• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Afegim al nostre wiki tros de tornada d'una escapada que he fet avui amb un amic, acompanyats d'una bona colla de veterans. Des de Bot fins a Tarragona, passant per el Mas de les Monges, Horta de Sant Joan, vorejant la Muntanya de Santa Bàrbara, Prat de Comte, Benifallet, Rasquera, Ginesta, Tivissa, Vandellòs.... Moltes corbes ràpides, carretera bona i ampla i un paisatge impressionant.

Seguim recopilant les rutes i traçats amb més encant per recórrer amb moto al llarg de tot Catalunya!

A destacar la Braseria Laia a Bot per repostar calories ?

Jaumenovas

Com es caminava?
Premis
11
Afegim al nostre wiki tros de tornada d'una escapada que he fet avui amb un amic, acompanyats d'una bona colla de veterans. Des de Bot fins a Tarragona, passant per el Mas de les Monges, Horta de Sant Joan, vorejant la Muntanya de Santa Bàrbara, Prat de Comte, Benifallet, Rasquera, Ginesta, Tivissa, Vandellòs.... Moltes corbes ràpides, carretera bona i ampla i un paisatge impressionant.

Seguim recopilant les rutes i traçats amb més encant per recórrer amb moto al llarg de tot Catalunya!

A destacar la Braseria Laia a Bot per repostar calories ?
Conec les carreteres, bona el tram de Bot fins Horta de Sant Joan, precisament el diumenge passat vaig anar a Bot a comprar Vi, però amb cotxe.
He comprovat que una vegada obert el WIKILOC pots exportar la ruta al Calimoto. A l’inversa no ho he lograt.

Llao

Nouvingut
Premis
2
Bones @Roger. Jo també estic al Wikiloc, de fet, veig que as penjat una ruta meva. M'he fet seguidor de Motoristes.cat i si n'interessa algun altra, ja saps. El meu nom d'usuari es igual que aquí: llao. Salutacions.

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Bones @Roger. Jo també estic al Wikiloc, de fet, veig que as penjat una ruta meva. M'he fet seguidor de Motoristes.cat i si n'interessa algun altra, ja saps. El meu nom d'usuari es igual que aquí: llao. Salutacions.
Hola!!! Ostres una teva?Crec que només he pujat unes 5 o 6 entre la meva i algunes que han compartit altres companys. De fet no em deixa repujar les q ja estan carregades al wikiloc ?

Després miro el teu perfil i afegeixo algunes a preferits del perfil ?

Fils similars

A dalt