• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica

Cròniques de rutes en moto
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

EL 19/6 va començar com un dia lleganyós, tapat de núvols .... no plovia però semblava que podria fer-ho en qualsevol moment. La temperatura, però, era força bona . Durant tot el dia ens vam moure entre els 21º i els 27º, segons el lloc i l'hora. La xafogor ... intensa!

Sobre les 08:00 vaig arribar al punt de sortida, al poc arribava en @1nanu, els @cargols2rodes, en @Herman i en @Nikokaos & parella.

Tot estava molt ben preparat. Vam fer les acreditacions, prendre un cafetó i preparar-nos per la sortida.

Va començar a gotejar, poca cosa però enfangada, com per tota Catalunya es veu. Màquines i pilots anaven quedant pringats de fang i encara no havíem ni començat.

Com que teníem dorsals diversos en sortir ens vam esperar fins que va sortir l'últim per anar plegats. Eren sobre les 10h.

Festival de corbes en dues grans etapes :

Bucle Oest : Valls - Prades - Priorat - Valls de 219 km al mati
Un breu refrigeri sobre les 15:00 a Valls, al punt de sortida-arribada
Bucle Est : Valls - El Catllar - Llorac - Conesa - Valls de 190 km a la tarda

La organització es va preparar un recorregut a base de corbes i mes corbes per les esplèndides carreteres de les comarques de Tarragona. (y)(y)

Personalment he de dir que en un moment o altre ja m'havia fet molts de els trams escollits, excepte un que es el que va des de Escaladei fina a tocar de Torroja del Priorat. Una pista asfaltada, sense nomenclatura de carretera que crec que va ser la mes delicada, sobretot si anaves amb cert tipus de moto esportiva... cap problema per les trail.

Vaig gaudir de tot el recorregut, però particularment del bucle de la tarda on vaig tornar a passar per on no ho havia fet fa molts anys, la mini-carretereta entre Vila-Rodona i Aiguaviva TV2443 i altres trams fantàstics com la TV2441 entre Ranxos de Bonany i Santes Creus o la T201 entre Esblada i Santa Coloma de Queralt...

Durant tot el dia, això si, vam anar entomant gotellades de pluja fangosa, no molt abundants però que t'anaven deixant cobert de fanget.

No ens vam perdre en cap moment i vam passar per tots el punts de control. Cap incident remarcable. Segons sembla vam arribar al voltant de les posicions 50º, tot i que eren unes 130 motos i de fet vam sortir força tard.

Una jornada motera collonuda ??

Algunes dades personals :

- +/- 7,5 hores en marxa (en els 2 bucles).
- 502 Km recorreguts entre els dos trams i els viatges d'anada i tornada a Valls des de casa.
- Consum mitja de la VStrom 4,3 litres/100 kms ...es una meravella i va com una seda !!!. ❤️
- Bridgestone Battlax Adventure A41 : Els pneumàtics que porto.... molt bé!. Jo soc de secà, motocilisticament parlant. Rodar plovent o en asfalt mullat no em fa gens de gràcia.
Ens vam trobar tot tipus de superfície, de completament eixuta i super ben pavimentada a trossos bruts i terrosos o pistes asfaltades.
Amb el xip-xap de la pluja de fang no hi havia moooolta aigua, però si el que per mi es pitjor... aquella brutícia relliscosa que es fa al principi de la pluja i que quan plou fort esbandeix ... però no s'esbandia !!!
Però amb els A41 i el control de tracció vaig anar fenomenal... saltava si ho havia de fer però perfecte. Als trams de la tarda ja tenia el feeling que m'agrada i em vaig atrevir a enxufar una mica mes ... :cool:

Aquest matí li he fet un bon "massatge" a la VStrom... neteja acurada del fang sec, que de fet es converteix en pols, engreixada de cadena i revisió de pressions de rodes... Redy to Race again! ???

De fotos i vídeos .... 0. Portava la càmera però al final no la vaig ni muntar. I amb el mòbil dedicat a GPS i ancorat a la moto, al final per no treure-posar ... no fotos. Llàstima. Em quedo amb la de la sortida, les que ens van fer en alguns punts del recorregut i que suposo publicaran en breu i la que adjunto, amb el permís d'en @Nikokaos (es de la seva càmera) i que ens va fer a tota la colla un altre participant al final del recorregut, a Valls

MotorutaValls2021 4 1



I unes captures dels tracks penjats a Wikiloc

Ruta mati
Ruta tarda


Molta moto en molt bona companyia.
Gràcies a tots per un dia perfecte !!!

Salut i gasssss!
 
Última edició:
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Holas!

EL 19/6 va començar com un dia lleganyós, tapat de núvols .... no plovia però semblava que podria fer-ho en qualsevol moment. La temperatura, però, era força bona . Durant tot el dia ens vam moure entre els 21º i els 27º, segons el lloc i l'hora. La xafogor ... intensa!

Sobre les 08:00 vaig arribar al punt de sortida, al poc arribava en @1nanu, els @cargols2rodes, en @Herman i en @Nikokaos & parella.

Tot estava molt ben preparat. Vam fer les acreditacions, prendre un cafetó i preparar-nos per la sortida.

Va començar a gotejar, poca cosa però enfangada, com per tota Catalunya es veu. Màquines i pilots anaven quedant pringats de fang i encara no havíem ni començat.

Com que teníem dorsals diversos en sortir ens vam esperar fins que va sortir l'últim per anar plegats. Eren sobre les 10h.

Festival de corbes en dues grans etapes :

Bucle Oest : Valls - Prades - Priorat - Valls de 219 km al mati
Un breu refrigeri sobre les 15:00 a Valls, al punt de sortida-arribada
Bucle Est : Valls - El Catllar - Llorac - Conesa - Valls de 190 km a la tarda

La organització es va preparar un recorregut a base de corbes i mes corbes per les esplèndides carreteres de les comarques de Tarragona. (y)(y)

Personalment he de dir que en un moment o altre ja m'havia fet molts de els trams escollits, excepte un que es el que va des de Escaladei fina a tocar de Torroja del Priorat. Una pista asfaltada, sense nomenclatura de carretera que crec que va ser la mes delicada, sobretot si anaves amb cert tipus de moto esportiva... cap problema per les trail.

Vaig gaudir de tot el recorregut, però particularment del bucle de la tarda on vaig tornar a passar per on no ho havia fet fa molts anys, la mini-carretereta entre Vila-Rodona i Aiguaviva TV2443 i altres trams fantàstics com la TV2441 entre Ranxos de Bonany i Santes Creus o la T201 entre Esblada i Santa Coloma de Queralt...

Durant tot el dia, això si, vam anar entomant gotellades de pluja fangosa, no molt abundants però que t'anaven deixant cobert de fanget.

No ens vam perdre en cap moment i vam passar per tots el punts de control. Cap incident remarcable. Segons sembla vam arribar al voltant de les posicions 50º, tot i que eren unes 130 motos i de fet vam sortir força tard.

Una jornada motera collonuda ??

Algunes dades personals :

- +/- 7,5 hores en marxa (en els 2 bucles).
- 502 Km recorreguts entre els dos trams i els viatges d'anada i tornada a Valls des de casa.
- Consum mitja de la VStrom 4,3 litres/100 kms ...es una meravella i va com una seda !!!. ❤️
- Bridgestone Battlax Adventure A41 : Els pneumàtics que porto.... molt bé!. Jo soc de secà, motocilisticament parlant. Rodar plovent o en asfalt mullat no em fa gens de gràcia.
Ens vam trobar tot tipus de superfície, de completament eixuta i super ben pavimentada a trossos bruts i terrosos o pistes asfaltades.
Amb el xip-xap de la pluja de fang no hi havia moooolta aigua, però si el que per mi es pitjor... aquella brutícia relliscosa que es fa al principi de la pluja i que quan plou fort esbandeix ... però no s'esbandia !!!
Però amb els A41 i el control de tracció vaig anar fenomenal... saltava si ho havia de fer però perfecte. Als trams de la tarda ja tenia el feeling que m'agrada i em vaig atrevir a enxufar una mica mes ... :cool:

Aquest matí li he fet un bon "massatge" a la VStrom... neteja acurada del fang sec, que de fet es converteix en pols, engreixada de cadena i revisió de pressions de rodes... Redy to Race again! ???

De fotos i vídeos .... 0. Portava la càmera però al final no la vaig ni muntar. I amb el mòbil dedicat a GPS i ancorat a la moto, al final per no treure-posar ... no fotos. Llàstima. Em quedo amb la de la sortida, les que ens van fer en alguns punts del recorregut i que suposo publicaran en breu i la que adjunto, amb el permís d'en @Nikokaos (es de la seva càmera) i que ens va fer a tota la colla un altre participant al final del recorregut, a Valls

Veure l'arxiu adjunt 4100


I unes captures dels tracks penjats a Wikiloc

Veure l'arxiu adjunt 4101Veure l'arxiu adjunt 4102

Molta moto en molt bona companyia.
Gràcies a tots per un dia perfecte !!!

Salut i gasssss!
Molt bona crónica de una molt bona jornada i una molt bona companyia
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.172
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Holas!

EL 19/6 va començar com un dia lleganyós, tapat de núvols .... no plovia però semblava que podria fer-ho en qualsevol moment. La temperatura, però, era força bona . Durant tot el dia ens vam moure entre els 21º i els 27º, segons el lloc i l'hora. La xafogor ... intensa!

Sobre les 08:00 vaig arribar al punt de sortida, al poc arribava en @1nanu, els @cargols2rodes, en @Herman i en @Nikokaos & parella.

Tot estava molt ben preparat. Vam fer les acreditacions, prendre un cafetó i preparar-nos per la sortida.

Va començar a gotejar, poca cosa però enfangada, com per tota Catalunya es veu. Màquines i pilots anaven quedant pringats de fang i encara no havíem ni començat.

Com que teníem dorsals diversos en sortir ens vam esperar fins que va sortir l'últim per anar plegats. Eren sobre les 10h.

Festival de corbes en dues grans etapes :

Bucle Oest : Valls - Prades - Priorat - Valls de 219 km al mati
Un breu refrigeri sobre les 15:00 a Valls, al punt de sortida-arribada
Bucle Est : Valls - El Catllar - Llorac - Conesa - Valls de 190 km a la tarda

La organització es va preparar un recorregut a base de corbes i mes corbes per les esplèndides carreteres de les comarques de Tarragona. (y)(y)

Personalment he de dir que en un moment o altre ja m'havia fet molts de els trams escollits, excepte un que es el que va des de Escaladei fina a tocar de Torroja del Priorat. Una pista asfaltada, sense nomenclatura de carretera que crec que va ser la mes delicada, sobretot si anaves amb cert tipus de moto esportiva... cap problema per les trail.

Vaig gaudir de tot el recorregut, però particularment del bucle de la tarda on vaig tornar a passar per on no ho havia fet fa molts anys, la mini-carretereta entre Vila-Rodona i Aiguaviva TV2443 i altres trams fantàstics com la TV2441 entre Ranxos de Bonany i Santes Creus o la T201 entre Esblada i Santa Coloma de Queralt...

Durant tot el dia, això si, vam anar entomant gotellades de pluja fangosa, no molt abundants però que t'anaven deixant cobert de fanget.

No ens vam perdre en cap moment i vam passar per tots el punts de control. Cap incident remarcable. Segons sembla vam arribar al voltant de les posicions 50º, tot i que eren unes 130 motos i de fet vam sortir força tard.

Una jornada motera collonuda ??

Algunes dades personals :

- +/- 7,5 hores en marxa (en els 2 bucles).
- 502 Km recorreguts entre els dos trams i els viatges d'anada i tornada a Valls des de casa.
- Consum mitja de la VStrom 4,3 litres/100 kms ...es una meravella i va com una seda !!!. ❤️
- Bridgestone Battlax Adventure A41 : Els pneumàtics que porto.... molt bé!. Jo soc de secà, motocilisticament parlant. Rodar plovent o en asfalt mullat no em fa gens de gràcia.
Ens vam trobar tot tipus de superfície, de completament eixuta i super ben pavimentada a trossos bruts i terrosos o pistes asfaltades.
Amb el xip-xap de la pluja de fang no hi havia moooolta aigua, però si el que per mi es pitjor... aquella brutícia relliscosa que es fa al principi de la pluja i que quan plou fort esbandeix ... però no s'esbandia !!!
Però amb els A41 i el control de tracció vaig anar fenomenal... saltava si ho havia de fer però perfecte. Als trams de la tarda ja tenia el feeling que m'agrada i em vaig atrevir a enxufar una mica mes ... :cool:

Aquest matí li he fet un bon "massatge" a la VStrom... neteja acurada del fang sec, que de fet es converteix en pols, engreixada de cadena i revisió de pressions de rodes... Redy to Race again! ???

De fotos i vídeos .... 0. Portava la càmera però al final no la vaig ni muntar. I amb el mòbil dedicat a GPS i ancorat a la moto, al final per no treure-posar ... no fotos. Llàstima. Em quedo amb la de la sortida, les que ens van fer en alguns punts del recorregut i que suposo publicaran en breu i la que adjunto, amb el permís d'en @Nikokaos (es de la seva càmera) i que ens va fer a tota la colla un altre participant al final del recorregut, a Valls

Veure l'arxiu adjunt 4100


I unes captures dels tracks penjats a Wikiloc

Veure l'arxiu adjunt 4101Veure l'arxiu adjunt 4102

Molta moto en molt bona companyia.
Gràcies a tots per un dia perfecte !!!

Salut i gasssss!
Un plaer rodar amb tot vosaltres. Jo també con tú, un 500km, de tornada una mica de pluja, però al ser a les terres de Lleida..... Res de res jajajaja. Un apunt personal, el coll de Lilla després de fer-ho 4 vegades en un dia se'n va fer molt curt jajajajaja
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Ostres, ostres, ostres.....

Com que només li vas enxufar una mica a la tarda, @jordiTR63 ?
Jo vaig passar-m'ho teta tot seguint-te, bandarra !! Si tenia cap dubte sobre la capacitat de la VStrom de rodar fort, es va esbair ràpidament !!

Jo només afegiré que les Michelin Road 5 i Pilot Road 4 que porto em van anar de fàbula i vaig rodar amb molta seguretat tota l'estona.... I sense control de tracció !!!

De veritat, si no heu rodat per aquestes contrades, HEU DE VENIR !!!
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Holas!

EL 19/6 va començar com un dia lleganyós, tapat de núvols .... no plovia però semblava que podria fer-ho en qualsevol moment. La temperatura, però, era força bona . Durant tot el dia ens vam moure entre els 21º i els 27º, segons el lloc i l'hora. La xafogor ... intensa!

Sobre les 08:00 vaig arribar al punt de sortida, al poc arribava en @1nanu, els @cargols2rodes, en @Herman i en @Nikokaos & parella.

Tot estava molt ben preparat. Vam fer les acreditacions, prendre un cafetó i preparar-nos per la sortida.

Va començar a gotejar, poca cosa però enfangada, com per tota Catalunya es veu. Màquines i pilots anaven quedant pringats de fang i encara no havíem ni començat.

Com que teníem dorsals diversos en sortir ens vam esperar fins que va sortir l'últim per anar plegats. Eren sobre les 10h.

Festival de corbes en dues grans etapes :

Bucle Oest : Valls - Prades - Priorat - Valls de 219 km al mati
Un breu refrigeri sobre les 15:00 a Valls, al punt de sortida-arribada
Bucle Est : Valls - El Catllar - Llorac - Conesa - Valls de 190 km a la tarda

La organització es va preparar un recorregut a base de corbes i mes corbes per les esplèndides carreteres de les comarques de Tarragona. (y)(y)

Personalment he de dir que en un moment o altre ja m'havia fet molts de els trams escollits, excepte un que es el que va des de Escaladei fina a tocar de Torroja del Priorat. Una pista asfaltada, sense nomenclatura de carretera que crec que va ser la mes delicada, sobretot si anaves amb cert tipus de moto esportiva... cap problema per les trail.

Vaig gaudir de tot el recorregut, però particularment del bucle de la tarda on vaig tornar a passar per on no ho havia fet fa molts anys, la mini-carretereta entre Vila-Rodona i Aiguaviva TV2443 i altres trams fantàstics com la TV2441 entre Ranxos de Bonany i Santes Creus o la T201 entre Esblada i Santa Coloma de Queralt...

Durant tot el dia, això si, vam anar entomant gotellades de pluja fangosa, no molt abundants però que t'anaven deixant cobert de fanget.

No ens vam perdre en cap moment i vam passar per tots el punts de control. Cap incident remarcable. Segons sembla vam arribar al voltant de les posicions 50º, tot i que eren unes 130 motos i de fet vam sortir força tard.

Una jornada motera collonuda ??

Algunes dades personals :

- +/- 7,5 hores en marxa (en els 2 bucles).
- 502 Km recorreguts entre els dos trams i els viatges d'anada i tornada a Valls des de casa.
- Consum mitja de la VStrom 4,3 litres/100 kms ...es una meravella i va com una seda !!!. ❤️
- Bridgestone Battlax Adventure A41 : Els pneumàtics que porto.... molt bé!. Jo soc de secà, motocilisticament parlant. Rodar plovent o en asfalt mullat no em fa gens de gràcia.
Ens vam trobar tot tipus de superfície, de completament eixuta i super ben pavimentada a trossos bruts i terrosos o pistes asfaltades.
Amb el xip-xap de la pluja de fang no hi havia moooolta aigua, però si el que per mi es pitjor... aquella brutícia relliscosa que es fa al principi de la pluja i que quan plou fort esbandeix ... però no s'esbandia !!!
Però amb els A41 i el control de tracció vaig anar fenomenal... saltava si ho havia de fer però perfecte. Als trams de la tarda ja tenia el feeling que m'agrada i em vaig atrevir a enxufar una mica mes ... :cool:

Aquest matí li he fet un bon "massatge" a la VStrom... neteja acurada del fang sec, que de fet es converteix en pols, engreixada de cadena i revisió de pressions de rodes... Redy to Race again! ???

De fotos i vídeos .... 0. Portava la càmera però al final no la vaig ni muntar. I amb el mòbil dedicat a GPS i ancorat a la moto, al final per no treure-posar ... no fotos. Llàstima. Em quedo amb la de la sortida, les que ens van fer en alguns punts del recorregut i que suposo publicaran en breu i la que adjunto, amb el permís d'en @Nikokaos (es de la seva càmera) i que ens va fer a tota la colla un altre participant al final del recorregut, a Valls

Veure l'arxiu adjunt 4105


I unes captures dels tracks penjats a Wikiloc

Veure l'arxiu adjunt 4101Veure l'arxiu adjunt 4102

Molta moto en molt bona companyia.
Gràcies a tots per un dia perfecte !!!

Salut i gasssss!
Bon dia Jordi! Gràcies per compartir-ne una crònica, especialment tractant-se d'un esdeveniment menys conegut com aquest, i que està clar que val la pena de tenir en compte. Si et sembla bé la publiquem a la portada i la difonem a les xarxes socials, ja no només per difondre l'esdeveniment en si sinó perquè sempre és agradable i interessant de llegir i conèixer experiències com aquesta.

Me n'alegro de que ho passéssiu tant bé ?
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Ostres, ostres, ostres.....

Com que només li vas enxufar una mica a la tarda, @jordiTR63 ?
Jo vaig passar-m'ho teta tot seguint-te, bandarra !! Si tenia cap dubte sobre la capacitat de la VStrom de rodar fort, es va esbair ràpidament !!

Jo només afegiré que les Michelin Road 5 i Pilot Road 4 que porto em van anar de fàbula i vaig rodar amb molta seguretat tota l'estona.... I sense control de tracció !!!

De veritat, si no heu rodat per aquestes contrades, HEU DE VENIR !!!
??:ROFLMAO:
 
  • Like
Reaccions: Serra
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola a tots,

Ja han sortit publicades les fotos on-the-road.

Hi ha 2 fotògrafs que van fer fotos :

1.- Unes les trobareu a https://www.lamapix.com/php/pages/viewv3.php?code=3ZYYX46JNF . Es passen 3 pobles amb el preu unitari i a mes, 8€ x foto si la vols baixar. Si no te la envien per correu. Em sembla un preu fora de mida.

2.- Un altre es un fotògraf local que es diu Roger Recasens i aquest les cobra a 8€ x foto .... molt millor. N'he localitzat unes quantes del nostre grup :

@Nikokaos : https://www.recasensroger.cat/sense...kq5j2ily-1a48a544-c422-4fdb-ae61-5a7047f6c0f6

@cargols2rodes : https://www.recasensroger.cat/sense...kq5j2ily-faa2ca71-ee27-4170-a2d1-89544481cdcc

@1nanu : https://www.recasensroger.cat/sense...kq5j2ily-ca691e77-67b8-43e6-9bbc-24d2932abd29

@Herman : https://www.recasensroger.cat/sense...kq5j2ily-509e1f1c-b8bb-4112-a344-1fb33b6c1d17

@jordiTR63 : https://www.recasensroger.cat/sense...kq5j2ily-df9fbbe6-0211-4d47-b3fd-5ed3ea5d41b7

Ep ... sortim en mes fotos que les que indico... feu un cop d'ull a la web https://www.recasensroger.cat/sense-limits-road-2021 !!!

... Jo he comprat aquesta a https://www.recasensroger.cat/ .... 8€ via Bizum i disponibilitat de baixades il·limitades i immediates :

Sense Covid Road 317 25percent


Esplèndida foto a la C37 direcció Querol ... amb en @Nikokaos a rebufo ?✊?✊ :cool:


Salut i gasssss!
 
Última edició:
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Hola a tots,

Ja han sortit publicades les fotos on-the-road.

Hi ha 2 fotògrafs que van fer fotos :

1.- Unes les trobareu a https://www.lamapix.com/php/pages/viewv3.php?code=3ZYYX46JNF . Es passen 3 pobles amb el preu unitari i a mes, 8€ x foto si la vols baixar. Si no te la envien per correu. Em sembla un preu fora de mida.

2.- Un altre es un fotògraf local que es diu Roger Recasens i aquest les cobra a 8€ x foto .... molt millor. N'he localitzat unes quantes del nostre grup :

@Nikokaos : https://www.recasensroger.cat/sense...kq5j2ily-1a48a544-c422-4fdb-ae61-5a7047f6c0f6

@cargols2rodes : https://www.recasensroger.cat/sense...kq5j2ily-faa2ca71-ee27-4170-a2d1-89544481cdcc

@1nanu : https://www.recasensroger.cat/sense...kq5j2ily-ca691e77-67b8-43e6-9bbc-24d2932abd29

@Herman : https://www.recasensroger.cat/sense...kq5j2ily-509e1f1c-b8bb-4112-a344-1fb33b6c1d17

@jordiTR63 : https://www.recasensroger.cat/sense...kq5j2ily-df9fbbe6-0211-4d47-b3fd-5ed3ea5d41b7

Ep ... sortim en mes fotos que les que indico... feu un cop d'ull a la web https://www.recasensroger.cat/sense-limits-road-2021 !!!

... Jo he comprat aquesta a https://www.recasensroger.cat/ .... 8€ via Bizum i disponibilitat de baixades il·limitades i immediates :

Veure l'arxiu adjunt 4108

Esplèndida foto a la C37 direcció Querol ... amb en @Nikokaos a rebufo ?✊?✊ :cool:


Salut i gasssss!
És collonuda la foto!!!!
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 0
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
E Ruta en moto Dissabte 23 de desembre Ruta Oberta Bcn - Montsant 325kms Rutes Obertes 2
Fran Mataró Ruta en moto Retrobament d'amics, ruta i esmorzar Rutes en moto 0
Llao Crònica Ruta dels 28 Colls. Cròniques sobre motociclisme 13
FormigaAtòmica Ruta del Silenci Rutes Obertes 6
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta de los Contrabandistas COMPLETA Rutes en moto 0
scooterista.cat Ruta del Silenci | The silent Route, en solitari :) Sortides anteriors 8
porter-00 Ruta dilluns 8 de maig Sortides anteriors 12
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
porter-00 Ruta en moto Ruta dilluns 24 abril Sortides anteriors 10
M Amb ganes de ruta! Presentacions 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
porter-00 Ruta en moto Ruta dilluns 31 d'octubre (actualitzada) Sortides anteriors 2
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
porter-00 Ruta dilluns 24/10/2022 Rutes entre setmana 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
Nikokaos Clubs i agrupacions GIROMOTER@S: Ruta REMUNTANT EL TER Clubs i agrupacions 0
FormigaAtòmica Ruta en moto Ruta Transpirenaica i Costa Vasca Cròniques sobre motociclisme 6
Roger Ruta trail Garraf / Baix Llobtegat Sortides anteriors 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA 3DTT 2022 – ARAGÓ Negocis motoristes del territori català 0
Roger Ruta en moto Ruta d'entre-setmana pel pròxim dilluns 16 de maig Sortides anteriors 0
porter-00 Ruta dilluns 16 de maig Rutes entre setmana 8
Roger Ruta en moto XXI Ruta dels Portals + Trobada Motos Clàssiques Sortides anteriors 5
Roger Ruta en moto 13a Concentració i ruta Motos Clàssiques Andorra Rutes en moto 1
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL A DUO – EL CARDENER Negocis motoristes del territori català 0
T Ruta en moto Ruta dels Arbres Monumentals Rutes en moto 0
OnOff MotoTours On-Road RUTA PORTUGAL 2022 Rutes en moto 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta trail a Duo Las Bardenas Reales 2022 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta Trail Camí de St. Jaume Negocis motoristes del territori català 0
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
FerSalou Ruta en moto Ruta Motera pel Priorat Rutes en moto 0
Erik Ruta en moto Ruta cabo de gata-Nerja-Granada Rutes en moto 4
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2
AgustiCarmona Ruta en moto Ruta al Est d'Europa... capitol 3 Rutes en moto 0
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
AgustiCarmona Crònica Ruta al Est amb moto Cròniques sobre motociclisme 0
arnausalce Ruta en moto Ruta a Andorra i visita al museu de les dues rodes Cròniques sobre motociclisme 10
Tranquil Crònica Ruta a cavall d'Osona i El Berguedà Cròniques sobre motociclisme 2
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Nikokaos POLLO CON PAPAS RIDE (Mini ruta nocturna) Sortides anteriors 12
Nikokaos Ruta en moto Ruta Girona - Montseny - Girona Rutes en moto 0

Fils similars