• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta Asfalt Osona i Lluçanès 13 o 14 Febrer...!!!!

Afegit al Calendari 13-02-21, 14-02-21

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
A totes/tots els Osonencs i Lluçanesos us proposo una ruta asfaltica pels dies 13 o 14 de febrer ( o per els dos dies si aneu molt cremats de muntar en moto... ? ? ? ???)

Comparteixo track i nem parlant....!!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssss.......!!!!!!!!!!!!! ?????????

Visualitzador de fitxers GPX
 

Adjunts

  • Motoristes Osona 14 Feb.gpx
    13,7 KB · Visites: 179
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
A totes/tots els Osonencs i Lluçanesos us proposo una ruta asfaltica pels dies 13 o 14 de febrer ( o per els dos dies si aneu molt cremats de muntar en moto... ? ? ? ???)

Comparteixo track i nem parlant....!!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssss.......!!!!!!!!!!!!! ?????????

Visualitzador de fitxers GPX
Bona ruta gastronomica, butifarres a Vic, Moscatell a Torelló i coca de Perafita i si m'has passat un aigüa de Viladrau ;)
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Ep, a veure una cosa....
Els de les comarques del Lluçanès i Osona podeu passar d'una comarca a l'altra amb les noves mesures ???
.
.
.
.
...amb clau d'humor eh ;):ROFLMAO:
"""""""Afortunadament""""""", i mira la de cometes que he posat, el Lluçanès encare és, políticament, comarca d Osona.... de fet som molta part d Osona, però també es reclama un tros del Berguedà i del Bages... ;) .

Potser és dels pocs privilegis que podrem gaudir de la nostre falta d "independència"... ??
 
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
"""""""Afortunadament""""""", i mira la de cometes que he posat, el Lluçanès encare és, políticament, comarca d Osona.... de fet som molta part d Osona, però també es reclama un tros del Berguedà i del Bages... ;) .

Potser és dels pocs privilegis que podrem gaudir de la nostre falta d "independència"... ??
Ja en tinc de ganes d'anar per allà... Vaig viure un any a Prats!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
P

Peparago

Convidat
Pep la sortida es de terra o asfalt?, jo el 14 tinc el intens plaer de està a una taula electoral


Sent from my iPad using Tapatalk
Ostie... Com deia l Alfons Arús quan imitava al José Velez.... Que maaaaala zueeeerrrteeee...!!!! ???
La sortida és tota asfalt i si vols sortir el dissabte, jo surto dissabte i diumenge, per tant ja pots confirmar assistència, si vols... ?
Això si, pensa q jo encare estic "convalecent" del tema del canell i tinc q anar a ritme "trankitrail"... ????
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Serra i Nikokaos
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Ostie... Com deia l Alfons Arús quan imitava al José Velez.... Que maaaaala zueeeerrrteeee...!!!! ???
La sortida és tota asfalt i si vols sortir el dissabte, jo surto dissabte i diumenge, per tant ja pots confirmar assistència, si vols... ?
Això si, pensa q jo encare estic "convalecent" del tema del canell i tinc q anar a ritme "trankitrail"... ????
Que ha passat aqui...????
Convidat..??? ????
 
  • Haha
Reaccions: Nikokaos
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Pep la sortida es de terra o asfalt?, jo el 14 tinc el intens plaer de està a una taula electoral


Sent from my iPad using Tapatalk
Ostie... Com deia l Alfons Arús quan imitava al José Velez.... Que maaaaala zueeeerrrteeee...!!!! ???
La sortida és tota asfalt i si vols sortir el dissabte, jo surto dissabte i diumenge, per tant ja pots confirmar assistència, si vols... ?
Això si, pensa q jo encare estic "convalecent" del tema del canell i tinc q anar a ritme "trankitrail"... ????
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Ostie... Com deia l Alfons Arús quan imitava al José Velez.... Que maaaaala zueeeerrrteeee...!!!! ???
La sortida és tota asfalt i si vols sortir el dissabte, jo surto dissabte i diumenge, per tant ja pots confirmar assistència, si vols... ?
Això si, pensa q jo encare estic "convalecent" del tema del canell i tinc q anar a ritme "trankitrail"... ????
Aaaara si... Aquest si q soc jo... ?????
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones! Prova fent clic al botó de "visualització de fitxers GPX". És una funcionalitat nova que permet la lectura de fitxers GPX (Traçats de GPS)(y)
Ostres!!
Aquesta opció no la coneixia jo.... Merci per la info !!

Jo faig servir una apk al movil android, que es diu GPX VIEWER, la gratuita amb anuncis. Aquí us paso la captura del recorregut que m'ha sortit:

Screenshot 2021 02 06 05 28 09 15


A veure si m'empadrono per Osona i serà molt més fàcil de poder venir !!

:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
bueno @Pep Aràgo jo si aquell dia veig que es pot estar a Osona vinc!
Fantàstic....!!!!

Cap a mitja setmana farem llista d "inscrits", tant pel dia 13 com pel 14.... ? ? ?

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
A totes/tots els Osonencs i Lluçanesos us proposo una ruta asfaltica pels dies 13 o 14 de febrer ( o per els dos dies si aneu molt cremats de muntar en moto... ? ? ? ???)

Comparteixo track i nem parlant....!!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssss.......!!!!!!!!!!!!! ?????????

Visualitzador de fitxers GPX
Veiam si el 13 ho tinc bé!
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Ja som a dijous i cal anar confirmant coses... Jo finalment tinc q sortir diumenge, ja que amb això de l "obertura" m ha sorgit un compromís per dissabte al migdia... :cry::cry::cry:

Ruta Asfalt Osona dissabte 13/2
@Gabivolador (pendent confirmar)


Ruta Asfalt Osona diumenge 14/2
@Pep Aràgo + 1 rider (colega no foreru)
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Sal919 Ruta Asfalt Vallès Oriental Sortides anteriors 21
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 0
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
E Ruta en moto Dissabte 23 de desembre Ruta Oberta Bcn - Montsant 325kms Rutes Obertes 2
Fran Mataró Ruta en moto Retrobament d'amics, ruta i esmorzar Rutes en moto 0
Llao Crònica Ruta dels 28 Colls. Cròniques sobre motociclisme 13
FormigaAtòmica Ruta del Silenci Rutes Obertes 6
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta de los Contrabandistas COMPLETA Rutes en moto 0
scooterista.cat Ruta del Silenci | The silent Route, en solitari :) Sortides anteriors 8
porter-00 Ruta dilluns 8 de maig Sortides anteriors 12
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
porter-00 Ruta en moto Ruta dilluns 24 abril Sortides anteriors 10
M Amb ganes de ruta! Presentacions 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
porter-00 Ruta en moto Ruta dilluns 31 d'octubre (actualitzada) Sortides anteriors 2
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
porter-00 Ruta dilluns 24/10/2022 Rutes entre setmana 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
Nikokaos Clubs i agrupacions GIROMOTER@S: Ruta REMUNTANT EL TER Clubs i agrupacions 0
FormigaAtòmica Ruta en moto Ruta Transpirenaica i Costa Vasca Cròniques sobre motociclisme 6
Roger Ruta trail Garraf / Baix Llobtegat Sortides anteriors 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA 3DTT 2022 – ARAGÓ Negocis motoristes del territori català 0
Roger Ruta en moto Ruta d'entre-setmana pel pròxim dilluns 16 de maig Sortides anteriors 0
porter-00 Ruta dilluns 16 de maig Rutes entre setmana 8
Roger Ruta en moto XXI Ruta dels Portals + Trobada Motos Clàssiques Sortides anteriors 5
Roger Ruta en moto 13a Concentració i ruta Motos Clàssiques Andorra Rutes en moto 1
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL A DUO – EL CARDENER Negocis motoristes del territori català 0
T Ruta en moto Ruta dels Arbres Monumentals Rutes en moto 0
OnOff MotoTours On-Road RUTA PORTUGAL 2022 Rutes en moto 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta trail a Duo Las Bardenas Reales 2022 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta Trail Camí de St. Jaume Negocis motoristes del territori català 0
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
FerSalou Ruta en moto Ruta Motera pel Priorat Rutes en moto 0
Erik Ruta en moto Ruta cabo de gata-Nerja-Granada Rutes en moto 4
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2
AgustiCarmona Ruta en moto Ruta al Est d'Europa... capitol 3 Rutes en moto 0
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
AgustiCarmona Crònica Ruta al Est amb moto Cròniques sobre motociclisme 0
arnausalce Ruta en moto Ruta a Andorra i visita al museu de les dues rodes Cròniques sobre motociclisme 10
Tranquil Crònica Ruta a cavall d'Osona i El Berguedà Cròniques sobre motociclisme 2
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Nikokaos POLLO CON PAPAS RIDE (Mini ruta nocturna) Sortides anteriors 12

Fils similars