• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Saludos a todos

Manel_1966

Manel_1966

Nouvingut
11 Mar 2023
3
18
Premis
2
Moto
Z650
Soy Manel de Rubí, Barcelona. Retirado de las motos hace años, vuelvo por necesidad para ir a trabajar, y el gusanillo vuelve de nuevo.
Tengo una Z650 que utilizo básicamente para ir al trabajo, 70 km. diarios, y me gustaría volver de nuevo al ocio con ella algunos fines de semana, aunque salir solo me cuesta y siempre hay cosas que hacer.
Pero bueno, aquí estamos otra vez para retomar esa afición que creía perdida.

Saludos.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Soy Manel de Rubí, Barcelona. Retirado de las motos hace años, vuelvo por necesidad para ir a trabajar, y el gusanillo vuelve de nuevo.
Tengo una Z650 que utilizo básicamente para ir al trabajo, 70 km. diarios, y me gustaría volver de nuevo al ocio con ella algunos fines de semana, aunque salir solo me cuesta y siempre hay cosas que hacer.
Pero bueno, aquí estamos otra vez para retomar esa afición que creía perdida.

Saludos.
Benvingut Manel!!! Per aqui pots trobar segur a nous companys per sortir, proposant compartir les teves rutes o unint-te a les d'altres companys ?
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i X04N
Manel_1966

Manel_1966

Nouvingut
11 Mar 2023
3
18
Premis
2
Moto
Z650
Gracias por la bienvenida a todos, pues ya miraré para hacer alguna salida.

Y aquí la foto solicitada de la zetita. No sale muy favorecida, soy mal fotografo. Y la maleta afea un poco, pero es muy útil heeee.

La que hay detrás es un Benelli BN125, de mi hijo.

IMG 20230313 072401
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Gracias por la bienvenida a todos, pues ya miraré para hacer alguna salida.

Y aquí la foto solicitada de la zetita. No sale muy favorecida, soy mal fotografo. Y la maleta afea un poco, pero es muy útil heeee.

La que hay detrás es un Benelli BN125, de mi hijo.

Veure l'arxiu adjunt 6069
Molt guapa!!!
 
  • Like
Reaccions: X04N i GEORGECAT
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Charman Saludos Presentacions 6

Fils similars