• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Quebrantabook 2023

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Obro fil per compartir info I comentar assistència (no necessàriament conjunta junta), a la Quebrantabook 2023 ??

 
  • Like
Reaccions: Lluis
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola, Una mica de crònica d'aquest ral·li mototurístic ;-)

Organització més que excel·lent, de matrícula d'honor! Tres detalls a tall d'exemple:
1) tothom va sortir en estricte ordre de sortida; cridaven pel nom i dorsal a tres persones cada 30 segons, i si algú no hi era, quedava pel final;
2) tothom amb localitzador GPS, per poder controlar que totes les persones estaven bé, no et sortien de la ruta, i van trucar a uns quants a la que veien quelcom estrany;
3) tothom a sopar a la mateixa hora (vuit) plegats, i el sopar molt bo pel meu gust, amanida i brassa :) tret dels que van arribar més tard de les 20:00, però en compensació els vam fer passadís en entrar al pavelló amb la moto; que això també està molt bé, acabar pujant a un pòdium dins un pavelló :) a la rodibook i l'eutiches també ho fan, i és quelcom que a mi m'agrada molt, perquè és acabar un repte d'una manera molt gratificant.

La ruta xula, però a partir del migdia masssssa calda ... va haver un tram molt revirat entre Sant Llorenç de Morunys i Coll de N'Argó (que no era el directe, sinó fent volta més al nord) que era esplèndid, però amb la calor anava una mica atordit i vaig fer-lo de passeig, fluint entre l'aire ben calent ;-)

Em va agradar que posessin dos trams opcionals, que ho eren perquè l'asfalt estava tan trencat que gairebé era off-road! De fet, trobo que més complicat que un tram off de terra normal. Però afegeix un repte addicional que satisfà superar-lo. Això sí, era per fer-lo amb moto trail i anant sol, sense copilot/a. Penso ho va fer poca gent, perquè només em vaig trobar a dos nois.... que ho feien amb nakeds! Deunidó! Vaig aturar-los perquè un tenia la placa de la matrícula penjant perquè s'havia soltat un cargol... em van dir que a poc a poc, i patint anaven avançant ;-) Això sí, jo vaig suar, però ells una mica bastant més :-D Els tenen ben quadrats!!!

I altre cosa que va estar molt bé és on es van allotjar: Boí. Esplèndit anar a dormir i llevar-se en un lloc així ? Em va agradar que mig poble té rehabilitades les cases antigues de pedra per llogar-les per habitacions, i això dona molta més vida que tenir totes aquestes cases tancades per fer-les servir només 2 o 3 caps de setmana a l'any com succeeix en altres indrets. I a més a més, a un preu molt econòmic :) Mercès als companys d'aventura de cap de setmana que van localitzar i gestionar la reserva ❤️

Ah, i vaig trobar-me amb uns companys ducatistes coneguts d'altres rutes, i també vaig poder saludar i xerrar una mica amb en Mario i Maria (Viajando con Mabre), que se'ls veu en directe tan bona gent com es percep als seus fenomenals vídeos.

Us deixo unes fotos que he penjat al meu insta:

Fins a la següent!
 
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
70
143
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Hola, Una mica de crònica d'aquest ral·li mototurístic ;-)

Organització més que excel·lent, de matrícula d'honor! Tres detalls a tall d'exemple:
1) tothom va sortir en estricte ordre de sortida; cridaven pel nom i dorsal a tres persones cada 30 segons, i si algú no hi era, quedava pel final;
2) tothom amb localitzador GPS, per poder controlar que totes les persones estaven bé, no et sortien de la ruta, i van trucar a uns quants a la que veien quelcom estrany;
3) tothom a sopar a la mateixa hora (vuit) plegats, i el sopar molt bo pel meu gust, amanida i brassa :) tret dels que van arribar més tard de les 20:00, però en compensació els vam fer passadís en entrar al pavelló amb la moto; que això també està molt bé, acabar pujant a un pòdium dins un pavelló :) a la rodibook i l'eutiches també ho fan, i és quelcom que a mi m'agrada molt, perquè és acabar un repte d'una manera molt gratificant.

La ruta xula, però a partir del migdia masssssa calda ... va haver un tram molt revirat entre Sant Llorenç de Morunys i Coll de N'Argó (que no era el directe, sinó fent volta més al nord) que era esplèndid, però amb la calor anava una mica atordit i vaig fer-lo de passeig, fluint entre l'aire ben calent ;-)

Em va agradar que posessin dos trams opcionals, que ho eren perquè l'asfalt estava tan trencat que gairebé era off-road! De fet, trobo que més complicat que un tram off de terra normal. Però afegeix un repte addicional que satisfà superar-lo. Això sí, era per fer-lo amb moto trail i anant sol, sense copilot/a. Penso ho va fer poca gent, perquè només em vaig trobar a dos nois.... que ho feien amb nakeds! Deunidó! Vaig aturar-los perquè un tenia la placa de la matrícula penjant perquè s'havia soltat un cargol... em van dir que a poc a poc, i patint anaven avançant ;-) Això sí, jo vaig suar, però ells una mica bastant més :-D Els tenen ben quadrats!!!

I altre cosa que va estar molt bé és on es van allotjar: Boí. Esplèndit anar a dormir i llevar-se en un lloc així ? Em va agradar que mig poble té rehabilitades les cases antigues de pedra per llogar-les per habitacions, i això dona molta més vida que tenir totes aquestes cases tancades per fer-les servir només 2 o 3 caps de setmana a l'any com succeeix en altres indrets. I a més a més, a un preu molt econòmic :) Mercès als companys d'aventura de cap de setmana que van localitzar i gestionar la reserva ❤️

Ah, i vaig trobar-me amb uns companys ducatistes coneguts d'altres rutes, i també vaig poder saludar i xerrar una mica amb en Mario i Maria (Viajando con Mabre), que se'ls veu en directe tan bona gent com es percep als seus fenomenals vídeos.

Us deixo unes fotos que he penjat al meu insta:

Fins a la següent!
Fantàstica crónica com sempre!
Els de les nakeds em sembla que no sabien a on es ficaven hahahahaha
 
  • Love
Reaccions: mr_pointer
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
cesargarraf Esdeveniment Quebrantabook Juliol Quebrantabook 3
MarcG Ruta en moto Quebrantabook'21 Rutes en moto 8
MarcG Informació Quebrantabook Quebrantabook 21
Q Ruta en moto QUEBRANTABOOK Rutes en moto 3
mr_pointer Competició Crònica de l'estratègia al TCM 2023 ? Competició 11
perlanegraviajes Ruta en moto Marruecos 2023/24 Rutes en moto 4
Jaumenovas Ruta en moto La primera sortida d’hivern 22/12/2023 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb pel voltant de Montserrat. 20/12/2023 Sortides anteriors 1
Jaumenovas Ruta en moto Passeig i comprar formatge 11/12/2023 Rutes en moto 2
Jaumenovas Ruta en moto Dinar de comiat 2023 del grup de sortides Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Sitges i Pantà del Foix (24-11-2023) Rutes en moto 4
Jaumenovas Sortida d'aquest cap de setmana Ronda La Llana 11/11/2023 Rutes en moto 5
Jaumenovas Crònica Descobrint noves carreteres 07/11/2023 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Montan de Tost, Gósol, Pedraforca. (24/10/2023) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Collbató-El Bruc-Montserrat 18-8-2023 Sortides anteriors 2
Xavier sc Esdeveniment VACAVOLTA 2023 Motovolta 15
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Crònica Transpirenaica dels 3 J - 02/06/2023 Cròniques sobre motociclisme 12
mr_pointer CherokeeRider 2023 Cherokee Rider 2
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2023 Rodibook 2
Roger Informació Samarretes estiu 2023! Informació i suport 7
Roger Esdeveniment Crom Ride 2023 Crom Ride 40
mr_pointer Esdeveniment Crònica 100Colls 2023 100 Colls 12
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 28/4/2023 Cardona, Su, Pinós Rutes en moto 8
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Terrassa, Blanes, Tossa, Palamós, Terrassa.(3-2-2023) Cròniques sobre motociclisme 3
jordiTR63 Esdeveniment Senselimits 2023 Sense Límits 59
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Esdeveniment Motovolta 2023 Motovolta 23
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
Roger X-ADV Esdeveniment 100 Colls 2023 - 28, 29 i 30 d'abril 100 Colls 71
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2

Fils similars