• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Off Topic RECOMANACIO AUTOESCOLA A2

Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Hola Familia!!!
Estava pensant en treurem l'A2, pero no se per quina autoescola decidir-me?.
Voldria treurem el teóric especic per la meva conta, pero aixo de la espera de 3 o 4 mesos per els examens de circulacio... em tenen una mica desubicada!!!!Algu q em recomani alguna SI US PLAU!!!!??
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bones Mey,
Jo t'he de dir que em vaig treure el carnet per lliure, fa mooolts anys, però ara ja no sé si és viable...com que ja tens rodada, per què no contemples aquesta opció, si segueix existin??
Bona sort!
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
De quina zona estem parlant?
Jo tot i viure a Barcelona, vaig tornar a l'autoescola de Cerdanyola del Vallès on me vaig treure també el B.
 
Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Bones Mey,
Jo t'he de dir que em vaig treure el carnet per lliure, fa mooolts anys, però ara ja no sé si és viable...com que ja tens rodada, per què no contemples aquesta opció, si segueix existin??
Bona sort!
La veritat q els tramits de presentar-te al examen per lliure i tal... no en tinc ni idea!!?.Se q la teorica especifica si q la pots fer per lliure, pero tot tot l'altre.... a part, per fer la prova de circuit, es un "festival"... l'has de traçar encara q sigui una vegada per sapiguer com fer-la... sino cate segur!!??
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
La zona em dona igual, bcn i voltants... ?
Doncs Autoescola Santos de Cerdanyola del Vallès, els considero amics i si els hi comentes que t'he referit potser et fan algun descompte (no t'ho puc assegurar però). El millor és que treballen molt bé i et defensen als exàmens. Per l'A2 vaig començar a una autoescola de Barcelona per comoditat i al suspendre (per no marcar del tot bé un stop) vaig agafar l'expedient i el vaig portar amb ells i a la primera. Desprès també vaig fer l'A, molt bé de preu.
Ja diràs, i molta sort!!!
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Veig que en @Bascu està en ello també, a veure què et comenta de la seva!


Demà t'ho preguntem a les xarxes @Mey ?
 
  • Like
Reaccions: Bascu
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola Familia!!!
Estava pensant en treurem l'A2, pero no se per quina autoescola decidir-me?.
Voldria treurem el teóric especic per la meva conta, pero aixo de la espera de 3 o 4 mesos per els examens de circulacio... em tenen una mica desubicada!!!!Algu q em recomani alguna SI US PLAU!!!!??
Hola Mey!

Jo m'estic treient el carnet a igualada. A la autoescola Poblesec.

Ara mateix estic parlant per pujar a fer les practiques de circuit. Van una mica lents :S però no se si es més per ells o per temes de la DGT.

A mi en particular m'agrada aquesta autoescola, jejeje pero no se si es una mica lluny per a tu ;)
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Ep! Hola @Mey!

Sep, jo l'estic fent amb Autoescola 24h, te varies seus però el circuit està a Cornellà. Tinc de profe un tal Francis i molt bé, m'ho estic passant de conya i estic aprenent coses noves. Només porto dues clases. Les primeres pel que jo sé les fas soles perque els profesor puguin veure com vas, fer correcciones si cal i que estiguis més tranquil a pista. Després ja et posen amb grups (això és el jo he entès)

Ara, la comunicació per whatssapp per demanar coses o info es fatal, van molt saturats amb tanta gent i jo m'estic plantejant anar directament a les oficines de carrer Serdenya perquè si no treus respostes ràpides. És l'únic però que tinc.

Però insisteixo el Francis collonut!