• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern?

Till186

Till186

Nouvingut
18 Set 2021
14
28
Premis
2
Com tots ja sabeu, ha arribat el fred, i m'agradaria sapiguer quina roba utilitzeu per aquesta temporada.
Estic mirant una equipació que no marxi molt de preu i m'agradaria sapiguer en que m'he de fixar a l'hora de comprar-la.
Salut!
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas i JoanBP
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
Com tots ja sabeu, ha arribat el fred, i m'agradaria sapiguer quina roba utilitzeu per aquesta temporada.
Estic mirant una equipació que no marxi molt de preu i m'agradaria sapiguer en que m'he de fixar a l'hora de comprar-la.
Salut!
Per ciutat porto una jaqueta de softshell amb proteccions que vaig comprar be de preu al meu concesionari Honda i guants d'hivern pero no molt gruixuts, porto punys calefactables.
Per carretera porto jaqueta i pantalons Revit Horizon 2 amb membrana impermeable, es un 3 en 1, porta parts que es poden obrir per que entri aire i ventili quan comença a fer calor i folre termic per quan fa mes fred. Guants tambe uns Revit de Gore-tex.
Per estiu no t'ho recomano, per molt que ventili fa calor, per aixo tinc una jaqueta Revit Eclipse completament ventilada i uns texans de Kevlar i proteccions.
A part, malgrat que porta membrana impermeable i per evitar que es mulli, i encara que no arribi a entrar aigua sempre agafa una mica de pes, sempre porto a la maleta una jaqueta i un pantalo impermeable tambe de la marca Revit, uns cobreguants i uns sobrebotes.

Botes faig servir unes Alpinestar de goretex.

El que recomano es que si pot agafis algun equip amb goretex o alguna membrana de qualitat, en el meu cas es la Hydratex de Revit.
A partir de 300/400€ pots trobar jaquetes que fan be la feina i els pantalons uns 250/300, aprofitant rebaixes, BF, CM etc pots trobar bones ofertes.
Si vas a marques d'alta qualitat una jaqueta pot anar rapidament a 1000€ i mes.
El que no m'agrada son els equips que porten una capa impermeable extraible, ja que actua quan la capa externa ja esta mullada i ha agafat pes i a mes ho trobo incomode de posar dos folres, impermeable i el termic, en una jaqueta o pantalo.

I a sota una samarreta termica i un polar, softshell prim, o plumo prim o primaloft, o sigui les 3 capes de tota la vida i si ets molt fredolic uns sotoguants de seda i uns mitjons termics o fins i tot de windstooper.

Espero que t'hagi pogut ajudar.
 
Última edició:
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Com tots ja sabeu, ha arribat el fred, i m'agradaria sapiguer quina roba utilitzeu per aquesta temporada.
Estic mirant una equipació que no marxi molt de preu i m'agradaria sapiguer en que m'he de fixar a l'hora de comprar-la.
Salut!
Jo porto un dues peces (jaqueta i pantaló) que porten un forro d'hivern desmuntable. Així hem serveix per tot l'any.
A part, ara porto una samarreta tèrmica d'esquí però d'Amazon, eh!!
 
  • Like
Reaccions: Till186
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo porto un dues peces (jaqueta i pantaló) que porten un forro d'hivern desmuntable. Així hem serveix per tot l'any.
A part, ara porto una samarreta tèrmica d'esquí però d'Amazon, eh!!
jo et recomano el mateix que en Joan BP
i també guants de Goretex. Són molt molt cars, però per mi valen la pena.
 
  • Like
Reaccions: Till186
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
@JoanBP @Serra Quin porteu?
jo Dainese però la vaig trobar molt més barata del normal, uns 370 jaqueta i pantaló de goretex, i a més amés, ja tenia a part un protector d'espatlla que m'anava bé amb aquesta jaqueta. Estava a meitat de preu tot perquè canviaven el model quan ho vaig comprar.
 
  • Like
Reaccions: Till186
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
@JoanBP @Serra Quin porteu?
Jo porto Alpinestar, comprat de rebaixes a Motocard Andorra. No recordo el preu exacte, però rondava els 300 € i poc més. Com que és un conjunt per tot l'any, li trec rendiment.
 
  • Like
Reaccions: Till186

Fils similars