Ruta en moto Ruta per Euskadi

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
Premis
2
Bon dia!

No sé si penjar aquest dubte en aquest subfòrum o en el de sortides... Si cal moure'l, endavant.

Estic planificant la sortida de 3-4 dies que acostumo a fer amb l'arribada de la calor i aquest any m'agradaria dirigir-me cap a la zona d'Euskadi. Com us podreu imaginar, el que busco és muntanya, carreteres tranquiles i paratges que valguin la pena.

Si algú té recomanacions de llocs/zones/rutes que calgui visitar si o si, o qualsevol consell d'hospedatge o similar, ho agraïre molt. Evidentment, si sabeu de links de rutes o motovlogs, genial!

Gràcies!

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Bon dia!

No sé si penjar aquest dubte en aquest subfòrum o en el de sortides... Si cal moure'l, endavant.

Estic planificant la sortida de 3-4 dies que acostumo a fer amb l'arribada de la calor i aquest any m'agradaria dirigir-me cap a la zona d'Euskadi. Com us podreu imaginar, el que busco és muntanya, carreteres tranquiles i paratges que valguin la pena.

Si algú té recomanacions de llocs/zones/rutes que calgui visitar si o si, o qualsevol consell d'hospedatge o similar, ho agraïre molt. Evidentment, si sabeu de links de rutes o motovlogs, genial!

Gràcies!
Bon dia!! Doncs és molt bon plan, segur que amb l'entrada del bon temps agraeixes escapar-te per aquella zona. Tinc uns parents per alli, els hi preguntaré a veure, ja que no tinc la sort d'haver-hi anat amb la moto.

@Sr.Foz al teu fil de la BMW comentes que has fet rutes pel País Vasc, potser el pots asessorar!

Salut!

Última edició:

Sr.Foz

Nouvingut
Premis
1
Bon dia!

Gràcies!
Ei jo vaig fer una ruta desde Barcelona find el País Basc farà un any o dos aproximadament i la veritat super bé i si el que busques es paissatges i rutes carreteres de put....mare es una opció molt bona.
Yo vaig fer Bcn fins a Jaca i vaig fer nit allà (es un tram força aburrit ja que molt troç és autopista y nacional). A Jaca vaig aprofitar per anar a l'estació de Canfranc y al port de montanya de Candanchu. De Jaca vaig anar fins a Hondarribia tot per carretes secundaries (N-240 i N-121A) hi ha trams que hi han llacs i rectes infinites on pot fer postureo xD.
I d'hondarribia (vaig para abants a Zugarramurdi) vaig anar fins a Sant Sebastian,Irun, orio,Lequeito, Guernica,zumaya......
Doncs bé tot sempre per carreteres secundaries ja que es lo guay.
Si necesites alguna cosa més aquí estic.
Vinga ens veïem

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
Premis
2
Ei jo vaig fer una ruta desde Barcelona find el País Basc farà un any o dos aproximadament i la veritat super bé i si el que busques es paissatges i rutes carreteres de put....mare es una opció molt bona.
Yo vaig fer Bcn fins a Jaca i vaig fer nit allà (es un tram força aburrit ja que molt troç és autopista y nacional). A Jaca vaig aprofitar per anar a l'estació de Canfranc y al port de montanya de Candanchu. De Jaca vaig anar fins a Hondarribia tot per carretes secundaries (N-240 i N-121A) hi ha trams que hi han llacs i rectes infinites on pot fer postureo xD.
I d'hondarribia (vaig para abants a Zugarramurdi) vaig anar fins a Sant Sebastian,Irun, orio,Lequeito, Guernica,zumaya......
Doncs bé tot sempre per carreteres secundaries ja que es lo guay.
Si necesites alguna cosa més aquí estic.
Vinga ens veïem

Moltíssimes gràcies! Em serveix de molt!

Si, sóc conscient que el primer dia és bastant conyàs. Aquest estiu passat vaig anar fins a Panticosa, i el primer dia va ser super avorrit tot i que algun trosset xulo vaig enganxar.

A mesura que vagi construïnt la ruta, ja anirè penjant-ho!

Gràcies de nou!

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6
Edmond ruta per el priorat Trams 3
Adrià OffRoad Ruta Offroad per aquesta tarda Sortides anteriors 2
Gepi Ruta en moto Ruta Terol per pistes (125 - 250) Rutes en moto 2
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
C ANULADA PER RESTRICCIONS Ruta per el Maestrazgo sur, els dies 29 i 30 d'octubre Sortides anteriors 0
Road Super Travel Ruta en moto 31 Octubre CASTAÑORUTA 2020 - Ruta, esmorçar y regals per Halloween Rutes en moto 1
Burkat450R Ruta en moto Ruta on-road el dissabte 8 d'agost per les Gavarres Rutes en moto 3
Burkat450R Ruta en moto Ruta per les Gavarres i costa del baix Empordà Rutes en moto 9
jordiTR63 Ruta - TGN Ruta Organitzada per comarques de Tarragona (Novembre 2020) Rutes en moto 6
Papapepe Ruta en moto Ruta per cantabria Rutes en moto 6
Serra Ruta en moto ruta per l'alt empordà (track) Rutes en moto 1
Tranquil Fotos Per La Segarra - Ruta dels Castells del Sió Rutes en moto 5
Tranquil Ruta en moto Per la ruta dels Castells del Sió Rutes en moto 3
Roger Aplicacions d’interès per si sortim de ruta sense companyia Espai de debat 0
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2
AgustiCarmona Ruta en moto Ruta al Est d'Europa... capitol 3 Rutes en moto 0
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
AgustiCarmona Crònica Ruta al Est amb moto Cròniques 0
arnausalce Ruta en moto Ruta a Andorra i visita al museu de les dues rodes Cròniques 10
Tranquil Crònica Ruta a cavall d'Osona i El Berguedà Cròniques 2
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques 0
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
Nikokaos POLLO CON PAPAS RIDE (Mini ruta nocturna) Sortides anteriors 12
Nikokaos Ruta en moto Ruta Girona - Montseny - Girona Rutes en moto 0
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
Guillem0013 OffRoad Ruta OffRoad Vic-Osona Rutes en moto 5
jordiTR63 Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica Cròniques 6
Joel790r Ruta en moto Resum ruta pic negre Rutes en moto 16
Roger Informació Ruta 601 Barcelona cancel·lada Rutes en moto 0
Joel790r Ruta en moto Ruta 2 dies off cap de setmana Rutes en moto 3
Jaumenovas Crònica De ruta cap a Montferri Cròniques 2
Jaumenovas Ruta en moto Ruta de Terrassa a Castellbisbal Sortides anteriors 0
mami_en_moto Vídeos I així ens va anar la ruta del Club 125 | Ruta Mazinger Z MotoVlogs propis 3
Tranquil Crònica Ruta pel Ripollès Cròniques 6
Pep Aràgo Ruta Trail Osona/Ripollès, divendres 2 d abril Sortides anteriors 11
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques 3
soy_ohki Ruta Terrassa - Besalú - Sant Llorenç de Morunys - Terrassa Sortides anteriors 11
Pep Aràgo Ruta en moto Ruta Trail Bunkers del Baix Empordà Trail 5
AgustiCarmona Vídeos Consells a Futurs Motoviajeros Capítol #3: PLANIFICAR UNA RUTA MotoVlogs propis 3
Oleguerst Ruta en moto Ruta Baix Llobregat Rutes en moto 4
Jaumenovas Ruta en moto De ruta pel Vallès Occidental Rutes en moto 9
Pastoret Crònica Ruta pel Montseny - La ruta del llaç (2011) Cròniques 2
Sal919 Ruta Asfalt Vallès Oriental Sortides anteriors 21
Pep Aràgo Ruta Asfalt Osona i Lluçanès 13 o 14 Febrer...!!!! Sortides anteriors 35
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8

Fils similars

A dalt