• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Salut!

munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Hola a tots!!

Soc l’Alex i ja fa una dies que estic seguint-vos! Moltes ganes de seguir les converses que vaig per aqui!

En quant a la montura, d’aqui res fara dos anys que tinc una BMW F750GS. He tingut alguna motillo anteriorment, pero aquesta es la primero “de debó” i no puc estar mes content!

cb89e0d90009561041b869c79ca7a4a6.jpg



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
fisgonator

fisgonator

Rodant
20 Jun 2020
31
77
Premis
4
Benvingut, bona màquina....quin color exactament és aquest??

Enviado desde mi Mi MIX 2 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Home molt bé! Què tal les maletes d alumini? Millor o pitjor que de plàstic?

No sabria dir-te. He tingut el topcase vario i n’estava molt content, pero me’l van robar. Esteticament m’agraden mes els d’alumini, fora d’això no tinc prou arguments per dir quin és millor...


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tots!!

Soc l’Alex i ja fa una dies que estic seguint-vos! Moltes ganes de seguir les converses que vaig per aqui!

En quant a la montura, d’aqui res fara dos anys que tinc una BMW F750GS. He tingut alguna motillo anteriorment, pero aquesta es la primero “de debó” i no puc estar mes content!

cb89e0d90009561041b869c79ca7a4a6.jpg



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Benvingut Alex!!! Dos anys fa que van llançar la 750 GS? Culló com passa el temps. Es veu impecable i m'agrada molt el concepte d'aquesta gama de mitja cilindrada de les GS de BMW. Molt molt atractiva, polivalent i apta. Com a moto principal és una passada, i mes venint de motos més modestes.

Encara et queda temps per acabar-te-la (y). Fas rutilles? Per la foto ja endavino que t'agrada treure el cap fora de l'asfalt.

PD: És cert. @fisgonator compartiu model de moto oi?
 
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Benvingut Alex!!! Dos anys fa que van llançar la 750 GS? Culló com passa el temps. Es veu impecable i m'agrada molt el concepte d'aquesta gama de mitja cilindrada de les GS de BMW. Molt molt atractiva, polivalent i apta. Com a moto principal és una passada, i mes venint de motos més modestes.

Encara et queda temps per acabar-te-la (y). Fas rutilles? Per la foto ja endavino que t'agrada treure el cap fora de l'asfalt.

PD: És cert. @fisgonator compartiu model de moto oi?

La moto es una passada, molt facil de conduir i de ficar-le per corves!

Respecte a fer off, de moment coses ultrasenzilles, em cal equipar be la moto, quan vas per pista caus si o si... personalment vaig aprendre a anar en dos rodes per pista, i una de les meves primeres motos, una ktm250 del 85, es movia com una bestia per camins!

I rutilles si, m’encanta fer rutes sempre q ho pugui combinar amb la familia! Intento pujar alguna foto a instagram (@mun_neco), per si a algu li interessa :)

Compte amb en [mention]fisgonator [/mention] que és un peça Compartim un parell de grups de telegram especifics d’aquest model de moto i la veritat que quan quedem ens ho passem molt be


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Última edició:
fisgonator

fisgonator

Rodant
20 Jun 2020
31
77
Premis
4
Benvingut Alex!!! Dos anys fa que van llançar la 750 GS? Culló com passa el temps. Es veu impecable i m'agrada molt el concepte d'aquesta gama de mitja cilindrada de les GS de BMW. Molt molt atractiva, polivalent i apta. Com a moto principal és una passada, i mes venint de motos més modestes.

Encara et queda temps per acabar-te-la (y). Fas rutilles? Per la foto ja endavino que t'agrada treure el cap fora de l'asfalt.

PD: És cert. @fisgonator compartiu model de moto oi?
Doncs si...ja està tot dit pel @munneco
Bé, tot no, el que no ha dit és que la blanca és la millor

Enviado desde mi Mi MIX 2 mediante Tapatalk
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut Alex! Disfruta d'aquest tros de màquina!!
Salut i benzina
 

Fils similars