• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

JoanBP

Com es caminava?
Premis
7
Bones.

Els que no tenim la possibilitat de tenir una mànega a casa per rentar la moto, que penseu?
Rentar-la als llocs públics amb pressió o anar-la mantenint amb drapet mullat per totes les seves parts?
Jo la rento a pressió a distància i amb molta cura per no inundar parts elèctriques, excepte les rodes. Mai ho he fet amb sabó tot i que he vist fer-ho.

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
El mateniment el faig amb tovalloletes per nadons, la nena te la pell molt fina.
I quan puc sobretot per les rodes, cúpula i carrossería en general amb maguera a pressió i amb sabó (els scooters estan força carenats), tot i que la zona d'intermitents, llums, velocimetre, etc, ho mulllo tipus pluja, mai directament.

Xavier sc

Cul quadrat
Premis
6
IMG_20210620_104549.jpg

Jaumenovas

Com es caminava?
Premis
11
Bones.

Els que no tenim la possibilitat de tenir una mànega a casa per rentar la moto, que penseu?
Rentar-la als llocs públics amb pressió o anar-la mantenint amb drapet mullat per totes les seves parts?
Com la Beverly es un Scooter, jo la netejo amb un raspall de goma que no ratlla i aigua, li paso varies vegades i desincrusto totes les mosques, mosquits i abelles enganxades. Ho paso per tot arreu visible, també les llantes d’alumini. Després ho aixugo amb una gamusa i la cúpula amb una de fibra que tampoc ratlla.
Queda perfecta.
Salut a tothom‼️✌️?

Gabivolador

Com es caminava?
Premis
20
Bones.

Jo, qué tinc manguera i també una Karcher faig el seguent:

- Si està força bruta trec la Karcher i vaig per feina, vigilant els llocs delicats. Si vaig bé de temps, amb la Karcher li tiro Sabó i després la respallo de tot arreu on puc. Després, una esclarida amb pressió i una sense pressió als llocs delicats. Després procuro aixugar-la amb un drap o paper, cosa que fa que quedi molt bé. Si te molts mosquits, agafo una galleda d'aigua calenta (de la dutxa) amb Sabó tipus mistol i amb una Baieta o esponja els netejo (crec que és el que va millor). Si tinc més pressa, ho faig al renta cotxes.

- Altres vegades però, agafo un neteja vidres i un drap de cotó blanc per netejar la cúpula, i al final acabo fent tota la moto, deixant-la força neta també, però només les parts on no hi ha fanc, només pols i bitxos...

Tot això ☝? en la de carretera, una RT, però a la XT de muntanya, Karcher a saco i un drapet per aixugar.

Pd. Si per aquí hi ha algú que ti;gui una RT, voldria saber com auxugueu la pa talla per costat de dintre després de ren[arla amb aigua. Teu s raons que costa mol[ arribar-hi per treure les gotes. Merci!

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6

- Si està força bruta trec la Karcher i vaig per feina, vigilant els llocs delicats. Si vaig bé de temps, amb la Karcher li tiro Sabó i després la respallo de tot arreu on puc. Després, una esclarida amb pressió i una sense pressió als llocs delicats. Després procuro aixugar-la amb un drap o paper, cosa que fa que quedi molt bé. Si te molts mosquits, agafo una galleda d'aigua calenta (de la dutxa) amb Sabó tipus mistol i amb una Baieta o esponja els netejo (crec que és el que va millor). Si tinc més pressa, ho faig al renta cotxes.

- Altres vegades però, agafo un neteja vidres i un drap de cotó blanc per netejar la cúpula, i al final acabo fent tota la moto, deixant-la força neta també, però només les parts on no hi ha fanc, només pols i bitxos...

Tot això ☝? en la de carretera, una RT, però a la XT de muntanya, Karcher a saco i un drapet per aixugar.

Pd. Si per aquí hi ha algú que ti;gui una RT, voldria saber com auxugueu la pa talla per costat de dintre després de ren[arla amb aigua. Teu s raons que costa mol[ arribar-hi per treure les gotes. Merci!
Si et va,l per assecar racons agafo una clau fixe i l'embolico amb una gamuça d'aquestes de fibra que vaig comprar a amazon. Encara que cualsevol estri et pot servir per accedir a llocs dificils. Vaig optar per la clau fixe perquè son planes i és més difícil de fer una ratllada accidenal que amb un tornavis que amb el cantó pot travessar la gamuça i fer una bona ratllada.

Nenpetit

Nouvingut
Premis
2

Per la pantalla, agafes el drap que mes t’agradi, li fas un foradet i poses un troç de filferro amb funda de plastic (per no rallar res) i apa, estires per baix el filferro i per l’altra banda el drapet!!!

Gabivolador

Com es caminava?
Premis
20
Si et va,l per assecar racons agafo una clau fixe i l'embolico amb una gamuça d'aquestes de fibra que vaig comprar a amazon. Encara que cualsevol estri et pot servir per accedir a llocs dificils. Vaig optar per la clau fixe perquè son planes i és més difícil de fer una ratllada accidenal que amb un tornavis que amb el cantó pot travessar la gamuça i fer una bona ratllada.
Ostres, ho provaré, gràcies!

raulsade

Rodant
Premis
3
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Josep_Mototest Vols NETEJAR la teva ROBA de PELL de MOTO? AQUÍ UN TUTORIAL!!! Mecànica i recopilatoris 1
Josep_Mototest Guia-Tutorial Vols NETEJAR el CASC per DINS i FORA?! ENTRA al POST!! Mecànica i recopilatoris 10
Non-stop Guia-Tutorial Com netejar la cadena de la nostra moto? Mecànica i recopilatoris 0
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Rutes Obertes 118
Serra Voleu veure una moto de veritat? Espai de debat 2
Xavi Canyo On poseu les claus de la moto? Un Cafè Ràpid 16
perlanegraviajes Vídeos Normandia en moto RoadTrip Cròniques 3
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació 2
Roger Mecànica Diari de manteniment de la moto Diaris de manteniment de la moto 2
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
mami_en_moto Vídeos La Guapizzima | Review Moto Guzzi V85TT Les nostres motos 2
Bascu Off Topic Biski, la moto d'aigua amfíbia Espai de debat 5
Roger Informació Grups de Rutes en Moto Informació i suport 6
Pele Ruta en moto En moto pel Maestrat Rutes en moto 7
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Roger Anàlisis-Comparativa Moto Guzzi V85 TT 2021 Anàlisi de productes 2
JordiRT Robatori Moto robada - Yamaha Espai de debat 1
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
juditjuditt Per fi...moto!!! Les nostres motos 32
SerrDavos Dubte Pantalons moto Espai de debat 10
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
Josep_Mototest Vídeos Em DESPEDEIXO de CMX TV MOTO MotoVlogs propis 4
perlanegraviajes Organitzar un viatge en moto MotoVlogs propis 1
C Dubte Tallers pintura moto Mecànica i recopilatoris 3
A Compro Jaqueta pell moto Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Estambul sense moto... MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes La millor moto per als Overlanders Turcs MotoVlogs propis 3
GEORGECAT Consells Lloguer moto amb sidecar. Taulell d'anuncis 8
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Mario G. Off Topic Ahir a la nit la moto em deia... Un Cafè Ràpid 7
Johanovski Mecànica Intensiu de mecànica bàsica per viatges en moto? Mecànica i recopilatoris 19
mami_en_moto Vídeos Capítol 3 | Regal de Sant Va-lentí | Mami en Moto MotoVlogs propis 12
Sal919 Silenciadors moto Mecànica i recopilatoris 23
Roger Fotos Exprimint els municipis en moto Rutes en moto 105
J Poseu nom a la moto? Les nostres motos 22
mami_en_moto Vídeos Capitol 2 | Perdent la por a la moto MotoVlogs propis 5
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
mami_en_moto Vídeos Arrenquem el canal de "Mami en Moto" en Youtube!! MotoVlogs propis 12
Josep_Mototest Vídeos La “MOTO” sense CARNET‼️ MotoVlogs propis 0
cegmorrys Palanques de fre/embragatge per la moto Mecànica i recopilatoris 4
Xavi_Impala En moto a tot arreu Presentacions 8
Frogo Avantatges Frogo, Rentem la teva moto perquè tu no hagis de fer-ho Avantatges especials 3
Edutarraco Consells Assegurança moto Espai de debat 21
Josep_Mototest Vídeos Mirant uns GUANTS de MOTO? MIRA AQUESTA PROVA‼️ MotoVlogs propis 0
Non-stop Vídeos Temeritat per una moto Espai de debat 2
Edutarraco Dubte Moto de segona ma Espai de debat 8
AgustiCarmona Vídeos Capítol 14: ERRORS VIATJANT a MOTO (segona part). MotoVlogs propis 0
C Tram Trams extra! Proposta de subforum a Ruta en Moto Trams 10
perlanegraviajes Cadena de moto MotoVlogs propis 0

Fils similars

A dalt