• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Rodibook 2021

Afegit al Calendari 04-09-21

1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Doncs els que volgueu estar al grup de watsap del Sopar Rodibook, podeu passar-me el telèfon per privat i us vaig afegint
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Que cabronazo que eres !!
Com pots dir que 'si m'hi volen'?

El 'problema' que tenim nosaltres és que qui ens lloga l'apartament les 2 nits només ens pot rebre de 4 a 5'30 i si no, ja no sé a quina hora ens atendria...

Però com ja et vaig comentar, estem allà mateix d'on es fa la sortida, així que si necessites deixar res, anar al wc o el que sigui quan arribis, ja ho saps: em truques i et paso ubicació !!

I
Doncs els que volgueu estar al grup de watsap del Sopar Rodibook, podeu passar-me el telèfon per privat i us vaig afegint
És molt fàcil de fer,

Es crea un nou grup de wasap amb mínim 1 contacte i després, copies el link per convidar per aquí.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,
Ahir vaig acabar vacances, la meitat a sobre de la moto i molt ben acompanyat pel meu fill de 17 amb la seva YZF125R: transpirenaica + transcantàbrica fins a Astúries i tornada; al meu instagram (mr_pointer) vaig anar fent publicacions, i espero treure temps per fer una bona crònica amb els vídeos que he anat gravant :) Té molt mèrit haver fet tantes secundàries i rurals asfaltades amb una R, però la joventut ajuda molt ;-)
L'altre meitat de vacances de desconnexió total de tot !!!
Bé, doncs avui m'hi he posat amb el tema de la RodiBook i si algú li falta la capsa pel _roadbook_ cal que s'espavili perquè les existències estan esgotades! He pogut fer comanda a la gent de Catalunya Roadbook, que estan fent una remesa extra i els lliuraran la setmana vinent (surt per 80€ + 5€ enviament amb suport de bola). I pel _tripmeter_ he estat mirant i els de VectorNote tenen una app iOS que té bona pinta perquè també disposa de controls per modificar fàcilment els quilometratge.
Fins aviat.
PD Per cert @Roger, al calendari falta aquest esdeveniment de la RodiBook del proper dissabte 4 de setembre i no he sabut com vincular aquest fil.
 
  • Like
Reaccions: Roger
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Suposo que el divendres sortiré de treballar cap a les 14:00 i llavors , carretera i cap amunt... Llàstima perquè m agradaria poder fer el viatge amb en @Nikokaos si m'hi volen...
Hola Serra,
Jo també tinc la idea de sortir al migdia (cap a les dues) des de Girona. Divendres 3 he de treballar tot i que puc plegar abans. Hi ha estona fins a Viella, prop de 5 hores segons el Google Maps, i les acreditacions són fins a les 20:30, així que les dues és la hora més tardana però prudencial per sortir cap allà; plegaré cap a la una i a les dues sortiré.
Si vols ja quedem per anar plegats.
Fins aviat.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola Serra,
Jo també tinc la idea de sortir al migdia (cap a les dues) des de Girona. Divendres 3 he de treballar tot i que puc plegar abans. Hi ha estona fins a Viella, prop de 5 hores segons el Google Maps, i les acreditacions són fins a les 20:30, així que les dues és la hora més tardana però prudencial per sortir cap allà; plegaré cap a la una i a les dues sortiré.
Si vols ja quedem per anar plegats.
Fins aviat.
Sona bé, parlem per WhatsApp
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Hola,
Ahir vaig acabar vacances, la meitat a sobre de la moto i molt ben acompanyat pel meu fill de 17 amb la seva YZF125R: transpirenaica + transcantàbrica fins a Astúries i tornada; al meu instagram (mr_pointer) vaig anar fent publicacions, i espero treure temps per fer una bona crònica amb els vídeos que he anat gravant :) Té molt mèrit haver fet tantes secundàries i rurals asfaltades amb una R, però la joventut ajuda molt ;-)
L'altre meitat de vacances de desconnexió total de tot !!!
Bé, doncs avui m'hi he posat amb el tema de la RodiBook i si algú li falta la capsa pel _roadbook_ cal que s'espavili perquè les existències estan esgotades! He pogut fer comanda a la gent de Catalunya Roadbook, que estan fent una remesa extra i els lliuraran la setmana vinent (surt per 80€ + 5€ enviament amb suport de bola). I pel _tripmeter_ he estat mirant i els de VectorNote tenen una app iOS que té bona pinta perquè també disposa de controls per modificar fàcilment els quilometratge.
Fins aviat.
PD Per cert @Roger, al calendari falta aquest esdeveniment de la RodiBook del proper dissabte 4 de setembre i no he sabut com vincular aquest fil.
Que bo lo de la ruta amb el teu fill, i més amb un recorregut tant espectacular! Eesperarem amb ganes la crònica ?

Gràcies per avisar sobre el calendari i el Rodibook, ja l'he afegit ?
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
JCThorgal

JCThorgal

Rodant
10 Jun 2020
39
73
Premis
31
Poble Sec (BCN)
Moto
Suzuki/BMW/Ducati
Bona tarda/nit

aquí un que també farà la Rodibook, la PRO en aquest cas i ja serà la meva quarta edició si no estic equivocat. Sóc el dorsal 313 i surto a les 07:02 del matí evidentment, aquest any la faré amb un parell de companys de la feina, però allà estaran uns quants amics que ja ens coneixem de fa anys de rutes d'aquest tipus.
Comentar-vos que jo sempre l'he fet a "pelo" sense cap app i ens ho hem passat de vici, la cosa maca és que si et perds et tornes tontu buscant la ruta correcta, però al final entre tots l'acabes fent correctament. La meva capsa és un tupper dels xinesos modificat per aquest tipus de proves i llestos. Suposo que ja ens anirem veient o llegint.
V'sss
Salut i benzina
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bona tarda/nit

aquí un que també farà la Rodibook, la PRO en aquest cas i ja serà la meva quarta edició si no estic equivocat. Sóc el dorsal 313 i surto a les 07:02 del matí evidentment, aquest any la faré amb un parell de companys de la feina, però allà estaran uns quants amics que ja ens coneixem de fa anys de rutes d'aquest tipus.
Comentar-vos que jo sempre l'he fet a "pelo" sense cap app i ens ho hem passat de vici, la cosa maca és que si et perds et tornes tontu buscant la ruta correcta, però al final entre tots l'acabes fent correctament. La meva capsa és un tupper dels xinesos modificat per aquest tipus de proves i llestos. Suposo que ja ens anirem veient o llegint.
V'sss
Salut i benzina
El dia abans potser anem a sopar tots els que puguem del Fòrum
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
nois jo m esborro de la rodi aquest any, vaig tenir una caiguda i el concesionari m ha comunicat que no tindre el ferru reparat per el dia 3....... disfruteu molt d aquesta edicio que pinta molt be !!!!!

merci @Edmond. em sap greu que te la perdis, sobretot perquè a banda de xula serà entretinguda… de moment, pinta que hi haurà molta aigua :-O
ja t’explicarem com va anar aquesta 10èna edició uns dies després!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
nois jo m esborro de la rodi aquest any, vaig tenir una caiguda i el concesionari m ha comunicat que no tindre el ferru reparat per el dia 3....... disfruteu molt d aquesta edicio que pinta molt be !!!!!
Quina ràbia, llàstima perquè sempre en parles molt bé de l'experiència a la Rodi. Tu estàs bé de la pinya?
 
JCThorgal

JCThorgal

Rodant
10 Jun 2020
39
73
Premis
31
Poble Sec (BCN)
Moto
Suzuki/BMW/Ducati
Resum d'un gran dissabte.

Els noiets de l'organització s'han acurat a realitzar una ruta com corbes per avorrir, personalment em sobro el tram de pujada i baixada de l'observatori del Montsec (Àger), no calia aquest tram per a res. De fet se'ns va fer tard per l'acumulació de les cues d'entrada i sortida d'AND i el temps invertit en aquest tram absurd.
Per la resta de la ruta com sempre un deu, espectacular. De fet passem per llocs que jo personalment desconeixia, el Bosc del Gerdar, Coll de la gallina, Coll de la Trava. Aquí us deixo algunes imatges per recordar-les i fins a la següent edició.
V'sss
Salut i benzina

IMG 5096IMG 5071IMG 5099IMG 5103IMG 5107IMG 5113IMG 5115IMG 5117IMG 5123IMG 5135
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Resum d'un gran dissabte.

Els noiets de l'organització s'han acurat a realitzar una ruta com corbes per avorrir, personalment em sobro el tram de pujada i baixada de l'observatori del Montsec (Àger), no calia aquest tram per a res. De fet se'ns va fer tard per l'acumulació de les cues d'entrada i sortida d'AND i el temps invertit en aquest tram absurd.
Per la resta de la ruta com sempre un deu, espectacular. De fet passem per llocs que jo personalment desconeixia, el Bosc del Gerdar, Coll de la gallina, Coll de la Trava. Aquí us deixo algunes imatges per recordar-les i fins a la següent edició.
V'sss
Salut i benzina

Veure l'arxiu adjunt 4494Veure l'arxiu adjunt 4493Veure l'arxiu adjunt 4495Veure l'arxiu adjunt 4496Veure l'arxiu adjunt 4497Veure l'arxiu adjunt 4498Veure l'arxiu adjunt 4499Veure l'arxiu adjunt 4500Veure l'arxiu adjunt 4501Veure l'arxiu adjunt 4502
per el que m han dit els meus companys, aquest any el recorregut ha estat mes curt i amb menys pirineu com sols ser a altres edicions, mes d un ha acabat una mica decebut aquest any.......
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon dia a tothom !!

Per si us ve de gust llegir la meva experiència a la Rodibook (només les cosetes bones, eh!!), podeu pasar pel fil que he obert expressament per fer la meva personal crónica.

Fins la propera Rodibook !!!
 
  • Like
Reaccions: mushu903
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
per el que m han dit els meus companys, aquest any el recorregut ha estat mes curt i amb menys pirineu com sols ser a altres edicions, mes d un ha acabat una mica decebut aquest any.......

Hola, Potser seria la PRO, perquè la Rookies va ser de 551 km segons la traça que vaig fer (548 km segons la organització).

Tot es pot fer més dur, però aquesta la considero dureta. I la part ràpida i fàcil es va limitar al tram final, de Tremp a Viella, que trobo està ben pensat així, que als trams finals és quan estem més cansats.

Per a mi va ser semblant en duresa a la Rider500 del 2019 i la Motovolta d’enguany. Ara bé, només és el meu parer.

(*) I la Rodi té l’afegit de duresa amb l’anada i tornada, que per a la gran majoria són més hores per anar a Viella que a qualsevol altre prova.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Última edició:
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2023 Rodibook 2
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2022 Rodibook 3
Sanodrac Vídeos Rodibook 2020 offroad MotoVlogs propis 26
Sanodrac Ruta en moto Rodibook offroad Rutes en moto 12
Roger Rècord de participació al pirinenc Rodibook 2017 Rutes en moto 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4
Gas a fons Formació Formacio 3.0 agost i setembre 2021 Formació motorista 6
JCThorgal Ruta en moto Navarider 2021 Rutes en moto 5
J Motobeach festival 2021 Rutes en moto 2
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
mushu903 Ruta en moto Estrenant la TRK 502 X - Alps 2021 Rutes en moto 9
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
Tranquil Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021 Cròniques sobre motociclisme 29
jordiTR63 Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica Cròniques sobre motociclisme 7
pepprats Sopar Pre-CromRide 2021 Crom Ride 37
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Roger Anàlisis-Comparativa Moto Guzzi V85 TT 2021 Anàlisi de productes 2
Roger Crònica MV Agusta Turismo Velocce 2021 Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Pep Aràgo Competició MotoGP 2021 Competició 5
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Roger Informació Informació Oficial Mobilitat 15 de març 2021 Rutes en moto 5
Pep Aràgo Competició Porra MotoGP 2021 Competició 356
Roger X-ADV Vídeos Yamaha TMAX 2021 20è aniversari Un Cafè Ràpid 4
Roger X-ADV Informació Crom Ride 2021 Crom Ride 195
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
Xavi Canyo Competició Multiporra DAKAR 2021 Competició 147
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides en moto 4
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3

Fils similars