Mey

Rodant
Premis
5
Hola Familia!!!
Estava pensant en treurem l'A2, pero no se per quina autoescola decidir-me?.
Voldria treurem el teóric especic per la meva conta, pero aixo de la espera de 3 o 4 mesos per els examens de circulacio... em tenen una mica desubicada!!!!Algu q em recomani alguna SI US PLAU!!!!??

Carmeta

Motoaddicte
Premis
9
Bones Mey,
Jo t'he de dir que em vaig treure el carnet per lliure, fa mooolts anys, però ara ja no sé si és viable...com que ja tens rodada, per què no contemples aquesta opció, si segueix existin??
Bona sort!

pepprats

Motoaddicte
Social Rider
Premis
12
De quina zona estem parlant?
Jo tot i viure a Barcelona, vaig tornar a l'autoescola de Cerdanyola del Vallès on me vaig treure també el B.

Mey

Rodant
Premis
5
Bones Mey,
Jo t'he de dir que em vaig treure el carnet per lliure, fa mooolts anys, però ara ja no sé si és viable...com que ja tens rodada, per què no contemples aquesta opció, si segueix existin??
Bona sort!
La veritat q els tramits de presentar-te al examen per lliure i tal... no en tinc ni idea!!?.Se q la teorica especifica si q la pots fer per lliure, pero tot tot l'altre.... a part, per fer la prova de circuit, es un "festival"... l'has de traçar encara q sigui una vegada per sapiguer com fer-la... sino cate segur!!??

pepprats

Motoaddicte
Social Rider
Premis
12
La zona em dona igual, bcn i voltants... ?
Doncs Autoescola Santos de Cerdanyola del Vallès, els considero amics i si els hi comentes que t'he referit potser et fan algun descompte (no t'ho puc assegurar però). El millor és que treballen molt bé i et defensen als exàmens. Per l'A2 vaig començar a una autoescola de Barcelona per comoditat i al suspendre (per no marcar del tot bé un stop) vaig agafar l'expedient i el vaig portar amb ells i a la primera. Desprès també vaig fer l'A, molt bé de preu.
Ja diràs, i molta sort!!!

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
Premis
16
Hola Familia!!!
Estava pensant en treurem l'A2, pero no se per quina autoescola decidir-me?.
Voldria treurem el teóric especic per la meva conta, pero aixo de la espera de 3 o 4 mesos per els examens de circulacio... em tenen una mica desubicada!!!!Algu q em recomani alguna SI US PLAU!!!!??
Hola Mey!

Jo m'estic treient el carnet a igualada. A la autoescola Poblesec.

Ara mateix estic parlant per pujar a fer les practiques de circuit. Van una mica lents :S però no se si es més per ells o per temes de la DGT.

A mi en particular m'agrada aquesta autoescola, jejeje pero no se si es una mica lluny per a tu ;)

Bascu

Motoaddicte
Premis
5
Ep! Hola @Mey!

Sep, jo l'estic fent amb Autoescola 24h, te varies seus però el circuit està a Cornellà. Tinc de profe un tal Francis i molt bé, m'ho estic passant de conya i estic aprenent coses noves. Només porto dues clases. Les primeres pel que jo sé les fas soles perque els profesor puguin veure com vas, fer correcciones si cal i que estiguis més tranquil a pista. Després ja et posen amb grups (això és el jo he entès)

Ara, la comunicació per whatssapp per demanar coses o info es fatal, van molt saturats amb tanta gent i jo m'estic plantejant anar directament a les oficines de carrer Serdenya perquè si no treus respostes ràpides. És l'únic però que tinc.

Però insisteixo el Francis collonut!

A dalt