• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Salutacions des d’Olesa de Montserrat

Xavi_V

Xavi_V

Nouvingut
21 Oct 2020
11
42
Premis
2
Hola, acabo d’aterrar a aquesta comunitat, i també acabo d’aterrar de nou al món de les motos, fa uns vint anys que tinc aparcada una ZZR600 que algun dia posaré a punt, i acabo d’adquirir una BMW F850GS, com han evolucionat les motos!
He tornat a la moto amb intenció d’iniciar me en el món off-road, a més de carrtera. De moment només he pogut fer uns 1000 Qm i em falta molta pràctica. Pel poc que he pogut veure, hi ha força activitat en aquesta comunitat i espero poder participar i aportar tot el que pugui.

Salut i Gas!
 
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Hola, acabo d’aterrar a aquesta comunitat, i també acabo d’aterrar de nou al món de les motos, fa uns vint anys que tinc aparcada una ZZR600 que algun dia posaré a punt, i acabo d’adquirir una BMW F850GS, com han evolucionat les motos!
He tornat a la moto amb intenció d’iniciar me en el món off-road, a més de carrtera. De moment només he pogut fer uns 1000 Qm i em falta molta pràctica. Pel poc que he pogut veure, hi ha força activitat en aquesta comunitat i espero poder participar i aportar tot el que pugui.

Salut i Gas!
Benvingut. ✌️
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola, acabo d’aterrar a aquesta comunitat, i també acabo d’aterrar de nou al món de les motos, fa uns vint anys que tinc aparcada una ZZR600 que algun dia posaré a punt, i acabo d’adquirir una BMW F850GS, com han evolucionat les motos!
He tornat a la moto amb intenció d’iniciar me en el món off-road, a més de carrtera. De moment només he pogut fer uns 1000 Qm i em falta molta pràctica. Pel poc que he pogut veure, hi ha força activitat en aquesta comunitat i espero poder participar i aportar tot el que pugui.

Salut i Gas!
Benvingut Xavi! Quan arribi el moment de posar a punt la ZZR no dubtis en compartir el procés aquí!
Pel que fa a l'offroad ja veuràs com aqui al fòrum hi ha diversos companys que el practiquen amb motos trail, segur que t'hi pots unir i t'ajuden a progressar en aquesta disciplina. Tens una moto brutal per gaudir d'un ús mixte, aixi que a aprofitar-ho!
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Xavi_V
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola, acabo d’aterrar a aquesta comunitat, i també acabo d’aterrar de nou al món de les motos, fa uns vint anys que tinc aparcada una ZZR600 que algun dia posaré a punt, i acabo d’adquirir una BMW F850GS, com han evolucionat les motos!
He tornat a la moto amb intenció d’iniciar me en el món off-road, a més de carrtera. De moment només he pogut fer uns 1000 Qm i em falta molta pràctica. Pel poc que he pogut veure, hi ha força activitat en aquesta comunitat i espero poder participar i aportar tot el que pugui.

Salut i Gas!
Benvingut a aquest forum i altrament al mon del motor !!

Esperem que aquí trobis on dir la teva i tenir opinions diverses que ens enriqueixen a tothom.

Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Xavi_V
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Benvingut Xavi...!!!! (y) (y)

De quina part de Catalunya ets?? Pq si et queda a la mà el Lluçanès/Osona jo surto amb un colega de Vic que també té una moto com la teva i nem combinant sortides d asfalt amb pistes de terra, encara que jo ara no tinc moto per "pistejar" (ho penso solucionar mooolt aviat aixó).

Salut, gas i anem parlant... ;)
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador
Xavi_V

Xavi_V

Nouvingut
21 Oct 2020
11
42
Premis
2
Benvingut!!, ja ens ensenyaràs alguna foto ;)

Una foto que vaig fer ahir
fe989d4ce3324bcc35d05dc0d3c2bf7b.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Xavi_V

Xavi_V

Nouvingut
21 Oct 2020
11
42
Premis
2
Benvingut Xavi...!!!! (y) (y)

De quina part de Catalunya ets?? Pq si et queda a la mà el Lluçanès/Osona jo surto amb un colega de Vic que també té una moto com la teva i nem combinant sortides d asfalt amb pistes de terra, encara que jo ara no tinc moto per "pistejar" (ho penso solucionar mooolt aviat aixó).

Salut, gas i anem parlant... ;)

Hola Pep, d’Olesa de Montserrat, però Lluçanès/Osona és de les meves zones preferides! De moment vaig molt lent, en quan agafi més confiança, si feu alguna sortida m’apunto!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Més o menys per aquí
958aa36fdc5baaec1b42139231da857c.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja deia jo que em sonava molt l orientació i la vista de Montserrat al fons.....!!!!! Es una mena de "mirador" que hi ha a aquesta carretera que s en diu "La Costa dels Gats".... Visc molt a prop d aqui.... ;)

Ves al cas amb els boletaires a aquesta carretera, normalment ni miren per on van i ja has vist que és molt estreta...!!!!

Salut...!!!! (y)(y)
 
  • Like
Reaccions: Xavi_V
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola Pep, d’Olesa de Montserrat, però Lluçanès/Osona és de les meves zones preferides! De moment vaig molt lent, en quan agafi més confiança, si feu alguna sortida m’apunto!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ieeeppp... no dubtis en donar me un toque, quan vulguis sortir... Jo m adapto sense problemes... ;)
 
  • Like
Reaccions: Xavi_V
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Cecero Salutacions des de Cornellà de Llobr. Presentacions 9
Gauque Em presento Salutacions des de Cambrils Presentacions 13
Diablo Azrael Salutacions des de Piera, Barcelona. Presentacions 9
Kike T M Em presento Salutacions des de Montmeló Presentacions 12
H Salutacions des de Lleida Presentacions 5
W Em presento i us envio salutacions des de Chiapas Mèxic. Presentacions 12
porter-00 Em presento Salutacions! Presentacions 18
Xaviermblg Em presento Salutacions Presentacions 27
Albert_f850adv Salutacions de l'Albert de Figueres (Girona) Presentacions 14
J.u.a.n. Salutacions Presentacions 8
A Salutacions Presentacions 8
xaviubia Salutacions desde Sabadell Presentacions 11
javi mvm Em presento Salutacions desde calella. Presentacions 9
Luisildur Em presento Salutacions a tothom! Presentacions 18
Freerider27 Salutacions i una mica d'història Presentacions 15
Xavi Canyo Salutacions desde Barcelona Presentacions 12
Mushu Em presento Salutacions desde BCN Presentacions 15
S Salutacions desde Pira Presentacions 5
cesarserpi Em presento Salutacions desde Cabrera d' Anoia Presentacions 6
Pep Aràgo Salutacions desde el Lluçanès Presentacions 20
jracing Salutacions a tothom! Presentacions 19
R Em presento Salutacions Presentacions 4
Ramon RS Salutacions i ràfegues! Presentacions 14
X Em presento Salutacions!!! Presentacions 4
O Em presento Salutacions Presentacions 4
J Em presento Salutacions !!! Presentacions 2
Llibi Salutacions! Presentacions 2
norick Salutacions... Presentacions 10
rbadfrozen Notícia Llibre "Cròniques des de la visera d'un casc" Cròniques sobre motociclisme 4
Edu Crispi Em presento, Eduard des de Vic Presentacions 12
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Despertaferro Des de Lleida als Ports i Tinença de Benifassà i cap a Lleida Sortides anteriors 2
JCThorgal Ruta en moto Sortida al village des ostréiculteurs Sortides anteriors 111
Nikokaos Ruta en moto Sortida des de Banyoles cap a Ripoll i després.... Sortides anteriors 1
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
Carme Em presento Bona tarda des de el Maresme!! Presentacions 31
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
xevifz6 Des de La Bisbal d'Empordà. Presentacions 9
T Dues rodes més des de Terrassa Presentacions 9
Nikokaos Sortideta a Sant Miquel del Fai des de Girona Sortides anteriors 4
Nikokaos Notícia TRAM PERILLOS EN OBRES DES DE COLL DE NARGÓ A CAMBRILS Rutes en moto 1
McAlbi Em presento Des del Bages... Presentacions 5
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
Gabivolador Em presento Gabivolador des d'Osona Presentacions 5
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
V Em presento Vss des de Manresa Presentacions 7

Fils similars