• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100

G

Gerard Toldrà

Cul quadrat
17 Feb 2023
99
225
Premis
3
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
IMG 20230312 WA0168
Dinar de TDMEROS per preparar la Rider!!!!!

Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Rodant
22 Gen 2023
54
165
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Jur jur ja s’apropa la Rider jejejeje

Al final crec que el sopar del dia abans no se si millor fer unes birres i braves el dia de recollir els dorsals. Com veieu???
Em sembla bé, tot el que sigui per poder anar a dormir més aviat millor, pels de la 1100 ho necessitarem

Diumenge vaig fer la revisió de tots els trams de Jaca a Tarrega, els trams especifics de la 1100 ja intuïa que em trobaria i cap sorpresa al respecte... pero la sierra de Guara buf quina sorpresa es tot un caramel 🤪🤪🤪 @jamar ara entenc perque faràs la 1000 la zona es "canyera"

mr_pointer

mr_pointer

Escriptor amb manillar
Editor Wiki
8 Mar 2021
333
831
Premis
32
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Jur jur ja s’apropa la Rider jejejeje

Al final crec que el sopar del dia abans no se si millor fer unes birres i braves el dia de recollir els dorsals. Com veieu???
Podem anar a algun lloc d'hora que cadascú pugui demanar el que li vagi bé. Tipus hamburgeseria aniria bé, que hi ha papes braves, però també bocates! Que ja sabeu que jo soc de bon menjar, i m'he d'alimentar bé per la R1000 ;-)
Per cert, si hi anem d'hora, cap a les vuit, molt millor !

mr_pointer

mr_pointer

Escriptor amb manillar
Editor Wiki
8 Mar 2021
333
831
Premis
32
Girona
Moto
Em sembla bé, tot el que sigui per poder anar a dormir més aviat millor, pels de la 1100 ho necessitarem

Diumenge vaig fer la revisió de tots els trams de Jaca a Tarrega, els trams especifics de la 1100 ja intuïa que em trobaria i cap sorpresa al respecte... pero la sierra de Guara buf quina sorpresa es tot un caramel 🤪🤪🤪 @jamar ara entenc perque faràs la 1000 la zona es "canyera"
Sí, és canyera, però cal intentar passar abans que caigui la nit, perquè està molt ple de porcs semglars... sempre ha hagut molts, i ara encara n'hi ha més. Penso va bé portar els xiulets d'espantar animals. En els 700 km de l'Eutiches Xtrem no vaig veure cap animal, i les zones eren típiques de cérvols, cabres i senglars. De fet, ens van avisar que anéssim amb compte que n'hi havia molts. I jo no en vaig veure cap... així que alguna cosa deuen fer els xiulets ;-)

mr_pointer

mr_pointer

Escriptor amb manillar
Editor Wiki
8 Mar 2021
333
831
Premis
32
Girona
Moto
Sí, és canyera, però cal intentar passar abans que caigui la nit, perquè està molt ple de porcs semglars... sempre ha hagut molts, i ara encara n'hi ha més. Penso va bé portar els xiulets d'espantar animals. En els 700 km de l'Eutiches Xtrem no vaig veure cap animal, i les zones eren típiques de cérvols, cabres i senglars. De fet, ens van avisar que anéssim amb compte que n'hi havia molts. I jo no en vaig veure cap... així que alguna cosa deuen fer els xiulets ;-)
Per cert, jo faré les prèvies el 3 i 4 d'abril, que faig festa aquesta setmana i podré dedicar dos dies per rodar a tope :cool:

Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Rodant
22 Gen 2023
54
165
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Tota la raó la zona es una jungla de manual amb tots els ingredients possibles si afegim la nit "festa rave total":ROFLMAO:

Sobre els xiulets mo et sabria dir sobre la seva efectivitat no tinc referencies de ningú al respecte i amb senglars tinc una anecdota graciosa a la rider del 2020 sortint de Bassella just creuat el pont de Nuncarga es van creuar 4 senglars a uns 25 metres davant meu i després al camí de Camarassa a Cubells allà un altre que vaig veure venir ja en prenombra i em va passar bastant a prop a 2 metres es van acollonir mes els de darrere que no pas jo que apenes vaig frenar una mica i vaig sentir com 3 GS que veninen enganxats clavaven roda que un gairebe va anar a terra...(lo de mantenir les distancies de seguretat es devien saltar la classe el dia que tocava el tema a l'autoescola)🤷‍♂️

La gracia va ser que sóc fill del Pallars i creuar-se els senglars en aquells punts va ser com un benvingut a casa jabali i bona rider per acomiadar-me quan deixava el territori:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Rodant
22 Gen 2023
54
165
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Per cert, jo faré les prèvies el 3 i 4 d'abril, que faig festa aquesta setmana i podré dedicar dos dies per rodar a tope :cool:
Si pots encara que facis la 1000 revisa els trams especifics de la 1100 les bones vistes i els canvis de contrast entre les diferents valls i els tipus de carretera son un constant i un plaer per rodar-hi

• Like
Reaccions: mr_pointer
mr_pointer

mr_pointer

Escriptor amb manillar
Editor Wiki
8 Mar 2021
333
831
Premis
32
Girona
Moto
Tota la raó la zona es una jungla de manual amb tots els ingredients possibles si afegim la nit "festa rave total":ROFLMAO:

Sobre els xiulets mo et sabria dir sobre la seva efectivitat no tinc referencies de ningú al respecte i amb senglars tinc una anecdota graciosa a la rider del 2020 sortint de Bassella just creuat el pont de Nuncarga es van creuar 4 senglars a uns 25 metres davant meu i després al camí de Camarassa a Cubells allà un altre que vaig veure venir ja en prenombra i em va passar bastant a prop a 2 metres es van acollonir mes els de darrere que no pas jo que apenes vaig frenar una mica i vaig sentir com 3 GS que veninen enganxats clavaven roda que un gairebe va anar a terra...(lo de mantenir les distancies de seguretat es devien saltar la classe el dia que tocava el tema a l'autoescola)🤷‍♂️

La gracia va ser que sóc fill del Pallars i creuar-se els senglars en aquells punts va ser com un benvingut a casa jabali i bona rider per acomiadar-me quan deixava el territori:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
hahaha, això és que van olorar-te les arrels :-D

Sí, la veritat és que ja n'hi ha gent que va per sobre de les seves possibilitats (de seguretat)... encara que algun grup trigui molt en enxampar-me, quan ho fan, baixo força la velocitat perquè m'avancin el més aviat possible.

Tinc una anecdota d'això... en la rider1000 de 2020, la meva primera en modalitat 500, en el darrer tram, un grup nombrós de 10-12 motos, van trigar uns 15 minuts en enxampar-me, des que els vaig veure, ja a prop de Manresa i de nit tancada, i per molt que vaig baixar la velocitat, no em passaven.... clar, portava en la CB els fars auxiliars poc legals, que il·luminen que no vegis, més que cap altre moto ;-) els vaig posar per fer el tram del Collfred (Vidrà), que l'havia de fer de nit, i sense aquests fars hauria estat un perill important.

Però mira't el tema dels xiulets, que estic convençut que quelcom en fan... i com has vist, aquest tram de la Sierra de Guara és tremend.

mr_pointer

mr_pointer

Escriptor amb manillar
Editor Wiki
8 Mar 2021
333
831
Premis
32
Girona
Moto
Si pots encara que facis la 1000 revisa els trams especifics de la 1100 les bones vistes i els canvis de contrast entre les diferents valls i els tipus de carretera son un constant i un plaer per rodar-hi
Conec força aquests trams, i efectivament són molt guapos. He fet dues vegades Girona-Oviedo, d'anada i tornada per carreteres locals, i aquesta tram de la ruta l'he fet només un cop dels quatre per França i la resta per allà. Com dius, són carreteres guapes de pilotar i guapes de paisatges! I l'estiu passat vaig descobrir una carretera que va per sobre de la Sierra de Guara, que passa per La Peña, que té un tram espectacular, amb revolts i tobogans increïbles, i amb bon asfalt. Va a parar a Yesa pel sud-est.

• Like
Reaccions: Ramon "Fosfi"
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
564
1.528
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Fem el canvi de modalitat.
Al final amb les noves motos, millor anar una mica mes conservadors i la 700 per al següent any!! :)

Rider 300:
- Raulsade
- formigaatòmica
- GEORGECAT
- Jaumenovas

Rider 500:
- Carmeta
- arnausalce (Arnau) + 3 familiars
- Fran Mataró + 5 amics
- @Davmn
- Papi en moto
- Mami en moto

Rider 700:
- Cargols2rodes i Marta
- Jordi Dotras
- MEKAUNIKO ( juanmi)
- Gerard Toldrà (grup de 6 TDM)

Rider 1100:
- @Ramon "Fosfi"
- @oriolgsx
- @Llao
- @jamar (mr_pointer)

El divendres anirem cap a les 16 hores per les acreditacions. Si voleu podem fer un grup de whatsapp o telegram per estar en contacte???? al menys per saber com anem i si algú necessita ajuda o simplement vol compartir com va la ruta :)

O podem anar al Viena??? de Manresa a sopar??? O alguna recomanació???

• Like
Reaccions: GEORGECAT
J

joanyjoan

Nouvingut
30 Oct 2022
13
47
Premis
2
Rider 300:
- Raulsade
- formigaatòmica
- GEORGECAT
- Jaumenovas

Rider 500:
- Carmeta
- Fran Mataró + 5 amics
- @Davmn
- Papi en moto
- Mami en moto
- joanyjoan

Rider 700:
- Cargols2rodes i Marta
- Jordi Dotras
- MEKAUNIKO ( juanmi)

Rider 1100:
- @Ramon "Fosfi"
- @oriolgsx
- @Llao
- @jamar (mr_pointer)

Apuntat dorsal B314

• Like
Reaccions: mr_pointer
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bon dia, modifico llista ja que ja vaig dir que vaig a la 300.

Rider 300:
- Raulsade
- formigaatòmica
- GEORGECAT
- Jaumenovas
- Carmeta

Rider 500:

- Fran Mataró + 5 amics
- @Davmn
- Papi en moto
- Mami en moto
- joanyjoan

Rider 700:
- Cargols2rodes i Marta
- Jordi Dotras
- MEKAUNIKO ( juanmi)

Rider 1100:
- @Ramon "Fosfi"
- @oriolgsx
- @Llao
- @jamar (mr_pointer)

Apuntat dorsal B314

oriolxr

oriolxr

Rodant
23 Mai 2021
57
166
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
Bon dia modifico la darrera llista, que he canviat de moto i nom ;);)

Rider 300:
- Raulsade
- formigaatòmica
- GEORGECAT
- Jaumenovas
- Carmeta

Rider 500:

- Fran Mataró + 5 amics
- @Davmn
- Papi en moto
- Mami en moto
- joanyjoan

Rider 700:
- Cargols2rodes i Marta
- Jordi Dotras
- MEKAUNIKO ( juanmi)

Rider 1100:
- @Ramon "Fosfi"
- @oriolxr
- @Llao
- @jamar (mr_pointer)

• Like
Reaccions: Gerard Toldrà
mr_pointer

mr_pointer

Escriptor amb manillar
Editor Wiki
8 Mar 2021
333
831
Premis
32
Girona
Moto
Hola @mami_en_moto i tothom!

Penso que una bona opció pel sopar seria al mateix congost, que tenen obert el bar i podem fer allà mateix plegats uns entrepans. Com que tothom ha de passar divendres per fer les acreditacions, els que pernocten a Manresa i els que no, penso és un bon lloc de trobada sense complicacions. La part bona és que no tenim problemes de pàrquing, i també que l'ambient serà ideal. La part no tan bona és que el sopar serà bàsic!

Sobre crear un grup de missatgeria, ho trobo molt bé. Però penso aniria millor en whatsapp perquè es poden compartir les ubicacions.

Ja tenim a tocar el dia R :cool:

PD Jo faré la 1000, no pas la 1100 ...

Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Rodant
22 Gen 2023
54
165
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Hola @mami_en_moto i tothom!

Penso que una bona opció pel sopar seria al mateix congost, que tenen obert el bar i podem fer allà mateix plegats uns entrepans. Com que tothom ha de passar divendres per fer les acreditacions, els que pernocten a Manresa i els que no, penso és un bon lloc de trobada sense complicacions. La part bona és que no tenim problemes de pàrquing, i també que l'ambient serà ideal. La part no tan bona és que el sopar serà bàsic!

Sobre crear un grup de missatgeria, ho trobo molt bé. Però penso aniria millor en whatsapp perquè es poden compartir les ubicacions.

Ja tenim a tocar el dia R :cool:

PD Jo faré la 1000, no pas la 1100 ...
+1 És el més pràctic per la majoria estant al mig de tot l'ambient, el que si que probablement hauriem de fer es tenir clar i saber els assitents al sopar quan abans millor per reservar i assegurar-nos lloc i sobretot menjar ... que es veu que aquell cap de setmana hi ha un "partit de basquet amb 2500 jugadors totalment equipats":ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

fem grup de whatsapp per gesitonar-ho tot dia R inclós ja la tenim a tocar 😁😁

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
564
1.528
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
+1 És el més pràctic per la majoria estant al mig de tot l'ambient, el que si que probablement hauriem de fer es tenir clar i saber els assitents al sopar quan abans millor per reservar i assegurar-nos lloc i sobretot menjar ... que es veu que aquell cap de setmana hi ha un "partit de basquet amb 2500 jugadors totalment equipats":ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

fem grup de whatsapp per gesitonar-ho tot dia R inclós ja la tenim a tocar 😁😁
Ok!! Si voleu, passeu-me els mòbils per privat i us afegeixo a un grup que faré d’aquí a una estona :)

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Collbató-El Bruc-Montserrat 18-8-2023 Sortides anteriors 2
Xavier sc Esdeveniment VACAVOLTA 2023 Motovolta 15
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Crònica Transpirenaica dels 3 J - 02/06/2023 Cròniques sobre motociclisme 12
mr_pointer CherokeeRider 2023 Cherokee Rider 2
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2023 Rodibook 2
Roger Informació Samarretes estiu 2023! Informació i suport 7
Roger Esdeveniment Crom Ride 2023 Crom Ride 38
mr_pointer Esdeveniment Crònica 100Colls 2023 100 Colls 12
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 28/4/2023 Cardona, Su, Pinós Rutes en moto 8
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 223
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Terrassa, Blanes, Tossa, Palamós, Terrassa.(3-2-2023) Cròniques sobre motociclisme 3
jordiTR63 Esdeveniment Senselimits 2023 Sense Límits 59
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Esdeveniment Motovolta 2023 Motovolta 23
Roger X-ADV Esdeveniment Quebrantabook 2023 Quebrantabook 4
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
Roger X-ADV Esdeveniment 100 Colls 2023 - 28, 29 i 30 d'abril 100 Colls 71
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2

Fils similars