Jo, qué tinc manguera i també una Karcher faig el seguent:
- Si està força bruta trec la Karcher i vaig per feina, vigilant els llocs delicats. Si vaig bé de temps, amb la Karcher li tiro Sabó i després la respallo de tot arreu on puc. Després, una esclarida amb pressió i una sense pressió als llocs delicats. Després procuro aixugar-la amb un drap o paper, cosa que fa que quedi molt bé. Si te molts mosquits, agafo una galleda d'aigua calenta (de la dutxa) amb Sabó tipus mistol i amb una Baieta o esponja els netejo (crec que és el que va millor). Si tinc més pressa, ho faig al renta cotxes.
- Altres vegades però, agafo un neteja vidres i un drap de cotó blanc per netejar la cúpula, i al final acabo fent tota la moto, deixant-la força neta també, però només les parts on no hi ha fanc, només pols i bitxos...
Tot això ☝? en la de carretera, una RT, però a la XT de muntanya, Karcher a saco i un drapet per aixugar.
Pd. Si per aquí hi ha algú que ti;gui una RT, voldria saber com auxugueu la pa talla per costat de dintre després de ren[arla amb aigua. Teu s raons que costa mol[ arribar-hi per treure les gotes. Merci!