• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Rider 1000/700/500/300 2021

Afegit al Calendari 28-05-21, 29-05-21

Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Ei gent,

Felicitats a tots el que vau participar i especialment als que vau acabar, la sensació d'acabar és brutal.
Jo feia la de 1000 i vaig haver d'abandonar a Besalú, tècnicament podría dir per "avaria", però en el fons és per, no se.... Desmenegat, per burr...
Bé, si m'ho permeteu, d'aquí a uns dies penjaré una redacció de 3 o 4 folis. Em sap greu, però és que m'agrada escriure i expresar emocions. Aviso que serà llarga ???
Si algú està impacient, que m'obri conversa privada, però no val a fer spoiler eh! ???
Fins aviat família!
 
Última edició:
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
no sé, a vere, si tens una típica moto dels 90 cavalls o així em sembla molt bona xifra, és bona màquina. Si anaves amb una moto A2 o sobret una 125cc em preguntaria si tens alguna cosa malament a la mecànica... :LOL::devilish:

Una bmw f750gs... limitada... Si no estigues limitada suposo que hagues baixat una mica. El que tinc malament es que m’agrada apretar i fer acelerones.... jeje!
 
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Ei gent,

Felicitats a tots el que vau participar i especialment als que vau acabar, la sensació d'acabar és brutal.
Jo feia la de 1000 i vaig haver d'abandonar a Besalú, tècnicament podría dir per "avaria", però en el fons és per, no se.... Desmenegat, per burr...
Bé, si m'ho permeteu, d'aquí a uns dies penjaré una redacció de 3 o 4 folis. Em sap greu, però és que m'agrada escriure i expresar emocions. Aviso que serà llarga
Si algú està impacient, que m obri conversa privada, però jo val a fer spoiler eh!
Fins aviat família!

Ostres, esperaré impacient aquesta redacció! De ben segur que alguna cosa aprenc!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Una bmw f750gs... limitada... Si no estigues limitada suposo que hagues baixat una mica. El que tinc malament es que m’agrada apretar i fer acelerones.... jeje!
suposo perquè aquesta moto en principi hauria d'estar al voltant de 4 o 4,5... però com tu dius depèn sobretot de la mà dreta
si et serveix de consol la meva té la mateixa cilindrada que la teva (850cc) i deslimitada a mi em gasta un 4,7.

He llegit una prova i diu això:
Por ergonomía, comodidad, suavidad de motor, consumo (habrá que llevarla muy alegre para superar un consumo de 5 litros a los 100 km) y con un asiento más que correcto, me la puedo imaginar recorriendo kilómetros y kilómetros totalmente cargada, por carreteras lejanas, como compañera de largos viajes, como a cualquiera de sus hermanas mayores, con muy buenas cualidades, y con algo menos de motor; por autopista, además, nos hace la vida más llevadera con su control de crucero, de muy fácil utilización.
o sigui que ja m'ho crec que vas bastant a fondo! hahahahaa
enllaÇ
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Ei, Felicitats!

Quants Master et donaven si feies tota la 700?
Merci !

7 punts màster -> 7 dies d'inscripció avançada per l'any vinent ;-)

L'@Edmond i jo mateix vam penjar els passaports. Els punts màster 1, 2, 3, 8 i 9 coincidien amb la R1000, i els X i R eren exclusius de la R700.

Per cert, al PM R (abans de Vic) havia unes noies encantadores, que netejaven la visera a tothom, ràpidament i ben fet :)
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador i Serra
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Vaig fer el que diu el @Serra ... no parar si no cal, jeje!

Vaig emplenar depo just abans de sortir, després a Arnes, Pont de Suert, Berga i al final altre cop a Manresa, amb el depo ben sec... em va sortir una mitja de 4,9l/100km, que tampoc se si es molt o poc, però això ja és una altra història.

Son estratègies diferents, el que va arribar primer de la 700 es un company de l bmw de Girona, aquest va enroscat i solament va parar 30 minuts en total


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador i Serra
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Son estratègies diferents, el que va arribar primer de la 700 es un company de l bmw de Girona, aquest va enroscat i solament va parar 30 minuts en total


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Sí, és col·lega meu! Aquest món és ben petit!
Cal dir però, que ell va competir molts anys en proves de resistència de 24 hores. I tot i la edat això en part queda. Pot estar-s'hi molt a la moto sense baixar i va ràpid amb total seguretat. Només 10:10 de conducció i només 31 min. de pauses (això no és pas res per 6 PC + 7 PM + 3 GAS = 16 aturades). Adjunto foto del seu resultat: vam sortir a les vuit menys 2 minuts i a les 18:36 arribava a Manresa !!! Quan jo vaig arribar, ja s'havia dutxat, pres el sopar a taula, xerrar amb tothom i un bon passeig per estirar les cames ? Un crack!
 

Adjunts

  • r700-pep.png
    r700-pep.png
    334,3 KB · Visites: 83
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Sí, és col·lega meu! Aquest món és ben petit!
Cal dir però, que ell va competir molts anys en proves de resistència de 24 hores. I tot i la edat això en part queda. Pot estar-s'hi molt a la moto sense baixar i va ràpid amb total seguretat. Només 10:10 de conducció i només 31 min. de pauses (això no és pas res per 6 PC + 7 PM + 3 GAS = 16 aturades). Adjunto foto del seu resultat: vam sortir a les vuit menys 2 minuts i a les 18:36 arribava a Manresa !!! Quan jo vaig arribar, ja s'havia dutxat, pres el sopar a taula, xerrar amb tothom i un bon passeig per estirar les cames ? Un crack!
si si, en sala, sortim junts de vegades, i teoricament la teniem que fer junts, pero a mi solament sortir em van parar els mossos per ferme una recepte........i ja no ens vem trovar, ja ho haviem parlat
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
si si, en sala, sortim junts de vegades, i teoricament la teniem que fer junts, pero a mi solament sortir em van parar els mossos per ferme una recepte........i ja no ens vem trovar, ja ho haviem parlat
Què et van trobar, si es pot preguntar?
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Sí, és col·lega meu! Aquest món és ben petit!
Cal dir però, que ell va competir molts anys en proves de resistència de 24 hores. I tot i la edat això en part queda. Pot estar-s'hi molt a la moto sense baixar i va ràpid amb total seguretat. Només 10:10 de conducció i només 31 min. de pauses (això no és pas res per 6 PC + 7 PM + 3 GAS = 16 aturades). Adjunto foto del seu resultat: vam sortir a les vuit menys 2 minuts i a les 18:36 arribava a Manresa !!! Quan jo vaig arribar, ja s'havia dutxat, pres el sopar a taula, xerrar amb tothom i un bon passeig per estirar les cames ? Un crack!
Amb quina moto anava el teu company?
 
  • Like
Reaccions: Serra
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Sí, és col·lega meu! Aquest món és ben petit!
Cal dir però, que ell va competir molts anys en proves de resistència de 24 hores. I tot i la edat això en part queda. Pot estar-s'hi molt a la moto sense baixar i va ràpid amb total seguretat. Només 10:10 de conducció i només 31 min. de pauses (això no és pas res per 6 PC + 7 PM + 3 GAS = 16 aturades). Adjunto foto del seu resultat: vam sortir a les vuit menys 2 minuts i a les 18:36 arribava a Manresa !!! Quan jo vaig arribar, ja s'havia dutxat, pres el sopar a taula, xerrar amb tothom i un bon passeig per estirar les cames Un crack!

De gas el va dir solament dos parades


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola, Engunay a la Rider, a més a més dels de Fotomotera.com també havia uns francesos, www.motor-shooting.com , que ja tenen publicades les fotos. Els de fotomotera.com encara no les han publicades, però penso que seran millors que aquestes. Que sortiu guapos i guapes!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola, Engunay a la Rider, a més a més dels de Fotomotera.com també havia uns francesos, www.motor-shooting.com , que ja tenen publicades les fotos. Els de fotomotera.com encara no les han publicades, però penso que seran millors que aquestes. Que sortiu guapos i guapes!
Bueno els de fotomotera... Tampoc és una Legió, és un nano d'uns 30 anys que es fa dir sessantuno ??
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bueno els de fotomotera... Tampoc és una Legió, és un nano d'uns 30 anys que es fa dir sessantuno

queda millor en plural ;-) però sí és un noi, que tb fa fotos per revistes especialitzades. les fa molt bé!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
queda millor en plural ;-) però sí és un noi, que tb fa fotos per revistes especialitzades. les fa molt bé!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo m he tornat lelo buscant la meva i al final he desistit...si no saps exactament el temps de pas es complicat. I la web no se si us pasa pero s em penja cada dos per tres...en fi jo que m havia posat gomina X sortir be a la foto...jejeje....
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bueno els de fotomotera... Tampoc és una Legió, és un nano d'uns 30 anys que es fa dir sessantuno ??
Jo m he tornat lelo buscant la meva i al final he desistit...si no saps exactament el temps de pas es complicat. I la web no se si us pasa pero s em penja cada dos per tres...en fi jo que m havia posat gomina X sortir be a la foto...jejeje....
No està gens fàcil veig... Jo vaig trobar-me de casualitat més aviat. Vaig sortir a les 8:00 i surto a l'inici de la pàgina 5 de la franja horària 8:00-9:00. Potser amb aquesta referència et pots trobar... La veritat és que no recordo ben bé on eren fent aquestes fotos.
Fins aviat.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
No està gens fàcil veig... Jo vaig trobar-me de casualitat més aviat. Vaig sortir a les 8:00 i surto a l'inici de la pàgina 5 de la franja horària 8:00-9:00. Potser amb aquesta referència et pots trobar... La veritat és que no recordo ben bé on eren fent aquestes fotos.
Fins aviat.
Hola, Doncs serà que sóc un bon buscador d'en Willy ;-) perquè a https://fotomotera.com/ també m'he trobat les fotos en 10 minuts... Vaig sortir a les 8:00 i m'he trobat en la franja de les 10:45 rere de passar algunes fotos. Sort !
PD Hi han diverses de cadascú, jo m'he trobat 3 al punt 1 i 5 al punt 2, però no estan pas del tot ordenades, i pel mig hi ha d'altres. Llavors, quan trobeu la primera, seguiu passant unes quantes més, per trobar-ne totes.
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
S Em presento Deauville 700 Presentacions 13
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars