Com tots ja sabeu, ha arribat el fred, i m'agradaria sapiguer quina roba utilitzeu per aquesta temporada.
Estic mirant una equipació que no marxi molt de preu i m'agradaria sapiguer en que m'he de fixar a l'hora de comprar-la.
Salut!
Per ciutat porto una jaqueta de softshell amb proteccions que vaig comprar be de preu al meu concesionari Honda i guants d'hivern pero no molt gruixuts, porto punys calefactables.
Per carretera porto jaqueta i pantalons Revit Horizon 2 amb membrana impermeable, es un 3 en 1, porta parts que es poden obrir per que entri aire i ventili quan comença a fer calor i folre termic per quan fa mes fred. Guants tambe uns Revit de Gore-tex.
Per estiu no t'ho recomano, per molt que ventili fa calor, per aixo tinc una jaqueta Revit Eclipse completament ventilada i uns texans de Kevlar i proteccions.
A part, malgrat que porta membrana impermeable i per evitar que es mulli, i encara que no arribi a entrar aigua sempre agafa una mica de pes, sempre porto a la maleta una jaqueta i un pantalo impermeable tambe de la marca Revit, uns cobreguants i uns sobrebotes.
Botes faig servir unes Alpinestar de goretex.
El que recomano es que si pot agafis algun equip amb goretex o alguna membrana de qualitat, en el meu cas es la Hydratex de Revit.
A partir de 300/400€ pots trobar jaquetes que fan be la feina i els pantalons uns 250/300, aprofitant rebaixes, BF, CM etc pots trobar bones ofertes.
Si vas a marques d'alta qualitat una jaqueta pot anar rapidament a 1000€ i mes.
El que no m'agrada son els equips que porten una capa impermeable extraible, ja que actua quan la capa externa ja esta mullada i ha agafat pes i a mes ho trobo incomode de posar dos folres, impermeable i el termic, en una jaqueta o pantalo.
I a sota una samarreta termica i un polar, softshell prim, o plumo prim o primaloft, o sigui les 3 capes de tota la vida i si ets molt fredolic uns sotoguants de seda i uns mitjons termics o fins i tot de windstooper.
Espero que t'hagi pogut ajudar.