• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Rider 1000/700/500/300 2021

Afegit al Calendari 28-05-21, 29-05-21

Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
L any passat a nivell de òrgganitzacio la rider molt bé, només tinc de queixa el menjar però a canvi van donar una farmaciola per compensar les pèrdues.
Aquesta la rodi fa anys que me la miro, potser 4 ja que rumio anar hi.
És necessari fer off si la fas o anar amb trail?
I en cas que sí, son pistes en bon estat o molt trencades?
Merci

Hi han les dues versions, jo faig la pro que es per asfalt, 750kms, la off es bastant tècnica, i l any passat especialment


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
L any passat a nivell de òrgganitzacio la rider molt bé, només tinc de queixa el menjar però a canvi van donar una farmaciola per compensar les pèrdues.
Aquesta la rodi fa anys que me la miro, potser 4 ja que rumio anar hi.
És necessari fer off si la fas o anar amb trail?
I en cas que sí, son pistes en bon estat o molt trencades?
Merci
Et deixo uns links, però hi han molts més.

Fes una ullada i treu conclusions per tu mateix... ;)

Video Oficial Rodibook 2020

Xavi Fabregas Rodibook 2020
 
  • Like
Reaccions: Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Et deixo uns links, però hi han molts més.

Fes una ullada i treu conclusions per tu mateix... ;)

Video Oficial Rodibook 2020

Xavi Fabregas Rodibook 2020
Afegeixo l'article d'aquesta web sobre l'edició d'aquest any anterior ?

 
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
L any passat a nivell de òrgganitzacio la rider molt bé, només tinc de queixa el menjar però a canvi van donar una farmaciola per compensar les pèrdues.
Aquesta la rodi fa anys que me la miro, potser 4 ja que rumio anar hi.
És necessari fer off si la fas o anar amb trail?
I en cas que sí, son pistes en bon estat o molt trencades?
Merci
Jo vaig fer la offroad el 2020 i en els trams dificils pots escollir si anar per allà o bé una ruta alternativa sense saltarte cap punt de control. Si no fas els trams dificils, en general es fàcil. Jo em vaig comprar la trail al juny i vaig fer la rodibook al setembre i sense problemes (excepte per la part dificil, que ja comento que pots saltar-te)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
gràcies @Sanodrac @Pep Aràgo @Non-stop i @Edmond per la informació

en quant al que diu @Xavier sc si és una cosa informal ho veig fàcil, si s'ha de fer una cosa oficial amb controls de pas i tota la pesca ho veig complicadíssim...

ja tinc a un col·lega bastant convençut amb la Rodi... llàstima que caiguin en setembre, em va molt millor primavera-estiu a mi
 
  • Like
Reaccions: Roger i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
gràcies @Sanodrac @Pep Aràgo @Non-stop i @Edmond per la informació

en quant al que diu @Xavier sc si és una cosa informal ho veig fàcil, si s'ha de fer una cosa oficial amb controls de pas i tota la pesca ho veig complicadíssim...

ja tinc a un col·lega bastant convençut amb la Rodi... llàstima que caiguin en setembre, em va molt millor primavera-estiu a mi
Els "controls" poden ser fer una foto d un puesto determinat, o un tiket d una benzinera.... ? ? ?

A vere que passa amb la Rider i no oblidem aquesta idea...!!!! ??
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
I per què no ens montem nosaltres la "Motoristes.cat 500" a finals de Maig o principi de Juny que fá un temps espectacular!!!

gràcies @Sanodrac @Pep Aràgo @Non-stop i @Edmond per la informació

en quant al que diu @Xavier sc si és una cosa informal ho veig fàcil, si s'ha de fer una cosa oficial amb controls de pas i tota la pesca ho veig complicadíssim...

ja tinc a un col·lega bastant convençut amb la Rodi... llàstima que caiguin en setembre, em va molt millor primavera-estiu a mi

Els "controls" poden ser fer una foto d un puesto determinat, o un tiket d una benzinera.... ? ? ?

A vere que passa amb la Rider i no oblidem aquesta idea...!!!! ??
I tant! Quan tot torni a la normalitat podeu obrir un fil al respecte, i si es tractés d'algo informal jo també penso que ha de ser fàcil, factible i divertit. Al final la qüestió és passar-ho bé damunt la moto, i si els que planegen activitats així son les mateixes persones que ho volen gaudir, és una bona iniciativa.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Motoristes.... tinc resposta de l organització de la Rider1000....

Enganxo la copia del text i opineu vosaltres mateixos...

Missatge enviat aquest mati, fent la consulta....

Bon dia,

Tinc una consulta referent al punt del reglament que diu el següent:
"En el cas d'impossibilitat per celebrar l'esdeveniment 2021 a la data
prevista, aquest no serà ajornat. Serà suspès. En aquest cas i com
consta en les Normes: "es lliuraran els obsequis als inscrits en data
i lloc a determinar, però en cap cas, es retornarà l'import de la
inscripció.""

Tinc que entendre que esteu determinats a que els diners pagats per l
inscripció de la modalitat Rider que cadascú esculli, es perdràn sense
cap mena d opció a recuperar una part, o de quedar pendents per la
edició de la Rider 2022...???

Resto a l espera de la vostre resposta.

Salut
Josep Aragonès

Resposta de l organització de la Rider1000....

Hola Josep,

T'agraïm el teu interès per la Rider1000.

Entenem que les normes no són a gust de tot-hom però són molt visibles i
molt clares, no hi pot haver mals entesos.

Salutacions.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Motoristes.... tinc resposta de l organització de la Rider1000....

Enganxo la copia del text i opineu vosaltres mateixos...

Missatge enviat aquest mati, fent la consulta....

Bon dia,

Tinc una consulta referent al punt del reglament que diu el següent:
"En el cas d'impossibilitat per celebrar l'esdeveniment 2021 a la data
prevista, aquest no serà ajornat. Serà suspès. En aquest cas i com
consta en les Normes: "es lliuraran els obsequis als inscrits en data
i lloc a determinar, però en cap cas, es retornarà l'import de la
inscripció.""

Tinc que entendre que esteu determinats a que els diners pagats per l
inscripció de la modalitat Rider que cadascú esculli, es perdràn sense
cap mena d opció a recuperar una part, o de quedar pendents per la
edició de la Rider 2022...???

Resto a l espera de la vostre resposta.

Salut
Josep Aragonès

Resposta de l organització de la Rider1000....

Hola Josep,

T'agraïm el teu interès per la Rider1000.

Entenem que les normes no són a gust de tot-hom però són molt visibles i
molt clares, no hi pot haver mals entesos.

Salutacions.
M´està pujant la pressió arterial..... :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:?????????
 
  • Sad
  • Like
Reaccions: Nikokaos i pitejo
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
M´està pujant la pressió arterial..... :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:?????????
Com es diu tot sovint: el que no té solució no és un problema. Si la organització ho prefereix així... En base a això, només cal decidir si arriscar-se o no, i evidentment opinar al respecte, però no val la pena fer-se'n mala sang (y)
 
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
M´està pujant la pressió arterial..... :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Com diu en Non-Stop, no et facis mala sang, no val la pena.

Tot plegat jo tampoc tinc clar si m’hi apuntare, aixi q en funcio de com avancin les dades, el dia 9 a la nit decidire si m’inscric o no.

D’altra banda, no se si mai has tingut que “desapuntar-te” de la rider, pero si no recordo malament les opcions que ja donaven eren: cedeixes la plaça i a qui li cedeixes et paga, et retornem l’import menys un x% (no recordo el detall exacte de quan era) o, si ja era molt aprop de l’inici de la rider, perdies els diners, es a dir, des de el meu punt de vista ja es veia venir.

A Forocoches (no poso link, crec q incompliria normes) hi ha un fil semblant a aquest on la gent s’escalfa molt, i en un grup de telegram on soc, tambe. Si al final han de cancel•lar, els faria MOLT mal a la reputació. Hauria sigut molt mes inteligent afegir una opcio de pagar una assegurança de cancelació, que estic segur a la majoria no ens importaria pagar 5 eurets de mes en aquest sentit.

Dit això, lo de fer un Motoristes.Cat-500 (o el que sigui) sona molt be!
 
prompt

prompt

Rodant
23 Ago 2020
24
71
Premis
8
Bona nit,

Jo tinc pensat apuntar-me a la 500. Veurem com evoluciona tot, com no tinc punts seré dels últims i potser que no quedin places.

Fa dos anys estava inscrit , pagat i al mes de març i vaig tenir de demanar la anulacio. He de dir que sense cap pega van retornar-me el import de la inscripció. Ja el cobrarien és algú de la llista de reserves.

Com diu el company et poden donar a escollir el cobrament d'una assegurança o 1ue la cobrin ja d'entrada...

Salut i gas


Enviado desde mi SM-T710 mediante Tapatalk
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Dons sento dir vos que jo no m ho prenc tant bé... i no em refereixo a la "regla escrita", sinó a les formes que es deriven de la lectura de la resposta de l organització...

Jo no se vosaltres, però jo només interpreto un "si no t agrada et fots o es que no en saps de llegir...." i realment, ni crec que sigui la resposta adient, venint d un organitzador que viu de que la gent es vulgui sumar al teu projecte, ni les formes en que és redactada la resposta...

No m en puc estar de respondre al seu missatge i per descomptat, no penso inscriurem a la Rider si això no ho modifiquen...
 
Luisildur

Luisildur

Nouvingut
27 Gen 2021
16
50
Premis
2
La veritat es que podrien ser una mica mes polits a l’hora de donar una resposta, no em sembla pas tan malament i fins i tot puc entendre que com a organització no vulguin tornar els calers m, perquè tant si es fa com no, hi ha hagut una inversió per part seva, però el que no puc entendre es que si al final l’event s’ha d’anular per la pandèmia, ni et guardin la inscripció per la propera edició, vaja que seria un detall per part seva.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
La veritat es que podrien ser una mica mes polits a l’hora de donar una resposta, no em sembla pas tan malament i fins i tot puc entendre que com a organització no vulguin tornar els calers m, perquè tant si es fa com no, hi ha hagut una inversió per part seva, però el que no puc entendre es que si al final l’event s’ha d’anular per la pandèmia, ni et guardin la inscripció per la propera edició, vaja que seria un detall per part seva.
En aquesta linea ha anat la resposta que els vaig enviar ahir... ?
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Doncs, crec que toca esperar i veure una mica com evoluciona tot plegat.
Però sense ser pesimista, les dades de contagis no crec que baixen aviat i pel maig, que encara falta temps, haurien de canviar molt les coses com per tenir la certesa de que la Rider no es cancel·larà. Per mi, ara mateix, pensò que hi ha un alt percentage de possibilitat de que es cancel·li.

Normalment tots els esdeveniments costen 70€ - 100€ ??
 
  • Like
Reaccions: Edmond i Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Doncs, crec que toca esperar i veure una mica com evoluciona tot plegat.
Però sense ser pesimista, les dades de contagis no crec que baixen aviat i pel maig, que encara falta temps, haurien de canviar molt les coses com per tenir la certesa de que la Rider no es cancel·larà. Per mi, ara mateix, pensò que hi ha un alt percentage de possibilitat de que es cancel·li.

Normalment tots els esdeveniments costen 70€ - 100€ ??

Sobre 60/70€


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Xavier sc

Xavier sc

Cul quadrat
28 Ago 2020
87
173
Premis
6
Terrassa
Moto
BMW F650gs
I per què no ens montem nosaltres la "Motoristes.cat 500" a finals de Maig o principi de Juny que fá un temps espectacular
gràcies @Sanodrac @Pep Aràgo @Non-stop i @Edmond per la informació

en quant al que diu @Xavier sc si és una cosa informal ho veig fàcil, si s'ha de fer una cosa oficial amb controls de pas i tota la pesca ho veig complicadíssim...

ja tinc a un col·lega bastant convençut amb la Rodi... llàstima que caiguin en setembre, em va molt millor primavera-estiu a mi
Jo em refereixo a algo informal entre nosaltres. És molt guapo anar 60 o 70 motos a fer un esmorzar dinar de forquilla!!!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
S Em presento Deauville 700 Presentacions 13
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars