• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe?

Quin és el principal llençament de 2021?

  • Ducati Monster 821 (2021)

    Vots: 0 0,0%
  • Honda Rebel 1100 DCT

    Vots: 0 0,0%
  • Royal Enfield Meteor 350

    Vots: 0 0,0%

  • Votants totals
    21
  • Poll closed .
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Va va per animar una mica el tema del fòrum en confinament municipal us proposo que voteu el model que més us crida veure en directe i que penseu que serà un dels llançaments més espectaculars de l'any!
Ei, i comenteu una mica com ho veieu als posts de més avall!
A veure si ens animem somiant amb el futur sobre les dues rodes!

PD: com que hi ha un límit clar d'opcions he deixat algunes motos fora. He intentat agafar les que tinguin un disseny més novedòs i que siguin el menys possible restilyings de motos que ja existien i canvis de colors o d'equipament opcional... per això per exemple he deixat fora la BMW R18 Classic, ja que és una versió de la BMW R18 First Edition, Honda NC750X 2021, etc... i així mateix he optat per deixar fora els escooters com ara Honda Forza 750 o Kymco CV3. En fi, que per limitar les opcions he hagut de deixar fora models, però els podeu comentar més avall. No ha estat fàcil!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Adjunto Fotos perquè pugueu jutjar millor (algunes son prototips, crec)

Aprilia Tuono 660
1610385782497

Benelli Leoncino 800
1610385804158


Ducati Monster 821
1610385659812

Ducati Multistrada V4
1610385703673

Harley Panamerica
1610385833209

Husvarna Norden (prototips)
1610385865187

BMW R 18 classic
1610385895568

honda Rebel 1100
1610385929576

Honda Forza 750
1610385948317

KTM 890 Adventure R
1610385974125
 
  • Like
Reaccions: Roger i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
La Multistrada V4 no és llançament 2021, però m agafo al tema de que és la moto que més ganes tinc de veure en directe, que encare no he vist cap... :cry::cry::cry:
 
  • Like
Reaccions: Serra i Xavi Canyo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
De les proposades la Ducati Multistrada.
La que més m'agrada estèticament la Ducatti Diavel (No és a la llista)
Tot i que tinc moltes ganes de veure la Kimco CV3, en el seu momet vaig provar la MP3 de Piaggio i pots agafar les corves en mullat amb una seguretat brutal. I abans de comprar la BMW també vaig provar la AK-550 i aquell motor era un tró, tot i que a la fi no la vaig agafar perquè la gent és queixava molt de petites averies, no massa greus però que et feien tindre la moto massa temps a taller.
De Kymco, serà interessant la versió koreana de una mini X-ADV, la Kymco DT X360 (llàstima que hem queda curta de cilindrada)
També la Forza 750, hem va encantar el canvi de la X-ADV però com ja he comentat algún cop no m'era còmode de pujar, a veure si aquesta el "pont" és un xic més baixet (tot i que ho dubto ja que el de la Integra era igual d'alt)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
De les proposades la Ducati Multistrada.
La que més m'agrada estèticament la Ducatti Diavel (No és a la llista)
Tot i que tinc moltes ganes de veure la Kimco CV3, en el seu momet vaig provar la MP3 de Piaggio i pots agafar les corves en mullat amb una seguretat brutal. I abans de comprar la BMW també vaig provar la AK-550 i aquell motor era un tró, tot i que a la fi no la vaig agafar perquè la gent és queixava molt de petites averies, no massa greus però que et feien tindre la moto massa temps a taller.
De Kymco, serà interessant la versió koreana de una mini X-ADV, la Kymco DT X360 (llàstima que hem queda curta de cilindrada)
També la Forza 750, hem va encantar el canvi de la X-ADV però com ja he comentat algún cop no m'era còmode de pujar, a veure si aquesta el "pont" és un xic més baixet (tot i que ho dubto ja que el de la Integra era igual d'alt)
Bones! la Ducatti Diavel (i la seva versió Lamborghini) no les he considerat perquè he pensat que són restyling/actualització, no hi ha motor nou ni res...
i en quant a la Kymco DTX360 doncs és el primer cop que en sento parlar! Aquí poso la foto:
1610398984324
 
E

ernesttc21

Nouvingut
19 Abr 2020
10
10
Premis
3
Jo la Norden... Pero diuen que encara li falta moooooolt... He llegit a alguna web que podria ser fins i tot l'any que veeeee! :(

Enviat des del meu Mi A2 usant Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Va va per animar una mica el tema del fòrum en confinament municipal us proposo que voteu el model que més us crida veure en directe i que penseu que serà un dels llançaments més espectaculars de l'any!
Ei, i comenteu una mica com ho veieu als posts de més avall!
A veure si ens animem somiant amb el futur sobre les dues rodes!

PD: com que hi ha un límit clar d'opcions he deixat algunes motos fora. He intentat agafar les que tinguin un disseny més novedòs i que siguin el menys possible restilyings de motos que ja existien i canvis de colors o d'equipament opcional... per això per exemple he deixat fora la BMW R18 Classic, ja que és una versió de la BMW R18 First Edition, Honda NC750X 2021, etc... i així mateix he optat per deixar fora els escooters com ara Honda Forza 750 o Kymco CV3. En fi, que per limitar les opcions he hagut de deixar fora models, però els podeu comentar més avall. No ha estat fàcil!
Bona iniciativa compi! Em penso que a tots ens agrada pensar en veure motos noves i diferents ben aviat, perquè tanta restricció ja està tocant la moral. Lo que donaria jo ara per anar a un saló Motoh BCN o similars, i perdre'm durant hores mirant i provant motos.

Voto per la Panamerica per això mateix: És novetat, curiositat i potser una mica d'expectació. La 890, per contra, i tot i que ve d'un model que m'agrada molt, ja m'imagino que és calcada a la 790, així que tampoc és que m'intrigui gaire veure-la. Per contra la Guzzi V7, que no la tinc pràcticament vista, si que m'agradaria mirar-la ben d'aprop, i provar-la de fet.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Hola!

ostres que en feia de dies que no postejava i em trobo aquesta enquesta! que bona!

voto per la Tracer 9 perquè la tinc al cor desde que la vaig provar al 2015, encara recordo entrar al concessionari i trobar-me aquell bitxo. en aquella època portava una dr 650 i provar allò... vaig flipar

de totes maneres, hi ha moltes motos que vull veure sonar :) La Husqvarna Norden té molt bona pinta!
 
ALBERT_A

ALBERT_A

Rodant
3 Set 2020
43
125
Premis
4
Moto
Yamaha Supertenere 1200ZE
Tenint en compte que no em compraré cap moto aquest 21 , he votat per la Panamerica

Es una moto que realment em fa gracia de veure "en persona" , té pinta de ser la moto d'en Chuck Norris :ROFLMAO::ROFLMAO:

La que si que és futurible per mi és la Husky Norden , però penso que no será més que una 890 amb més crenat i que el prototipus tan xulo que vam veure , quedarà diluit per una realitat molt més trista, marcada per les normes Euro , el cost de desenvolupament, el mercat conservador .... espero equivocarme.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
254
661
Premis
6
Jo tinc ganes de veure la Triumph Trident, ara mateix és una molt bona futurible per a mi. No és que sigui gaire del meu estil, però s'apropa molt. A més a més, anant cap al A2 aquest any en va molt bé que sigui limitable per a després quan tingui l'A seguint tenint moto per gaudir. Però és la meva segona opció, la Yamaha SXR700 encara en fa ullets allà on sigui :LOL:
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
últimes actualitzacions:
@Marta l'aprilia Touareg confirmada que es presentarà per Nadal i es vendrà el 2022
1611247933646

Moto guzzi també ha presentat una nova versió de la seva custom V9 aprofitant la renovació que està fent pel 100 aniversari de la marca.
1611248080044
 
  • Like
Reaccions: Marta
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Xavi Canyo Quina va ser la vostre primera moto? Un Cafè Ràpid 25
I Ajuda per decidir quina moto comprarme Espai de debat 10
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
Xavier sc Off Topic Quina vergonya!!! Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos CONSELLS A FUTURS MOTOVIATGERS. CAPÍTOL # 2: QUINA ROBA PORTAR? MotoVlogs propis 6
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 30
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0

Fils similars