T
TARRAKO RIDER
Nouvingut
- 3 Set 2021
- 8
- 16
- Premis
- 2
Bones, porto temps donant-li tombs al cap de fer un ''viatge'' motero amb un esperit aventurer, m'agradaria fer una ruta alla on sigui i fer una o varies nits fora pernoctant o inclús amb una tenda de campanya, la qüestio es que una ruta d'aquest tipus es més divertit fer-la amb gent, i per aixo publico aquest fil a veure si algú s'anima. Si algú n'ha fet alguna d'aquest estil estaria be que compartís la seva expèriencia i sobretot quin material va portar i quin va veure imprescindible o va trobar a faltar., i com va organitzar tots els objectes a la moto com el sac, si el va ficar dins d'una maleta o el va portar fora etc...
P.D. M'agradaria fer Vivac amb moto, te que ser una experiencia brutal dormir a la muntanya nomès amb el sac de dormir, l'aillant i la funda de vivac, amb la moto al costat i un cel estrellat.
Podriem fer servir aquest mateix fil pels qui tinguin tambe aquest esperit aventurer i els hi agradaria fer-ho parlar de fer una ruta d'aquest tipus.
Gaaaaasss
P.D. M'agradaria fer Vivac amb moto, te que ser una experiencia brutal dormir a la muntanya nomès amb el sac de dormir, l'aillant i la funda de vivac, amb la moto al costat i un cel estrellat.
Podriem fer servir aquest mateix fil pels qui tinguin tambe aquest esperit aventurer i els hi agradaria fer-ho parlar de fer una ruta d'aquest tipus.
Gaaaaasss