• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa?

Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Porto temps pensant en fer una ruta desde Barcelona fins a Port Bou, amb punts intermitjos de trobada per qui es vulgui afegir pel camí. Així es podría fer una ruta "lineal" per la costa (o endinsant-nos una mica en algunes zones) fins a tocar la platja de Port Bou.

Hi ha moltes opcions un cop arrivats a -per exemple- Palamós. El primer tram el veig algo tipus Barcelona-Mataró-Blanes Per la C-32 i després girar cap a Lloret de Mar-Tossa de Mar-Sant Feliu de Guíxols-Palamós fent alguna aturada per estirar cames i fer fotos. A partir d'aquí estudiem quines rutes agraden mes perque n'hi ha de ben bones fins arrivar a destí.

La idea inicial es fer-ho en un día, anada per la ruta finalment triada i de tornada agafar directament l'AP-7 fins a casa ( o qui tingui ganes que torni pel mateix camí per desgastar les rodes pels dos costats)


M'agradaría poder comptar amb la experiència de gent acostumada a fer sortides en grup, preparar-ho amb temps i anar modelant el projecte amb idees de tot-hom.
Pot ser una sortida de dues motos o arrivar a trobar-nos amb un pollastre que convidi a fer-la fixe anual al calendari :cool:


De moment i per anar obrint boca nosaltres anirem desde Caldetes fins a Sant Feliu de Guíxols aquest cap de setmana. Si algú vol vindre a fer una ruta ben bonica, la Suna i jo estarem encantats de coneixer-vos i compartir una estona cremant bencina. Ep, qui tingui moto diesel també pot vindre eh!


20151019144819 girona portbou
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Porto temps pensant en fer una ruta desde Barcelona fins a Port Bou, amb punts intermitjos de trobada per qui es vulgui afegir pel camí. Així es podría fer una ruta "lineal" per la costa (o endinsant-nos una mica en algunes zones) fins a tocar la platja de Port Bou.

Hi ha moltes opcions un cop arrivats a -per exemple- Palamós. El primer tram el veig algo tipus Barcelona-Mataró-Blanes Per la C-32 i després girar cap a Lloret de Mar-Tossa de Mar-Sant Feliu de Guíxols-Palamós fent alguna aturada per estirar cames i fer fotos. A partir d'aquí estudiem quines rutes agraden mes perque n'hi ha de ben bones fins arrivar a destí.

La idea inicial es fer-ho en un día, anada per la ruta finalment triada i de tornada agafar directament l'AP-7 fins a casa ( o qui tingui ganes que torni pel mateix camí per desgastar les rodes pels dos costats)


M'agradaría poder comptar amb la experiència de gent acostumada a fer sortides en grup, preparar-ho amb temps i anar modelant el projecte amb idees de tot-hom.
Pot ser una sortida de dues motos o arrivar a trobar-nos amb un pollastre que convidi a fer-la fixe anual al calendari :cool:


De moment i per anar obrint boca nosaltres anirem desde Caldetes fins a Sant Feliu de Guíxols aquest cap de setmana. Si algú vol vindre a fer una ruta ben bonica, la Suna i jo estarem encantats de coneixer-vos i compartir una estona cremant bencina. Ep, qui tingui moto diesel també pot vindre eh!


Veure l'arxiu adjunt 3424
és una ruta molt xula, llàstima que no puguis travessar portbou i anar fins a França ara mateix, perquè encara millora més. PAssat portbou hi ha molts revolts amb asfalt nou de fa mig any, i es pot conduir que és una passada
 
RafaGaS

RafaGaS

Nouvingut
26 Feb 2021
7
20
Premis
2
Moto
TRK 502 X
Porto temps pensant en fer una ruta desde Barcelona fins a Port Bou, amb punts intermitjos de trobada per qui es vulgui afegir pel camí. Així es podría fer una ruta "lineal" per la costa (o endinsant-nos una mica en algunes zones) fins a tocar la platja de Port Bou.

Hi ha moltes opcions un cop arrivats a -per exemple- Palamós. El primer tram el veig algo tipus Barcelona-Mataró-Blanes Per la C-32 i després girar cap a Lloret de Mar-Tossa de Mar-Sant Feliu de Guíxols-Palamós fent alguna aturada per estirar cames i fer fotos. A partir d'aquí estudiem quines rutes agraden mes perque n'hi ha de ben bones fins arrivar a destí.

La idea inicial es fer-ho en un día, anada per la ruta finalment triada i de tornada agafar directament l'AP-7 fins a casa ( o qui tingui ganes que torni pel mateix camí per desgastar les rodes pels dos costats)


M'agradaría poder comptar amb la experiència de gent acostumada a fer sortides en grup, preparar-ho amb temps i anar modelant el projecte amb idees de tot-hom.
Pot ser una sortida de dues motos o arrivar a trobar-nos amb un pollastre que convidi a fer-la fixe anual al calendari :cool:


De moment i per anar obrint boca nosaltres anirem desde Caldetes fins a Sant Feliu de Guíxols aquest cap de setmana. Si algú vol vindre a fer una ruta ben bonica, la Suna i jo estarem encantats de coneixer-vos i compartir una estona cremant bencina. Ep, qui tingui moto diesel també pot vindre eh!


Veure l'arxiu adjunt 3424
A mi m'interessaria però quan seria exactament per saber si puc, moltes gràcies
 
  • Like
Reaccions: Roger i Pep Aràgo
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
A mi m'interessaria però quan seria exactament per saber si puc, moltes gràcies
Doncs no poso data de moment, primer voldría definir una ruta consensuada amb qui estigui interessat. De moment llenço la idea i l'aniré pulint a estones, per aixó deia lo de la colaboració de gent que ja hagi fet alguna trobada similar.

Finalment aquest cap de setmana no podrem sortir amb la moto, la dona te una contractura a les cervicals i toca anar en cotxe uns díes. A veure si tinc alguna estona per anar donant-li forma a la ruta. Penso de cara a que el clima estigui mes estabilitzat pero sense entrar en les calors de plé estiu.

Si us sembla bé als interessats, us podeu afegir al post i comencem a fer una llista provisional.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Doncs no poso data de moment, primer voldría definir una ruta consensuada amb qui estigui interessat. De moment llenço la idea i l'aniré pulint a estones, per aixó deia lo de la colaboració de gent que ja hagi fet alguna trobada similar.

Finalment aquest cap de setmana no podrem sortir amb la moto, la dona te una contractura a les cervicals i toca anar en cotxe uns díes. A veure si tinc alguna estona per anar donant-li forma a la ruta. Penso de cara a que el clima estigui mes estabilitzat pero sense entrar en les calors de plé estiu.

Si us sembla bé als interessats, us podeu afegir al post i comencem a fer una llista provisional.
milloreu-vos!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Doncs no poso data de moment, primer voldría definir una ruta consensuada amb qui estigui interessat. De moment llenço la idea i l'aniré pulint a estones, per aixó deia lo de la colaboració de gent que ja hagi fet alguna trobada similar.

Finalment aquest cap de setmana no podrem sortir amb la moto, la dona te una contractura a les cervicals i toca anar en cotxe uns díes. A veure si tinc alguna estona per anar donant-li forma a la ruta. Penso de cara a que el clima estigui mes estabilitzat pero sense entrar en les calors de plé estiu.

Si us sembla bé als interessats, us podeu afegir al post i comencem a fer una llista provisional.
Salut i a recuperar-se! La veritat és que el casc, el vent i les inèrcies en corbes no són la millor medicina pels dolors de cervicals :LOL:
 
manumanu_adv

manumanu_adv

Rodant
4 Feb 2021
23
63
Premis
2
Lleida
Moto
1290 sadvR
Jo estic valorant escaparme el finde de setmana santa (div, dis i dium) a fer "tota" la provincia de Girona. Ho tinc a l'aire, ja que tambe porto setmanes amb les cervicals a cuenca (dimecres fisio...ojala faci magia...)i tambe miro de reüll al temps (a la SS sempre plou). La idea es fer interior i costa en els 3 dies...no hi ha ruta marcada
 
RafaGaS

RafaGaS

Nouvingut
26 Feb 2021
7
20
Premis
2
Moto
TRK 502 X
Doncs no poso data de moment, primer voldría definir una ruta consensuada amb qui estigui interessat. De moment llenço la idea i l'aniré pulint a estones, per aixó deia lo de la colaboració de gent que ja hagi fet alguna trobada similar.

Finalment aquest cap de setmana no podrem sortir amb la moto, la dona te una contractura a les cervicals i toca anar en cotxe uns díes. A veure si tinc alguna estona per anar donant-li forma a la ruta. Penso de cara a que el clima estigui mes estabilitzat pero sense entrar en les calors de plé estiu.

Si us sembla bé als interessats, us podeu afegir al post i comencem a fer una llista provisional.
Si per la meva part m'apunto i que que millori la dona
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Si per la meva part m'apunto i que que millori la dona
Moltes mercès, sembla que ja va molt millor. Estora elèctrica a les cervicals i fent repós, ara gairebé no li fa mal.

Aquests quatre díes segur que sortirem a fer un vol, probablement una tiradeta fins a Palamós per anar escalfant i prenent notes de la ruta. De fet fins a Palamós desde el Maresme només te una ruta per mi i passa per veure el mar al meu costat molta estona ;)
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
He estat trastejant una estona amb el Google Maps i tinc marcada aquesta ruta fins Empuriabrava. Segurament divendres ens hi posem la dona i jo per fer-la i repassar detalls per pulir-la una mica. Se que ens quedem a pocs kilómetres del destí Final, pero només es cosa de fer una sortida i pasar-ho bé.

Doncs apa, qui vulgui vindre benvingut serà ;)

https://goo.gl/maps/b9ajdAwNXpjrNbkz7
 
  • Like
Reaccions: Roger i Pep Aràgo
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Sé que es tard Mario, però demà em quedat a les 9 a l'estació de servie CEPSA de Verges per anar a Portbou..... Hem quedat ara a les 10 de la nit.
Si veus aquest missatge i t'animes demà pel matí estaré pendent de si contestes.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Roger
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Sé que es tard Mario, però demà em quedat a les 9 a l'estació de servie CEPSA de Verges per anar a Portbou..... Hem quedat ara a les 10 de la nit.
Si veus aquest missatge i t'animes demà pel matí estaré pendent de si contestes.
Ufff, a les 9 encara estarem molt mes avall. No pasa res perque el que vull aprofitar es per anar prenent notes, amb lo que anirem fent aturades segons vegi com va.

Ja ens trobarem en un altre moment
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
oriolxr Esdeveniment Qui baixa a Valls el 17/06?? Sense Límits 7
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
Pastoret Consells Avui toca fer "dissabte".... Mecànica de motos i recopilatoris 3
Pastoret APPS Aplicació móbil i ordinador per fer rutes.... Anàlisi de productes 2
Edutarraco Mecànica Ho hem tornat a fer! Mecànica de motos i recopilatoris 4
Frogo Avantatges Frogo, Rentem la teva moto perquè tu no hagis de fer-ho Avantatges especials 3
Loxicdelamola miniMONEGROS per fer bondat Sortides anteriors 3
Xavier sc Ruta en moto Necessito fer un tomb Rutes en moto 3
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO l'art de fer TURRONS, APRETA al PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger Informació Legalitat de fer servir intercomunicadors en moto Consultes legals 4
X Dubte Fer servir l'adhesiu del Ronda GI a la moto Informació i suport 1
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
Roger X-ADV Anàlisis-Comparativa Equipament i trucs per a fer servir la moto a l'hivern Espai de debat 1

Fils similars