• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Rider 1000/700/500/300 2021

Afegit al Calendari 28-05-21, 29-05-21

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Nota de part de l’organització de la Rider: http://bit.ly/r21-quepassara
Una de dos... o es pensen que ens xuclem el dit o fan una gestió nefasta de l esdeveniment...

Tan sols diré una cosa... Entreu a l apartat de Patrocinadors i de Col·laboradors de la seva web, i després em proveu de raonar el fet de que si no es queden els diners de l inscripció no els hi surten els números...

Ho sento, però aquest any serà NO per la meva part, a menys que em pugui inscriure amb l esdeveniment confirmat...
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Una de dos... o es pensen que ens xuclem el dit o fan una gestió nefasta de l esdeveniment...

Tan sols diré una cosa... Entreu a l apartat de Patrocinadors i de Col·laboradors de la seva web, i després em proveu de raonar el fet de que si no es queden els diners de l inscripció no els hi surten els números...

Ho sento, però aquest any serà NO per la meva part, a menys que em pugui inscriure amb l esdeveniment confirmat...
es dificil de dir, si es cert, que jo que he estat dins d una organitzacio d esdeveniment esportiu, hi ha una feina burocratica amb els municipis i generalitat, que es fa molt abans de la prova, un pla de seguretat que l has de plantejar i pagar bastant abans de la prova tambe, no ho ser, es dificil de jutgar si ho fan be o malament, si es cert que amb tots els anys que porten, els hi hauriem de donar una mica de marge, ara, un altre cosa es que tu, decideixis no inscriuret aquets any, cosa que quasi segur farem uns quants........
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
es dificil de dir, si es cert, que jo que he estat dins d una organitzacio d esdeveniment esportiu, hi ha una feina burocratica amb els municipis i generalitat, que es fa molt abans de la prova, un pla de seguretat que l has de plantejar i pagar bastant abans de la prova tambe, no ho ser, es dificil de jutgar si ho fan be o malament, si es cert que amb tots els anys que porten, els hi hauriem de donar una mica de marge, ara, un altre cosa es que tu, decideixis no inscriuret aquets any, cosa que quasi segur farem uns quants........
Si, ja se de que parles pq aquets ultims tres anys la meva ocupació principal ha sigut la de muntar fires de overlanding i 4x4 a Alemanya; que et puc bé assegurar que si hi ha un lloc complicat d organitzar un esdeveniment "offroad" es a aquell pais...
I precisament per això he comentat el tema de la "gestió de l esdeveniment", recolzant-lo en aquest detall que comentes, els anys que ja tenen de rodatge i les inèrcies que ja porten...
El més greu de tot és que segueixo veient cert to de "sobradisme", i disculpeu el terme que faig servir, al seu comunicat... potser és que la falta de rodar en moto que porto em fa tenir la pell massa fina...
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Si, ja se de que parles pq aquets ultims tres anys la meva ocupació principal ha sigut la de muntar fires de overlanding i 4x4 a Alemanya; que et puc bé assegurar que si hi ha un lloc complicat d organitzar un esdeveniment "offroad" es a aquell pais...
I precisament per això he comentat el tema de la "gestió de l esdeveniment", recolzant-lo en aquest detall que comentes, els anys que ja tenen de rodatge i les inèrcies que ja porten...
El més greu de tot és que segueixo veient cert to de "sobradisme", i disculpeu el terme que faig servir, al seu comunicat... potser és que la falta de rodar en moto que porto em fa tenir la pell massa fina...
Doncs com ja vaig dir en el seu moment, un gran és gran perquè assumeix anomalies, errors, canvis i cancelacions.

Per posar un exemple NO motorístic, podriem parlar d'Amazon. No sempre té els millors preus del mercat però la facilitat de les gestions de compra i devolució fins ara no tenen competència. En el altre costat tenim Aliexpress, bons preus però la gestió és lenta i garanties al consumidor del país d'origen de venda que no estan al nivell europeu...

A on vol estar cada event motero, i quina impressió deixa en els usuaris i participants, està a les seves mans.

A mí m'informen que en cas de cancelació es queden un 20% per cobrir costos i gestions de l'esdeveniment necessaris.... I encara m'ho pensaria. Perdre el 100% és demanar massa.

Samarretes, detalls, etc... Mireu, es poden encarregar amb 15 dies de marge, no cal comprar ja. Amb el volum de la comanda, preu tindrás i bo. Que no tindràs tant de marge de preu? Segur, però donaràs un servei al client millor. I ajustat a la situació, sense fer gastos i compres que no calen....

Jo el que encara no acabo d'entendre és la mania de "regalar" prendes de roba i enganxines amb les inscripcions. Calen? No. Qui les vulgui, que les compri a part!!
De veritat, que es deixin ja de consumisme barat i es preocupin del que és important: crear rutes, triar-ne rutes alternatives, buscar sponsors que cobreixin costos i oferir serveis extres de mecànixa i manteniment durant la prova. I això "els grans" events.

Que no podem oblidar que encara es vol presentar com un event club vip!! Que si tens "punts" t'inscrius abans... Jo flipo, de veritat. Tu, que qui arribi primer té plaça i prou, fins que s'esgotin les places. Quin mal hi ha?

No sé.... Jo no hi estic ficat en el mon aquest dels events però no deixo de fer-me creus del que veig i llegeixo.
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Us explico:

Si fan un grup 3 persones i un té 10p master l'altre 4 I el tercer cap, el grup no es podrà inscriure fins que es puguin inscriure els de cap punt master.
Si els punts del grup són 10, 4 i 4, es podran inscriure el dia dels q tenen 4 punts.

Penseu que hi ha 2500 inscrits (màxim), per tant, si es volen fer 1000km (unes 16h de moto a bon ritme) has de sortir el màxim de d'hora. No veig massa factible que un q te 10 punts Master s'esperi a inscriure's igual que un de 4 o 0 punts, ja que li suposaria sortir hores més tard.

Espero haver-ho aclarit...
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
154
383
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
Bones a tots i totes! Ja sabeu que els de la Rider no han canviat la normativa i segueixen dient que si es cancela, no ens tornen els diners. Tenim a les nostres mans decidir si la volem fer o no. Totes les opcions són la mar de vàlides. En el meu cas, sí que he decidit seguir endavant i arriscar-me a que es podrà fer amb "normalitat".
Així que em vull inscriure a la 700. Dels que estàveu per fer la 700, si us decidiu a fer-la, i teniu 4 punts màster (o més i esteu disposats a esperar fins el 16) i teniu ganes de fer-la en grup, que m'escrigui per privat i faig el grup jo. De moment la faré amb el Sito (cosí de la meva dona, de l'Africa Twin que ja va fer la 500 d'aquest any passat). Us adjunto el vídeo per recordar "vells temps". Jejeje.


Ja direu quelcom. Gaaaaaas!!!
 
P

pitejo

Nouvingut
22 Jun 2020
12
33
Premis
2
@Pep Aràgo veient com segueix la situació actual, i que el Motoclub no ha fet cap tipus de variació al respecte (excepte amb els punts màster, que si no es fa, als inscrits els hi guarden per l’any vinent) jo opto a no inscriurem.

Així que siusplau, ja hem pots esborrar de la llista

Salut i ànims als que hi participin.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
@Pep Aràgo veient com segueix la situació actual, i que el Motoclub no ha fet cap tipus de variació al respecte (excepte amb els punts màster, que si no es fa, als inscrits els hi guarden per l’any vinent) jo opto a no inscriurem.

Així que siusplau, ja hem pots esborrar de la llista

Salut i ànims als que hi participin.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Fet...!!!!!

Actualització de llista per la Rider 1000/700/500/300 d aquest any 2021....!!!!

Rider 1000:
@Lluís Ycart
@munneco + rider acompanyant
@Edmond

Rider 700:
@Lluís Ycart
@Serra
@Sal919 (P.C.R.)
@Joel790r
@Edmond
@Ray Fields Rider (confirmat) + Sito

Rider 500:
@torpeyenmoto
@Serra
@elviro.mendes
@xenia
@Xavi_Impala
@LLURO
@1nanu
@Xavier sc
@Edutarraco

Rider 300:
@mami_en_moto
@Nikokaos
@Xavier sc
@mushu903
@Luisildur
 
  • Like
Reaccions: pitejo
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Fet...!!!!!

Actualització de llista per la Rider 1000/700/500/300 d aquest any 2021....!!!!

Rider 1000:
@Lluís Ycart
@munneco + rider acompanyant
@Edmond

Rider 700:
@Lluís Ycart
@Serra
@Sal919 (P.C.R.)
@Joel790r
@Edmond
@Ray Fields Rider (confirmat) + Sito

Rider 500:
@torpeyenmoto
@Serra
@elviro.mendes
@xenia
@Xavi_Impala
@LLURO
@1nanu
@Xavier sc
@Edutarraco

Rider 300:
@mami_en_moto
@Nikokaos
@Xavier sc
@mushu903
@Luisildur
Actualització de llista per la Rider 1000/700/500/300 d aquest any 2021....!!!!

Rider 1000:
@Lluís Ycart
@munneco + rider acompanyant
@Edmond

Rider 700:
@Lluís Ycart
@Serra
@Sal919 (P.C.R.)
@Joel790r
@Edmond
@Ray Fields Rider (confirmat) + Sito

Rider 500:
@torpeyenmoto
@Serra
@elviro.mendes
@xenia
@Xavi_Impala
@LLURO
@1nanu
@Xavier sc
@Edutarraco

Rider 300:
@mami_en_moto
@Xavier sc
@mushu903
@Luisildur
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Actualització de llista per la Rider 1000/700/500/300 d aquest any 2021....!!!! Rider 1000: @Lluís Ycart @munneco + rider acompanyant @Edmond Rider 700: @Lluís Ycart @Sal919 (P.C.R.) @Joel790r @Edmond @Ray Fields Rider (confirmat) + Sito Rider 500: @torpeyenmoto @elviro.mendes @xenia @Xavi_Impala @LLURO @1nanu @Xavier sc @Edutarraco Rider 300: @mami_en_moto @Xavier sc @mushu903 @Luisildur Like Cita Respondre Report First Ant 8 of 8
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
  • Like
Reaccions: pitejo
MarkusWelvis

MarkusWelvis

Rodant
28 Set 2020
27
92
Premis
3
Barcelona
Moto
Honda NC750X
Hola,
si em voleu apuntar a la llista, jo he fet la preinscripció a la 500... encara no he decidit si fer-la o no... tenim fins dissabte per pensar-ho.

Jo la porto fent des del 2015, menys la de l'any passat que, per culpa del canvi de data i d'un problema familiar d'última hora, no vaig poder fer... Va ser una llàstima perquè tenia tots els punts màster de l'edició 2019 i ara els he perdut.

Del 2015 al 2018 la vaig fer amb diferents companys i sempre la versió de 500 km. La del 2019 la vaig fer sol i vaig provar de fer la 700... va anar molt bé, vaig trigar menys a fer la 700 jo sol, que la 500 amb companys... però la veritat és que no és tan divertit. Cada manera té els seus avantatges i inconvenients. Si vas sol fas menys parades per benzina, menjar, vas al teu ritme, etc... però trobes a faltar comentar la ruta i compartir experiències amb els companys, per tot plegat jo prefereixo fer-la amb colla a fer-la sol.

O sigui, que si al final fem algun grup o grups per a fer-la junts, jo m'apunto!
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola,
si em voleu apuntar a la llista, jo he fet la preinscripció a la 500... encara no he decidit si fer-la o no... tenim fins dissabte per pensar-ho.

Jo la porto fent des del 2015, menys la de l'any passat que, per culpa del canvi de data i d'un problema familiar d'última hora, no vaig poder fer... Va ser una llàstima perquè tenia tots els punts màster de l'edició 2019 i ara els he perdut.

Del 2015 al 2018 la vaig fer amb diferents companys i sempre la versió de 500 km. La del 2019 la vaig fer sol i vaig provar de fer la 700... va anar molt bé, vaig trigar menys a fer la 700 jo sol, que la 500 amb companys... però la veritat és que no és tan divertit. Cada manera té els seus avantatges i inconvenients. Si vas sol fas menys parades per benzina, menjar, vas al teu ritme, etc... però trobes a faltar comentar la ruta i compartir experiències amb els companys, per tot plegat jo prefereixo fer-la amb colla a fer-la sol.

O sigui, que si al final fem algun grup o grups per a fer-la junts, jo m'apunto!
Apuntat...!!! ? ?

Actualització de llista per la Rider 1000/700/500/300 d aquest any 2021....!!!!

Rider 1000:
@Lluís Ycart
@munneco + rider acompanyant
@Edmond

Rider 700:
@Lluís Ycart
@Serra
@Sal919 (P.C.R.)
@Joel790r
@Edmond
@Ray Fields Rider (confirmat) + Sito

Rider 500:
@torpeyenmoto
@Serra
@elviro.mendes
@xenia
@Xavi_Impala
@LLURO
@1nanu
@Xavier sc
@Edutarraco
@MarkusWelvis

Rider 300:
@mami_en_moto
@Xavier sc
@mushu903
@Luisildur
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Apuntat...!!!

Actualització de llista per la Rider 1000/700/500/300 d aquest any 2021....!!!!

Rider 1000:
@Lluís Ycart
@munneco + rider acompanyant
@Edmond

Rider 700:
@Lluís Ycart
@Serra
@Sal919 (P.C.R.)
@Joel790r
@Edmond
@Ray Fields Rider (confirmat) + Sito

Rider 500:
@torpeyenmoto
@Serra
@elviro.mendes
@xenia
@Xavi_Impala
@LLURO
@1nanu
@Xavier sc
@Edutarraco
@MarkusWelvis

Rider 300:
@mami_en_moto
@Xavier sc
@mushu903
@Luisildur

Jo m apuntaré avui a la 700, tinc cuatre punts de l any passat, esperem que es pugui fer i no tirem els diners


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Algú s’ha inscrit ja a la Rider?

Comentam que només es pot pagar per transferència ?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Jo acabo de confirmar l inscripció ara, tinc uns dies per fer el pagament, que aquest any es única i exclusivament per transferencia bancària, m han enviat el número de conte que es titular el moto club Manresa


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Ray Fields Rider
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Pep, a quien estés apuntats


Sent from my iPad using Tapatalk
Aquest any no la faré, ja m he esborrat de la llista...
No estic d acord amb el tema de que si la suspenen es tinguin que perdre els diners de l inscripció.
Faré servir el temps de preparar la Rider, en una altre ideia que tinc, de la que ja tindreu noticies aviat.... ???
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
S Em presento Deauville 700 Presentacions 13
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars