• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les

jordiGSR600

jordiGSR600

Rodant
16 Feb 2016
50
27
....hola, aquest fil proposa que comentem les motos que hem tingut i comentar-les....foto evidentment.Començo jo...



5wyyFNE.png

Montesa cota 49.....la meva primera moto.....quins records


6Ty7EtR.jpg


Suzuki XF freewind 650..... un bitxo divertit, un tro, amb 35 cv vaig fer de tot...des de enduro, trail, asfalt,....molt dura


6i1xvp8.jpg


Ducati Multistrada 1000 DS....molt bonica però un niu de problemas.....moto per a rics:trist....me la vaig haver de treure del damunt en menys d'un any i mig.Això si,,,,allà on pasava la gent es girava a mirar-la.



Daapo2m.jpg



i la actual, la millor, la més fiable, la que més s'acosta a les meves necessitats....Oh yeah!!!!
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
....hola, aquest fil proposa que comentem les motos que hem tingut i comentar-les....foto evidentment.Començo jo...



5wyyFNE.png

Montesa cota 49.....la meva primera moto.....quins records


6Ty7EtR.jpg


Suzuki XF freewind 650..... un bitxo divertit, un tro, amb 35 cv vaig fer de tot...des de enduro, trail, asfalt,....molt dura


6i1xvp8.jpg


Ducati Multistrada 1000 DS....molt bonica però un niu de problemas.....moto per a rics:trist....me la vaig haver de treure del damunt en menys d'un any i mig.Això si,,,,allà on pasava la gent es girava a mirar-la.



Daapo2m.jpg



i la actual, la millor, la més fiable, la que més s'acosta a les meves necessitats....Oh yeah!!!!
M'agrada aquest tema!!

Jo ara no tinc totes les fotos originals però les posaré del google.

De petit vaig aprendre a anar amb moto amb la mobylette del meu avi, una com aquesta, sense carenet ni seguro :lladre::

1010821.jpg


Més endavant el fill d'una amiga dels meus pares em va regalar la seva moto, ja que no la feia servir i la tenia morta de fàstic. Una Puig Condor 49 cc, la meva primera moto per anar legal per la vida, i sortir del poble:

images


Als 16 anys vaig comprar la moto d'un amic que pujava de cilindrada, una Beta Art del 2004 trucada, com aquesta:

Beta_ART.jpg


Finalment i anys després vaig comprar la meva primera moto gran, una Yamaha XT 600 E que per cert és a la venda:

index.php


Fil de l'anunci: http://www.motoristes.cat/index.php?attachments/llwlnnwh-jpg.49/

I actualment tinc també una GSR 600, una moto molt noble a baix règim i que canvia la cara quan li dónes canya. Fa pocs mesos que la tinc i encara em queda moltíssim per gaudir amb ella, espero començar a fer sortides amb els que esteu per aquí al fòrum. A la GSR per cert estic pensant de canviar-li el filtre i mirant escapes, però la veritat és que ja té un so greu i que m'agrada de sèrie.

DSC 0014


Bon fil Jordi! M'agrada, a veure si els altres s'animen a participar :D
 
Gerard

Gerard

Rodant
17 Oct 2015
46
18
Premis
1
....hola, aquest fil proposa que comentem les motos que hem tingut i comentar-les....foto evidentment.Començo jo...



5wyyFNE.png

Montesa cota 49.....la meva primera moto.....quins records


6Ty7EtR.jpg


Suzuki XF freewind 650..... un bitxo divertit, un tro, amb 35 cv vaig fer de tot...des de enduro, trail, asfalt,....molt dura


6i1xvp8.jpg


Ducati Multistrada 1000 DS....molt bonica però un niu de problemas.....moto per a rics:trist....me la vaig haver de treure del damunt en menys d'un any i mig.Això si,,,,allà on pasava la gent es girava a mirar-la.



Daapo2m.jpg



i la actual, la millor, la més fiable, la que més s'acosta a les meves necessitats....Oh yeah!!!!



Hola Jordi molt maques les motos, què li passava a la ducati? m'han arribat bastantes opinions negatives sobre les ducati, però tenen motos motl guapes...
 
jordiGSR600

jordiGSR600

Rodant
16 Feb 2016
50
27
Hola Jordi molt maques les motos, què li passava a la ducati? m'han arribat bastantes opinions negatives sobre les ducati, però tenen motos motl guapes...



precioses però molt cares de mantenir i ja no et parlo de recanvis........exemple: tensar cadena, a qualsevol moto se li pot fer un mateix, Ducati, clau especial o taller oficial, mínim 150 només per tensar cadena.
es va fer malbé el motor d'arranc....qualsevol moto, un motor d'arranc entre 100 i 200€....el de la ducati....650....i així en tot...Altre problema es que surten molt de punt....però això es el de menys....definitiva:no és moto per un "currante" jo vull una moto per viure-la i no viure per la moto, de tota manera la vaig gaudir.
 
Gerard

Gerard

Rodant
17 Oct 2015
46
18
Premis
1
precioses però molt cares de mantenir i ja no et parlo de recanvis........exemple: tensar cadena, a qualsevol moto se li pot fer un mateix, Ducati, clau especial o taller oficial, mínim 150 només per tensar cadena.
es va fer malbé el motor d'arranc....qualsevol moto, un motor d'arranc entre 100 i 200€....el de la ducati....650....i així en tot...Altre problema es que surten molt de punt....però això es el de menys....definitiva:no és moto per un "currante" jo vull una moto per viure-la i no viure per la moto, de tota manera la vaig gaudir.


interessant.. bueno si ja has trobat la moto que t'agrada endavant!! jo estic estalviant per comprar-ne una espero que no trigui gaire:ball:
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
francesc

francesc

Rodant
15 Nov 2015
40
32
kurving.com
Moto
informàtic
01 Gilera 49cc

gilera 49cc
vaig aconseguir-la gràcies a una juguesca, anava perdent 5-0 jugant al tennis amb el meu pare, li vaig proposar que si li remuntava, em comprava la moto, je je
tal com venia de fàbrica, em passaven les vespinos
el mecànic m'hi va canviar el carburador i el tub d'escapament i es va acabar el problema
02 Benelli 250 2c

benelli 250cc
la primera moto seriosa, quin goig
vam aprendre que els motoristes per carretera es saludaven -fins que ho vam deduir no saviem que passava-
vam pensar que tal vegada, per carretera estaria bé anar amb casc -1977-
el primer cop que vam passar la panadella vam decidir que necessitàvem més potència -pujant amb la companya i carregats requeria reduir fins a tercera
03 Benelli 500 LS

3 fars LS 01

benelli 500 ls
mig any més tard la vam canviar per la 500
cómode, manejable i potent
quan plovía es parava -bon remei per no mullar-nos-
05 Benelli 900 Sei

06 Benelli 900 Sei Bol dOr

benelli 900 sei
al 1981 vam comprar la sei
el dia de l'estrena anàvem amb la colla i abans de sortir de barcelona ja s'havia espatllat
el dipòsit era de plàstic i el polsim propi del material havia embrutat els filtres de la benzina impedint que arrivés als carburadors
el bèndix -pinyó d'atac del motor d'arrancada- s'espatllava constanment, vam acabar espitjant-la sempre per tal d'arrancar-la
era una moto molt fina, potent i estable
tocàvem amb certa facilitat amb els protectors del motor degut a l'amplada del sis cilindres

en general l'experiència amb les motos italianes en quan a fiabilitat va ser negativa
si algú ens volia buscar fora de les hores de feina sempre ens podia trovar al taller
això es va acabar amb l'arrivada de la kawa

07 kawa boixols

08 kawa9401

kawasaki gpz600r
doncs que voleu que us digui, doncs desde 1985 fins l'actualitat
 

Adjunts

  • 08 kawa9401.jpg
    08 kawa9401.jpg
    223,6 KB · Visites: 219
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
precioses però molt cares de mantenir i ja no et parlo de recanvis........exemple: tensar cadena, a qualsevol moto se li pot fer un mateix, Ducati, clau especial o taller oficial, mínim 150 només per tensar cadena.
es va fer malbé el motor d'arranc....qualsevol moto, un motor d'arranc entre 100 i 200€....el de la ducati....650....i així en tot...Altre problema es que surten molt de punt....però això es el de menys....definitiva:no és moto per un "currante" jo vull una moto per viure-la i no viure per la moto, de tota manera la vaig gaudir.
Hi ha un amic al fòrum amb una 696 i n'està molt content! Però una cosa és una 696 i l'altra una multistrada 1000.

S'agraeix el testimoni de qui ha tingut una moto així :)
 
  • Like
Reaccions: jordiGSR600
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Veure l'arxiu adjunt 162
gilera 49cc
vaig aconseguir-la gràcies a una juguesca, anava perdent 5-0 jugant al tennis amb el meu pare, li vaig proposar que si li remuntava, em comprava la moto, je je
tal com venia de fàbrica, em passaven les vespinos
el mecànic m'hi va canviar el carburador i el tub d'escapament i es va acabar el problema
Veure l'arxiu adjunt 163
benelli 250cc
la primera moto seriosa, quin goig
vam aprendre que els motoristes per carretera es saludaven -fins que ho vam deduir no saviem que passava-
vam pensar que tal vegada, per carretera estaria bé anar amb casc -1977-
el primer cop que vam passar la panadella vam decidir que necessitàvem més potència -pujant amb la companya i carregats requeria reduir fins a tercera
Veure l'arxiu adjunt 164
Veure l'arxiu adjunt 165
benelli 500 ls
mig any més tard la vam canviar per la 500
cómode, manejable i potent
quan plovía es parava -bon remei per no mullar-nos-
Veure l'arxiu adjunt 166
Veure l'arxiu adjunt 167
benelli 900 sei
al 1981 vam comprar la sei
el dia de l'estrena anàvem amb la colla i abans de sortir de barcelona ja s'havia espatllat
el dipòsit era de plàstic i el polsim propi del material havia embrutat els filtres de la benzina impedint que arrivés als carburadors
el bèndix -pinyó d'atac del motor d'arrancada- s'espatllava constanment, vam acabar espitjant-la sempre per tal d'arrancar-la
era una moto molt fina, potent i estable
tocàvem amb certa facilitat amb els protectors del motor degut a l'amplada del sis cilindres

en general l'experiència amb les motos italianes en quan a fiabilitat va ser negativa
si algú ens volia buscar fora de les hores de feina sempre ens podia trovar al taller
això es va acabar amb l'arrivada de la kawa

Veure l'arxiu adjunt 168
Veure l'arxiu adjunt 170
kawasaki gpz600r
doncs que voleu que us digui, doncs desde 1985 fins l'actualitat
Veure l'arxiu adjunt 162
gilera 49cc
vaig aconseguir-la gràcies a una juguesca, anava perdent 5-0 jugant al tennis amb el meu pare, li vaig proposar que si li remuntava, em comprava la moto, je je
tal com venia de fàbrica, em passaven les vespinos
el mecànic m'hi va canviar el carburador i el tub d'escapament i es va acabar el problema
Veure l'arxiu adjunt 163
benelli 250cc
la primera moto seriosa, quin goig
vam aprendre que els motoristes per carretera es saludaven -fins que ho vam deduir no saviem que passava-
vam pensar que tal vegada, per carretera estaria bé anar amb casc -1977-
el primer cop que vam passar la panadella vam decidir que necessitàvem més potència -pujant amb la companya i carregats requeria reduir fins a tercera
Veure l'arxiu adjunt 164
Veure l'arxiu adjunt 165
benelli 500 ls
mig any més tard la vam canviar per la 500
cómode, manejable i potent
quan plovía es parava -bon remei per no mullar-nos-
Veure l'arxiu adjunt 166
Veure l'arxiu adjunt 167
benelli 900 sei
al 1981 vam comprar la sei
el dia de l'estrena anàvem amb la colla i abans de sortir de barcelona ja s'havia espatllat
el dipòsit era de plàstic i el polsim propi del material havia embrutat els filtres de la benzina impedint que arrivés als carburadors
el bèndix -pinyó d'atac del motor d'arrancada- s'espatllava constanment, vam acabar espitjant-la sempre per tal d'arrancar-la
era una moto molt fina, potent i estable
tocàvem amb certa facilitat amb els protectors del motor degut a l'amplada del sis cilindres

en general l'experiència amb les motos italianes en quan a fiabilitat va ser negativa
si algú ens volia buscar fora de les hores de feina sempre ens podia trovar al taller
això es va acabar amb l'arrivada de la kawa

Veure l'arxiu adjunt 168
Veure l'arxiu adjunt 170
kawasaki gpz600r
doncs que voleu que us digui, doncs desde 1985 fins l'actualitat

Ostres Francesc! Moltes gràcies per la teva crònica, m'ha agradat molt llegir-la!!!!
 
C

carles.canaldapardo

Nouvingut
17 Abr 2016
5
4
Jo vaig començar amb 9-10 anys amb una bultaco chispa amb el cambi al revés i tres marxes,despres mes tard va arribar una mítica derbi fds,al final de la seva vida trucada a 65 i despres 80cc,per pasar a una honda crm80,compartida amb una honda xr125 p.d,tot aixo sense carnet ni seguros pel mitg,anys despres al treurem el carnet una suzuki gs500 del 2003 que es quedará a casa i cuán pugui......alguna montura mes potent i divertida

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Jo vaig començar amb 9-10 anys amb una bultaco chispa amb el cambi al revés i tres marxes,despres mes tard va arribar una mítica derbi fds,al final de la seva vida trucada a 65 i despres 80cc,per pasar a una honda crm80,compartida amb una honda xr125 p.d,tot aixo sense carnet ni seguros pel mitg,anys despres al treurem el carnet una suzuki gs500 del 2003 que es quedará a casa i cuán pugui......alguna montura mes potent i divertida

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk
Gràcies per compartir la teva experiència!! Has tingut una bona mà de motos, i segur que moltes experiències amb totes elles.
 
J

Jo mateix

Convidat
Guau! Quines col·leccions que teniu aquí!!

Jo he tingut moltes menys...

Derbi Variant 49cc

Yamaha Sr250 Special

I ara mateix tinc dues:

Honda CBF600

I una, impressionant, Husqvarna Nuda 900s
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Roger X-ADV Consells Quines tasques de cura i manteniment de la moto podem portar a terme des de casa? Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
Roger X-ADV Vídeos Quines errades hi trobeu? Espai de debat 0
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2
Roger Recopilatori Quines eines tenir al garatge de casa? Mecànica de motos i recopilatoris 1
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger Ruta en moto XXI Ruta dels Portals + Trobada Motos Clàssiques Sortides anteriors 5
Roger Ruta en moto 13a Concentració i ruta Motos Clàssiques Andorra Rutes en moto 1
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
Carmeta Clubs i agrupacions Trobada Motos Classiques Clubs i agrupacions 0
Johanovski Fotos Tribut a les motos venudes Un Cafè Ràpid 22
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
Roger Notícia Les marques de motos elèctriques Arena i Horwin arriben al nostre mercat Espai de debat 0
Marc Vinoenmoto Vídeos Les motos als cellers. MotoVlogs propis 0
Marta Fotos Les nostres motos Les nostres motos 14
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Fran790 Em presento Un altre tronat més de les motos... Presentacions 10
Mey Motos 125❤️ Presentacions 19
Xavi Canyo Neteja de motos Frogo Informació i suport 8
Josep_Mototest Vídeos YAMAHA NIKEN la TRANSFORMER de les MOTOS MotoVlogs propis 2
C Ruta en moto Motos classiques Grups dinàmics de sortides en moto 18
perlanegraviajes Triangle d'emergència per a motos Mecànica de motos i recopilatoris 11
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
Roger X-ADV Quins lios vau tenir a casa amb les motos i les mares? Espai de debat 13
Serra Motos elèctriques: mort del motociclisme o nova etapa? Espai de debat 26
Erik Les meves 5 motos Espai de debat 2
Roger X-ADV Fotos La vostra col·lecció ideal de 5 motos Un Cafè Ràpid 35
MCR94 Volta Motorbikes, una empresa catalana especialitzada en motos elèctriques Espai de debat 0
S Una mirada a l’actualitat de les motos elèctriques Espai de debat 0
S El motociclisme al món: El Japó, un país entusiasta de les motos Espai de debat 0
Roger X-ADV Mecànica Instal·lar fars complementaris a les nostres motos Mecànica de motos i recopilatoris 1
Roger Recopilatori Les lesions en la conducció de motos Espai de debat 1
Roger Recopilatori Manuals de motos Mecànica de motos i recopilatoris 6
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Gabivolador Ruta en moto Què heu fet avui? Un Cafè Ràpid 576
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7

Fils similars