• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Revisons BMW

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bona nit,

La meva petita farà +/- un any que va fer la primera revisió.

Com veig que h ha moltes BMW al forum, a veure si algú hem pot resoldre aquest dubte: les revisions son per km o per any?

Gràcies,
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bona nit,

La meva petita farà +/- un any que va fer la primera revisió.

Com veig que h ha moltes BMW al forum, a veure si algú hem pot resoldre aquest dubte: les revisions son per km o per any?

Gràcies,
Totes les marques preconitzen (aquesta paraula els hi agrada molt utilitzar a les empreses del sector automotriu... amb lo fàcil que és dir "programen"... :LOL::LOL:) uns manteniments basats en el kilometratge recorregut o el temps que ha transcorregut des de l última revisió.

Les raons poden ser més o menys acceptables, però amb els temps que corren i l evolució que han fet els materials i lubricants, personalment trobo excessiu dir que tens fer una revisió d un vehicle, tenint com objectiu d aquesta revisió la substitució de materials i lubricants, pq ha transcorregut un any.

Ells s agafen a la llei del mínim risc, es a dir, consideren que poden haver prous exemples de gent que en un any fa molts pocs kms però realitza moltes fases d arranc en fred (que és un dels moments més crítics del motor) o fa una total utilització del vehicle en ciutat amb constants lapses d utilització a alta temperatura del motor. A això li diuen "funcionament en condicions adverses".

La meva opinió... la marca mira de protegir els interessos dels seus franquiciats i els seus propis amb la venda programada de recanvis... així de clar
 
Última edició:
ALBERT_A

ALBERT_A

Rodant
3 Set 2020
43
125
Premis
4
Moto
Yamaha Supertenere 1200ZE
Resposta curta :
El què primer passi o un any o els 10.000 km

Si està en garantia , jo aniria a fer la revisió "quan toca" i al servei oficial.
Una averia a can BMW no acostumen a ser barates (he tingut una RS 1200 tot i que no vaig tenir-hi cap rpoblema) i és preferible que no es puguin agafar enlloc per no fer-la dins la garantia.

si no té garantia ... llavors ja cadescú que faci el que consideri oportú
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bona nit,

La meva petita farà +/- un any que va fer la primera revisió.

Com veig que h ha moltes BMW al forum, a veure si algú hem pot resoldre aquest dubte: les revisions son per km o per any?

Gràcies,
el que venci primer, jo amb cinc mesos vaig passar la de 10000 kms, pero si no fas kms, i et passa el temps, la tens que fer igual, es un tema de caducitat o desgast de components i liquids entenc.......
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Gràcies, teniu alguna referència de Control 94 i el Servei Tècnic, la vaig comprar a Motor Munich però amb això del confinament municipal, l'únic taller a Barcelona son ells.
Potser me la podría jugar amb Barcelona Premium ja que estan gairebé al costat de la feina.
A veure que hem recomaneu
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Gràcies, teniu alguna referència de Control 94 i el Servei Tècnic, la vaig comprar a Motor Munich però amb això del confinament municipal, l'únic taller a Barcelona son ells.
Potser me la podría jugar amb Barcelona Premium ja que estan gairebé al costat de la feina.
A veure que hem recomaneu
Jo me n aniria on la vas comprar.
No hi ha cap llei a favor però m agradaria pensar que qualsevol policia amb dos dits de front entendrà la situació i t'hi deixarà anar... Al final no és cap capritx sinó manteniment del teu vehicle diari
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Gràcies, teniu alguna referència de Control 94 i el Servei Tècnic, la vaig comprar a Motor Munich però amb això del confinament municipal, l'únic taller a Barcelona son ells.
Potser me la podría jugar amb Barcelona Premium ja que estan gairebé al costat de la feina.
A veure que hem recomaneu
Has provat de contactar amb Motor Munich? Jo preguntaria a veure si tenen servei de recollida de motos, ja que quan es van anar alleugerint les restriccions del primer confinament, em consta que diversos tallers oferien servei de recollida per poder mantenir certa activitat. Jo em penso que si t'aturen pel tema del confinament el raonament del taller no t'eximirà de la denúncia, i solen ser uns 600 €, així que no surt a compte el risc, tot i que cada dia la gent se'l salta i no els passa res.
 

Fils similars