• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

OffRoad Ruta curta matinal dimecres 16

Afegit al Calendari 16-12-20

Sergi Rabasa

Sergi Rabasa

Rodant
16 Nov 2020
20
55
Premis
2
Hola a tothom!

Demà dimecres tinc el matí lliure i estic pensant a fer una sortideta offroad ni molt llarga ni complicada des de Barcelona per treure'm el mono de ruta i l'òxid del cos i recordar una mica com anava aixó d'anar per fora de la carretera

El problema es que com sempre he sortit en grup i tinc memòria de peix... no recordo cap ruta a prop de Barcelona :LOL:

Estava pensant en el temple budista que hi ha al Garraf pero les rutes que llegeixo per wikiloc parlen de pistes tancades i no me la vull jugar a que em fotin una multa... aquestes coses em fan bastant de respecte.

Algú de vosaltres coneix alguna ruta facileta i no molt llarga que surti de Barcelona o voltants i que toqui alguna pista?

Gràcies per avançat!

Gas!!!

PD: En un futur obriré un debat per parlar d'aixó de les pistes tancades amb candau i tal perquè ja no m'aclaro de per on es pot anar i per on no :ROFLMAO:.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola a tothom!

Demà dimecres tinc el matí lliure i estic pensant a fer una sortideta offroad ni molt llarga ni complicada des de Barcelona per treure'm el mono de ruta i l'òxid del cos i recordar una mica com anava aixó d'anar per fora de la carretera

El problema es que com sempre he sortit en grup i tinc memòria de peix... no recordo cap ruta a prop de Barcelona :LOL:

Estava pensant en el temple budista que hi ha al Garraf pero les rutes que llegeixo per wikiloc parlen de pistes tancades i no me la vull jugar a que em fotin una multa... aquestes coses em fan bastant de respecte.

Algú de vosaltres coneix alguna ruta facileta i no molt llarga que surti de Barcelona o voltants i que toqui alguna pista?

Gràcies per avançat!

Gas!!!

PD: En un futur obriré un debat per parlar d'aixó de les pistes tancades amb candau i tal perquè ja no m'aclaro de per on es pot anar i per on no :ROFLMAO:.
Moltes gràcies per la proposta Sergi!! A veure si s'hi anima algú.
 
fisgonator

fisgonator

Rodant
20 Jun 2020
31
77
Premis
4
Tota aquesta zona és plena de pistes que es poden fer, jo el que passa és que no tinc cap grabada.
Per exemple, pots fer fins Begues i des d'aquí anar per pista fins Olivella, fins al monestir i després fins Sitges per pista també.
Hi ha varietat...
A veure si algú t'ho pot aclarir més

Enviado desde mi Mi MIX 2 mediante Tapatalk
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tothom!

Demà dimecres tinc el matí lliure i estic pensant a fer una sortideta offroad ni molt llarga ni complicada des de Barcelona per treure'm el mono de ruta i l'òxid del cos i recordar una mica com anava aixó d'anar per fora de la carretera

El problema es que com sempre he sortit en grup i tinc memòria de peix... no recordo cap ruta a prop de Barcelona :LOL:

Estava pensant en el temple budista que hi ha al Garraf pero les rutes que llegeixo per wikiloc parlen de pistes tancades i no me la vull jugar a que em fotin una multa... aquestes coses em fan bastant de respecte.

Algú de vosaltres coneix alguna ruta facileta i no molt llarga que surti de Barcelona o voltants i que toqui alguna pista?

Gràcies per avançat!

Gas!!!

PD: En un futur obriré un debat per parlar d'aixó de les pistes tancades amb candau i tal perquè ja no m'aclaro de per on es pot anar i per on no :ROFLMAO:.
Què tal va anar l'escapada Sergi? Vas trobar un bon recorregut al final?
 
Sergi Rabasa

Sergi Rabasa

Rodant
16 Nov 2020
20
55
Premis
2
Tota aquesta zona és plena de pistes que es poden fer, jo el que passa és que no tinc cap grabada.
Per exemple, pots fer fins Begues i des d'aquí anar per pista fins Olivella, fins al monestir i després fins Sitges per pista també.
Hi ha varietat...
A veure si algú t'ho pot aclarir més

Enviado desde mi Mi MIX 2 mediante Tapatalk

Ei!

Doncs ara que la dius aquesta la recordo haver fet fa un temps, però no recordo el punt exacte per on es tirava.
El proper dia hi aniré i si la trobo la registraré amb el Wiki :ROFLMAO:
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Sergi Rabasa

Sergi Rabasa

Rodant
16 Nov 2020
20
55
Premis
2
Què tal va anar l'escapada Sergi? Vas trobar un bon recorregut al final?
Hola!

Doncs mira, al final se'm va emmerdar el matí i sortia ja passades les 11 i amb poc marge de temps, així que vaig enfilar per la carretera de Cerdanyola fins arribar 'hi i pel camí vaig trobar un trencall de pista que no tenia cap cadena i que portava a un restaurant. Deurien ser un parell de km aprox. de pista
Va ser ridícula, però menys es res :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola!

Doncs mira, al final se'm va emmerdar el matí i sortia ja passades les 11 i amb poc marge de temps, així que vaig enfilar per la carretera de Cerdanyola fins arribar 'hi i pel camí vaig trobar un trencall de pista que no tenia cap cadena i que portava a un restaurant. Deurien ser un parell de km aprox. de pista
Va ser ridícula, però menys es res :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
La masia Can Sardà, segurament... que jo recordi és l única que és una mica "amagada" a la Crtra. de Cerdanyola... :unsure::unsure:
 
  • Like
Reaccions: Sergi Rabasa
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 0
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
E Ruta en moto Dissabte 23 de desembre Ruta Oberta Bcn - Montsant 325kms Rutes Obertes 2
Fran Mataró Ruta en moto Retrobament d'amics, ruta i esmorzar Rutes en moto 0
Llao Crònica Ruta dels 28 Colls. Cròniques sobre motociclisme 13
FormigaAtòmica Ruta del Silenci Rutes Obertes 6
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta de los Contrabandistas COMPLETA Rutes en moto 0
scooterista.cat Ruta del Silenci | The silent Route, en solitari :) Sortides anteriors 8
porter-00 Ruta dilluns 8 de maig Sortides anteriors 12
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
porter-00 Ruta en moto Ruta dilluns 24 abril Sortides anteriors 10
M Amb ganes de ruta! Presentacions 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
porter-00 Ruta en moto Ruta dilluns 31 d'octubre (actualitzada) Sortides anteriors 2
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
porter-00 Ruta dilluns 24/10/2022 Rutes entre setmana 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
Nikokaos Clubs i agrupacions GIROMOTER@S: Ruta REMUNTANT EL TER Clubs i agrupacions 0
FormigaAtòmica Ruta en moto Ruta Transpirenaica i Costa Vasca Cròniques sobre motociclisme 6
Roger Ruta trail Garraf / Baix Llobtegat Sortides anteriors 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA 3DTT 2022 – ARAGÓ Negocis motoristes del territori català 0
Roger Ruta en moto Ruta d'entre-setmana pel pròxim dilluns 16 de maig Sortides anteriors 0
porter-00 Ruta dilluns 16 de maig Rutes entre setmana 8
Roger Ruta en moto XXI Ruta dels Portals + Trobada Motos Clàssiques Sortides anteriors 5
Roger Ruta en moto 13a Concentració i ruta Motos Clàssiques Andorra Rutes en moto 1
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL A DUO – EL CARDENER Negocis motoristes del territori català 0
T Ruta en moto Ruta dels Arbres Monumentals Rutes en moto 0
OnOff MotoTours On-Road RUTA PORTUGAL 2022 Rutes en moto 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta trail a Duo Las Bardenas Reales 2022 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta Trail Camí de St. Jaume Negocis motoristes del territori català 0
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
FerSalou Ruta en moto Ruta Motera pel Priorat Rutes en moto 0
Erik Ruta en moto Ruta cabo de gata-Nerja-Granada Rutes en moto 4
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2
AgustiCarmona Ruta en moto Ruta al Est d'Europa... capitol 3 Rutes en moto 0
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
AgustiCarmona Crònica Ruta al Est amb moto Cròniques sobre motociclisme 0
arnausalce Ruta en moto Ruta a Andorra i visita al museu de les dues rodes Cròniques sobre motociclisme 10
Tranquil Crònica Ruta a cavall d'Osona i El Berguedà Cròniques sobre motociclisme 2
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Nikokaos POLLO CON PAPAS RIDE (Mini ruta nocturna) Sortides anteriors 12
Nikokaos Ruta en moto Ruta Girona - Montseny - Girona Rutes en moto 0

Fils similars