• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!)

M

Marc

Convidat
Hola gent!
Us escric ja que he enviat un missatge al compte d'instagram i m'han recomanat que ho publiqui aquí.
El cas és que estic inscrit a la Rider1000 (a la de 1000km) i malauradament per problemes a la feina d'última hora no hi podré participar.
Així que aprofito aquest canal per fer saber que si algú està interessat en participar-hi, que contacti amb mi i li cedeixo el meu dorsal!
Moltes gràcies!
Marc
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola gent!
Us escric ja que he enviat un missatge al compte d'instagram i m'han recomanat que ho publiqui aquí.
El cas és que estic inscrit a la Rider1000 (a la de 1000km) i malauradament per problemes a la feina d'última hora no hi podré participar.
Així que aprofito aquest canal per fer saber que si algú està interessat en participar-hi, que contacti amb mi i li cedeixo el meu dorsal!
Moltes gràcies!
Marc
ho lamento molt company. Jo ja estic apuntat, i no les tinc totes que hi podré anar tampoc, vaig creuant els dits i tocant fusta cada dia
 
M

Marc

Convidat
ho lamento molt company. Jo ja estic apuntat, i no les tinc totes que hi podré anar tampoc, vaig creuant els dits i tocant fusta cada dia
Gràcies Serra!
Doncs sí, una llàstima ja que la ruta d'enguany em semblava molt interessant.
El cert és que la situació actual no és gaire clara. Vaig posar-me en contacte amb el motoclub Manresa i tampoc em van assegurar res de si finalment es farà o no... Veurem.
 
  • Like
Reaccions: Serra
P

Pedro

Convidat
Hola Marc, podria estar interessat en el teu dorsal, ja que vaig ser l'únic dels meus amics que es va quedar fora per esperarme massa :LOL:.
A quina hora tens la sortida? Per que no se si tenim molta diferencia entre la teva hora i la dels meus amics potser es una mica putada per ells o per mi i potser a un altre persona li va millor. Així que si em poguessis dir a quina hora la tens ho parlem!

Gracies per avançat!
 
  • Like
Reaccions: Serra
M

Marc

Convidat
Hola Marc, podria estar interessat en el teu dorsal, ja que vaig ser l'únic dels meus amics que es va quedar fora per esperarme massa :LOL:.
A quina hora tens la sortida? Per que no se si tenim molta diferencia entre la teva hora i la dels meus amics potser es una mica putada per ells o per mi i potser a un altre persona li va millor. Així que si em poguessis dir a quina hora la tens ho parlem!

Gracies per avançat!

(Perdona, no havia citat el teu missatge.)


Hola Pedro! Moltes gràcies pel teu missatge.
Segons el Rider-id l'hora de sortida serà a les 07:20.

Ja em dius :)
 
  • Like
Reaccions: Serra
P

Pedro

Convidat
Ostres pues em coincideix bastant, el que surt mes tard dels meus amics surt a les 7:45. Si no has trobat cap altre, jo estaria interessat! :O
 
  • Like
Reaccions: Serra
M

Marc

Convidat
Perfecte! No sé si et puc enviar les meves dades de contacte per aquí i així ho parlem. Si els administradors m'ho permeten t'ho passo.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Llao Esdeveniment Rider1000 2024 Rider 1000 36
Carmeta Esdeveniment Sopar Rider1000 2022 Rider 1000 19
mr_pointer Esdeveniment Allotjament Rider1000 2022 Rider 1000 12
S La meva moto Presentacions 9
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva Speedmaster "nova" Les nostres motos 5
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques sobre motociclisme 2
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4
B Fotos La meva moto Les nostres motos 9
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
Burkat450R Desastres de la meva gg 125 ecr Mecànica de motos i recopilatoris 3
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
M LA MEVA MOTO. Les nostres motos 2
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva montura Les nostres motos 7
Gseandoporlavida La Meva F700GS Les nostres motos 2
Xavi F. La meva moto Les nostres motos 8
Miriam_er6 Consells Puc aparcar cotxe i moto a la meva plaça de garatge? Consultes legals 2
speedbird El fil dela meva Bandit Espai de debat 9

Fils similars