• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto QUEBRANTABOOK

Q

Quebrantabook

Convidat
Bones companys!
El 29 d'agost és la www.quebrantabook.com.

La Quebrantabook és un esdeveniment motociclista no-competitiu que transcorre per belles, sinuoses i espectaculars carreteres. El traçat que hauran de seguir els assistents és "sorpresa" i es desvetllarà el dia previ a l'esdeveniment. La ruta es podrà seguir per llibre de ruta o per track gps.

L'esdeveniment neix al Pont de Suert, en un lloc estratègic del Pirineu entre Catalunya i Aragó on fa anys va tenir lloc la concentració motociclista més important d'Europa albergant a 3.000 motociclistes.

Amb l'objectiu de mostrar al món el meravellós lloc per circular amb moto, es crea la Quebrantabook on al client se’l tracta com un autèntic professional de les dues rodes.

Tots els motoristes portaran, a més, un geolocalitzador per a que la organització pugui vetllar per la seva seguretat.

Inscripcions a www.quebrantabook.com
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones companys!
El 29 d'agost és la www.quebrantabook.com.

La Quebrantabook és un esdeveniment motociclista no-competitiu que transcorre per belles, sinuoses i espectaculars carreteres. El traçat que hauran de seguir els assistents és "sorpresa" i es desvetllarà el dia previ a l'esdeveniment. La ruta es podrà seguir per llibre de ruta o per track gps.

L'esdeveniment neix al Pont de Suert, en un lloc estratègic del Pirineu entre Catalunya i Aragó on fa anys va tenir lloc la concentració motociclista més important d'Europa albergant a 3.000 motociclistes.

Amb l'objectiu de mostrar al món el meravellós lloc per circular amb moto, es crea la Quebrantabook on al client se’l tracta com un autèntic professional de les dues rodes.

Tots els motoristes portaran, a més, un geolocalitzador per a que la organització pugui vetllar per la seva seguretat.

Inscripcions a www.quebrantabook.com
Benvinguts! Moltes gràcies per presentar-vos, no us coneixia (y)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ei molt bona! Jo vaig sentir a parlar de vosaltres fa dies i tinc l ull posat a Aquests paisatges tan bonics que teniu!

M'agradaria molt venir però no se si tinc cupo per més sortides aquest estiu, quan està clar que aquí t has de quedar a dormir.
Però seguire atent per futurs anys segur.
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Doncs aquí teniu un que està apuntat a la de 650k, i amb ganes de tastar les carreteres del Pirineu de Lleida.
Gass, s i ens veien a Pont de Suert.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars

Fils similars