Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!)

M

Marc

Convidat
Hola gent!
Us escric ja que he enviat un missatge al compte d'instagram i m'han recomanat que ho publiqui aquí.
El cas és que estic inscrit a la Rider1000 (a la de 1000km) i malauradament per problemes a la feina d'última hora no hi podré participar.
Així que aprofito aquest canal per fer saber que si algú està interessat en participar-hi, que contacti amb mi i li cedeixo el meu dorsal!
Moltes gràcies!
Marc

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Hola gent!
Us escric ja que he enviat un missatge al compte d'instagram i m'han recomanat que ho publiqui aquí.
El cas és que estic inscrit a la Rider1000 (a la de 1000km) i malauradament per problemes a la feina d'última hora no hi podré participar.
Així que aprofito aquest canal per fer saber que si algú està interessat en participar-hi, que contacti amb mi i li cedeixo el meu dorsal!
Moltes gràcies!
Marc
ho lamento molt company. Jo ja estic apuntat, i no les tinc totes que hi podré anar tampoc, vaig creuant els dits i tocant fusta cada dia

M

Marc

Convidat
ho lamento molt company. Jo ja estic apuntat, i no les tinc totes que hi podré anar tampoc, vaig creuant els dits i tocant fusta cada dia
Gràcies Serra!
Doncs sí, una llàstima ja que la ruta d'enguany em semblava molt interessant.
El cert és que la situació actual no és gaire clara. Vaig posar-me en contacte amb el motoclub Manresa i tampoc em van assegurar res de si finalment es farà o no... Veurem.

P

Pedro

Convidat
Hola Marc, podria estar interessat en el teu dorsal, ja que vaig ser l'únic dels meus amics que es va quedar fora per esperarme massa :LOL:.
A quina hora tens la sortida? Per que no se si tenim molta diferencia entre la teva hora i la dels meus amics potser es una mica putada per ells o per mi i potser a un altre persona li va millor. Així que si em poguessis dir a quina hora la tens ho parlem!

Gracies per avançat!

M

Marc

Convidat
Hola Pedro! Moltes gràcies pel teu missatge.
Segons el Rider-id l'hora de sortida serà a les 07:20.

Ja em dius :)

M

Marc

Convidat
Hola Marc, podria estar interessat en el teu dorsal, ja que vaig ser l'únic dels meus amics que es va quedar fora per esperarme massa :LOL:.
A quina hora tens la sortida? Per que no se si tenim molta diferencia entre la teva hora i la dels meus amics potser es una mica putada per ells o per mi i potser a un altre persona li va millor. Així que si em poguessis dir a quina hora la tens ho parlem!

Gracies per avançat!

(Perdona, no havia citat el teu missatge.)

Hola Pedro! Moltes gràcies pel teu missatge.
Segons el Rider-id l'hora de sortida serà a les 07:20.

Ja em dius :)

P

Pedro

Convidat
Ostres pues em coincideix bastant, el que surt mes tard dels meus amics surt a les 7:45. Si no has trobat cap altre, jo estaria interessat! :O

M

Marc

Convidat
Perfecte! No sé si et puc enviar les meves dades de contacte per aquí i així ho parlem. Si els administradors m'ho permeten t'ho passo.

Fils similars

A dalt