• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Rodibook offroad

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia!

Hi ha algu del forum que faci la rodibook? Jo es la primera vegada que la faré, si el maleït bitxo ho permet:ROFLMAO:, i la faré offroad:cool:! Primera experiència amb el roadbook...

Ja us explicaré com va!
buf molt bé, jo aquest any em mantinc pendent de la Rider 1000 a veure si el virus ho permet. Fa poc que m'he atrevit a reservar allotjament...
mitja por fa.
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Lluis

Lluis

Rodant
25 Jul 2020
27
83
Premis
14
Girona
Moto
Kawasaki Ninja 1000 SX
Twitter
LluisRider
Bon dia!

Hi ha algu del forum que faci la rodibook? Jo es la primera vegada que la faré, si el maleït bitxo ho permet:ROFLMAO:, i la faré offroad:cool:! Primera experiència amb el roadbook...

Ja us explicaré com va!

Hola Sanodrac,

Aquest any, si tot va bé, serà la meva cinquena participació a la Rodibook. De tots aquests esdeveniments és el millor de carrer, però aquest any serà light, no hi haurà cap estand de res, ni de motos ni de res. Tampoc hi haurà sopar el dissabte a l'arribada ni tampoc menjar a mitja ruta.
Si és la teva primera participació, aquest any, ho trobaràs tot molt insípid per culpa de l'maleït COVID. Esperem que el proper any torni a ser el que és, la millor!

Avui mateix he rebut el mail que envien cada any que ens esperen a Viella el divendres 4. Pel que he llegit, sembla que en principi se celebrarà.

També estic apuntat a la Rider, aquest any m'he inscrit a la 700. He fet 3 Rider500, dues Rider1000 i aquest any provaré amb la 700.

Si vols saber alguna cosa en concret i et puc ajudar en alguna cosa, no dubtis en consultar-me.


Salutacions
 
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Hola Sanodrac,

Aquest any, si tot va bé, serà la meva cinquena participació a la Rodibook. De tots aquests esdeveniments és el millor de carrer, però aquest any serà light, no hi haurà cap estand de res, ni de motos ni de res. Tampoc hi haurà sopar el dissabte a l'arribada ni tampoc menjar a mitja ruta.
Si és la teva primera participació, aquest any, ho trobaràs tot molt insípid per culpa de l'maleït COVID. Esperem que el proper any torni a ser el que és, la millor!

Avui mateix he rebut el mail que envien cada any que ens esperen a Viella el divendres 4. Pel que he llegit, sembla que en principi se celebrarà.

També estic apuntat a la Rider, aquest any m'he inscrit a la 700. He fet 3 Rider500, dues Rider1000 i aquest any provaré amb la 700.

Si vols saber alguna cosa en concret i et puc ajudar en alguna cosa, no dubtis en consultar-me.


Salutacions
Genial!! Doncs a veure si ens trobem! Jo es la primera experiencia amb roadbook, a veure com va jo no he rebut cap correu
 
  • Like
Reaccions: Serra i Lluis
Lluis

Lluis

Rodant
25 Jul 2020
27
83
Premis
14
Girona
Moto
Kawasaki Ninja 1000 SX
Twitter
LluisRider
Has de rebre dos correus, un el dia de la inscripció i un altre ahir a la tarda amb les normes a seguir un cop arribis a Viella. Si no els has rebut, hauries de revisar el correu que vas posar quan et vas registrar.
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac i Serra
Lluis

Lluis

Rodant
25 Jul 2020
27
83
Premis
14
Girona
Moto
Kawasaki Ninja 1000 SX
Twitter
LluisRider
Jo tinc la caixa del Roadbook de la marca Vectornote, que diria es la mes petita de tamany. Aquesta mateixa gent de Vectornote venen rutes fetes com per exemple la transpirinaica i altres...
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Jo tinc la caixa del Roadbook de la marca Vectornote, que diria es la mes petita de tamany. Aquesta mateixa gent de Vectornote venen rutes fetes com per exemple la transpirinaica i altres...
Gràcies per la info sobre Vectornote! N'havia sentit a parlar però no sabia que es podien adquirir rutes preparades com la Transpienaica.
 

Fils similars