• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Rider 1000

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola a tothom !!

Com ja sabreu els qui teniu més contactes o fa més anys sobre 2 rodes, es fan rutes i esdeveniments per a nosaltres a casa nostra, Catalunya, de caire anual.

Per desgràcia no he arribat a temps a les inscripcions per la Rider 1000 d'enguany, així que tothom que hagi pogut inscriure's i hi participarà, aquí te el seu lloc per comentar el que li sembli millor.



Ens veiem a l'asfalt
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Jo faré la 1000 aquest any, es la meva quarta participació. he fet la 500 dos anys i l'any passat la 700... Tot i que aquest any em sembla que ho tenim complicat....
Uf, jo crec que l'altre dia van publicar que no posaven data de celebració, i que no descartaven que aquest any s'hagués de suspendre...
Tenint en compte que a la gent li agrada repassar els recorreguts abans de fer-la, que convé estar una mica en forma en el sentit de la resistència i que les motos han d'estar a punt... Ho veig una mica just em temo.
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac i Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Uf, jo crec que l'altre dia van publicar que no posaven data de celebració, i que no descartaven que aquest any s'hagués de suspendre...
Tenint en compte que a la gent li agrada repassar els recorreguts abans de fer-la, que convé estar una mica en forma en el sentit de la resistència i que les motos han d'estar a punt... Ho veig una mica just em temo.

A mi m'han enviat un mail els de la Motovolta avisant que potser canvien dates si el coronavirus no remet abans del juny....

Aquest és el mail:
"
Hola Nicolás,
El pasado domingo cerramos las inscripciones a la Motovolta Girona 2020 ya que hemos llegado al límite de inscritos. Si estás recibiendo este correo es por que eres uno de los 600 moteros que han confiado nuevamente en un evento de Motovolta. Así que lo primero es darte las GRACIAS.

Durante estos días el equipo de Motovolta sigue trabajando en el recorrido, cerrando acuerdos de colaboración con entidades, firmando nuevos patrocinios y diseñando los obsequios que os entregaremos el día de las acreditaciones.

Motovolta no es ajena a la realidad ni a vuestras preocupaciones. Sabemos que la situación actual ocasionada por el COVID-19 o Coronavirus está generando un comprensible estado alarma que afecta a todas las facetas de nuestra vida. Muchos eventos de todo tipo han sido cancelados y otros de momento estudian fórmulas para solventar la situación.

Desde Motovolta estamos evaluando diferentes opciones que permitan hacer un evento con todas las garantías de seguridad y éxito, objetivo prioritario de nuestra asociación desde su creación. Por ese motivo, y para no generar ningún tipo de molestia a los que os habéis inscrito, os tendremos informados de todo lo que decidamos, siempre pensando en lo mejor para los que hacéis que Motovolta sea una realidad.

De momento, nos vemos el 6 de junio en Sant Hilari

V’ssss "
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2

Fils similars