• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

Més info fent clic aquí.

Quebrantabook 2024

Llao

Llao

Motoaddicte
27 Abr 2020
107
306
Premis
29
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Molt bones.
He intentat inscriu-rem a la Quebrantabook, a la 650km., però a mes d'un mes ja no hi han places. Me he apuntat a un registre que tenen, però no hi confio gens.
Si sabeu d'algú que si hagi inscrit i no hi pugui anar vos agrairia que m'ho feu saber.
Gracies.

• M'agrada
Reaccions: mr_pointer i Roger
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
411
1.019
Premis
41
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
La veritat és que cada cop s'esgoten abans les inscripcions als ral·lis mototurístics! Això queda clar que funciona, i un factor perquè així sigui és la competència actual, que es retroalimenta entre sí. Si en fas un ral·li mototurístic i t'agrada, s'obre la porta a fer-ne un altre.

Fa dos anys, les inscripcions a la RodiBook van estar obertes 2 setmanes. L'any passat 2 dies. I enguany en 15 minuts es van omplir les 1200 places... i potser s'hagin passat d'inscrits per no haver previst que s'omplessin tan ràpidament.

Per sort, en @1nanu i jo tenim plaça a la RodiBook d'enguany. A parer meu, és la més dura de totes les d'una jornada, tot i ser de 700 km, en fer-se només pels Pirineus són tot revolts i amb una meteo dolenta o mig-dolenta, la fan més dura que altres de 800 o 1000 km.

A banda queda la 100Colls, que ara per ara, per a mi és el ral·li mototurístic més dur de tots (28h de moto en un termini de 48h naturals). Per cert, us recomando els vídeos que va publicar en Xavi Fabregas sobre la 100Colls (el tercer i últim és d'aquesta setmana). Va tenir més sort que jo amb el clima, que dissabte era al nord dels Pirineus, sense pluja, i jo al sud amb pluja total. Al final, molt iguals tots dos en punts, km i eficiència, però ell una posició pel davant de mi !!!

Llao

Llao

Motoaddicte
27 Abr 2020
107
306
Premis
29
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
El "problema" rau en que cada organitzador programa les inscripcions segons la seva conveniència, i clar, els nous anem una mica perduts. En concret la Quebrantabook tenien inscripcions obertes, si no recordo malament, des de principi d'any i jo pensava que, com d'altres, s'obririen inscripcions +- un mes abans. I quant jo hem vaig despertar ja era tard. Val a dir que, encara que han tardat uns dies, després han estat molt amables i m'han facilitat inscripció per que segueixo el campionat.

mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
411
1.019
Premis
41
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
El "problema" rau en que cada organitzador programa les inscripcions segons la seva conveniència, i clar, els nous anem una mica perduts. En concret la Quebrantabook tenien inscripcions obertes, si no recordo malament, des de principi d'any i jo pensava que, com d'altres, s'obririen inscripcions +- un mes abans. I quant jo hem vaig despertar ja era tard. Val a dir que, encara que han tardat uns dies, després han estat molt amables i m'han facilitat inscripció per que segueixo el campionat.
l'any passat que vaig competir, em vaig revisar els criteris d'inscripció de totes, perquè com bé dius són força diferents...
la gent de la Quebrantabook són molt trempats, i m'alegro que t'hagin fet lloc en ser federat perquè no penalitzessis.

• M'agrada
Reaccions: Llao
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
cesargarraf Esdeveniment Quebrantabook Juliol Quebrantabook 3
Roger X-ADV Esdeveniment Quebrantabook 2023 Quebrantabook 4
MarcG Ruta en moto Quebrantabook'21 Rutes en moto 8
MarcG Informació Quebrantabook Quebrantabook 21
Q Ruta en moto QUEBRANTABOOK Rutes en moto 3
Xavier sc Esdeveniment VACAVOLTA 2024 Rutes en moto 1
perlanegraviajes Transpirenaica en moto Roadtrip 2024 🏍 Rutes Obertes 0
oriolxr Esdeveniment inscripció crom ride 2024 Crom Ride 1
G Crònica VACANCES 2024 Cròniques sobre motociclisme 15
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Stelvio Català i Llivia 10/05/2024 Rutes en moto 4
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Xavi Canyo Competició Porra Moto GP 2024 !!! Competició 185
mr_pointer Esdeveniment 100Colls 2024 !!! 100 Colls 15
mr_pointer Esdeveniment EutichesBook On-Road 2024 Eutichesbook 0
Llao Esdeveniment Rider1000 2024 Rider 1000 60
mr_pointer Ruta en moto ChallengerMystery 2024 !!! Rutes en moto 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Besalú i Banyoles 26/01/2024 Rutes en moto 5
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 0
G Esdeveniment MOTOVOLTA 2024 Motovolta 6
mr_pointer DAKAR 2024 Competició 4
Pantum Ruta en moto Sardenya i Còrsega Setmana Santa 2024 Rutes en moto 7
Roger Notícia Carreteres de pagament a partir de 2024 Espai de debat 6