Després del confinament i aprofitant un dia de festa que em vaig agafar, decideixo tirar cap amunt i després de veure el Pedraforca i fer el coll de la Creueta enfilo cap a Ribes de Freser. Des d'allà agafo el primer tram que em porta fins ogassa. Travesso Sant Joan de les Abadeses direcció el coll de Santigosa i a la dreta cap a Ripoll. Abans d'arribar, segon tram pavimentat que ens porta de Sant Bernabé de les tenes fins a Santa Maria de Besora passant per Llaés. De Santa Maria cap a Vidrà i el coll de Riufred per baixar a les Preses ja a la Garrotxa per fer el tercer tram pavimentat. Tram de carretera fins a Rupit i inici del quart tram que ens durà fins a la presa del pantá de Sau. Des d'allà fins el parador de Vic resseguint el pantà i fent el cinquè tram pavimentat aquest cop a Osona. Des d'aqui ja directe a casa que la ruta és llarga i lenta.
Per qui gaudeixi de bons paisatges i es vulgui moure sense pressa i no li importi que l'asfalt estigui perfecte.
Us deixo quatre fotos per ilustrar la sortida.
El pedraforca
la molina
Coll de jou als peus del taga
Llaés
i el coll de riufred
Apa, fins aqui. A veure com queda que és la primera vegada que publico una ruta.
Per qui gaudeixi de bons paisatges i es vulgui moure sense pressa i no li importi que l'asfalt estigui perfecte.
Us deixo quatre fotos per ilustrar la sortida.
El pedraforca
la molina
Coll de jou als peus del taga
Llaés
i el coll de riufred
Apa, fins aqui. A veure com queda que és la primera vegada que publico una ruta.