• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Salutacions de l'Albert de Figueres (Girona)

Albert_f850adv

Albert_f850adv

Nouvingut
16 Mar 2021
15
37
Premis
2
Figueres, Girona
Moto
Bmw F850GS Adventure
Bon dia !!!
Sóc l'Albert de Figueres (Girona) després de molts anys sense moto, abans havia tingut una XT600 i una XJ600, l'any passat em vaig animar a comprar una Yamaha XSR700 i fa poc la vaig canviar per una Bmw F850GS Adventure perquè volia sortir una mica de les carreteres i ficar-me en pistes.
M'agradaria poder trobar gent per fer sortides per la zona de Girona, per carretera i pistes.
Estic content de poder formar part d'una comunitat tan maca com la motera i més de gent de Catalunya.
Salut i gas...

20210106 173016
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon dia !!!
Sóc l'Albert de Figueres (Girona) després de molts anys sense moto, abans havia tingut una XT600 i una XJ600, l'any passat em vaig animar a comprar una Yamaha XSR700 i fa poc la vaig canviar per una Bmw F850GS Adventure perquè volia sortir una mica de les carreteres i ficar-me en pistes.
M'agradaria poder trobar gent per fer sortides per la zona de Girona, per carretera i pistes.
Estic content de poder formar part d'una comunitat tan maca com la motera i més de gent de Catalunya.
Salut i gas...

Veure l'arxiu adjunt 3284
Benvingut Albert ✌️
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia !!!
Sóc l'Albert de Figueres (Girona) després de molts anys sense moto, abans havia tingut una XT600 i una XJ600, l'any passat em vaig animar a comprar una Yamaha XSR700 i fa poc la vaig canviar per una Bmw F850GS Adventure perquè volia sortir una mica de les carreteres i ficar-me en pistes.
M'agradaria poder trobar gent per fer sortides per la zona de Girona, per carretera i pistes.
Estic content de poder formar part d'una comunitat tan maca com la motera i més de gent de Catalunya.
Salut i gas...

Veure l'arxiu adjunt 3284
Benvingut Albert!! La XT600 ha estat la moto que ha marcat l'inici de la carrera motera, amb màquines grans, de molts, i de fet per aquí un company se n'acaba de comprar una per sortir de l'asfalt.

La BMW és un altre món però, i de ben segur que la gaudiràs més que cap altra. Has fet bé de treure el cap pel fil del Grup Campero, ja veuràs que bé t'ho passes amb aquesta colla ?
 
juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Bon dia !!!
Sóc l'Albert de Figueres (Girona) després de molts anys sense moto, abans havia tingut una XT600 i una XJ600, l'any passat em vaig animar a comprar una Yamaha XSR700 i fa poc la vaig canviar per una Bmw F850GS Adventure perquè volia sortir una mica de les carreteres i ficar-me en pistes.
M'agradaria poder trobar gent per fer sortides per la zona de Girona, per carretera i pistes.
Estic content de poder formar part d'una comunitat tan maca com la motera i més de gent de Catalunya.
Salut i gas...

Veure l'arxiu adjunt 3284
Molt benvingut!!! ???
 
  • Like
Reaccions: Albert_f850adv
Albert_f850adv

Albert_f850adv

Nouvingut
16 Mar 2021
15
37
Premis
2
Figueres, Girona
Moto
Bmw F850GS Adventure
Benvingut Albert!! La XT600 ha estat la moto que ha marcat l'inici de la carrera motera, amb màquines grans, de molts, i de fet per aquí un company se n'acaba de comprar una per sortir de l'asfalt.

La BMW és un altre món però, i de ben segur que la gaudiràs més que cap altra. Has fet bé de treure el cap pel fil del Grup Campero, ja veuràs que bé t'ho passes amb aquesta colla ?
Moltes gràcies Non-stop (y) .Gran moto la XT600 tinc molt bons records d'ella.
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Bon dia !!!
Sóc l'Albert de Figueres (Girona) després de molts anys sense moto, abans havia tingut una XT600 i una XJ600, l'any passat em vaig animar a comprar una Yamaha XSR700 i fa poc la vaig canviar per una Bmw F850GS Adventure perquè volia sortir una mica de les carreteres i ficar-me en pistes.
M'agradaria poder trobar gent per fer sortides per la zona de Girona, per carretera i pistes.
Estic content de poder formar part d'una comunitat tan maca com la motera i més de gent de Catalunya.
Salut i gas...

Veure l'arxiu adjunt 3284
Benvingut!! ✌?
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bon dia !!!
Sóc l'Albert de Figueres (Girona) després de molts anys sense moto, abans havia tingut una XT600 i una XJ600, l'any passat em vaig animar a comprar una Yamaha XSR700 i fa poc la vaig canviar per una Bmw F850GS Adventure perquè volia sortir una mica de les carreteres i ficar-me en pistes.
M'agradaria poder trobar gent per fer sortides per la zona de Girona, per carretera i pistes.
Estic content de poder formar part d'una comunitat tan maca com la motera i més de gent de Catalunya.
Salut i gas...

Veure l'arxiu adjunt 3284
Benvingut Albert, salutacions des de el Lluçanès....!!!!

Si t animes a venir fins aquí per pistejar o fer un volt per asfalt, no tens més que dir ho...!!! ;)

Salut i gas a la Adventure...!!!! ??
 
  • Like
Reaccions: Albert_f850adv
Albert_f850adv

Albert_f850adv

Nouvingut
16 Mar 2021
15
37
Premis
2
Figueres, Girona
Moto
Bmw F850GS Adventure
Benvingut Albert, salutacions des de el Lluçanès....!!!!

Si t animes a venir fins aquí per pistejar o fer un volt per asfalt, no tens més que dir ho...!!! ;)

Salut i gas a la Adventure...!!!! ??
Moltes gràcies Pep, estàs una mica lluny per venir a fer un vol però m'apunto la teva invitació.... (y) ✌️
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Cecero Salutacions des de Cornellà de Llobr. Presentacions 9
porter-00 Em presento Salutacions! Presentacions 18
Xaviermblg Em presento Salutacions Presentacions 27
Gauque Em presento Salutacions des de Cambrils Presentacions 13
J.u.a.n. Salutacions Presentacions 8
A Salutacions Presentacions 8
Diablo Azrael Salutacions des de Piera, Barcelona. Presentacions 9
xaviubia Salutacions desde Sabadell Presentacions 11
javi mvm Em presento Salutacions desde calella. Presentacions 9
Luisildur Em presento Salutacions a tothom! Presentacions 18
Freerider27 Salutacions i una mica d'història Presentacions 15
Xavi Canyo Salutacions desde Barcelona Presentacions 12
Xavi_V Em presento Salutacions des d’Olesa de Montserrat Presentacions 16
Mushu Em presento Salutacions desde BCN Presentacions 15
S Salutacions desde Pira Presentacions 5
cesarserpi Em presento Salutacions desde Cabrera d' Anoia Presentacions 6
Kike T M Em presento Salutacions des de Montmeló Presentacions 12
H Salutacions des de Lleida Presentacions 5
W Em presento i us envio salutacions des de Chiapas Mèxic. Presentacions 12
Pep Aràgo Salutacions desde el Lluçanès Presentacions 20
jracing Salutacions a tothom! Presentacions 19
R Em presento Salutacions Presentacions 4
Ramon RS Salutacions i ràfegues! Presentacions 14
X Em presento Salutacions!!! Presentacions 4
O Em presento Salutacions Presentacions 4
J Em presento Salutacions !!! Presentacions 2
Llibi Salutacions! Presentacions 2
norick Salutacions... Presentacions 10
Xavier sc Fotos El meu fill Albert amb la Dominator Les nostres motos 5
Roger Albert Cabestany es mostra dolgut per quedar fora del Mundial d'X-Trial Espai de debat 0

Fils similars