• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú

Sergi_gshp

Sergi_gshp

Rodant
10 Ago 2021
27
48
Premis
2
Molt bones a tothom!!!
El meu nom és Sergi i fa gairebé 3 anys que tinc una bmw 1250hp i estic gaudint com mai abans ho havia fet en moto. Tinc disponibilitat tant entre setmana com alguns caps de setmana per sortir en moto per rutes de carretera, però si hi hagués aqui algun grup d’iniciació a rutes offroad senzilles, m’agradaria apuntar-m’hi. De fet, un dels objectius que tinc és fer la ruta dels contrabandistes entre Andorra i Espanya, però preferiria fer-la acompanyat per gent que ens anessim ajudant els uns els altres. A veure si em doneu un cop de mà i gaudim plegats d’aquesta gran passió. Gràcies per llegir-me!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Benvingut al forum, @Sergi_gshp !!

Aquí de gent que li va anar per camins, pistes i alguna cosa més hi trobarás segur. Juraria que fa ben poquet algú va comentar que va realitzar aquesta ruta... Així que de ben segur et podran comentar els pormenors de l'aventura i quines coses has de tenir en compte.

Va, a seguir gaudint de la moto !!!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Molt bones a tothom!!!
El meu nom és Sergi i fa gairebé 3 anys que tinc una bmw 1250hp i estic gaudint com mai abans ho havia fet en moto. Tinc disponibilitat tant entre setmana com alguns caps de setmana per sortir en moto per rutes de carretera, però si hi hagués aqui algun grup d’iniciació a rutes offroad senzilles, m’agradaria apuntar-m’hi. De fet, un dels objectius que tinc és fer la ruta dels contrabandistes entre Andorra i Espanya, però preferiria fer-la acompanyat per gent que ens anessim ajudant els uns els altres. A veure si em doneu un cop de mà i gaudim plegats d’aquesta gran passió. Gràcies per llegir-me!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Benvingut Sergi! Tens una màquina impressionant, i amb ganes i bons consells segur que li treus suc per offroad també.
Pel que fa a les rutes onroad d'entre setmana, jo et recomano que publiquis les que vulguis compartir a la secció de Rutes Obertes, ja que en farem difusió i les afegirem al calendari per si a algú li encaixa la ruta i la teva manera de rodar, i s'hi vol afegir.

De cara a l'OffRoad i a iniciar-te comentar-te que al fòrum es va crear el Grup de Rutes en Moto "OffTranquil", de la mà de @Jordi71 . El grup ja compta amb 9 membres, i seria interessant que s'anessin concretant sortides per anar movent-lo, ja que hi ha gent interessada en iniciar-se en Off, però és necessari moure's perquè no quedi tot en les ganes només!

D'altra banda i pel que fa a la Ruta dels Contrabandistes, hi ha uns quants companys del fòrum que són aventurers de mena, i freqüenten aquesta ruta i aquelles zones, i de ben segur que et sabran aconsellar al respecte. Aquests són: @Arnaubarruera @juditjuditt @Loxicdelamola @manel_pa @Joel790r @Edmond (Aquest amb una moto com la teva), @Albert&Judit entre d'altres.

Fes una ullada als següents fils per si vols veure el que han anat fent. De tant en tant publiquen aquí sortides d'aquest estil que volen fer, però sempre t'hi pots posar en contacte per a que t'avisin per la pròxima!






Fils trail d'altres rutes:


 
Sergi_gshp

Sergi_gshp

Rodant
10 Ago 2021
27
48
Premis
2
Benvingut Sergi! Tens una màquina impressionant, i amb ganes i bons consells segur que li treus suc per offroad també.
Pel que fa a les rutes onroad d'entre setmana, jo et recomano que publiquis les que vulguis compartir a la secció de Rutes Obertes, ja que en farem difusió i les afegirem al calendari per si a algú li encaixa la ruta i la teva manera de rodar, i s'hi vol afegir.

De cara a l'OffRoad i a iniciar-te comentar-te que al fòrum es va crear el Grup de Rutes en Moto "OffTranquil", de la mà de @Jordi71 . El grup ja compta amb 9 membres, i seria interessant que s'anessin concretant sortides per anar movent-lo, ja que hi ha gent interessada en iniciar-se en Off, però és necessari moure's perquè no quedi tot en les ganes només!

D'altra banda i pel que fa a la Ruta dels Contrabandistes, hi ha uns quants companys del fòrum que són aventurers de mena, i freqüenten aquesta ruta i aquelles zones, i de ben segur que et sabran aconsellar al respecte. Aquests són: @Arnaubarruera @juditjuditt @Loxicdelamola @manel_pa @Joel790r @Edmond (Aquest amb una moto com la teva), @Albert&Judit entre d'altres.

Fes una ullada als següents fils per si vols veure el que han anat fent. De tant en tant publiquen aquí sortides d'aquest estil que volen fer, però sempre t'hi pots posar en contacte per a que t'avisin per la pròxima!






Fils trail d'altres rutes:



Moltíssimes gràcies Roger per les teves recomenacions. Segur que emmsón de molta utilitat i a veure si aconssegueixo contactar amb gent del foro. Miro a veure si me’n surto amb l’aplicació que encara no la domino prou.
Gràcies i gas


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Sergi_gshp

Sergi_gshp

Rodant
10 Ago 2021
27
48
Premis
2
Benvingut Sergi,
Jo com a màxim rutes de carretera, l'offroad de moment em fa molt de respecte!

Salut i gassss! :cool:

Hola Carmeta!
Ja m’agradarà quedar també per fer rutes de carretera. De fet, és el que faig. L’offroad és un desig que abans he de treballar-me.
Així que segons la zona d’on siguis, espero que coincidim ben aviat.
Salut!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola @Sergi_gshp.

Jo de sortides OFF-EnduroDominguero ja em vaig retirar fa uns anys.

Ara em dedico a l'asfalt amb touring-trail (Suzuki DL650 VStrom).

El tema es que tots els diumenges que puc i em deixen surto des de el següent poble al sud del teu per fer sortides matinals (dinar a casa).

Les meves sortides son per Alt Penedès - Anoia - Conca Barberà - Urgell - Alt Camp - Priorat.... Mes o menys entre 200 - 250 kmts depenent de l'hora de sortida.

Trobaràs alguna crònica meva per el fòrum.

Improviso força a l'hora de planejar les sortides dominicals, per això no les publico amb antelació al fòrum.

En tot cas, si t'interessa, t'envio algun privat via el fòrum si algun dissabte planejo una sortida per el dia següent. Adverteixo que soc de matinar. Si puc abans de les 09:00 estic OnTheRoad... ?

... i incloc a la @Carmeta, que també es de la zona, i que de ben segur surt molts diumenges com jo i anem per els mateixos llocs sense saber-ho ?‍♂️

Salutacions,
 
Sergi_gshp

Sergi_gshp

Rodant
10 Ago 2021
27
48
Premis
2
Hola @Sergi_gshp.

Jo de sortides OFF-EnduroDominguero ja em vaig retirar fa uns anys.

Ara em dedico a l'asfalt amb touring-trail (Suzuki DL650 VStrom).

El tema es que tots els diumenges que puc i em deixen surto des de el següent poble al sud del teu per fer sortides matinals (dinar a casa).

Les meves sortides son per Alt Penedès - Anoia - Conca Barberà - Urgell - Alt Camp - Priorat.... Mes o menys entre 200 - 250 kmts depenent de l'hora de sortida.

Trobaràs alguna crònica meva per el fòrum.

Improviso força a l'hora de planejar les sortides dominicals, per això no les publico amb antelació al fòrum.

En tot cas, si t'interessa, t'envio algun privat via el fòrum si algun dissabte planejo una sortida per el dia següent. Adverteixo que soc de matinar. Si puc abans de les 09:00 estic OnTheRoad...

... i incloc a la @Carmeta, que també es de la zona, i que de ben segur surt molts diumenges com jo i anem per els mateixos llocs sense saber-ho

Salutacions,

Doncs em sembla genial Jordi. De ben segur que plegats ens ho passarem be!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Sergi_gshp

Sergi_gshp

Rodant
10 Ago 2021
27
48
Premis
2
A veure si és així com puc penjar-vos alguna foto de la meva moto
f31fc0061245331bb184b8a6a5cdf9d6.jpg




Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
M Em presento sóc nou Presentacions 4
RockinOnRoad Em presento sóc RockinOnRoad Presentacions 20
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
J Ja sóc aquí!!! Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Roger Avantatges Nou sistema de premis virtuals Informació i suport 292
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
Gllm Crònica Companys aqui va un de sorra...Viatge Marroc Octubre 2019 Cròniques sobre motociclisme 9
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
Erik Ja la tenim aqui!!! Avantatges especials 4

Fils similars