Portal
Fòrums
Nous fils
Buscar fòrums
Grups de Rutes
Buscar grups
Esdeveniments propers
WIKI
Descobreix
Activitat recent
Nous missatges
Nou contingut multimèdia
Nous productes
Nous comentaris a contingut multimèdia
Nous missatges de perfil
Última activitat
Segona mà
Nous productes
Calendari
Premis
Motoristes
Visitants actuals
Nous missatges de perfil
Busca missatges de perfil
Accedir
Registrar-se
Novetats
Cercar
Cercar
Cercar només en títols
Per:
Nous fils
Buscar fòrums
Accedir
Registrar-se
Install the app
Install
Respondre al tema
Portal
Fòrums
Rutes
Esdeveniments en moto organitzats
Rodibook
RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Estás usando un navegador obsoleto. No se pueden mostrar este u otros sitios web correctamente.
Se debe actualizar o usar un
navegador alternativo
.
Missatge
<blockquote data-quote="Nikokaos" data-source="post: 15638" data-attributes="member: 169"><p style="text-align: justify"><strong><em>La ruta !!!</em></strong></p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">[ATTACH=full]4521[/ATTACH][ATTACH=full]4522[/ATTACH]</p> <p style="text-align: justify">Sorprenentment, pels gairebé 550 kms de ruta, hi havia 'només' sis punts de control. No sè perquè, però esperaba potser un parell més per tenir més afinada la ruta i evitar que alguns fessin retalls... En tot cas, el que sí vaig notar és que el primer punt de control el vaig trobar lluny, potser més que en kilòmetres, en el temps que hi vaig creure que hi havia fins a la següent. Els altres no els hi vaig trobar pas tant separats els uns dels altres, però.</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">La sortida des de Vielha ens va portar cap al port de la Bonaigua, direcció Sort (per secundàries), i després enfilar cap a la Seu d'Urgell per fer lentrada a Andorra. Tot i això, varem decidir de quedar a una benzinera a uns 66 km de la sortida de Vielha, per esmortzar i repostar benzina. La gana no va faltar !!</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">[ATTACH=full]4516[/ATTACH]</p> <p style="text-align: justify">[ATTACH=full]4517[/ATTACH]</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">Un cop a Andorra, varem fer les collades d'Ordino i de la Gallina. La veritat és que són carreteres ben ratoneres que vaig gaudir, però que compartiem amb forces ciclistes i s'havia de tenir una mica de cura perquè no savies on et trobaries un de cara o un pujant rera un revolt.</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">[ATTACH=full]4518[/ATTACH]</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">Després de fer l'afamat cim ciclista, que estaba a petar de riders com nosaltres, varem decidir de seguir la ruta per trobar un parc amb bancs i poder seure 'bé' i dinar. I vet aquí que varem trobar un lloc millor: amb vistes, amb sol i tot per nosaltres !!! Gent, erem l'enveja de tothom que hi passava, no feien més que pitar-nos al passar al costat nostre !!!</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">[ATTACH=full]4519[/ATTACH]</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">40 minuts després d'entaular-nos (deu ni do com passa el temps quan menjes i xerres de qualsevol tema en bona companyia...), varem reanudar la ruta, ara ja una mica més a la idea: haviem de recuperar un xic del temps dels àpats !!!</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">Baixant d'Andorra, ens varem acostar fins el Punt de Control que hi havia al Museo de la Moto de Basella. Paradeta de 30 minutets, amb xerrada inclosa d'un amant de la Yamaha Fazer que anava en cotxe i que, sense voler, li barrava el pas... Dona gust trobar moteros que miren amb nostàlgia una moto que tenen però donen poc ús, al tenir una altra tipus trail.... sí, deixa de banda la FZ6 per una trail? Heretgiaaaaaa !!! Jajajajaja !!!</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">[ATTACH=full]4520[/ATTACH]</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">En resum, un dia de ruta per gaudir de la carretera, de moter@s, del temps i de la bona companyia amb qui rodava !!!</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">Així doncs, i com a resenya del recorregut, tot es va fer per asfalt, i de tota mena: nou i sense pintar, en bon estat, vell i lluent, trencat, sense asfaltar... i pista de portlant per els trams de muntanya d'us més privat. Realment es podia rodar força ràpid per quasi totes les carreteres, ja que el trànsit era força escàs i inusual, i molt divertit. Vaig trobar que va resultar una combinació de carreteres secundàries de curves, d'amples i serpenteants per obrir gas força encertada. I ara arriba el però: al igual que en altres events que he participat, els camins amb grava, gravilla, no pavimentats o molt trecants m'han fet patir i inclús caure. Ja ho vaig fer a la Motovolta, i a la Rodibook també, en un tram de 22 kms que voreja l'embals de Rialp.</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">Sí, la Yamaha FZ6 i les rodes estrictament d'asfalt, juntament amb l'escàs recorregut de les suspensions i amortidor que munta, no acaben de portar-se bé en aquests terrenys. Potser la falta d'experiència en aquest tipus de camins, ja que no hi solo rodar mai, i un descuit al agafar un revolt en 2a, van fer la resta. Ja a la Motovolta em va quedar força clar que el mon trail i el seu concepte s'ha anat instaurant, mica en mica, en tots els events d'aquests tipus.</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">Potser em falta descobrir encara un event 100% asfàltic, però també he de dir que les contrades per on passen aquests recorreguts valen la pena de veure, tot i que sigui de pasada i amb mal de cul, al cim de la moto.</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">Sens dubte, un traçat per la Val d'Aran i per Andorra que, pels que no hem fet cap ruta per allà, no et deixa indiferent i et fa buscar i preguntar quines rutes i llocs no hi eren a la Rodibook del 2021... Potser hi seran al 2022 !!</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">I mirant cap el futur, en previsió de participar en més events d'aquest caire, i per gaudir d'una posició menys sport, de vegades penso.....</p> <p style="text-align: justify">M'hauré de comprar un VStrom 650 de 5a mà només per fer aquestes rutes?</p> <p style="text-align: justify">O Haurè de possar rodes de tacos i suspensions de la Super Teneré a la Fazer?</p> <p style="text-align: justify"></p> <p style="text-align: justify">El que està clar és que Catalunya té una orografia ben maca si el que t'agrada és curvejar, ho facis amb la moto que ho facis !!</p> <p style="text-align: justify"></p><p></p><p>On ens trobarem el proper cop?</p><p>Espero que sigui al cim de la moto i gaudint dels kms i kms que tinguem per bo decicit de fer !!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nikokaos, post: 15638, member: 169"] [JUSTIFY][B][I]La ruta !!![/I][/B] [ATTACH type="full" width="104px" alt="IMG_20210907_000118.jpg"]4521[/ATTACH][ATTACH type="full" width="110px" alt="IMG_20210907_000357.jpg"]4522[/ATTACH] Sorprenentment, pels gairebé 550 kms de ruta, hi havia 'només' sis punts de control. No sè perquè, però esperaba potser un parell més per tenir més afinada la ruta i evitar que alguns fessin retalls... En tot cas, el que sí vaig notar és que el primer punt de control el vaig trobar lluny, potser més que en kilòmetres, en el temps que hi vaig creure que hi havia fins a la següent. Els altres no els hi vaig trobar pas tant separats els uns dels altres, però. La sortida des de Vielha ens va portar cap al port de la Bonaigua, direcció Sort (per secundàries), i després enfilar cap a la Seu d'Urgell per fer lentrada a Andorra. Tot i això, varem decidir de quedar a una benzinera a uns 66 km de la sortida de Vielha, per esmortzar i repostar benzina. La gana no va faltar !! [ATTACH type="full" alt="PSX_20210906_234630.jpg"]4516[/ATTACH] [ATTACH type="full" alt="IMG-20210905-WA0051.jpg"]4517[/ATTACH] Un cop a Andorra, varem fer les collades d'Ordino i de la Gallina. La veritat és que són carreteres ben ratoneres que vaig gaudir, però que compartiem amb forces ciclistes i s'havia de tenir una mica de cura perquè no savies on et trobaries un de cara o un pujant rera un revolt. [ATTACH type="full" alt="PSX_20210906_235035.jpg"]4518[/ATTACH] Després de fer l'afamat cim ciclista, que estaba a petar de riders com nosaltres, varem decidir de seguir la ruta per trobar un parc amb bancs i poder seure 'bé' i dinar. I vet aquí que varem trobar un lloc millor: amb vistes, amb sol i tot per nosaltres !!! Gent, erem l'enveja de tothom que hi passava, no feien més que pitar-nos al passar al costat nostre !!! [ATTACH type="full" alt="PSX_20210906_235341.jpg"]4519[/ATTACH] 40 minuts després d'entaular-nos (deu ni do com passa el temps quan menjes i xerres de qualsevol tema en bona companyia...), varem reanudar la ruta, ara ja una mica més a la idea: haviem de recuperar un xic del temps dels àpats !!! Baixant d'Andorra, ens varem acostar fins el Punt de Control que hi havia al Museo de la Moto de Basella. Paradeta de 30 minutets, amb xerrada inclosa d'un amant de la Yamaha Fazer que anava en cotxe i que, sense voler, li barrava el pas... Dona gust trobar moteros que miren amb nostàlgia una moto que tenen però donen poc ús, al tenir una altra tipus trail.... sí, deixa de banda la FZ6 per una trail? Heretgiaaaaaa !!! Jajajajaja !!! [ATTACH type="full" alt="PSX_20210906_235522.jpg"]4520[/ATTACH] En resum, un dia de ruta per gaudir de la carretera, de moter@s, del temps i de la bona companyia amb qui rodava !!! Així doncs, i com a resenya del recorregut, tot es va fer per asfalt, i de tota mena: nou i sense pintar, en bon estat, vell i lluent, trencat, sense asfaltar... i pista de portlant per els trams de muntanya d'us més privat. Realment es podia rodar força ràpid per quasi totes les carreteres, ja que el trànsit era força escàs i inusual, i molt divertit. Vaig trobar que va resultar una combinació de carreteres secundàries de curves, d'amples i serpenteants per obrir gas força encertada. I ara arriba el però: al igual que en altres events que he participat, els camins amb grava, gravilla, no pavimentats o molt trecants m'han fet patir i inclús caure. Ja ho vaig fer a la Motovolta, i a la Rodibook també, en un tram de 22 kms que voreja l'embals de Rialp. Sí, la Yamaha FZ6 i les rodes estrictament d'asfalt, juntament amb l'escàs recorregut de les suspensions i amortidor que munta, no acaben de portar-se bé en aquests terrenys. Potser la falta d'experiència en aquest tipus de camins, ja que no hi solo rodar mai, i un descuit al agafar un revolt en 2a, van fer la resta. Ja a la Motovolta em va quedar força clar que el mon trail i el seu concepte s'ha anat instaurant, mica en mica, en tots els events d'aquests tipus. Potser em falta descobrir encara un event 100% asfàltic, però també he de dir que les contrades per on passen aquests recorreguts valen la pena de veure, tot i que sigui de pasada i amb mal de cul, al cim de la moto. Sens dubte, un traçat per la Val d'Aran i per Andorra que, pels que no hem fet cap ruta per allà, no et deixa indiferent i et fa buscar i preguntar quines rutes i llocs no hi eren a la Rodibook del 2021... Potser hi seran al 2022 !! I mirant cap el futur, en previsió de participar en més events d'aquest caire, i per gaudir d'una posició menys sport, de vegades penso..... M'hauré de comprar un VStrom 650 de 5a mà només per fer aquestes rutes? O Haurè de possar rodes de tacos i suspensions de la Super Teneré a la Fazer? El que està clar és que Catalunya té una orografia ben maca si el que t'agrada és curvejar, ho facis amb la moto que ho facis !! [/JUSTIFY] On ens trobarem el proper cop? Espero que sigui al cim de la moto i gaudint dels kms i kms que tinguem per bo decicit de fer !! [/QUOTE]
Inserir cites…
Nom
Verificació
Quin número porta a la moto Marc Márquez?
Respondre
Aquest fòrum utilitza cookies. Per continuar navegant has d'acceptar-ne el nostre ús.
Acceptar
Més informació…
A dalt