• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous

Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
no m agraden. No m agrada el fang amb la V85TT,. No se anar de peu amb fang i perdo l equilibri de la roda deantera amb molta facilitat i me fa por sempre de fotermela. Solució, poc a poc, sentat amb peus d ajuda per salvar tema.
Sempre parlo de tolls o canalots grandots amb fang fang, no el tollet del mig del camí d una pista de grava. Per allí ni jo, tenim cap problema. Llocs d equilibri, que com vaig dir, crec que per geomètria de la moto, la roda devantera marxa molt ràpid. Clar, no es una Ktm 790 ni una yamaha t7. tenim lo que tenim. despres per ctra i amb paquet suuper bé. fes això amb la Yamaha i la dona?
Sls
Veure l'arxiu adjunt 3591
Home, jo en llocs així, amb la pròtesis al braç i per més off-road que sigui la moto i les rodes també passaria assegut i cames obertes. I si porto la dona aquí, torna caminant i jo fora de casa ?
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hi ha un aspecte de les Guzzi que no notaras a la fitxa tècnica que és la manera com reparteix el pes el V transversal dóna molta confiança en els canvis de direcció en carreteres asfaltades ratoneres com les que dius. No és la més ràpida, però no és una diferència substancial en aquesta situació... A més que si perds adherència en asfalt és bastant noble i controlable. Un dia te la deixo provar si vols Pep
Gracies per l oferiment, però si no és per motius donats per una possible "reparació" o millora de la moto, no tinc costum d agafar les motos dels companys...!!! La dona i la moto no es deixa...!!! ? ?

Ja vaig provar la a Barna a finals del 2019 i tinc una bona referència de com va a l asfalt i evidentment que la llanta 19 a l asfalt és tot ventatges, però en conducció off el tema és diferent.

Suposo que tot això son modes, o estratègies donades per la necesitat d oferir un producte molt polivalent, però tinc clar que una moto tipus trail de més de 160 kg, tindria que portar llanta 21 si tens cap intenció de fer off.
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Si aquestes fangueres las fas com si fossis en Joan Barreda, jo mateix et pago l inscripció al Dakar.... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Es evident que el principal enemic que tenim en aquest tipus de moto, és el pes... i a l hora dels terrenys tous o les fangueres, o tens molta tècnica, o a llepar terra si no vas al cas....!!! ???

Per les dades que he pogut consultar, les geometries de la teva moto, a part de no fer la gaire àgil a zones ratoneres, no son dolentes per afrontar situacions com la de la foto... Un angle de direcció de 28º amb un avanç de 128 mm ja donen prou "estabilitat" per si mateixos...
El "problema", per dir ho d alguna forma, potser que sigui la llanta de 19" ja que no ofereix el mateix efecte giroscopic a l hora d afrontar zones toves i evidentment menys goma tocant al terra, encare que aquest detall de la quantitat de goma va en relació a la mida de pneumàtic que porta la llanta 19 o la 21....
? ? bang bang
 
  • Haha
Reaccions: Pep Aràgo
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Perdona, amb els emoticones no em queda clar com van x fang. M'ho pots aclarir?
amb molt fang es igual quines rodes portes.... amb fang com el de la foto del @Loxicdelamola no tnes cap problema, i si el terreny esta humit aquells dos tres dits de la plutja del dia anterior, vas supppeer bé, s'agafen molt i tmb els pots fer jugar sense problemes
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xav2 Anàlisis-Comparativa Tot el que as de saber de la bateria d'una moto Mecànica de motos i recopilatoris 1
Carmeta M'agradaria saber..... Un Cafè Ràpid 6
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
mr_pointer Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
hURIkane Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
Serra El que cou la catalana Rieju Espai de debat 9
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Roger X-ADV Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
I Crònica Que va ser Intermotard2016? Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Aspectes que cal cuidar de la teva moto a l'hivern Mecànica de motos i recopilatoris 0
J Fotos Racons als que aneu amb la moto Espai de debat 1
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2

Fils similars