• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

quin és el millor tram de curves que heu fet?

racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
doncs aixó, m'agradaria saber quin trobeu que és el millor tram que heu fet amb la vostra moto, quin us agrada més, a on heu gaudit com mai, quin us ha enamorat, i perquè.
començo jo:
pot ser no és el millor, especialment avui dia que està un xic descuidat, però li tinc un carinyo especial perquè és a on vaig aprendre a montar en moto de veritat, i a on vaig rascar genoll per primer cop.
el tram de lloret-tossa, un tram de velocitat mitja-ràpida, amb bona visibilitat, bones vistes, i una linea fluida i previssible que et permet gaudir tant si vas apretant com si vas de passeig, casi sempre fa bon temps i no trobes gaires humitats.
espero els vostres trams!
 
rbadfrozen

rbadfrozen

Rodant
31 Gen 2023
46
134
Premis
3
Quart (Girona)
Moto
Honda Africa Twin CRF 1000
Doncs a casa nostra en posaria dos: La collada de Toses, la pujada Sant Pere de Roda. Fora de les nostres fronteres en destacaria tres : El passo Giovo i passo dello Stelvio als Alps i el coll d'Aubisque als Pirineus.
Els de casa nostra, la collada per mítica. És per on havíem de passar si o si per anar a Andorra (primeres excursions amb les 80cc) i sempre porta bons records. Sant Pere de Roda té un magnetisme i quan arribes a dalt sembla que els pulmons respirin més bé.
Els de fora de casa, el passo Giovo el vaig trobar per casualitat de tornada d'un viatge a Polònia i rodar per Val Passiria és un plaer per tots els sentits. L'Stelvio és un port espectacular (només obert a l'estiu) i pujar-lo amb moto (ho he fet en dues ocasions) és una experiència gairebé mística, si no hi ha massa gent a dalt. Finalment l'Aubisque, als Pirineus, una carretera on vaig estar més mirant el paisatge que no pas conduint... Crec que el vaig fer més a ritme de bicicleta que no pas de moto...
Apa, ja teniu alguna idea més...
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Molt bon tema! A mi m'agraden:
De Santes Creus fins a Querol per les corbes
Des de Vila-rodona fins a Santa Coloma de Queralt pel paisatge
Des de la Selva del Camp - Masies Catalanes, Albiol per corbes i paisatge, baixar fins a Vilaplana, després desfer part del camí i trencar cap a La Mussara, la Febró, Prades, I desfer fins a Capafons, Farena.... són un entramat de carreteretes molt pròximes, de paisatges xulos i carregats de corbes de tot tipus, especialment tancades.

Adjunto el que comenten a les xarxes sobre el fil:

Screenshot 20230215 154912 Facebook
Screenshot 20230215 154921 Facebook
Screenshot 20230215 154935 Facebook
Screenshot 20230215 154946 Facebook
Screenshot 20230215 155925 Twitter
 
laguiavial.com

laguiavial.com

Rodant
21 Gen 2023
44
81
Premis
3
Moto
Kawasaki GPZ600R
alguns entre molts d'altres

d'alta velocitat:
·comiols· entre Artesa de Segre i Tremp
·maçanet de cabrenys· entre Darnius i Costoja
·fontllonga· entre Camarassa i el Pont Nou de Monares

de velocitat mitjana:
·la collada· entre Ribes de Freser i Queixans
·salionç· entre Tossa de Mar i Sant Feliu de Guíxols
·margalef· ente el Pont Vell i el Coll de Grau

de baixa velocitat:
·llandrics· entre Vidrà i el Mallol
·coll de la gallina· entre Bixessarri i el Coll de la Gallina
·pic del vent· entre Caldes de Montbuí i Sant Sebastià de Montmajor
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Cadascú te la seva carretera especial, per a mi la carretera de Alpens fins a berga, el port de la bonaigua, el port de comiols, el port del canto, i de les meves favorites de Ulldemolins cap a Vilanova de Prades, i de Ulldemolins fins a Granyena de les garrigues.
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
wow! deunidó! 35 anys anant en moto i heu dit trams que no conec!?
faré una llista amb els que no he fet i els aniré fent un a un, ja aniré informant...
alguns ho heu dit i teniu raó, som uns privilegiats a Catalunya de poder gaudir d'un munt de trams motards espectaculars.

no sé si aixó arribarà d'alguna manera a les xarxes però m'agradaria aclarir que quan vaig apendre a anar en moto "de veritat" eren altres temps a on les carreteres, el tràfic, la vigilancia i la conciència social eren unes altres de les que hi ha ara, avui dia la moto es gaudeix a un altre ritme tot i que encara hi queden trams a on pots anar una mica "lleuger" amb certa seguretat i sense posar en perill a ningú, especialment si vas entre setmana que no hi ha pràcticament tràfic.
no era la meva intenció molestar a ningú amb comentaris inapropiats
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
wow! deunidó! 35 anys anant en moto i heu dit trams que no conec!?
faré una llista amb els que no he fet i els aniré fent un a un, ja aniré informant...
alguns ho heu dit i teniu raó, som uns privilegiats a Catalunya de poder gaudir d'un munt de trams motards espectaculars.

no sé si aixó arribarà d'alguna manera a les xarxes però m'agradaria aclarir que quan vaig apendre a anar en moto "de veritat" eren altres temps a on les carreteres, el tràfic, la vigilancia i la conciència social eren unes altres de les que hi ha ara, avui dia la moto es gaudeix a un altre ritme tot i que encara hi queden trams a on pots anar una mica "lleuger" amb certa seguretat i sense posar en perill a ningú, especialment si vas entre setmana que no hi ha pràcticament tràfic.
no era la meva intenció molestar a ningú amb comentaris inapropiats
No pateixis pels que s'han endut les mans al cap ??, gràcies al teu fil hem recopilat moltíssims trams d'interès ??
 
Última edició:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bufa !!! Hi ha tants...
Però per nostàlgia diré les Costes del Garraf, va ser la meva primera carretera de revolts amb un Piaggio Vale de 49cc que no pasaba de 20 Km/h a les pujades.
Després ja aniría cap a tota la zona del Montseny i Lluçanés. ✌️
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
En el meu cas port de comiols i eth Portilln (Bossost, Val d'Aran) els dos llocs d'on sóc fill i han sigut tota la vida el pati de casa
A segona linea i dins el meu terrtori tindirem ports de Perves i Viu, coll de boixols, Bonaigua, el cantó i el doll (Camarassa -Tremp)
de la resta de Catalunya no en diré cap per no repetir que se n'han dit molts i ben divertits,

En tinc 4 a França que tnen un encant especial
-Col d'Azet un port amb doble caracter cada vessant es totalment diferent i vistes d'infart una de les seves corves ha sigut 2 vegades el punt per dinar i fer una estona de migdiada impagable amb vistes al llac ide Loudenvielle i amb la carretera d'ascens al Peyresourde de fons
1634410283028
que vegeu foto i jutgeu vosaltres mateixos
-Col de la Core pujada eterna durant km i km forquilles tant tancades i amb tant pendent que engranar primera en més d'una era necesari
-Col du Mentes i Portet d'Aspet aquests dos van encadenats les baixades són un festival de corves enllaçades continu on pots disfrutar tant si vas ràpid com anant tranquil conduint a vela sense tirar ni de motor ni de frens endimoniadament divertit
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola, Molts bons trams de revolts els que heu comentat, i m'he pres nota d'alguns que no coneixia.
Per part meva comentaré 3:

1) Els Àngels (entre Girona i Celrà), perquè és on vaig aprendre a anar en moto :)

2) Cladells+Osor, des de Santa Coloma de Farners a Sant Hilari i després fins a Anglès. El tinc molt a prop i m'encanta :)

3) La Peña - Yesa, al pre-pirineu aragonès, per la A-2602 entre ambdós embassaments, perquè és una maravella de molts revolts ràpids amb tobogans inclosos. Sembla un circuit! I sense tràfic i molt bona visibilitat. Perfecte per poder fer una mica el boig :)

1676832529787


Fins aviat.
 

Fils similars