• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Rider 1000/700/500/300 2021

Afegit al Calendari 28-05-21, 29-05-21

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Ara repassava el fil i no tinc clar si ja hi ha gent que té clar que vol fer alguna de les variants o no... :unsure: :unsure: :unsure:
Que us sembla si actualitzem el "cens" dels que teniu intenció de fer alguna de les Rider....???

Copieu enganxeu els apartats amb el vostre nom o responeu a aquest post i ja ho faig jo...


Rider 1000:
@Pep Aràgo

Rider 700:
@Pep Aràgo

Rider 500:
@Pep Aràgo

Rider 300:
@Pep Aràgo
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Rider 1000:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart

Rider 700:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart
@Serra

Rider 500:
@Pep Aràgo
@torpeyenmoto
@Serra

Rider 300:
@Pep Aràgo
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Ara repassava el fil i no tinc clar si ja hi ha gent que té clar que vol fer alguna de les variants o no... :unsure: :unsure: :unsure:
Que us sembla si actualitzem el "cens" dels que teniu intenció de fer alguna de les Rider....???

Copieu enganxeu els apartats amb el vostre nom o responeu a aquest post i ja ho faig jo...


Rider 1000:
@Pep Aràgo

Rider 700:
@Pep Aràgo

Rider 500:
@Pep Aràgo

Rider 300:
@Pep Aràgo
Jo la 300 segur!!! I el meu marit també ( ara no se quin es el seu nom al fòrum ) però també s’apunta.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Jo la 300 segur!!! I el meu marit també ( ara no se quin es el seu nom al fòrum ) però també s’apunta.
Dili al teu home que es "manifesti", com si això fos un akelarre....!!!! :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :devilish::devilish::devilish:

Aixi de pas ja li demanem que posi una foto de la seva moto... ;)

Actualització de llistes:

Rider 1000:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart

Rider 700:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart
@Serra

Rider 500:
@Pep Aràgo
@torpeyenmoto
@Serra

Rider 300:
@Pep Aràgo
@mami_en_moto
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Jo he intentat dos cops apuntar-me a les Riders. La 500 o 700 per començar :ROFLMAO:però sempre he tingut problemes. Gent que té preferència per apuntar-se... Fer 50 preinscripcions, de tot... I mai he pogut fer-ho... Alguna recomanació? Com s'ha de fer correctament?
 
  • Collons
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Jo he intentat dos cops apuntar-me a les Riders. La 500 o 700 per començar :ROFLMAO:però sempre he tingut problemes. Gent que té preferència per apuntar-se... Fer 50 preinscripcions, de tot... I mai he pogut fer-ho... Alguna recomanació? Com s'ha de fer correctament?
Jo l any passat vaig entrar a la repesca de la 700, però tampoc em va semblar que deixesin fora gaire gent que tramités l inscripció quan tocava...

Aquest any miraré d estar més al cas per provar d entrar directe... ? ?
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo he intentat dos cops apuntar-me a les Riders. La 500 o 700 per començar :ROFLMAO:però sempre he tingut problemes. Gent que té preferència per apuntar-se... Fer 50 preinscripcions, de tot... I mai he pogut fer-ho... Alguna recomanació? Com s'ha de fer correctament?
el primer any que em vaig apuntar ho vam fer el primer dia que era obert a tothom al vespre i no hi havia cap problema
això sí, haviem deixat totes les dades entrades i muntades amb les motos i matricules i tot apuntat a la aplicació rider ID perquè només quedés ben bé fer el pagament al banc.
 
P

pitejo

Nouvingut
22 Jun 2020
12
33
Premis
2
Bones companys/es,

Jo després de dos anys fent la 1000, aquest any ja tiro cap a la 700, ja no hem mola tant això d’arribar a les 4 del mati (o mes) a Manresa.
I això que jo soc de Manresa i ja no haig d’anar enlloc mes

Sha de dir que els horaris es per que sempre hem sigut un grup gran (6-8 motos), i això penalitza a les parades y que dos de les motos eren 125, i clar, ja podeu imaginar la velocitat punta i en pujada, de dos 125 4t de 10cv aprox. jeje

Ells segueixen en tornar a fer la 1000, jo aquest any tinc clar que caic de la llista 1000 i m’apunto a la 700. A demés tinc 7 punts Màster de l’any pasat, així que just per ser dels primer en apuntat-me

Salut i molts ànims a tots els que decidiu fer cualsevol d’elles!! Es una gran aventura.

Ens hi veiem allà!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Bones companys/es,

Jo després de dos anys fent la 1000, aquest any ja tiro cap a la 700, ja no hem mola tant això d’arribar a les 4 del mati (o mes) a Manresa.
I això que jo soc de Manresa i ja no haig d’anar enlloc mes

Sha de dir que els horaris es per que sempre hem sigut un grup gran (6-8 motos), i això penalitza a les parades y que dos de les motos eren 125, i clar, ja podeu imaginar la velocitat punta i en pujada, de dos 125 4t de 10cv aprox. jeje

Ells segueixen en tornar a fer la 1000, jo aquest any tinc clar que caic de la llista 1000 i m’apunto a la 700. A demés tinc 7 punts Màster de l’any pasat, així que just per ser dels primer en apuntat-me

Salut i molts ànims a tots els que decidiu fer cualsevol d’elles!! Es una gran aventura.

Ens hi veiem allà!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Jo valor i ganes per fer una 1.000 tinc... Ara pot ser em manca experiència. En el moment que tinguem les incripcions obertes... Ja voré... Estaria molt bé anar junts el màxim de motoristes d'aqui!
 
P

pitejo

Nouvingut
22 Jun 2020
12
33
Premis
2
Jo valor i ganes per fer una 1.000 tinc... Ara pot ser em manca experiència. En el moment que tinguem les incripcions obertes... Ja voré... Estaria molt bé anar junts el màxim de motoristes d'aqui!

Per experiència, si fa temps que vas en moto no t’en falta per fer una 1000, el que es necessari es molta paciència i constància, s’ha d’anar ven mentalitzat del que vas a fer (18-22h de conducció total), y sobretot amb bona companyia o enganxar-te a qui millor vegis per seguir.

Amb nosaltres sens a juntat gent amb tot tipus de motos, poder no tot el dia, però si alguns trams i estic segur que això s’agraeix cuan vas sol i d’aquesta manera et distreus una mica mes.

Per els que us volgueu inscriure, la millor opció com deia un company en un comentari anterior, es tenir ven entrades totes les dades al Rider ID, així només cal fer el pagament i per suposat a les 00:00 del dia que ho toca fer, estar amb el dit a sobre de F5 per refrescar i ser dels primers en pagar , normalment es lia sempre, però donen número a tots.
Ara si la feu 2-3 dies mes tard es possible que ja us posin en llista segur.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones companys/es,

Jo després de dos anys fent la 1000, aquest any ja tiro cap a la 700, ja no hem mola tant això d’arribar a les 4 del mati (o mes) a Manresa.
I això que jo soc de Manresa i ja no haig d’anar enlloc mes

Sha de dir que els horaris es per que sempre hem sigut un grup gran (6-8 motos), i això penalitza a les parades y que dos de les motos eren 125, i clar, ja podeu imaginar la velocitat punta i en pujada, de dos 125 4t de 10cv aprox. jeje

Ells segueixen en tornar a fer la 1000, jo aquest any tinc clar que caic de la llista 1000 i m’apunto a la 700. A demés tinc 7 punts Màster de l’any pasat, així que just per ser dels primer en apuntat-me

Salut i molts ànims a tots els que decidiu fer cualsevol d’elles!! Es una gran aventura.

Ens hi veiem allà!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Actualització de llistes:

Rider 1000:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart

Rider 700:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart
@Serra
@pitejo

Rider 500:
@Pep Aràgo
@torpeyenmoto
@Serra

Rider 300:
@Pep Aràgo
@mami_en_moto

Si hi ha cap més que vol apareixer a la llista, que ho digui...!!!! (y) (y) (y)
 
E

elviro.mendes

Nouvingut
11 Nov 2020
14
16
Premis
2
Actualització de llistes:

Rider 1000:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart

Rider 700:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart
@Serra
@pitejo

Rider 500:
@Pep Aràgo
@torpeyenmoto
@Serra

Rider 300:
@Pep Aràgo
@mami_en_moto

Si hi ha cap més que vol apareixer a la llista, que ho digui...!!!! (y) (y) (y)

Hola, jo a la 500


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola, jo a la 500


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Actualització de llistes:

Rider 1000:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart

Rider 700:
@Pep Aràgo
@Lluís Ycart
@Serra
@pitejo

Rider 500:
@Pep Aràgo
@torpeyenmoto
@Serra
@elviro.mendes

Rider 300:
@Pep Aràgo
@mami_en_moto
 
  • Like
Reaccions: Roger
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Bones,
pregunta de novata total.
Algu em pot explicar en que consisteix aixo de la Rider? És una ruta?

És una ruta organitzada la qual s'exten al llarg de Catalunya ??. La fan anualment i hi han 4 modalitats. La 300, 500, 700 i 1.000. Cada un d'aquestes, fa menció als Km totals que realitzarás (el track que crec que el donen a pocs dies de l'inici de la ruta :unsure:). Llavors en funció dels teus gustos fas una o altra.

És surt per grups i tens la ruta pautada i marcada per l'organització. És un esdeveniment molt divertit (com normalment són aquets esdeveniments) ;)

Aquí et deixe la pàgina web: https://rider1000.com/ca/
 
P

pitejo

Nouvingut
22 Jun 2020
12
33
Premis
2
És una ruta organitzada la qual s'exten al llarg de Catalunya . La fan anualment i hi han 4 modalitats. La 300, 500, 700 i 1.000. Cada un d'aquestes, fa menció als Km totals que realitzarás (el track que crec que el donen a pocs dies de l'inici de la ruta :unsure:). Llavors en funció dels teus gustos fas una o altra.

És surt per grups i tens la ruta pautada i marcada per l'organització. És un esdeveniment molt divertit (com normalment són aquets esdeveniments) ;)

Aquí et deixe la pàgina web: https://rider1000.com/ca/

Només aclarir que la ruta ja està marcada i els tracks ja surten a la web (surten les 4 modalitats) amb la ruta que fa cadascuna.
El que donen uns dies avans, son els tracks oficial amb els punts de pas/parada exacte, però la ruta es la que ja està marcada.

El tema de la ruta que donen ells es per aconseguir tots el punts Màster (a la web ho expliquen millor que son ), pero tu si no vols pasar per una carretera pel motiu que sigui, et pots buscar la millor ruta per a tu, la qüestió es arribar al punt de pas marcat.

Com ja dic, tot això està molt ben explicat a la web, diria que inclús amb algun vídeo.

Si puc ajudar no dubteu en demanar!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
S Em presento Deauville 700 Presentacions 13
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars