Ruta en moto Ruta Baix Llobregat

• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

Oleguerst

Nouvingut
Rider On Road
Premis
1
Bona tarda a tothom. Vist com està el panorama, ahir a la tarda vaig anar a fer un volt pel Baix LLobregat amb la moto i em van sortir 150 km... no està malament per no sortir de la comarca (bé,,, hi ha algun punt on el límit comarcal ha estat una mica "flexible"...). Us la deixo per si a algú li interessa i vol repetir.
Salut i gasolina!

Visualitzador de fitxers GPX

Adjunts

• Ruta_Moto_Baix_Llobregat.gpx
    1.020,8 KB · Visites: 53

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Bona tarda a tothom. Vist com està el panorama, ahir a la tarda vaig anar a fer un volt pel Baix LLobregat amb la moto i em van sortir 150 km... no està malament per no sortir de la comarca (bé,,, hi ha algun punt on el límit comarcal ha estat una mica "flexible"...). Us la deixo per si a algú li interessa i vol repetir.
Salut i gasolina!

Ruta ben completa a pesar de les limitacions, gràcies per compartir-la company!

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Salut i gasolina!

molt xula company!

Jaumenovas

Com es caminava?
Premis
11
Salut i gasolina!

Molt bona aquesta Ruta!!
Gràcies a la flexibilitat t’ha sortit un tomb genial.
En prenc nota per quan pogui, ja que tinc ganes de fer el tram d’Avinyó-Gavà.
Salut ‼️?✌️?

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Sanodrac Ruta offroad Baix Llobregat i Alt Penedès | F800GS i Tiger900 Rally MotoVlogs propis 3
Pep Aràgo Ruta en moto Ruta Trail Bunkers del Baix Empordà Trail 5
Burkat450R Ruta en moto Ruta per les Gavarres i costa del baix Empordà Rutes en moto 9
arnausalce Ruta en moto Ruta a Andorra i visita al museu de les dues rodes Cròniques 10
Tranquil Crònica Ruta a cavall d'Osona i El Berguedà Cròniques 2
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Rutes Obertes 136
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques 0
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Nikokaos Ruta - Girona POLLO CON PAPAS RIDE (Mini ruta nocturna) Rutes Obertes 12
Nikokaos Ruta en moto Ruta Girona - Montseny - Girona Rutes en moto 0
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
Guillem0013 OffRoad Ruta OffRoad Vic-Osona Rutes en moto 5
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6
jordiTR63 Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica Cròniques 6
Joel790r Ruta en moto Resum ruta pic negre Rutes en moto 16
Roger Informació Ruta 601 Barcelona cancel·lada Rutes en moto 0
Joel790r Ruta en moto Ruta 2 dies off cap de setmana Rutes en moto 3
Jaumenovas Crònica De ruta cap a Montferri Cròniques 2
Jaumenovas Ruta en moto Ruta de Terrassa a Castellbisbal Sortides anteriors 0
mami_en_moto Vídeos I així ens va anar la ruta del Club 125 | Ruta Mazinger Z MotoVlogs propis 3
Tranquil Crònica Ruta pel Ripollès Cròniques 6
Pep Aràgo Ruta Trail Osona/Ripollès, divendres 2 d abril Sortides anteriors 11
Edmond ruta per el priorat Trams 3
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques 3
soy_ohki Ruta Terrassa - Besalú - Sant Llorenç de Morunys - Terrassa Sortides anteriors 11
AgustiCarmona Vídeos Consells a Futurs Motoviajeros Capítol #3: PLANIFICAR UNA RUTA MotoVlogs propis 3
Adrià OffRoad Ruta Offroad per aquesta tarda Sortides anteriors 2
Jaumenovas Ruta en moto De ruta pel Vallès Occidental Rutes en moto 9
Pastoret Crònica Ruta pel Montseny - La ruta del llaç (2011) Cròniques 2
Sal919 Ruta Asfalt Vallès Oriental Sortides anteriors 21
Pep Aràgo Ruta Asfalt Osona i Lluçanès 13 o 14 Febrer...!!!! Sortides anteriors 35
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques 2
Gepi Ruta en moto Ruta Terol per pistes (125 - 250) Rutes en moto 2
Sergi Rabasa OffRoad Ruta curta matinal dimecres 16 Rutes en moto 7
Loxicdelamola Sortida 8 desembre ruta offroad fàcil entre lalt camp i la conca de barbera Sortides anteriors 10
Nikokaos 6a sortida GIROMOTER@S Ruta oberta: Banyoles - Cantallops - Port de la Selva - Banyoles Sortides anteriors 2
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
C Tram Trams extra! Proposta de subforum a Ruta en Moto Trams 10
C ANULADA PER RESTRICCIONS Ruta per el Maestrazgo sur, els dies 29 i 30 d'octubre Sortides anteriors 0
Road Super Travel Ruta en moto 31 Octubre CASTAÑORUTA 2020 - Ruta, esmorçar y regals per Halloween Rutes en moto 1
pepepotrero Ruta en moto Ruta a Montanejos Rutes en moto 1
pepepotrero Ruta en moto Ruta a Benasque Rutes en moto 2
Erik Ruta en moto Ruta dolça...pastissets de Rasquera!!! Rutes en moto 2
Road Super Travel Negoci de Motociclisme Ruta Transpirinenca del 04 al 10 de Setembre. ¡Últimes 2 places! Negocis motoristes del territori català 1
Arnaubarruera Crònica Ruta dels contrabandistes Cròniques 10
Nikokaos Ruta en moto AJORNADA !! Ruta 2 dies: Banyoles - Andorra - Banyoles Rutes en moto 8

Fils similars

A dalt