Ramon "Fosfi"
Cul quadrat
Els que em coneixeu i m'aneu seguint o coincidim habitualment per les terres de Lleida haureu notat que apenes s'em veu el pel en carretera i en xarxes (o el fosfi més ben dit)?? i per aquí al forum també desaparegut, desde la rider 1000 apenes duc fets poc més de 1000km i d'aquests només una ruta amb una mica de cara i ulls de 500 km cosa molt extranya que pot fer pensar en males noticies? els motius han sigut diversos.... la calor infernal, compromisos personals, estat d'anim, recuperació d'algunes aficions d'epoques passades AF (Abans de Fosfi) i tot això afegit a que en plena acció durant la rider1000 sobre la petita CB500 X alguna cosa es va moure per dins i una idea començava a pendre forma havia arribat el moment de que "l'StarfoX" donés un pas al costat per deixar via lliure a la nova i aguerrida montura que continuarà el seu llegat devorant km sense parar i sense GPS (els bons i sans costums mai s'han de perdre)??? el que va començar com una idea, un desig , un somni... un impossible.... s'està creant en forma de tempesta perfecta que porta aquesta successora al garartge i 5 han sigut les candidates:
YAMAHA TENERE 700
KTM 890 ADVENTURE S
HONDA XL 750 TRANSALP
SUZUKI V.STROM 800 DE
BMW F 850 GS
Una d'elles serà l'escollida que en pocs dies entrarà a casa però de mentres abans no li faci els primers km i arribin les presentacions..... obrim apostes quina creieu que será la nova bestia??
YAMAHA TENERE 700
KTM 890 ADVENTURE S
HONDA XL 750 TRANSALP
SUZUKI V.STROM 800 DE
BMW F 850 GS
Una d'elles serà l'escollida que en pocs dies entrarà a casa però de mentres abans no li faci els primers km i arribin les presentacions..... obrim apostes quina creieu que será la nova bestia??