• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones! Ja he llegit a uns quants comentaris que hi ha gent que a inicis de maig permetran circular amb moto lliurement dins de la província. En sabeu algo? Jo no trobo cap info al respecte.
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R i Serra
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
De moment nomes han dit que es permetrà sortir a fer esport i passejar, la circulació lliure de vehicles no l'he sentit enlloc :unsure:. Crec que nomes es permesa per anar a treballar/comprar....
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
No es a partir de la fase I dins la provincia? Seria a partir del 11/5. A mi em sembla q va x aqui...pero tot está molt difús...
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ok si, ja està tot aclarit:


Jo el que no acabo d'entendre és perquè es pot anar fins a segons residències de la província sense més condicions, però no podem fer una volta dins de la mateixa província sense anar enlloc. Suposo que és per evitar més mobilitat perquè sinó costa una mica d'entendre.
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac i Serra
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Ok si, ja està tot aclarit:


Jo el que no acabo d'entendre és perquè es pot anar fins a segons residències de la província sense més condicions, però no podem fer una volta dins de la mateixa província sense anar enlloc. Suposo que és per evitar més mobilitat perquè sinó costa una mica d'entendre.
Jo la veritat es que no entenc que no es pugui anar en moto... Anar a bars i tal d'acord... però que estigui permes desplaçarme en moto per anar a una 2na residencia i no per fer una ruta....
 
  • Like
Reaccions: Serra
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bones! Ja he llegit a uns quants comentaris que hi ha gent que a inicis de maig permetran circular amb moto lliurement dins de la província. En sabeu algo? Jo no trobo cap info al respecte.
El Mr Illa no ha dit res de movilitat. Per tant fins el 11/05 de moment res de res...nomes x anar a treballar.
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco i Serra
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Jo crec,que no es podrà sortir en moto,tal com hi estem acostumats,fins la segóna quinzena de juny,com a data més propéra...
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Jo ja no se qué pensar. A priori en fase 2, es a dir, a partir del 25/5, es podia anar lliurement x la provincia, i fase 3 q es 8/6, a altres provincies, per tant certa normalitat ja. Ara be, com que Generalitat estan amb les competencies que no cagan jo crec que al final les asumiran i si aixo pasa els plaços serán mes llargs pq la Vergés ja ha dit que segons ells la zona de barcelona dilluns no podria entrar en fase 1...per tant conclusio?..ni p. idea...de moment jo a treballar sempre q puc vaig en moto..algo es algo...
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo ja no se qué pensar. A priori en fase 2, es a dir, a partir del 25/5, es podia anar lliurement x la provincia, i fase 3 q es 8/6, a altres provincies, per tant certa normalitat ja. Ara be, com que Generalitat estan amb les competencies que no cagan jo crec que al final les asumiran i si aixo pasa els plaços serán mes llargs pq la Vergés ja ha dit que segons ells la zona de barcelona dilluns no podria entrar en fase 1...per tant conclusio?..ni p. idea...de moment jo a treballar sempre q puc vaig en moto..algo es algo...
Dilluns el company @Non-stop que viu a Tarragona ja estarà a la fase 1 però. esperem la crònica eh!?
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV i Erik
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Dilluns el company @Non-stop que viu a Tarragona ja estarà a la fase 1 però. esperem la crònica eh!?
Doncs poca conya que tinc una casa dels avis a l'Alt Camp, a 30 km molt saludables :p

Abans i tot, però, crec que podré anar a currar amb la moto i tot. Informaré :cool:
 
  • Like
Reaccions: Serra i Tàrraco
W

wunderlich

Rodant
7 Mai 2020
23
28
Premis
2
Bona tarda, en la Fase 2 , es pot circular en moto si es per anar a comprar, treballar o visitar a un familiar. En la Fase 3 es podrá anar en moto per oci.

Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
 
W

wunderlich

Rodant
7 Mai 2020
23
28
Premis
2
Jo la veritat es que no entenc que no es pugui anar en moto... Anar a bars i tal d'acord... però que estigui permes desplaçarme en moto per anar a una 2na residencia i no per fer una ruta....
Bones, imagino perque no hi haguin accidents i s'ocupi espai en els hospitals, i incrementar el risc de contagi.

Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones, imagino perque no hi haguin accidents i s'ocupi espai en els hospitals, i incrementar el risc de contagi.

Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
Sip jo penso igual. Si no fos pel tema del col·lapse sanitari que estava en risc, opino que moltes activitats s'haurien pogut anar realitzant a nivell individual: Ciclisme, anar en moto, sortir a córrer individualment, al camp... Si no s'ha permès entenc que és per això, pq ja tenien prou feina entre el covid i les emergències que no es poden preveure, així que han retallant volum de feina amb prevenció.
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Jo tink de ser sincer i faig servir la moto per tot i la policia fins ara ha entès que és el meu mitjar de transport....ara no m'atreveixo a fer una sortida d'enduro ...per respecte a tothom
 
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Però ara quan pasem a la fase 1 en una setmana o dos, segons he vist per a la província o regió sanitaria et pots moure... Doncs a berenar a Vic i tornar... Anar al Manlleuet a menjar o fer u café... Etc. Aquestes coses es poden fer, no?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Però ara quan pasem a la fase 1 en una setmana o dos, segons he vist per a la província o regió sanitaria et pots moure... Doncs a berenar a Vic i tornar... Anar al Manlleuet a menjar o fer u café... Etc. Aquestes coses es poden fer, no?
Si a la fase 2 crec, que és quan podem anar a segones residències o hotels de la mateixa província. Si no es té segona residència o cita en un hotel em penso que no es podrà fer. Saps que passa que ho van concretant mica en mica, són força pesats i poc precisos... És cert que la restauració ja començarà a obrir amb certes mesures així que penso que podrien permetre anar a prendre algo amb moto i tornar. A veure com es concreta tot.
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
W

wunderlich

Rodant
7 Mai 2020
23
28
Premis
2
Bon dia, es pot anar a comprar, lloc de treball, o cura de personas grans en moto. En la fase 3 si que es pot.

Es cosa de tothom col.laborar cívicament per sortir d'aquesta quant abans millor.



Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia, es pot anar a comprar, lloc de treball, o cura de personas grans en moto. En la fase 3 si que es pot.

Es cosa de tothom col.laborar cívicament per sortir d'aquesta quant abans millor.



Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
Siii això si, des de la fase 0. Però em referia al que comentava el company Sal sobre el tema d'anar a prendre algo durant la fase 2 amb moto i tornar a casa. Jo pel que entenc, si no es va a una segona residència o reserva d'hotel, no estaria permès, almenys pel que han publicat fins ara des del govern, no?
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mr_pointer Ruta en moto Info sobre el ral·li mototurístic ChallengerMystery Rutes en moto 1
M Enquesta Enquesta d'opinió sobre vehicles autònoms Espai de debat 6
xenia Dubtes sobre ITV Mecànica de motos i recopilatoris 3
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
jordi.morenodiaz Consells Consell sobre neumatics Pneumàtics 6
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Pastoret Consells Sobre GPS..... Espai de debat 40
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
S Guia intensiva sobre pneumàtics de moto Espai de debat 0
S Consells bàsics sobre la posició i distribució del pes durant la conducció Espai de debat 0
Roger Marc Márquez prova la X-ADV sobre neu Espai de debat 0
Roger Notícia Interior acorda la imposició de l'impost sobre la conducció de motocicletes Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger X-ADV Guia-Tutorial Guia, dubtes i respostes sobre el Carnet A2 Consultes legals 2
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
mr_pointer Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Loxicdelamola Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous Pneumàtics 43
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
hURIkane Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
Serra El que cou la catalana Rieju Espai de debat 9
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Roger X-ADV Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
I Crònica Que va ser Intermotard2016? Cròniques sobre motociclisme 1

Fils similars