocs cv que té (59, malgrat que té un bon par motor de 69Nm). Amb tot, els pros de la moto ja no només per damunt dels contres sinó també per damunt del que oferia la competència del segment, em van fer decidir per aquest model. De moment molt molt content, i sense cap objecció respecte al que n'esperava.

Veure l'arxiu adjunt 5897
és molt xula Roger
 
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Actualment poseeixo una DUKE 890, de fa a la vora d'any i mig.
Vaig escollir aquesta naked degut a la seva lleugeressa (son mida nan i pes mosca), la potència, preu relativament econòmic, i que el servei post-venda de KTM el considero prou bo. Qui coneix la marca sap que té una llegenda negra de poca fiabilitat, però la meva experiència no és dolenta pel moment, i ja portem prop de 14.000km de felicitat conjunta.
 

Adjunts

  • IMG-20210512-WA0002.jpg
    IMG-20210512-WA0002.jpg
    367,6 KB · Visites: 54
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Doncs jo tinc una Yamaha FZ6 S2.
Estaba buscant alguna cosa económica, fiable, cómode i al voltant dels 120cv.
Amb 2 criatures petites i en mig d'una reforma total d'una vivenda el pressupost era MOLT ajustat així que tenia que ser alguna cosa al voltant dels 2K.
Una de les meves prioritats era l'etiqueta ambiental verda, per garantir que no em quedaria sense accés a BCN en un futur proper.
M'agradava la hornet (L'original, amb l'escapament alt), m'agradava la SV650... Pero cap dels dos models estaben amb etiqueta verda.
L'altre opció era la fz6/fazer, però mai m'havia agradat el cuadre rodó tot 100% digital que portava i, a més tampoc tenia etiqueta verda. La que sí tenia etiqueta verda i un cuadre més normalet amb comptarevolucions analògic era la FZ6 fazer S2.
Em va costar molt trobar una dins el meu pressupost però al final en vaig trobar una amb 60.000km en força bon estat per 2k.
Li he hagut de fer algunes cosetes (kit de transmisió, retens de forquilla...) Però ara en te 81.000 i va com la seda.
Estic super content, per 2.000€ clavats i algunes despeses adicionals de manteniment, tinc una moto ràpida, fiable, còmode.... No puc demanar més.
Ningú es gira a mirar el meu "pepino" però la veritat, ni falta que em fa hahahaha
8034d899eca86c96ba8cc57daab544b9.jpg


Sent from my S97Pro using Tapatalk
Eeeeep!! Bona moto tens ?
Jo també vaig decidir-me per la mateixa de segona mà, manteniment barat i molt fiable, per no dir que tens el motor de la R6 amb la comoditat de anar amb manillar.
Ara 117.000km i els que li queden ?
 
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
68
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Eeeeep!! Bona moto tens ?
Jo també vaig decidir-me per la mateixa de segona mà, manteniment barat i molt fiable, per no dir que tens el motor de la R6 amb la comoditat de anar amb manillar.
Ara 117.000km i els que li queden ?
M'alegra vere alguna com la meva per aquí (i amb més km!!)!
El que comentes de la R6 va ser un dels motius de compra, jo abans d'aquesta havia tingut dues R6, una 2001 per carrer/circuit i una R6R 2006 exclusiva per circuit!
Porto Yamaha a la sang hahahahaha
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
Actualment poseeixo una DUKE 890, de fa a la vora d'any i mig.
Vaig escollir aquesta naked degut a la seva lleugeressa (son mida nan i pes mosca), la potència, preu relativament econòmic, i que el servei post-venda de KTM el considero prou bo. Qui coneix la marca sap que té una llegenda negra de poca fiabilitat, però la meva experiència no és dolenta pel moment, i ja portem prop de 14.000km de felicitat conjunta.
bona màquina l'única cosa d'aquesta i de pràcticament totes és l'alçada del seient que d'uns anys ençà ha crescut sense massa motiu.
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas i Pepué
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Amb dúes operaciçons d'hernia discal, uns cargolets caríssims i unes seqüeles a les cames de l'última operació, un scooter és per mi la millor opció.
Tenia 3 candidates, la Honda X-ADV, la BMW C650 i la Kymco AK 550.

Desprès de provar les 3, la Kymco la vaig descartar perquè tot i que era un bon pepino en els forums posaven que tenia molts problemets, de poca importancia però torrecollons, la X-ADV perquè els mateixos problemes que comentava abans, el "pont típic per pujar a una scooter per davant" era massa alt per mi i era segur que el dia que tingués lumbalgía ( de mitja tinc uns 5-6 atacs al any) hem sería impossible muntar.

Al final hem vaig quedar amb aquesta preciosa C650 sport de la que estic molt satisfet. Cada dia que la veig hem sembla més bonica, apart que per la meva alçada és més confortable que la X-ADV, els genolls anaven un xic justos i que la Kymco que també era un pel més compacte.
I ademés el maleter és gran, m'entren 24 llaunes de birra, que és tot el que necessita un solter de capacitat d'una moto ?

El fet de portar el motor sota el seient i els peus li dona un centre de gravetat molt baix i una estabilitat a l'hora de circular entre cotxes incomparable i els seus 60cv son suficients per adelantar sense cap problema per carretera o autopista.

També estic satisfet del seu comportament en carreteres revirades, té bona tracció i agafa els revolst amb molta facilitat.


IMG 20210129 232249 539
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
Gabivolador Ruta en moto Què heu fet avui? Un Cafè Ràpid 576
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
Pastoret Consells Avui toca fer "dissabte".... Mecànica de motos i recopilatoris 3
Pastoret APPS Aplicació móbil i ordinador per fer rutes.... Anàlisi de productes 2
Edutarraco Mecànica Ho hem tornat a fer! Mecànica de motos i recopilatoris 4
Frogo Avantatges Frogo, Rentem la teva moto perquè tu no hagis de fer-ho Avantatges especials 3
Loxicdelamola miniMONEGROS per fer bondat Sortides anteriors 3
Xavier sc Ruta en moto Necessito fer un tomb Rutes en moto 3
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO l'art de fer TURRONS, APRETA al PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Roger Informació Legalitat de fer servir intercomunicadors en moto Consultes legals 4
X Dubte Fer servir l'adhesiu del Ronda GI a la moto Informació i suport 1
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Roger X-ADV Anàlisis-Comparativa Equipament i trucs per a fer servir la moto a l'hivern Espai de debat 1
I Ajuda per decidir quina moto comprarme Espai de debat 10

Fils similars