• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Siii això si, des de la fase 0. Però em referia al que comentava el company Sal sobre el tema d'anar a prendre algo durant la fase 2 amb moto i tornar a casa. Jo pel que entenc, si no es va a una segona residència o reserva d'hotel, no estaria permès, almenys pel que han publicat fins ara des del govern, no?
No ho sé però m'interessa!
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Sembla que queda clar que amb la fase 1 ja et pots moure x l area sanitaria o provincia. L extracte es d ordre ministerial d aquest mati. Per tant els dilluns ja siguin fase 1 a disfrutar i els qui no a esperar una miqueta mes.
 

Adjunts

  • 20200509_133950.png
    20200509_133950.png
    119,5 KB · Visites: 84
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Sembla que queda clar que amb la fase 1 ja et pots moure x l area sanitaria o provincia. L extracte es d ordre ministerial d aquest mati. Per tant els dilluns ja siguin fase 1 a disfrutar i els qui no a esperar una miqueta mes.
Ja veus, vaia follon tenen muntat entre uns i altres, no m'entero :LOL:. M'ha dit un company que avui compareixerà el Buch per donar detalls de com faran anar la Fase 1, a veure si clarifica del tot, però tens raó, m'he mirat el BOE i pinta que hi haurà llibertat de moviments dins de la província. Perquè sinó quin sentit té habilitar mesures pels establiments de restauració i de cultura?
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Ja veus, vaia follon tenen muntat entre uns i altres, no m'entero :LOL:. M'ha dit un company que avui compareixerà el Buch per donar detalls de com faran anar la Fase 1, a veure si clarifica del tot, però tens raó, m'he mirat el BOE i pinta que hi haurà llibertat de moviments dins de la província. Perquè sinó quin sentit té habilitar mesures pels establiments de restauració i de cultura?
Jo crec que ara queda clar. Almenys per mouret dins la zona provincia o area sanitaria. El problema x mi es q provincia está clar...pero area sanitaria??..no en tinc ni idea d quines hi ha..on comencen i on acaben...El que está clar es que els companys de Tarragona i part de prineus podran ja sortir dilluns. Veurem la resta de regions quan arriba la fase 1...potser dilluns 18...tampoc no se si amb esperar una setmana la cosa canviará molt...en fi..donde hay patrón no manda marinero...
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Aquí teniu una foto mapa de regions sanitàries.
Són agrupaments de comarques. Podeu pensar rutes que no surtin d aquestes comarques
Veure l'arxiu adjunt 570
Hola Serra. Doncs jo tenia una ruta pensada amb uns companys per demà, però arran dels aclariments que ha fet la Generalitat l'hem acabat cancel·lant. Tot el que extraiem dels seus aclariments és que sense causa justificada no podem moure'ns. Té gràcia perquè es pot fer turisme amb entitats acreditades, visitar museus, anar a biblioteques, restaurants, a casa d'amics i veïns, fer activitats en grups de 10, però no desplaçar-nos sense causa prevista.

D'entre els punts més destacables hem trobat:

2. Em puc moure dins del meu municipi?

Sí, la mobilitat està limitada a les activitats autoritzades, a les mesures de seguretat previstes, especialment la distància física de 2 metres amb altres persones, i als horaris específics quan hagin estat previstos.

41. Poden circular motocicletes, bicicletes i patinets?

Sí, per les causes de mobilitat previstes. Es permet viatjar dues persones si porten casc amb visera o mascareta.

66. Com justificar una causa de força major o situació de necessitat per circular a l’exterior?

Porteu a sobre els documents que certifiquin la situació de necessitat o causa de força major perquè la policia ho pugui comprovar. Són només situacions de molt alta excepcionalitat.

68. La policia pot arribar a detenir algú per anar pel carrer?

Sí, en el cas que circuli i no pugui demostrar que ho fa per una de les causes que permet l’estat d’alarma o no faci cas a les indicacions dels agents de l’autoritat

Total que hem cancel·lat. Segur que la gent sortirà, però no tenim pressa i no volem llançar-nos a la carretera amb la situació tant recent i incerta. Ja tindrem temps de sortir. Aquesta setmana sí que m'escaparé a la segona residència amb la moto, que això si que està permès.

Deu ni do quin bon lio amb el BOE dels nassos eh... ojo que els costava redactar-lo amb més claredat. En fi!
 
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Clar... Jo tinc algunes preguntes...

En fase 1, podem anar a restaurants i bars... Clar aquest ha d’estar al teu municipi? Pots anar a altre? Clar si pots anar a altre municipi dintre de l’àrea sanitaria ja pots sortir.

En fase 1, quan dues àrees sanitaries ja estàn en la mateixa fase, si pertanyen a la mateixa provincia... Podem anar d’una l’altra a esmorzar, dinar o sopar?
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Hola Serra. Doncs jo tenia una ruta pensada amb uns companys per demà, però arran dels aclariments que ha fet la Generalitat l'hem acabat cancel·lant. Tot el que extraiem dels seus aclariments és que sense causa justificada no podem moure'ns. Té gràcia perquè es pot fer turisme amb entitats acreditades, visitar museus, anar a biblioteques, restaurants, a casa d'amics i veïns, fer activitats en grups de 10, però no desplaçar-nos sense causa prevista.

D'entre els punts més destacables hem trobat:

2. Em puc moure dins del meu municipi?

Sí, la mobilitat està limitada a les activitats autoritzades, a les mesures de seguretat previstes, especialment la distància física de 2 metres amb altres persones, i als horaris específics quan hagin estat previstos.

41. Poden circular motocicletes, bicicletes i patinets?

Sí, per les causes de mobilitat previstes. Es permet viatjar dues persones si porten casc amb visera o mascareta.

66. Com justificar una causa de força major o situació de necessitat per circular a l’exterior?

Porteu a sobre els documents que certifiquin la situació de necessitat o causa de força major perquè la policia ho pugui comprovar. Són només situacions de molt alta excepcionalitat.

68. La policia pot arribar a detenir algú per anar pel carrer?

Sí, en el cas que circuli i no pugui demostrar que ho fa per una de les causes que permet l’estat d’alarma o no faci cas a les indicacions dels agents de l’autoritat

Total que hem cancel·lat. Segur que la gent sortirà, però no tenim pressa i no volem llançar-nos a la carretera amb la situació tant recent i incerta. Ja tindrem temps de sortir. Aquesta setmana sí que m'escaparé a la segona residència amb la moto, que això si que està permès.

Deu ni do quin bon lio amb el BOE dels nassos eh... ojo que els costava redactar-lo amb més claredat. En fi!
Gracies x compartirho...jo em pensava que si que podias mouret x provincia o area sanitaria a la fase 1....toca esperar mes...
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Hola Serra. Doncs jo tenia una ruta pensada amb uns companys per demà, però arran dels aclariments que ha fet la Generalitat l'hem acabat cancel·lant. Tot el que extraiem dels seus aclariments és que sense causa justificada no podem moure'ns. Té gràcia perquè es pot fer turisme amb entitats acreditades, visitar museus, anar a biblioteques, restaurants, a casa d'amics i veïns, fer activitats en grups de 10, però no desplaçar-nos sense causa prevista.

D'entre els punts més destacables hem trobat:

2. Em puc moure dins del meu municipi?

Sí, la mobilitat està limitada a les activitats autoritzades, a les mesures de seguretat previstes, especialment la distància física de 2 metres amb altres persones, i als horaris específics quan hagin estat previstos.

41. Poden circular motocicletes, bicicletes i patinets?

Sí, per les causes de mobilitat previstes. Es permet viatjar dues persones si porten casc amb visera o mascareta.

66. Com justificar una causa de força major o situació de necessitat per circular a l’exterior?

Porteu a sobre els documents que certifiquin la situació de necessitat o causa de força major perquè la policia ho pugui comprovar. Són només situacions de molt alta excepcionalitat.

68. La policia pot arribar a detenir algú per anar pel carrer?

Sí, en el cas que circuli i no pugui demostrar que ho fa per una de les causes que permet l’estat d’alarma o no faci cas a les indicacions dels agents de l’autoritat

Total que hem cancel·lat. Segur que la gent sortirà, però no tenim pressa i no volem llançar-nos a la carretera amb la situació tant recent i incerta. Ja tindrem temps de sortir. Aquesta setmana sí que m'escaparé a la segona residència amb la moto, que això si que està permès.

Deu ni do quin bon lio amb el BOE dels nassos eh... ojo que els costava redactar-lo amb més claredat. En fi!
Aquest document es de protecció civil, de moment encara ens mana, per desgràcia, el gobierno español i el BOE diu que et pots moure per la regió sanitària... :unsure:
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Ai caraiiiiiii !!

A mi l'únic que m'heu de dir quan sigui segur que podem voltar x voltar és:

NANO, QUEDEM TAL DIA A TAL HORA.
QUEDADOTA DEL MOTORISTES.CAT !!!
VENS?

I ja ho entendré. Mentre no passem de fase per Girona, de casa a la feina i a comprar. Aviat al taller per posar la Michelin PR4 ó la R5 al darrera.


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bueno ara li he preguntat a un noi que és policia i m'ha dit que si passem a la fase 1 cap problema, que podem sortir! (de fet ja vaig sovint amb ell de ruta), així que potser quedem.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bueno ara li he preguntat a un noi que és policia i m'ha dit que si passem a la fase 1 cap problema, que podem sortir! (de fet ja vaig sovint amb ell de ruta), així que potser quedem.
Ja... Jo considero que lliurement no, ja que els textos legislatius només ofereixen lliure mobilitat dins de la zona sanitària o província als efectes del pla de desescalada, i per tant per a realitzar les activitats concretes. És una incongruència però mira.

La policia a efectes pràctics en fase 1 no et pressionarà tant com com en fases anteriors per saber perquè et mous, però en realitat la lliure mobilitat dins de la provincia o zona sanitària no està permesa sense condicions, per tant, si tinguéssis un accident, causessis algun perjudici o passés algo fora de lo comú del tipus que fos, et tocaria buscar una excusa per justificar què feies allà, en aquell moment, movent-te. Tal i com està la llei et seria fàcil trobar alguna excusa per justificar aquesta mobilitat: Anar a veure a un familiar, a fer un encàrrec, a fer una compra concreta... Però t'hauries de justificar creant una raó que no era la verdadera. I és en aquest punt on vull arribar: Pots sortir a circular lliurement a efectes pràctics? Si. Pots sortir a circular lliurement perquè està permès en la situació actual? Realment no.

La meva perspectiva és aquesta, però és igual de cert que està permès circular fins a segones residències. Entenc que lo de les segones residències s'ha establert perquè la gent les pugui gaudir, no pensant en el recorregut. D'aquí que ens sembli una incongruència, però alhora celebro que s'hi pugui anar (ja no egoistament perquè jo puc, sinó perquè a molta gent li farà bé poder anar a un lloc més ample).

El millor que podeu fer és buscar una bona raó per fer una volta, per absurda que sigui, i l'aneu a complir amb calma, tranquilitat i gaudint de recorreguts alternatius. Però no sóc partidari de sortir lliurement.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Ja... Jo considero que lliurement no, ja que els textos legislatius només ofereixen lliure mobilitat dins de la zona sanitària o província als efectes del pla de desescalada, i per tant per a realitzar les activitats concretes. És una incongruència però mira.

La policia a efectes pràctics en fase 1 no et pressionarà tant com com en fases anteriors per saber perquè et mous, però en realitat la lliure mobilitat dins de la provincia o zona sanitària no està permesa sense condicions, per tant, si tinguéssis un accident, causessis algun perjudici o passés algo fora de lo comú del tipus que fos, et tocaria buscar una excusa per justificar què feies allà, en aquell moment, movent-te. Tal i com està la llei et seria fàcil trobar alguna excusa per justificar aquesta mobilitat: Anar a veure a un familiar, a fer un encàrrec, a fer una compra concreta... Però t'hauries de justificar creant una raó que no era la verdadera. I és en aquest punt on vull arribar: Pots sortir a circular lliurement a efectes pràctics? Si. Pots sortir a circular lliurement perquè està permès en la situació actual? Realment no.

La meva perspectiva és aquesta, però és igual de cert que està permès circular fins a segones residències. Entenc que lo de les segones residències s'ha establert perquè la gent les pugui gaudir, no pensant en el recorregut. D'aquí que ens sembli una incongruència, però alhora celebro que s'hi pugui anar (ja no egoistament perquè jo puc, sinó perquè a molta gent li farà bé poder anar a un lloc més ample).

El millor que podeu fer és buscar una bona raó per fer una volta, per absurda que sigui, i l'aneu a complir amb calma, tranquilitat i gaudint de recorreguts alternatius. Però no sóc partidari de sortir lliurement.

Jo he rebut una imatge x wasap. Ves a saber quantes vegades l'hauran reenviat i qui és poli i qui l'amic realment....

IMG 20200516 WA0003


Cuidadin amb els misstges, que la gent espera la mínima per sortir per la porta a fer disbarats....

Després mirem les imatges de la rambla de BCN o de Madrid el primer dia que es podia sortir a fer esport pensant..."estan tontets o què?"

Aneu amb cura els que volgueu sortir. Penseu que uns pocs que facin el gamerús faran la "foto retrat" i sentenciaran a la resta com inconscients i bla bla bla.


Ens veiem a l'asfalt
 
W

wunderlich

Rodant
7 Mai 2020
23
28
Premis
2
Important que no siguem com la gent que surt a correr per la Barceloneta que surten apilotonats. Jo m'esperaré uns dies a veure com reacciona i es desenvolupa la mesura.

Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Important que no siguem com la gent que surt a correr per la Barceloneta que surten apilotonats. Jo m'esperaré uns dies a veure com reacciona i es desenvolupa la mesura.

Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
Estic totalment d'acord! Ara tampoc em vindrà d'una setmana, però les ganes no falten, no....
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Hola Companys, per si us interessa la informació, sobre l'ús de les mascaretes a la moto


tot i que no posaria al 100% la mà al foc per aquesta informació ja que cada dia van canviant
però pot ser interessant pels què utilitzin cascs a cara descoberta

salut!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola Companys, per si us interessa la informació, sobre l'ús de les mascaretes a la moto


tot i que no posaria al 100% la mà al foc per aquesta informació ja que cada dia van canviant
però pot ser interessant pels què utilitzin cascs a cara descoberta

salut!
Bona info, gràcies! Si, jo entenc que a cara descoberta ens interessa portar masacreta, ja que al desplaçar-nos a més velocitat la prevenció ens porta a raonar que ens menjarem més quantitat d'aire alhora. Segons la zona en la que ens trobem és quasi absurd, però bueno com a mesura general no esta de més si portem un casc modular o jet.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mr_pointer Ruta en moto Info sobre el ral·li mototurístic ChallengerMystery Rutes en moto 1
M Enquesta Enquesta d'opinió sobre vehicles autònoms Espai de debat 6
xenia Dubtes sobre ITV Mecànica de motos i recopilatoris 3
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
jordi.morenodiaz Consells Consell sobre neumatics Pneumàtics 6
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Pastoret Consells Sobre GPS..... Espai de debat 40
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
S Guia intensiva sobre pneumàtics de moto Espai de debat 0
S Consells bàsics sobre la posició i distribució del pes durant la conducció Espai de debat 0
Roger Marc Márquez prova la X-ADV sobre neu Espai de debat 0
Roger Notícia Interior acorda la imposició de l'impost sobre la conducció de motocicletes Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger X-ADV Guia-Tutorial Guia, dubtes i respostes sobre el Carnet A2 Consultes legals 2
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
mr_pointer Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Loxicdelamola Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous Pneumàtics 43
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
hURIkane Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
Serra El que cou la catalana Rieju Espai de debat 9
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Roger X-ADV Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
I Crònica Que va ser Intermotard2016? Cròniques sobre motociclisme 1

Fils similars