Ramon "Fosfi"
Cul quadrat
Els que em coneixeu i m'aneu seguint o coincidim habitualment per les terres de Lleida haureu notat que apenes s'em veu el pel en carretera i en xarxes (o el fosfi més ben dit)😅😅 i per aquí al forum també desaparegut, desde la rider 1000 apenes duc fets poc més de 1000km i d'aquests només una ruta amb una mica de cara i ulls de 500 km cosa molt extranya que pot fer pensar en males noticies😰 els motius han sigut diversos.... la calor infernal, compromisos personals, estat d'anim, recuperació d'algunes aficions d'epoques passades AF (Abans de Fosfi) i tot això afegit a que en plena acció durant la rider1000 sobre la petita CB500 X alguna cosa es va moure per dins i una idea començava a pendre forma havia arribat el moment de que "l'StarfoX" donés un pas al costat per deixar via lliure a la nova i aguerrida montura que continuarà el seu llegat devorant km sense parar i sense GPS (els bons i sans costums mai s'han de perdre)😁😁😁 el que va començar com una idea, un desig , un somni... un impossible.... s'està creant en forma de tempesta perfecta que porta aquesta successora al garartge i 5 han sigut les candidates:
YAMAHA TENERE 700
KTM 890 ADVENTURE S
HONDA XL 750 TRANSALP
SUZUKI V.STROM 800 DE
BMW F 850 GS
Una d'elles serà l'escollida que en pocs dies entrarà a casa però de mentres abans no li faci els primers km i arribin les presentacions..... obrim apostes quina creieu que será la nova bestia?😜
YAMAHA TENERE 700
KTM 890 ADVENTURE S
HONDA XL 750 TRANSALP
SUZUKI V.STROM 800 DE
BMW F 850 GS
Una d'elles serà l'escollida que en pocs dies entrarà a casa però de mentres abans no li faci els primers km i arribin les presentacions..... obrim apostes quina creieu que será la nova bestia?😜