• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Rodibook 2020 offroad

Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Bon dia!

Us deixo per aquí algunes fotos de la rodibook offroad. Ha sigut una experiència mooolt recomanable. Que la navegació sigui amb roadbook es molt molt divertit i també més fàcil del que sembla.

IMG 3910


IMG 3928
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Bon dia! Us deixo l'enllaç a l'article sobre l'edició d'aquest any. Pel que dieu molts, la Rodi és dels esdeveniments d'aquest tipus que és més impressionant.

 
Lluis

Lluis

Rodant
25 Jul 2020
27
83
Premis
14
Girona
Moto
Kawasaki Ninja 1000 SX
Twitter
LluisRider
Bon dia! Us deixo l'enllaç a l'article sobre l'edició d'aquest any. Pel que dieu molts, la Rodi és dels esdeveniments d'aquest tipus que és més impressionant.

Molt bon article. Y si... la Rodibook és la millor i ben organitzada, pero també és la més dura. Carreteres dolentes i plenes de forats, pedres, etc,.... La Rider1000 és un passeig amb comparació amb la Rodibook.
 
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Jo es la.segona vegada que fare la 500 i en.porto 1 de 300 no oficial ja que els companys no.volien.pagar.
Ara la faig sol, tot i que al.final amb tanta moto sempre hi ha algú amb qui ets pots unir.
Cerc k.la 1000 com a repte pot.estar molt.be pero k al.final ha de ser un patiment mes k.disfrutar.
Crec k continuaré amb la 500 i potser algun any la 700
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Molt bon article. Y si... la Rodibook és la millor i ben organitzada, pero també és la més dura. Carreteres dolentes i plenes de forats, pedres, etc,.... La Rider1000 és un passeig amb comparació amb la Rodibook.
totalment d acord, pero susposo que es per aixo, es mes dura i mes tecnica, l ambient tambe es diferent, per mi molt millor
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Déu ni do, va ser dura, sobretot si feies els trossos dificils... hi havien pistes molt fácils també

La única pista que hi havia trencada va ser el tram del principi, que hi havia un altre tram alternatiu per qui no volgués fer aquest, jo vaig disfrutar molt en el tram trencat i a tots els altres, per mi un recorregut brutal !!!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola companys! Feia molt que no em pasava per aqui...

us deixo el video de la rodibook 2020 modalitat offroad, espero que us agradi!! Si podeu compartir millor que millor :)


Gràcies!!
Molt bon vídeo! Gràcies per compartir-lo, està ben editat i a més es nota que has millorat moltíssim en off des de que vas deixar la Yamaha.

Per cert, els hauràs d'explicar als Youtubers famosos com t'ho fas perquè s'apreciïn les pendents a la càmera, perquè tots diuen que no s'aprecien a les imatges i és çcert, però a les teves si que es nota :LOL:
 
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Molt bon vídeo! Gràcies per compartir-lo, està ben editat i a més es nota que has millorat moltíssim en off des de que vas deixar la Yamaha.

Per cert, els hauràs d'explicar als Youtubers famosos com t'ho fas perquè s'apreciïn les pendents a la càmera, perquè tots diuen que no s'aprecien a les imatges i és çcert, però a les teves si que es nota :LOL:
Moltes gràcies!! Ha sigut dels que m’ha donat més feina, junt amb el del Pic Negre però val la pena pel record

Doncs em penso que ara he millorat una miqueta més! Es lo bo de ser novato que s’apren ràpid

Jajajaja si oi? Ho vaig veure, em penso que es perquè es veu a gent i aleshores tens una mica més de referencia que si només es veu lo que es el paisatge

Gaaasss
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola companys! Feia molt que no em pasava per aqui...

us deixo el video de la rodibook 2020 modalitat offroad, espero que us agradi!! Si podeu compartir millor que millor :)


Gràcies!!
Bon video i molt currada la Rodibook que et vas marcar....!!!!

No t ho prenguis malament però per mi és una llàstima que la veu en off sigui en castellà, quan tot el vídeo fas el comentaris "on live" en català... ;) . Fa uns quants dies que miro un munt de vídeos dels que penja la gent i tots els "youtubers" catalans graven els vídeos amb els comentaris en castellà.... El pitjor de tot és que sembla que ningú penja videos de les rutes o viatges que fa parlant català´, o al menys jo no els se trobar...

De totes formes no tinc que dir res més que "xapeau" a la teva Rodibook...!!! (y)(y)

Salut i gasss...!!!
 
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Bon video i molt currada la Rodibook que et vas marcar....!!!!

No t ho prenguis malament però per mi és una llàstima que la veu en off sigui en castellà, quan tot el vídeo fas el comentaris "on live" en català... ;) . Fa uns quants dies que miro un munt de vídeos dels que penja la gent i tots els "youtubers" catalans graven els vídeos amb els comentaris en castellà.... El pitjor de tot és que sembla que ningú penja videos de les rutes o viatges que fa parlant català´, o al menys jo no els se trobar...

De totes formes no tinc que dir res més que "xapeau" a la teva Rodibook...!!! (y)(y)

Salut i gasss...!!!
Moltes gràcies Pep!

Per res m'ho prenc malament, sempre agrada sentir critiques sobretot si son constructives i dites amb respecte.

Et dono totalment la raó. Vaig començar fent-la en català però és clar poso subtitols en castellà perquè al final arribes a molt més public i la veritat que fotre subtítols es un co***... i per això vaig decidir fer-los en castellà directament.

EDITO: Suposo que la majoria ho fem així perquè porta molta feina fer els vídeos, sobretot si tens poca experiència com és el meu cas i tot i que la intenció no es guanyar diners ni fer-se famos (XD) agrada que el teu video arribi a la màxima gent posible...

Gasssssss!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2023 Rodibook 2
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2022 Rodibook 3
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Nikokaos Rodibook 2021 Rodibook 68
Sanodrac Ruta en moto Rodibook offroad Rutes en moto 12
Roger Rècord de participació al pirinenc Rodibook 2017 Rutes en moto 0
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Avantatges Gràcies per aquest 2020 motoristes! Avantatges especials 10
Nikokaos 5a Sortida GIROMOTER@S 12/11/2020: Banyoles-Olot-Pantà de Sau-Angles-Girona-Banyoles Sortides anteriors 4
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
jordiTR63 Crònica Sortida 12-10-2020 : Unchained Cròniques sobre motociclisme 1
Road Super Travel Ruta en moto 31 Octubre CASTAÑORUTA 2020 - Ruta, esmorçar y regals per Halloween Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
jordiTR63 Crònica Sortida 4-10-2020 : Get Ready Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Primeres nevades... 2020 MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Crònica Sortida 13-09-2020 : Flowing Cròniques sobre motociclisme 7
jordiTR63 Crònica Sortides de vacances 2020 Cròniques sobre motociclisme 3
jordiTR63 Crònica 16-08-2020 : Early morning ride Cròniques sobre motociclisme 0
Ray Fields Rider Ruta en moto TRANSPIRENAICA 2020 Rutes en moto 2
torpeyenmoto Consells Pirineus 2020 Espai de debat 51
jordiTR63 Crònica 26-07-2020 : Catch the Wind Cròniques sobre motociclisme 5
Iván García Ruta en moto Sortida de diumenge 19-07-2020 Rutes en moto 3
jordiTR63 Crònica 19-07-2020 : Morning Touring Cròniques sobre motociclisme 3
Roger Ruta - Girona Formació 3.0 juliol 2020 (Girona) Rutes en moto 16
Edutarraco Fotos Sant Cristòfol 2020 Les nostres motos 2
Robiker.1985 Cromride 2020 amb la cbr600 MotoVlogs propis 9
jordiTR63 Ruta - TGN Ruta Organitzada per comarques de Tarragona (Novembre 2020) Rutes en moto 6
perlanegraviajes Canarias 2020 aquest estiu... MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Crònica Sortida matinera 21-06-2020 : Objectiu Forès Cròniques sobre motociclisme 4
Nikokaos Ruta en moto SORTIDA BANYOLES - SANT CARLES DE LA RÀPITA - GARÓS - BANYOLES (22 a 24 de JUNY 2020) Rutes en moto 22
elbarbasenmoto Sorteig fins el 12/04/2020 MotoVlogs propis 0
Nikokaos Ruta en moto Cromride 2020 Rutes en moto 18
Nikokaos Ruta en moto Motovolta 2020 Rutes en moto 15
Guillem0013 OffRoad Ruta OffRoad Vic-Osona Rutes en moto 5
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Adrià Ruta en moto Offroad fácil Molins de Rei-Garraf (Dijous 13) Sortides anteriors 0
Adrià OffRoad Ruta Offroad per aquesta tarda Sortides anteriors 2
1nanu OffRoad Grup de sortides OffRoad pel Vallès Occidental Grups dinàmics de sortides en moto 0
Arnaubarruera Negoci de Motociclisme Curs Iniciació al OffRoad de la mà de Adventure Experience Negocis motoristes del territori català 10
Loxicdelamola Sortida 8 desembre ruta offroad fàcil entre lalt camp i la conca de barbera Sortides anteriors 10
Sanodrac Pic Negre, Ruta dels contrabandistes i Tor Offroad! MotoVlogs propis 8
Sanodrac Ruta offroad Baix Llobregat i Alt Penedès | F800GS i Tiger900 Rally MotoVlogs propis 3
Sanodrac Primer contacte Offroad amb la F800GS MotoVlogs propis 15

Fils similars