• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04

X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
68
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Com diuen en castellà: "Más vale tarde que nunca".
Aquí teniu una petita crònica de l'esdeveniment des del punt de vista de l'organitzador.
El 22/04 va tenir lloc el primer esdeveniment Moto Explora del 2023, amb el punt de sortida al restaurant els Torrents, a Castellgalí.
L'esdeveniment l'organitzo jo, amb ajuda puntual de família i amics quan necessito més de dues mans. L'últim esdeveniment que vaig organitzar va ser el 2016, i aquest cop a més faria servir uns dispositius GPS dissenyats i fabricats per mi mateix... els nervis estaven molt, molt alts. La nit abans vaig dormir tan sols dues hores, acabant de repassar els dispositius i la resta de coses.

Motoexplora 1 scaled


El matí va començar una miqueta estressant, tothom vol arribar ben d'hora així que 15 minuts abans de l'hora establerta ja teníem participants preparats per la verificació administrativa! Això, i el fet que nosaltres no vàrem poder arribar tant d'hora com ens hauria agradat, va fer que l'inici fós un pel estressant. També vàrem tenir algun petit problema amb les bateries dels dispositius GPS (això tampoc va ajudar) però ho vàrem poder solucionar ràpidament i crec que, tot i jo anar bastant estressat, de cara al participant tot va anar bastant rodat.

Motoexplora 11 scaled


Un cop tots els participants van dur a terme la verificació administrativa, recollir els dispositius, recollir la bossa de l'explorador i prendre un cafè i una pasta, ens vam posar mans a l'obra amb un breu brífing per recordar el funcionament de l'esdeveniment i respondre algunes preguntes que podien sorgir (per mes info sobre l'esdeveniment: info-motoexplora ). No sóc especialment conegut per parlar bé en públic, així que m'agradaria demanar disculpes als participants pel "tostón" :).

Motoexplora 45 scaled


Després del breu brífing ja vam començar a donar la sortida a les més de 30 motos que es van animar a participar.
La sortida va anar molt rodada, només un dels equips va tenir un petit problema amb el dispositiu, que no agafava senyal GPS. El vam substituir per un de recanvi i tots van poder prendre la sortida sense més incidències.

Motoexplora 54 scaled


El matí va ser molt tranquil per a mi, amb l'excepció d'un dels dispositius que es va apagar a mitja ruta (l'anàlisis posterior em va permetre descobrir un petit defecte que ja està solucionat en tots els dispositius de cara al pròxim esdeveniment). L'equip en qüestió va poder seguir l'esdeveniment a còpia d'enviar-me per whatsapp fotos dels punts de control pels que passaven i, posteriorment, els vaig adjudicar uns punts addicionals per compensar el temps perdut.
Durant el matí els organitzadors i el fotògraf ens vàrem acostar fins al punt de control fantasma, on ens va agradar descobrir que molts dels equips n'havien descobert la localització secreta!

Motoexplora 68 scaled


A l'acabar el temps disponible, tots els participants van arribar al restaurant (destacar que ni un sol dels equips es va passar del temps establert! Fantàstica planificació per part de tots els participants!). A l'arribar vàrem recollir els dispositius, anotar les puntuacions i retornar la fiança.
Després vàrem poder gaudir d'un dinar fantàstic (encara que jo no en vaig menjar gaire, pels nervis) i vam fer el sorteig dels productes dels patrocinadors.

Motoexplora 108 scaled
Motoexplora 119 scaled


Vull agrair a tots els participants i en especial a CatalunyaRoadbook.cat i a UniversoMoto.com (editat: aquests impresentables d'universomoto gairebé un any després no han fet entrega del premi que van prometre, ni la faran. El participant que va guanyar va ser compensat per l'organització amb un premi alternatiu) que confiessin en nosaltres després de més de cinc anys sense organitzar cap esdeveniment. També vull agrair a Sergio de @Digital.Riderz el treball que va fer de fotògraf, és un crac de la fotografia i de les motos.

En resum, l'esdeveniment va anar força bé, ja hem anotat diverses coses que podem millorar de cara al proper, que serà al setembre, i tenim moltes ganes de començar a treballar-hi.

A continuació us deixo els resultats del primer classificat:

14 LA TRACTORETA



La resta de resultats els podeu trobar a l'enllaç a continuació:
I la resta de fotos les podreu trobar en aquest enllaç:

Si teniu alguna pregunta, crítica o comentari, endavant! :)
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Com diuen en castellà: "Más vale tarde que nunca".
Aquí teniu una petita crònica de l'esdeveniment des del punt de vista de l'organitzador.
El 22/04 va tenir lloc el primer esdeveniment Moto Explora del 2023, amb el punt de sortida al restaurant els Torrents, a Castellgalí.
L'esdeveniment l'organitzo jo, amb ajuda puntual de família i amics quan necessito més de dues mans. L'últim esdeveniment que vaig organitzar va ser el 2016, i aquest cop a més faria servir uns dispositius GPS dissenyats i fabricats per mi mateix... els nervis estaven molt, molt alts. La nit abans vaig dormir tan sols dues hores, acabant de repassar els dispositius i la resta de coses.

Veure l'arxiu adjunt 6201

El matí va començar una miqueta estressant, tothom vol arribar ben d'hora així que 15 minuts abans de l'hora establerta ja teníem participants preparats per la verificació administrativa! Això, i el fet que nosaltres no vàrem poder arribar tant d'hora com ens hauria agradat, va fer que l'inici fós un pel estressant. També vàrem tenir algun petit problema amb les bateries dels dispositius GPS (això tampoc va ajudar) però ho vàrem poder solucionar ràpidament i crec que, tot i jo anar bastant estressat, de cara al participant tot va anar bastant rodat.

Veure l'arxiu adjunt 6202

Un cop tots els participants van dur a terme la verificació administrativa, recollir els dispositius, recollir la bossa de l'explorador i prendre un cafè i una pasta, ens vam posar mans a l'obra amb un breu brífing per recordar el funcionament de l'esdeveniment i respondre algunes preguntes que podien sorgir (per mes info sobre l'esdeveniment: info-motoexplora ). No sóc especialment conegut per parlar bé en públic, així que m'agradaria demanar disculpes als participants pel "tostón" :).

Veure l'arxiu adjunt 6203

Després del breu brífing ja vam començar a donar la sortida a les més de 30 motos que es van animar a participar.
La sortida va anar molt rodada, només un dels equips va tenir un petit problema amb el dispositiu, que no agafava senyal GPS. El vam substituir per un de recanvi i tots van poder prendre la sortida sense més incidències.

Veure l'arxiu adjunt 6204

El matí va ser molt tranquil per a mi, amb l'excepció d'un dels dispositius que es va apagar a mitja ruta (l'anàlisis posterior em va permetre descobrir un petit defecte que ja està solucionat en tots els dispositius de cara al pròxim esdeveniment). L'equip en qüestió va poder seguir l'esdeveniment a còpia d'enviar-me per whatsapp fotos dels punts de control pels que passaven i, posteriorment, els vaig adjudicar uns punts addicionals per compensar el temps perdut.
Durant el matí els organitzadors i el fotògraf ens vàrem acostar fins al punt de control fantasma, on ens va agradar descobrir que molts dels equips n'havien descobert la localització secreta!

Veure l'arxiu adjunt 6205

A l'acabar el temps disponible, tots els participants van arribar al restaurant (destacar que ni un sol dels equips es va passar del temps establert! Fantàstica planificació per part de tots els participants!). A l'arribar vàrem recollir els dispositius, anotar les puntuacions i retornar la fiança.
Després vàrem poder gaudir d'un dinar fantàstic (encara que jo no en vaig menjar gaire, pels nervis) i vam fer el sorteig dels productes dels patrocinadors.

Veure l'arxiu adjunt 6206Veure l'arxiu adjunt 6207

Vull agrair a tots els participants i en especial a CatalunyaRoadbook.cat i a UniversoMoto.com que confiessin en nosaltres després de més de cinc anys sense organitzar cap esdeveniment. També vull agrair a Sergio de @Digital.Riderz el treball que va fer de fotògraf, és un crac de la fotografia i de les motos.

En resum, l'esdeveniment va anar força bé, ja hem anotat diverses coses que podem millorar de cara al proper, que serà al setembre, i tenim moltes ganes de començar a treballar-hi.

A continuació us deixo els resultats del primer classificat:

Veure l'arxiu adjunt 6208


La resta de resultats els podeu trobar a l'enllaç a continuació:
I la resta de fotos les podreu trobar en aquest enllaç:

Si teniu alguna pregunta, crítica o comentari, endavant! :)
Gràcies Joan per la crònica!! I enhorabona altra vegada per l'èxit en l'esdeveniment. Opino que crear un projecte com Motoexplora (genuí, divertit, agradable), I que a més implica hores addicionals d'entrega en detalls com són el del dispositiu electrònic que vau crear, és motiu d'orgull per part de la comunitat motera del territori, I a més, dota d'encara més possibilitats atractives i interessants el món, cada vegada més ric i variat, d'esdeveniments organitzats al territori català.

Gràcies per l'esforç, la voluntat i la constància per crear Motoexplora!!!??

+premi de redacció de portada!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 32
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vinilar un casc de moto Mecànica de motos i recopilatoris 0

Fils similars