• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.
Afegit al Calendari 28-05-21, 29-05-21

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
Premis
10
Com que pinta que aquest any tindré que tornar a anar sol, obro llista per els que vulguin que ens juntem.... ;)

El que no tingui clar en aquets moments quina farà, que faci com jo i s apunti a les diferents llistes fins que ho tingui clar.

Rider 1000:
@Pep Aràgo

Rider 700:
@Pep Aràgo

Rider 500:
@Pep Aràgo

Rider 300:
@Pep Aràgo

Gassssss a la Rider 2021....!!!!!! (y)(y)(y)
Pep jo a la curta (300) es posible m apunti. Per vull esperar a veure com va tot X decidir. Quan obren inscripcions?

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Pep jo a la curta (300) es posible m apunti. Per vull esperar a veure com va tot X decidir. Quan obren inscripcions?
les inscripcions començen el 10 de febrer per ordre de punts màster, és a dir, el que va fer més punts l'any passat pot apuntar-se el dia 10 i cada cop més tard. Si no vau participar l'any passat aneu ja cap a 20 de febrer.
Si formes grup amb persones que no la han fet mai, heu de'sperar al dia que pot apuntar-se el que té MENYS punts.

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
les inscripcions començen el 10 de febrer per ordre de punts màster, és a dir, el que va fer més punts l'any passat pot apuntar-se el dia 10 i cada cop més tard. Si no vau participar l'any passat aneu ja cap a 20 de febrer.
Si formes grup amb persones que no la han fet mai, heu de'sperar al dia que pot apuntar-se el que té MENYS punts.
El tema de les inscripcions que ho gestioni cadascun com li vagi bé.... No crec q sigui bona idea el fer una inscripció grupal pq pot perjudicar als "masters", excepte els q tinguin la mateixa condició de punts o possibilitat de fer ho com a "grup Rider".

Una vegada inscrits, ja gestionarem el tema d anar junts en ruta, els q vulguin rodar junts del forum.... ;)
Crec recordar que una vegada t has inscrit i ja tens la "Rider ID", pots formar un grup per que ens facin sortir tots junts o molt a prop en quant a hora de sortida....:unsure::unsure:

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
Premis
10
Gracies Serra x la info. Estaré al cas.

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
18
El tema de les inscripcions que ho gestioni cadascun com li vagi bé.... No crec q sigui bona idea el fer una inscripció grupal pq pot perjudicar als "masters", excepte els q tinguin la mateixa condició de punts o possibilitat de fer ho com a "grup Rider".

Una vegada inscrits, ja gestionarem el tema d anar junts en ruta, els q vulguin rodar junts del forum.... ;)
Crec recordar que una vegada t has inscrit i ja tens la "Rider ID", pots formar un grup per que ens facin sortir tots junts o molt a prop en quant a hora de sortida....:unsure::unsure:
Sí però sí fas això haureu d esperar al que té menys punts. De totes maneres això de la sortida cada any és can pixa. A mi no em fotran pas més Jo hi aniré dels primers perquè sempre acaba siguent Primer que arriba primer que surt sense mirar horaris.... :mad:

R

Roger007

Convidat
Com que pinta que aquest any tindré que tornar a anar sol, obro llista per els que vulguin que ens juntem.... ;)

El que no tingui clar en aquets moments quina farà, que faci com jo i s apunti a les diferents llistes fins que ho tingui clar.

Rider 1000:
@Pep Aràgo

Rider 700:
@Pep Aràgo

Rider 500:
@Pep Aràgo

Rider 300:
@Pep Aràgo

Gassssss a la Rider 2021....!!!!!! (y)(y)(y)
Jo a la 1000 i sera ja la cuarta vegada que la faig, el problema ho veig perque tinc tots el punts màster. Sempre l'he fet sol. I m'anima molt fer-la en grup però amb regles.

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
7

Jo a la 1000 i sera ja la cuarta vegada que la faig, el problema ho veig perque tinc tots el punts màster. Sempre l'he fet sol. I m'anima molt fer-la en grup però amb regles.
Com que de fer-la la fareu igual, potser una bona idea pot ser el que comenta el Pep, que un cop feta la inscripció, els que vulguin anar-hi en grup, es posin en contacte per comentar els punts màsters que té cadascú, per veure si és factible el tema d'anar junts.

Perquè això que comenta en @Serra dels Grups Riders, de quina manera afecta als temps de sortida? En cas d'inscriure-us com a grup sí que interessaria posar-vos amb temps de cara a les inscripcions, però caldria saber fins a quin punt hi perden més o menys, els que sortirien més d'hora.

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
Com que de fer-la la fareu igual, potser una bona idea pot ser el que comenta el Pep, que un cop feta la inscripció, els que vulguin anar-hi en grup, es posin en contacte per comentar els punts màsters que té cadascú, per veure si és factible el tema d'anar junts.

Perquè això que comenta en @Serra dels Grups Riders, de quina manera afecta als temps de sortida? En cas d'inscriure-us com a grup sí que interessaria posar-vos amb temps de cara a les inscripcions, però caldria saber fins a quin punt hi perden més o menys, els que sortirien més d'hora.
Em sembla que no m he explicat bé, o no estic molt al cas de com va el tema....

Tinc entés que el tema dels punts master es per l ordre d accès a l inscripció, es aixi....???

Pq el que jo volia dir és que cadascú s inscrigui quan pugui/vulgui i una vegada inscrits, formar el "grup Raider"... Es possible fer ho així...???

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Em sembla que no m he explicat bé, o no estic molt al cas de com va el tema....

Tinc entés que el tema dels punts master es per l ordre d accès a l inscripció, es aixi....???

Pq el que jo volia dir és que cadascú s inscrigui quan pugui/vulgui i una vegada inscrits, formar el "grup Raider"... Es possible fer ho així...???
Mmm a veure si ho aclareix algú que en conegui el funcionament, jo ho comentava arrel del que havia entès del fil, però no sé com funciona.

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
Mmm a veure si ho aclareix algú que en conegui el funcionament, jo ho comentava arrel del que havia entès del fil, però no sé com funciona.
Bueno... ja m ho he llegit... a la web de la Rider hi ha un apartat de "Normes" i parla d´ això....
Com bé deia en @Serra, tenim que tenir en compte els punts master pq segons diu a les normes, no es modificaran ni agruparan, inscripcions fetes individualment.... :cry: :cry:
Per no fer ho complicat, ens tindrem que trobar a la sortida... Tampoc crec que sigui gaire complicat el coordinar ho... ;)

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
18
Bueno... ja m ho he llegit... a la web de la Rider hi ha un apartat de "Normes" i parla d´ això....
Com bé deia en @Serra, tenim que tenir en compte els punts master pq segons diu a les normes, no es modificaran ni agruparan, inscripcions fetes individualment.... :cry: :cry:
Per no fer ho complicat, ens tindrem que trobar a la sortida... Tampoc crec que sigui gaire complicat el coordinar ho... ;)
així és amic.
Jo l'any passat al meu grup va venir un "tapat" que no s'havia inscrit i ens va acompanyar uns 400 km del recorregut. Però clar, no té la mateixa gràcia. La gent que fa això sol esperar a un o dos carrers de la sortida.

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
S Em presento Deauville 700 Presentacions 13
Non-stop Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars

A dalt