• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Crònica Que va ser Intermotard2016?

Cròniques de rutes en moto
Bon dia a tothom! Us escric aquestes línies diumenge dia 22 de gener, des del sofà de casa, veient com plou sense parar, talment com el dia 5 de novembre de 2016, primera edició d'Intermotard. La meva intenció és explicar-vos que va ser Intermotard 2016.

Com a organització us he de dir que la idea Intermotard vé de lluny, era una d'aquelles coses que en parlàvem de tant en tant, sense concretar res, fins que un dia vam dir: i per que no? Si a nosaltres ens agradaria que hi hagués un esdeveniment d'aquest estil aprop de casa i nosaltres mateixos fem quilòmetres per participar a esdeveniments semblants arreu de Catalunya, per que no ho muntem a casa? Com totes les coses que sempre comencen amb un: i per que no ... vam tirar endavant la primera edició.

Per tal que tots els participants, tant novells com més experimentats i aventurers es sentissin còmodes, Intermotard tenia dues versions, una de 500Km i una de 850Km. La de 500km es va pensar per recórrer bona part de Catalunya sense acusar un excessiu cansament, però la pregunta del milió va ser ... i per què 850Km? La resposta la trobem a la història del motociclisme, les mítiques proves de resistència 24 hores amb 3 pilots de relleu son l'origen d'on surt aquesta xifra: 850 són els quilòmetres recorreguts per cada pilot que participa en aquestes proves, ni 1000 ni 700.

A InterMotard no hi trobaràs aglomeracions, curses ni competicions entre participants, l'esperit d'aquest raid és donar a conèixer el nostre territori fent gaudir a tots els participants, cadascú amb la seva modalitat i possibilitats sense sentir-se fora de lloc, aquí hi té lloc des de la mítica vespa a la bmw “full equip” més avantguardista passant per tota la resta de conceptes de moto, el repte és fer gaudir per igual a pilots tant diferents.

Tot i que millorarem cada any amb la col·laboració dels participants que ens fan arribar les seves sensacions i ens donen idees per la propera edició, l'organització d'aquest raid no deixem res a l'atzar i posem molta cura a tots els detalls, sobretot a la ruta, donant un valor afegit a cada racó. Per a més informació sobre l'edició 2016, podeu visitar la web www.intermotard.com. Ben aviat també tindreu les primeres notícies de Intermotard 2017!

Hem demanat a un dels participants, que ens consta que va patir de valent, que compartís la seva experiència amb tots nosaltres:
Vaig trobar informació d'aquest raid per casualitat, m'hi vaig inscriure quasi a l'últim moment i no coneixia a ningú.

Divendres dia 4 vant anar a Cal Motorista, a Palamós, per recollir tot el material que ens havia preparat la organització: bossa amb adhesius, braçalet reflectant, samarreta de màniga llarga, tiquets per esmorzar, museu de la moto, foto i sopar, a més a més del passaport que hauré de segellar a cada punt de control. Fa una fred que pela i la previsió del temps és que l'endemà empitjora. Un cop ja tinc tot el material vaig cap a l'hotel, demà serà un dia llarg i vull descansar.

Per els que tingueu la intenció de participar a l'edició 2017, us recomano que visiteu la web www.intermotard.com, hi ha un apartat on trobareu hotels “recomanats”, aquells que fan un preu especial per els participants a aquest raid. A mi em va sortir bé, l'habitació em va sortir més econòmica i amb garatge tancat per la moto. A l'hotel hi trobo altres participants amb qui faré una bona amistat i segur que coincidirem en altres raids, fem petar la xerrada tot sopant i anem a dormir aviat que l'endemà serà el gran dia.

Dissabte dia 5 ens dirigim al pàrquing Masia Bas de Platja d'Aro on l'organització ens espera amb els entrepans d'esmorzar acabats de fer, ens donen les últimes indicacions, la foto de rigor al photocall i donen la sortida de 4 motos cada 30 segons. Jo surto dels primers, encara és fosc, fa fred i comença a xispejar.

No us explicaré totes les parades ni tots els llocs per on vaig passar i que no coneixia, realment paisatges de gran bellesa o història, llocs on segur que hi tornaré. Vaig passar molta fred, molta pluja, molt de vent, molta boira, però això és un raid i jo sóc dels que si no patim una mica no acaba de valer la pena. El temps realment era per deixar-ho córrer, vaig tenir molts pensaments de no val la pena ... torna cap a casa, però de cop, semblava que la pluja no era tant intensa o que la boira s'obria una mica, i em deia: va, fins al proper punt de control i m'ho torno a pensar... i així fins que vaig ser de tornada a Platja d'Aro!

La tornada a Platja d'Aro es va fer molt llarga, arribo dels últims però em reben com si fos el finalista d'un ironman, la sensació no es pot explicar, s'ha de viure. A l'acabar vaig sopar tot xerrant amb altres companys i desitjant que obrin inscripcions per l'edició 2017 i tornar-hi.
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bon dia a tothom! Us escric aquestes línies diumenge dia 22 de gener, des del sofà de casa, veient com plou sense parar, talment com el dia 5 de novembre de 2016, primera edició d'Intermotard. La meva intenció és explicar-vos que va ser Intermotard 2016.

Com a organització us he de dir que la idea Intermotard vé de lluny, era una d'aquelles coses que en parlàvem de tant en tant, sense concretar res, fins que un dia vam dir: i per que no? Si a nosaltres ens agradaria que hi hagués un esdeveniment d'aquest estil aprop de casa i nosaltres mateixos fem quilòmetres per participar a esdeveniments semblants arreu de Catalunya, per que no ho muntem a casa? Com totes les coses que sempre comencen amb un: i per que no ... vam tirar endavant la primera edició.

Per tal que tots els participants, tant novells com més experimentats i aventurers es sentissin còmodes, Intermotard tenia dues versions, una de 500Km i una de 850Km. La de 500km es va pensar per recórrer bona part de Catalunya sense acusar un excessiu cansament, però la pregunta del milió va ser ... i per què 850Km? La resposta la trobem a la història del motociclisme, les mítiques proves de resistència 24 hores amb 3 pilots de relleu son l'origen d'on surt aquesta xifra: 850 són els quilòmetres recorreguts per cada pilot que participa en aquestes proves, ni 1000 ni 700.

A InterMotard no hi trobaràs aglomeracions, curses ni competicions entre participants, l'esperit d'aquest raid és donar a conèixer el nostre territori fent gaudir a tots els participants, cadascú amb la seva modalitat i possibilitats sense sentir-se fora de lloc, aquí hi té lloc des de la mítica vespa a la bmw “full equip” més avantguardista passant per tota la resta de conceptes de moto, el repte és fer gaudir per igual a pilots tant diferents.

Tot i que millorarem cada any amb la col·laboració dels participants que ens fan arribar les seves sensacions i ens donen idees per la propera edició, l'organització d'aquest raid no deixem res a l'atzar i posem molta cura a tots els detalls, sobretot a la ruta, donant un valor afegit a cada racó. Per a més informació sobre l'edició 2016, podeu visitar la web www.intermotard.com. Ben aviat també tindreu les primeres notícies de Intermotard 2017!

Hem demanat a un dels participants, que ens consta que va patir de valent, que compartís la seva experiència amb tots nosaltres:
Vaig trobar informació d'aquest raid per casualitat, m'hi vaig inscriure quasi a l'últim moment i no coneixia a ningú.

Divendres dia 4 vant anar a Cal Motorista, a Palamós, per recollir tot el material que ens havia preparat la organització: bossa amb adhesius, braçalet reflectant, samarreta de màniga llarga, tiquets per esmorzar, museu de la moto, foto i sopar, a més a més del passaport que hauré de segellar a cada punt de control. Fa una fred que pela i la previsió del temps és que l'endemà empitjora. Un cop ja tinc tot el material vaig cap a l'hotel, demà serà un dia llarg i vull descansar.

Per els que tingueu la intenció de participar a l'edició 2017, us recomano que visiteu la web www.intermotard.com, hi ha un apartat on trobareu hotels “recomanats”, aquells que fan un preu especial per els participants a aquest raid. A mi em va sortir bé, l'habitació em va sortir més econòmica i amb garatge tancat per la moto. A l'hotel hi trobo altres participants amb qui faré una bona amistat i segur que coincidirem en altres raids, fem petar la xerrada tot sopant i anem a dormir aviat que l'endemà serà el gran dia.

Dissabte dia 5 ens dirigim al pàrquing Masia Bas de Platja d'Aro on l'organització ens espera amb els entrepans d'esmorzar acabats de fer, ens donen les últimes indicacions, la foto de rigor al photocall i donen la sortida de 4 motos cada 30 segons. Jo surto dels primers, encara és fosc, fa fred i comença a xispejar.

No us explicaré totes les parades ni tots els llocs per on vaig passar i que no coneixia, realment paisatges de gran bellesa o història, llocs on segur que hi tornaré. Vaig passar molta fred, molta pluja, molt de vent, molta boira, però això és un raid i jo sóc dels que si no patim una mica no acaba de valer la pena. El temps realment era per deixar-ho córrer, vaig tenir molts pensaments de no val la pena ... torna cap a casa, però de cop, semblava que la pluja no era tant intensa o que la boira s'obria una mica, i em deia: va, fins al proper punt de control i m'ho torno a pensar... i així fins que vaig ser de tornada a Platja d'Aro!

La tornada a Platja d'Aro es va fer molt llarga, arribo dels últims però em reben com si fos el finalista d'un ironman, la sensació no es pot explicar, s'ha de viure. A l'acabar vaig sopar tot xerrant amb altres companys i desitjant que obrin inscripcions per l'edició 2017 i tornar-hi.

Moltes gràcies per la vostra crònica! S'agraeix aquesta experiència tramesa amb proximitat i de primera mà. Ampliem un parell de dies el plaç de finalització del concurs per a que tingueu una mica més de temps per a donar a conèixer la vostra experiència i rebre-hi vots.

Salutacions!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
mr_pointer Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Loxicdelamola Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous Pneumàtics 43
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
hURIkane Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
Serra El que cou la catalana Rieju Espai de debat 9
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Roger X-ADV Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Aspectes que cal cuidar de la teva moto a l'hivern Mecànica de motos i recopilatoris 0
J Fotos Racons als que aneu amb la moto Espai de debat 1
Xav2 Anàlisis-Comparativa Tot el que as de saber de la bateria d'una moto Mecànica de motos i recopilatoris 1
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2
mami_en_moto Com vau arribar a ser motorista? Un Cafè Ràpid 24
Xavi Canyo Quina va ser la vostre primera moto? Un Cafè Ràpid 25
Josep_Mototest CASC SHARK SKWAL 2 el casc amb LLUMS LEDS per ser més visible MotoVlogs propis 0
Roger X-ADV Vídeos Aquesta hauria pogut ser la teva última rodada Espai de debat 0

Fils similars