• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Rider 1000/700/500/300 2021

Afegit al Calendari 28-05-21, 29-05-21

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Com que pinta que aquest any tindré que tornar a anar sol, obro llista per els que vulguin que ens juntem.... ;)

El que no tingui clar en aquets moments quina farà, que faci com jo i s apunti a les diferents llistes fins que ho tingui clar.

Rider 1000:
@Pep Aràgo

Rider 700:
@Pep Aràgo

Rider 500:
@Pep Aràgo

Rider 300:
@Pep Aràgo

Gassssss a la Rider 2021....!!!!!! (y)(y)(y)
 
  • Like
Reaccions: Serra, Erik i Roger
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Com que pinta que aquest any tindré que tornar a anar sol, obro llista per els que vulguin que ens juntem.... ;)

El que no tingui clar en aquets moments quina farà, que faci com jo i s apunti a les diferents llistes fins que ho tingui clar.

Rider 1000:
@Pep Aràgo

Rider 700:
@Pep Aràgo

Rider 500:
@Pep Aràgo

Rider 300:
@Pep Aràgo

Gassssss a la Rider 2021....!!!!!! (y)(y)(y)
Pep jo a la curta (300) es posible m apunti. Per vull esperar a veure com va tot X decidir. Quan obren inscripcions?
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Pep jo a la curta (300) es posible m apunti. Per vull esperar a veure com va tot X decidir. Quan obren inscripcions?
les inscripcions començen el 10 de febrer per ordre de punts màster, és a dir, el que va fer més punts l'any passat pot apuntar-se el dia 10 i cada cop més tard. Si no vau participar l'any passat aneu ja cap a 20 de febrer.
Si formes grup amb persones que no la han fet mai, heu de'sperar al dia que pot apuntar-se el que té MENYS punts.
 
  • Like
Reaccions: Erik i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
les inscripcions començen el 10 de febrer per ordre de punts màster, és a dir, el que va fer més punts l'any passat pot apuntar-se el dia 10 i cada cop més tard. Si no vau participar l'any passat aneu ja cap a 20 de febrer.
Si formes grup amb persones que no la han fet mai, heu de'sperar al dia que pot apuntar-se el que té MENYS punts.
El tema de les inscripcions que ho gestioni cadascun com li vagi bé.... No crec q sigui bona idea el fer una inscripció grupal pq pot perjudicar als "masters", excepte els q tinguin la mateixa condició de punts o possibilitat de fer ho com a "grup Rider".

Una vegada inscrits, ja gestionarem el tema d anar junts en ruta, els q vulguin rodar junts del forum.... ;)
Crec recordar que una vegada t has inscrit i ja tens la "Rider ID", pots formar un grup per que ens facin sortir tots junts o molt a prop en quant a hora de sortida....:unsure::unsure:
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
les inscripcions començen el 10 de febrer per ordre de punts màster, és a dir, el que va fer més punts l'any passat pot apuntar-se el dia 10 i cada cop més tard. Si no vau participar l'any passat aneu ja cap a 20 de febrer.
Si formes grup amb persones que no la han fet mai, heu de'sperar al dia que pot apuntar-se el que té MENYS punts.
Gracies Serra x la info. Estaré al cas.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
El tema de les inscripcions que ho gestioni cadascun com li vagi bé.... No crec q sigui bona idea el fer una inscripció grupal pq pot perjudicar als "masters", excepte els q tinguin la mateixa condició de punts o possibilitat de fer ho com a "grup Rider".

Una vegada inscrits, ja gestionarem el tema d anar junts en ruta, els q vulguin rodar junts del forum.... ;)
Crec recordar que una vegada t has inscrit i ja tens la "Rider ID", pots formar un grup per que ens facin sortir tots junts o molt a prop en quant a hora de sortida....:unsure::unsure:
Sí però sí fas això haureu d esperar al que té menys punts. De totes maneres això de la sortida cada any és can pixa. A mi no em fotran pas més Jo hi aniré dels primers perquè sempre acaba siguent Primer que arriba primer que surt sense mirar horaris.... :mad:
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
R

Roger007

Convidat
Com que pinta que aquest any tindré que tornar a anar sol, obro llista per els que vulguin que ens juntem.... ;)

El que no tingui clar en aquets moments quina farà, que faci com jo i s apunti a les diferents llistes fins que ho tingui clar.

Rider 1000:
@Pep Aràgo

Rider 700:
@Pep Aràgo

Rider 500:
@Pep Aràgo

Rider 300:
@Pep Aràgo

Gassssss a la Rider 2021....!!!!!! (y)(y)(y)
Jo a la 1000 i sera ja la cuarta vegada que la faig, el problema ho veig perque tinc tots el punts màster. Sempre l'he fet sol. I m'anima molt fer-la en grup però amb regles.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
El tema de les inscripcions que ho gestioni cadascun com li vagi bé.... No crec q sigui bona idea el fer una inscripció grupal pq pot perjudicar als "masters", excepte els q tinguin la mateixa condició de punts o possibilitat de fer ho com a "grup Rider".

Una vegada inscrits, ja gestionarem el tema d anar junts en ruta, els q vulguin rodar junts del forum.... ;)
Crec recordar que una vegada t has inscrit i ja tens la "Rider ID", pots formar un grup per que ens facin sortir tots junts o molt a prop en quant a hora de sortida....:unsure::unsure:

Jo a la 1000 i sera ja la cuarta vegada que la faig, el problema ho veig perque tinc tots el punts màster. Sempre l'he fet sol. I m'anima molt fer-la en grup però amb regles.
Com que de fer-la la fareu igual, potser una bona idea pot ser el que comenta el Pep, que un cop feta la inscripció, els que vulguin anar-hi en grup, es posin en contacte per comentar els punts màsters que té cadascú, per veure si és factible el tema d'anar junts.

Perquè això que comenta en @Serra dels Grups Riders, de quina manera afecta als temps de sortida? En cas d'inscriure-us com a grup sí que interessaria posar-vos amb temps de cara a les inscripcions, però caldria saber fins a quin punt hi perden més o menys, els que sortirien més d'hora.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Com que de fer-la la fareu igual, potser una bona idea pot ser el que comenta el Pep, que un cop feta la inscripció, els que vulguin anar-hi en grup, es posin en contacte per comentar els punts màsters que té cadascú, per veure si és factible el tema d'anar junts.

Perquè això que comenta en @Serra dels Grups Riders, de quina manera afecta als temps de sortida? En cas d'inscriure-us com a grup sí que interessaria posar-vos amb temps de cara a les inscripcions, però caldria saber fins a quin punt hi perden més o menys, els que sortirien més d'hora.
Em sembla que no m he explicat bé, o no estic molt al cas de com va el tema....

Tinc entés que el tema dels punts master es per l ordre d accès a l inscripció, es aixi....???

Pq el que jo volia dir és que cadascú s inscrigui quan pugui/vulgui i una vegada inscrits, formar el "grup Raider"... Es possible fer ho així...???
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Em sembla que no m he explicat bé, o no estic molt al cas de com va el tema....

Tinc entés que el tema dels punts master es per l ordre d accès a l inscripció, es aixi....???

Pq el que jo volia dir és que cadascú s inscrigui quan pugui/vulgui i una vegada inscrits, formar el "grup Raider"... Es possible fer ho així...???
Mmm a veure si ho aclareix algú que en conegui el funcionament, jo ho comentava arrel del que havia entès del fil, però no sé com funciona.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Mmm a veure si ho aclareix algú que en conegui el funcionament, jo ho comentava arrel del que havia entès del fil, però no sé com funciona.
Bueno... ja m ho he llegit... a la web de la Rider hi ha un apartat de "Normes" i parla d´ això....
Com bé deia en @Serra, tenim que tenir en compte els punts master pq segons diu a les normes, no es modificaran ni agruparan, inscripcions fetes individualment.... :cry: :cry:
Per no fer ho complicat, ens tindrem que trobar a la sortida... Tampoc crec que sigui gaire complicat el coordinar ho... ;)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bueno... ja m ho he llegit... a la web de la Rider hi ha un apartat de "Normes" i parla d´ això....
Com bé deia en @Serra, tenim que tenir en compte els punts master pq segons diu a les normes, no es modificaran ni agruparan, inscripcions fetes individualment.... :cry: :cry:
Per no fer ho complicat, ens tindrem que trobar a la sortida... Tampoc crec que sigui gaire complicat el coordinar ho... ;)
així és amic.
Jo l'any passat al meu grup va venir un "tapat" que no s'havia inscrit i ens va acompanyar uns 400 km del recorregut. Però clar, no té la mateixa gràcia. La gent que fa això sol esperar a un o dos carrers de la sortida.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Si el tema inscripcions, no està clar, jo optaría com ha dit en Pep, ens apuntem individalment i després ja veurem com ens trovem i per mi no patiu si surto al darrere que ja us atraparé :cool:
PD: Ara si he encertat el fil :LOL::ROFLMAO:
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
S Em presento Deauville 700 Presentacions 13
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars