• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim?

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bona tarda! Tot i que contínuament intentem aplicar noves funcionalitats i eines que us resultin útils, és cert que no és habitual que us pregunti què us resulta més útil de motoristes.cat, quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim.

Les nostres eines principals són:
  • El fòrum en versió web i la seva adaptació automàtica al mòbil, que inclou el tema fosc per si volem navegar amb la pantalla fosca, i mostra els premis dels usuaris, els Grups de Rutes, el Calendari...
  • Tapatalk: una app de navegació per fòrums que tenim implantada des de fa temps i que permet la navegació pel fòrum de manera més simple, concreta i àgil, però sense bona part de les funcionalitat que ofereix el fòrum. Tapatalk té un sistema d'alertes per correu propi de la seva app, i independent del fòrum, que a vegades ha causat certa molèstia per la seva periodicitat d'alertes per mail, però que és quelcom configurable des del perfil de la app, i no des del fòrum.
  • El Discord, que ara rep alertes sobre l'activitat al fòrum i permet una interacció més àgil entre tots nosaltres.
  • Servei Jurídic, descomptes...
Obviem les xarxes socials que són una eina de propagació, i el portal web, que és actualment una eina de difusió i entreteniment, que depèn d'un major pressupost per funcionar de manera més plena en format de revista online.

De tot plegat, què us resulta més útil, menys útil, i què trobeu a faltar?

En aquest fil, a més de poder publicar respostes, podeu votar les dels altres companys.

Gas!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Jo, ara que soc nova amb el mon de les motos, m'agradaria tenir un "llistat" de tallers de confiança o de restaurants de confiança per a motoristes. No se, d'alguna manera tenir un espai on podemo volcar aquestes bones experiencies. Se que hi ha fils on explican serveis com el de tapicería i va molt be aquesta info, però podem fer un mapa amb aquestes coses?

Pot ser demano massa jajaj ja ho se, soc una mica friki i m'encanten tots els serveis que faciliten trobar coses per aquest mon de les dues rodes i a mes amb recomanacons de gent que com jo, comparteix un "hobbie-estil de vida-passió" jejej :)

De les eines actuals, utilizto totes :D jejeje excepte el servei legal i espero no tenir que utilitzar-lo :eek:
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Jo, ara que soc nova amb el mon de les motos, m'agradaria tenir un "llistat" de tallers de confiança o de restaurants de confiança per a motoristes. No se, d'alguna manera tenir un espai on podemo volcar aquestes bones experiencies. Se que hi ha fils on explican serveis com el de tapicería i va molt be aquesta info, però podem fer un mapa amb aquestes coses?

Pot ser demano massa jajaj ja ho se, soc una mica friki i m'encanten tots els serveis que faciliten trobar coses per aquest mon de les dues rodes i a mes amb recomanacons de gent que com jo, comparteix un "hobbie-estil de vida-passió" jejej :)

De les eines actuals, utilizto totes :D jejeje excepte el servei legal i espero no tenir que utilitzar-lo :eek:
Hem sembla molt bona idea

Kawasaki Versys 650 del 2009 Terrassa
 
  • Like
Reaccions: Roger
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Doncs jo estic molt content de com funciona, i tret del tapatalk que mai m'ha agradat la resta em va de luxe.

Pel que diu la @mami_en_moto he pensat una cosa pero no se si es pot fer. Google Maps permet marcar llocs, el que no se es si després es poden buscar si els hi posem un nom genèric al davant tipus Motoristes.cat i després el comentari. Es a dir, marques un lloc com per exemple "motoristes.cat CAN PACO" i una nota explicant com es menja o que el del taller es un paio genial fent embragues... La pregunta es si després es pot buscar a Google Maps "Motoristes.cat" i et surt el llistat de llocs marcats.

EDITO: Ho he estat mirant i no es tant facil de marcar un lloc :mad:
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Jo, ara que soc nova amb el mon de les motos, m'agradaria tenir un "llistat" de tallers de confiança o de restaurants de confiança per a motoristes. No se, d'alguna manera tenir un espai on podemo volcar aquestes bones experiencies. Se que hi ha fils on explican serveis com el de tapicería i va molt be aquesta info, però podem fer un mapa amb aquestes coses?

Pot ser demano massa jajaj ja ho se, soc una mica friki i m'encanten tots els serveis que faciliten trobar coses per aquest mon de les dues rodes i a mes amb recomanacons de gent que com jo, comparteix un "hobbie-estil de vida-passió" jejej :)

De les eines actuals, utilizto totes :D jejeje excepte el servei legal i espero no tenir que utilitzar-lo :eek:

Hem sembla molt bona idea

Kawasaki Versys 650 del 2009 Terrassa

Doncs jo estic molt content de com funciona, i tret del tapatalk que mai m'ha agradat la resta em va de luxe.

Pel que diu la @mami_en_moto he pensat una cosa pero no se si es pot fer. Google Maps permet marcar llocs, el que no se es si després es poden buscar si els hi posem un nom genèric al davant tipus Motoristes.cat i després el comentari. Es a dir, marques un lloc com per exemple "motoristes.cat CAN PACO" i una nota explicant com es menja o que el del taller es un paio genial fent embragues... La pregunta es si després es pot buscar a Google Maps "Motoristes.cat" i et surt el llistat de llocs marcats.

EDITO: Ho he estat mirant i no es tant facil de marcar un lloc :mad:
A banda del desenvolupament tècnic o del poder trobar una eina potent que ho faciliti, potser podem provar de posar en marxa alguna iniciativa amb el Google My maps, que és semblant al que comenta en @Mario, amb la funcionalitat que planteja la @mami_en_moto . En aquests mapes es poden afegir fotografies, notes i ressenyes, a més de localitzacions classificades segons temàtica.

Seria algo com el que teníem en aquest fil sobre la restauració, però ben classificat entre tallers, restauració, etc, i integrat, potser, en un fil recopilatori, ben ordenat per capítols. D'aquesta manera ho tindríem en mapa, però també en un fil de debat i, alhora, ordenat per capítols al primer missatge del fil.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
A banda del desenvolupament tècnic o del poder trobar una eina potent que ho faciliti, potser podem provar de posar en marxa alguna iniciativa amb el Google My maps, que és semblant al que comenta en @Mario, amb la funcionalitat que planteja la @mami_en_moto . En aquests mapes es poden afegir fotografies, notes i ressenyes, a més de localitzacions classificades segons temàtica.

Seria algo com el que teníem en aquest fil sobre la restauració, però ben classificat entre tallers, restauració, etc, i integrat, potser, en un fil recopilatori, ben ordenat per capítols. D'aquesta manera ho tindríem en mapa, però també en un fil de debat i, alhora, ordenat per capítols al primer missatge del fil.
Crec que he trobat la manera.

Amb un mapa colaboratiu..

He fet proves afegin 2 llocs per provar. A veure si amb aquest sistema, qualsevol persona que vulgui colabora, pot afegir mes llocs amb comentaris.

Motoristes.cat - https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1jHuij98vhBninYPRk9xGEoZxCxPfj53V&hl=es&usp=sharing

Us deixo un video on es veu com afegir coses.

 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Una cosa així, es el que jo estava pensant, el tema es que si es deixa obert podria ser perillós en el sentit que per error es podria moure o esborra informació i si no es deixa obert s'hauria d'encarregar algú de introduir la info o donar permís a qui ho demani. Però seria una bona manera.
 
  • Like
Reaccions: Mario G. i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Una cosa així, es el que jo estava pensant, el tema es que si es deixa obert podria ser perillós en el sentit que per error es podria moure o esborra informació i si no es deixa obert s'hauria d'encarregar algú de introduir la info o donar permís a qui ho demani. Però seria una bona manera.
Ja... no se si era amb el dels restaurants o amb un de recopilar rutes que ho teníem obert, però si és algo més gran ho farem amb filtre i ho passaré jo al mapa, per no desquadrar res per error ?
 

Fils similars