• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Rider 1000/700/500/300 2021

Afegit al Calendari 28-05-21, 29-05-21

mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola a tothom!!!!!!!
S'apropa la RIDER i sembla que farà bon temps!!!!!!!!
Naltros fem la 500 i tenim sortida a les 09:50 i la fem amb la GRANERA 2.0 (VERSYS)
Que penseu portar?
Amb el tema del GPS quina aplicació portareu? Jo no m'acabo de decidir
Bona ruta a tots!!!

hola!

sí, ja la tenim ben a prop, i sembla que ni pluja ni vent fort; he fet les prèvies dies de vent fort, i tantes hores maxaca força...

jo faig la R700 (per cert, són 760km ...) després d’haver fet la R500 l’any passat per primer cop, i sortiré a les 8:10

jo faig servir Scenic com a navegador, i tinc entrats i revisats tots els trams; si algú els vol, els comprteixo.

porto dues alforges i bossa sobredipòsit; res de motxilla que amb tantes hores maxaca.

per si et serveix, comento ho principal que hi porto:

a la bossa del dipòsit porto ho més bàsic i que cal tenir a mà: passaport rider, líquid+raspall_dents+drap per netejar la visera, powerbank, i altres coses d’ús personal (res a les butxaques).

a les alforges porto la roba de pluja, eines d’emergència, beguda (2 litres aigua + termo de café) i menjar ràpid (fruits secs i torrades amb pernill ibèric ;-) ah, i una motxilleta de sàc per si he de treure’m massa roba i no m’hi cap a les alforges.

que tingueu una molt bona rider i la gaudiu molt :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
hola!

sí, ja la tenim ben a prop, i sembla que ni pluja ni vent fort; he fet les prèvies dies de vent fort, i tantes hores maxaca força...

jo faig la R700 (per cert, són 760km ...) després d’haver fet la R500 l’any passat per primer cop, i sortiré a les 8:10

jo faig servir Scenic com a navegador, i tinc entrats i revisats tots els trams; si algú els vol, els comprteixo.

porto dues alforges i bossa sobredipòsit; res de motxilla que amb tantes hores maxaca.

per si et serveix, comento ho principal que hi porto:

a la bossa del dipòsit porto ho més bàsic i que cal tenir a mà: passaport rider, líquid+raspall_dents+drap per netejar la visera, powerbank, i altres coses d’ús personal (res a les butxaques).

a les alforges porto la roba de pluja, eines d’emergència, beguda (2 litres aigua + termo de café) i menjar ràpid (fruits secs i torrades amb pernill ibèric ;-) ah, i una motxilleta de sàc per si he de treure’m massa roba i no m’hi cap a les alforges.

que tingueu una molt bona rider i la gaudiu molt :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Un dubte que em sorgeix, de principiant, i que em podeu aclarir els veterans.
Repassant el reglament, veig que ens donen un braçalet que no et pots treure ni trencar-lo, motiu d'eliminació segons les normes.
Jo havia pensat portar o bé dues jaquetes o diverses capes per anar traient segons l'hora del dia i la calor que faci. Però ara veig que no em podré treure la jaqueta per eliminar capes.
Com ho feu?
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Un dubte que em sorgeix, de principiant, i que em podeu aclarir els veterans.
Repassant el reglament, veig que ens donen un braçalet que no et pots treure ni trencar-lo, motiu d'eliminació segons les normes.
Jo havia pensat portar o bé dues jaquetes o diverses capes per anar traient segons l'hora del dia i la calor que faci. Però ara veig que no em podré treure la jaqueta per eliminar capes.
Com ho feu?
Hola,

El temps és molt variable en aquesta època de l'any, i si a més a més, voltem per tota Catalunya i al llarg de tot el dia fins entrada la nit, encara hi ha més possibilitats de canvi de clima rellevant.

Llavors, com ho faig és portar una jaqueta de cordura que té obertures de ventilació, de manera que si fa molta calor, només amb la jaqueta i una samarreta a sota ja vaig bé. I pel mig porto el forro tèrmic d'aquesta jaqueta (com a punt mig, em deixo obert per dins el tèrmic) i si cal afegeixo un de pluja també interior que ajuda molt amb la fred també (ho faig servir més pel fred que no pas per a la pluja). Si plou poc la jaqueta ja aguanta bé (sense el impermeable interior) i els pantalons de cuir també, però si plou molt, poso la jaqueta i els pantalons de pluja a sobre de la jaqueta de cordura i pantalons de cuir; llavors, sí que cal canviar el braçalet de la jaqueta de cordura a la de pluja.

Potser allò del braçalet és ho que no està clar. És un braçalet amb velcros que es pot posar i treure tant com calgui, i va al braç a sobre la jaqueta. Altre cosa és la polsera del canell, que aquesta no es pot treure sense trencar-la, però només cal ensenyar-la si ho demanen als punts de control i màster. Potser ho que has llegit a la normativa es referia a la polsera i no pas al braçalet.

Fins aviat.
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Un dubte que em sorgeix, de principiant, i que em podeu aclarir els veterans.
Repassant el reglament, veig que ens donen un braçalet que no et pots treure ni trencar-lo, motiu d'eliminació segons les normes.
Jo havia pensat portar o bé dues jaquetes o diverses capes per anar traient segons l'hora del dia i la calor que faci. Però ara veig que no em podré treure la jaqueta per eliminar capes.
Com ho feu?
Crec que el reglament es refereix a la polsera del canell,. Serveix per assegurar que una altre persona no agafa els punts Master o passi pels controls en el teu lloc. La del braç, la de velcro, la pots posar i treure segons la roba que portes i va bé pels controladors i x nosaltres per veure quins participants arriben amb una simple ullada, a més, es reflectant i et dóna un plus de seguretat a la nit o matinada. Aquesta no crec que t'eliminin si la perds...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Això que dieu té lógica. A les normes posa això

10. Passaport
A les verificacions administratives, es lliurarà un Passaport de l’esdeveniment, personal i numerat, a cada participant. Aquest serà l’únic document que acreditarà el pas pels Controls de Pas.
Per certificar que no hi pot haver canvis de participants ni suplantació de personalitat durant l’esdeveniment, abans de la sortida, es verificarà el braçalet numerat a cada participant.
El participant haurà de mostrar aquest braçalet a cada Control de Pas per certificar la seva identitat, i és condició indispensable per al segellat del Passaport de l’esdeveniment.

IMPORTANT: La pèrdua o trencament del braçalet suposarà abandonar l’esdeveniment i la pèrdua de tots els drets.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Si, et posen un braçalet de paper al canell que té el número que has de trucar si et passa alguna cosa i no pots continuar.
A part d'això et dónen un braçalet amb velcro fluorescent per portar sobre el braç per facilitar identificar qui està fent la rider i el color és diferent qui fa cada recorregut.
A mi personalment, el de paper obligatori aquest, em sembla que no me l'han demanat pas mai que l'ensenyi.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
S Em presento Deauville 700 Presentacions 13
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars